En terechtquote:Op zondag 27 september 2009 16:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oja ik weet bijna zeker dat dit ook nog naar boven gehaald gaat worden zo vlak voor de verkiezingen.
Nee, we vragen wel aan Balk of hij tenminste erkent dat het gebeurt isquote:Op zondag 27 september 2009 16:40 schreef Monidique het volgende:
Dat is iets wat ik indertijd zeer waardeerde in D66, dat ze niet meegingen in die genocide-hysterie:
[..]
http://www.d66.nl/9359000/1/j9vvi0vj881cqtt/vhfdmrx3m0rc
De politiek bemoeit zich met alles, alles is hun werkterrein.quote:Op zondag 27 september 2009 16:43 schreef IHVK het volgende:
Ik snap de link met de Armeens genocide van 100 jaar terug en Nederlandse tweede kamer verkiezingen, totaal niet.
Nee, dat vind ik weer ondemocratisch. Maar zelfs bij een kiesdrempel heb je veel partijen die 10 tot 20 zetels halen en 3 die dan 20-30 zetels halen. Moet je nog minimaal 4 partijen hebben.quote:
Dan zeg je toch, de vijf grootste partijen mogen de 150 zetels verdelen?quote:Op zondag 27 september 2009 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik weer ondemocratisch. Maar zelfs bij een kiesdrempel heb je veel partijen die 10 tot 20 zetels halen en 3 die dan 20-30 zetels halen. Moet je nog minimaal 4 partijen hebben.
Tegen die tijd zijn we 2 verkiezingen verder. Grondwet aanpassen...quote:Op zondag 27 september 2009 16:58 schreef superworm het volgende:
[..]
Dan zeg je toch, de vijf grootste partijen mogen de 150 zetels verdelen?
En vind je een valide analogie dat er niks mis is met de holocaust ontkennen (het 2de wereldoorlog 'incident'quote:Op zondag 27 september 2009 16:52 schreef IHVK het volgende:
Grappig ook dat Armenië en Turkije momenteel hun relaties aan het normaliseren zijn.
Van 0,67%, wat in feite amper een bobbeltje is.quote:Op zondag 27 september 2009 16:58 schreef Monidique het volgende:
Er is al een kiesdrempel in de praktijk.
Net zoals is Duitsland, 5 % zou mooi zijn..quote:Op zondag 27 september 2009 17:00 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Van 0,67%, wat in feite amper een bobbeltje is.
En terecht. Als een deel van het volk groot genoeg is voor een man in de volksvertegenwoordiging, dan dienen ze vertegenwoordigd te worden. Als dit zorgt voor problemen, wat volgens mij meevalt, dan zij het zo; een beetje idealisme boven bureaucratische efficiëntie kan geen kwaad.quote:Op zondag 27 september 2009 17:00 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Van 0,67%, wat in feite amper een bobbeltje is.
Inderdaad. Had je de kop van metro gezien? Hoe absurd was dat.quote:Op zondag 27 september 2009 17:02 schreef BogardeRules het volgende:
hartstikke leuk hoor zo'n peiling maar het zegt niets. Wilders zal rond de 15 zetels uitkomen, d66 10 en pvda zal het niet zo slecht doen. mensen tenderen naar oude getrouwen.
Als ten minste de media niet compleet wilders kont kussen, met zoetsappige verhaaltjes hoe Hero Brinkmans alcholisme bekentenis hem tot een held maakt ....
Alles wat wilders doet wordt automatisch tot briljant verklaard, soms waan ik me in Idaho.
Gemist, wat was het?quote:Op zondag 27 september 2009 17:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Inderdaad. Had je de kop van metro gezien? Hoe absurd was dat.
En dan levert doorredeneren: Normale relatie alleen met erkenning, en daar turkije die niet geeft, en er toch normalisering is, er heulemaal geen sprake van genocide was, en of ik wil doen alsof ook de Armenen dat 'stiekem' wel weten?quote:Op zondag 27 september 2009 17:02 schreef IHVK het volgende:
Normale relaties tussen Israël en Duitsland zouden onmogelijk zonder een erkenning van de holocaust.
Lees ens wat van meneer Eddy Terstal. Die filmmaker annex PvdA apologeet. Die vertelt precies hetzelfde.quote:En ik denk dat het weinig met de allochtone stemmen had te maken, gezien de PvdA 3 mensen uit de partij gooide, en de PvdA is toch bij uitstek de partij van de Allah aanbidders niet?
Nee dat zeg ik niet.quote:Op zondag 27 september 2009 17:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dan levert doorredeneren: Normale relatie alleen met erkenning, en daar turkije die niet geeft, en er toch normalisering is, er heulemaal geen sprake van genocide was, en of ik wil doen alsof ook de Armenen dat 'stiekem' wel weten?
.
quote:Op zondag 27 september 2009 17:02 schreef BogardeRules het volgende:
Alles wat wilders doet wordt automatisch tot briljant verklaard, soms waan ik me in Idaho.
Je kan blijven doen alsof de materie @ hand 'rocket sciense' is, maar wat ik bold gemaakt heb, had D66 het lef gehad om alleen dat op te merken, hadden we deze discussie nietquote:Op zondag 27 september 2009 17:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.![]()
Voor de meeste historici staat vast dat de massamoord op de Armeniërs een genoicide was.
Maar ik vind het niet relevant in Nederland anno 2009 terwijl jij hier, uiteraard, heel graag over door wilt praten. Dat mag..
quote:Op zondag 27 september 2009 17:03 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
foto voor de geïnteresseerden.
Is het artikel ergens te lezen, btw?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |