Gezelligquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Knokploeg beginnen? Gaan we lekker mot trappen op de Grote markt vanavond. Al die stoere wollah's.
Nikkyquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Gezellig
Zal ik dan julie zusje spelen
Grote grutjes, I'm in.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Knokploeg beginnen? Gaan we lekker mot trappen op de Grote markt vanavond. Al die stoere wollah's.
Nee man, paul die ging eerder naar huis.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:35 schreef 2dope het volgende:
Dude!
Liep je niet met Paul mee? Waar kwam je ze tegen dan, nieuwe ebbinge?
BDquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nikky! En natuurlijk kroketje halen bij de Febo hé.
omgquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee man, paul die ging eerder naar huis.
Ik liep over de boteringe, toen daar bij plantsoen pwnden ze mij!
Goeie tip, zijn ze er vanavond niet? Volgende week weer proberen op dezelfde dag en ongeveer hetzelfde tijdstip. Grote kans dat je ze opnieuw tegenkomt en dan kan je hun lekker de kanker inslaanquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:38 schreef Happel het volgende:
Vanavond gewoon weer terug naar die hoek met wat vrienden.
Ja precies.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Vuile flikkers gaan ook altijd met zijn allen op één iemand hé? En als je dan zegt kom doen we één op één zeggen ze Oké. Klap je iemand op zijn bek komen al zijn vriendjes naar je toe gesprint.Way to go man, fags.
Dat is wel waarquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Vuile flikkers gaan ook altijd met zijn allen op één iemand hé? En als je dan zegt kom doen we één op één zeggen ze Oké. Klap je iemand op zijn bek komen al zijn vriendjes naar je toe gesprint.Way to go man, fags.
Zo Thuglife in Hoensbroek?quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik ben een keer beroofd door 3 anti's en dat was gewoon 1 vs. 1, Was met twee vrienden.
Helaas hadden zij een pistool, dus klappen zat er niet in.
Dus wat hebben we hiervan geleerd. Wanneer je snachts alleen door de hood moet, doe je alsof je een scholier zonder licht bent die door een tunneltje loopt, want dan is de politie er wel!quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:41 schreef Appelknaller het volgende:
Oh ja en waar was die tyfuspolitie![]()
Wel lekker voor tunneltjes staan om scholieren te pesten met boetes voor fietsen zonder licht, maar als je wordt aangevallen door mensen zijn ze fucking nergens
quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus wat hebben we hiervan geleerd. Wanneer je snachts alleen door de hood moet, doe je alsof je een scholier zonder licht bent die door een tunneltje loopt, want dan is de politie er wel!
en hun geld jatten natuurlijk... hou je er nog wat aan over ook.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:40 schreef Diabox het volgende:
[..]
Goeie tip, zijn ze er vanavond niet? Volgende week weer proberen op dezelfde dag en ongeveer hetzelfde tijdstip. Grote kans dat je ze opnieuw tegenkomt en dan kan je hun lekker de kanker inslaan.
Ja maak er maar een grap overquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus wat hebben we hiervan geleerd. Wanneer je snachts alleen door de hood moet, doe je alsof je een scholier zonder licht bent die door een tunneltje loopt, want dan is de politie er wel!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:45 schreef GangOfGin het volgende:
[..]
en hun geld jatten natuurlijk... hou je er nog wat aan over ook.
Ga dan ook ergens anders lopenquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat was in Rotterdam, ergens bij station Maashaven in de buurt.
Grapje man, volgende keer als ik in Groningen ben zal ik aan je denken. Dan pis ik effe over ze heen. En dan ook gewoon mensen in het centrum uitzoeken en dan achtervolgen he. Die lafbekkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:46 schreef wallofdolls het volgende:
TS had gewoon weg moeten rennen toen het nog kon
quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:47 schreef beverton het volgende:
[..]
Ga dan ook ergens anders lopenDat is bijna net zo goed idee als op de oude binnenweg NEGER NEGER JIJ BENT EEN VEELPLEGER roepen
Hey ik kwam daar ook per ongeluk. We waren dronken en namen de verkeerde metro.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:47 schreef beverton het volgende:
[..]
Ga dan ook ergens anders lopenDat is bijna net zo goed idee als op de oude binnenweg NEGER NEGER JIJ BENT EEN VEELPLEGER roepen
Tja dat vertelde je er net niet bij, waardoor ik dus voorbarige conclusies trok.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey ik kwam daar ook per ongeluk. We waren dronken en namen de verkeerde metro.
Moesten naar Poortugaal, alleen die metro die wij hadden reed niet verder dan Maashaven of iets dergelijks. Ja, en dan moet je daar wel lopen.
Beetje hypocriet vind je niet?quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:58 schreef PinkCake het volgende:
Ik ben tegen die vingerafdrukken op paspoorten, maar dit tuig moet gewoon gechipt worden... of meteen opgesloten.
Welnee. Ze behandelen iedereen als misdadigers. Ze zouden alleen misdadigers als misdadigers moeten behandelen., Helaas kun je ze meestal toch niet pakkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:59 schreef beverton het volgende:
[..]
Beetje hypocriet vind je niet?
Jij bent zelf ook een misdadiger alleen weet je het zelf nog niets. Oja en jij bent al gechipt, kijk maar op je paspoortquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:00 schreef PinkCake het volgende:
[..]
Welnee. Ze behandelen iedereen als misdadigers. Ze zouden alleen misdadigers als misdadigers moeten behandelen., Helaas kun je ze meestal toch niet pakken
Mijn portemonnee en telefoon zijn ook eens gestolen door (waarschijnlijk) Oost-Afrikaanse negers, maar ik zie dan echt nog geen reden om ze allemaal 'kankernegers' te noemen of dingen als genocide in de mond te nemen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:03 schreef Diabox het volgende:
@Penisbaard
Zeker nooit overvallen? Ze hebben het bij mij 1x geprobeerd en ondanks dat in mijn gemeente maar 4% allochtoon is, waren het allochtonen die wel mijn mobieltje even wilden jatten. Het waren tevens ook nog eens Marokkanen. Helaas voor hen heb ik taakstraf + boete voor mishandeling gekregen, wat dus betekent dat ze mijn mobieltje nooit hebben gekregen.
Nee Apeldoorn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:56 schreef beverton het volgende:
[..]
]
Kom jijzelf ook uit Rotterdam?
Ging dat ook met geweld?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn portemonnee en telefoon zijn ook eens gestolen door (waarschijnlijk) Oost-Afrikaanse negers, maar ik zie dan echt nog geen reden om ze allemaal 'kankernegers' te noemen of dingen als genocide in de mond te nemen.
Nee, en zelfs dan zie ik nog geen reden om dat soort dingen te zeggen. Ik kan me voorstellen bent op dat groepje en dat je zie iets wil aandoen, wat ik mij niet kan voorstellen is dat je dan gelijk een heel volk iets wil aandoen.quote:
Ik bedoelde zo'n onderhuidse chip. En ik bedoel alleen maar dat die 'kansjongeren' harder aangepakt moeten worden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:01 schreef beverton het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook een misdadiger alleen weet je het zelf nog niets. Oja en jij bent al gechipt, kijk maar op je paspoort
En jij hebt ook niet het inlevingsvermogen om te zien dat TS een beetje pissed is en over een paar dagen wel wat afgekoeld is?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, en zelfs dan zie ik nog geen reden om dat soort dingen te zeggen. Ik kan me voorstellen bent op dat groepje en dat je zie iets wil aandoen, wat ik mij niet kan voorstellen is dat je dan gelijk een heel volk iets wil aandoen.
Ik zie TS al tijden dat soort uitspraken doen hoor, ik heb hem nog nooit normaal zien reageren over dingen als Marokkanen of de islam.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:10 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
En jij hebt ook niet het inlevingsvermogen om te zien dat TS een beetje pissed is en over een paar dagen wel wat afgekoeld is?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:13 schreef Kevincy het volgende:
In Den Haag is er een knakker die er wel raad mee weet![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:10 schreef Dennitaj het volgende:
daarom heb ik altijd een opblaas schaap bij meAls een soort van decoy!
Precies!!! Daar zijn ze meestal wel even zoet mee...quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Schaap uitgooien die zichzelf opblaast en gewoon rustig doorlopen
Owh oke, mja dan heb je een punt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zie TS al tijden dat soort uitspraken doen hoor, ik heb hem nog nooit normaal zien reageren over dingen als Marokkanen of de islam.
Das Rotterdam, en dat is een Rotterdammer, leer je accentenquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:13 schreef Kevincy het volgende:
In Den Haag is er een knakker die er wel raad mee weet![]()
\quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:25 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Das Rotterdam, en dat is een Rotterdammer, leer je accenten
In Apeldoorn zul je het niet snel meemaken denk ik.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee Apeldoorn.
Was bij vrienden in Poortugaal op bezoek en we gingen uit in Rotterdam.
Aangepast... heb dan ook geen accentenleer gestudeerdquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:25 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Das Rotterdam, en dat is een Rotterdammer, leer je accenten
Ik ben een keer in coffeeshop Alpha Blondy geweest. Was alsof ik als vreemdeling een saloon in het wilde westen binnen liep. De muziek stopte nog net niet, maar alle ogen waren op ons gerichtquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:26 schreef beverton het volgende:
[..]
\
In Rotterdam Noord, voor koffieshop 'Highscore' die overigens al gesloten is. Zij hadden de beste diamond pollom assie
Heb dat 5 jaar terug in een kroeg meegemaakt.. Alsof je de eerste onbekende ooit bent... Terwijl we daar een dart wedstrijd hadden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben een keer in coffeeshop Alpha Blondy geweest. Was alsof ik als vreemdeling een saloon in het wilde westen binnen liep. De muziek stopte nog net niet, maar alle ogen waren op ons gericht.
Ik moest in het westland, maasdijkquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe.
Bij mij kwam het denk ik omdat we de enige blanken waren in een shop met 30 negers.
Hiermee bevestigen ze gewoon mijn punt, kk tuig!quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zie TS al tijden dat soort uitspraken doen hoor, ik heb hem nog nooit normaal zien reageren over dingen als Marokkanen of de islam.
Jij welquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:18 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon karate zelfverdediging boksen en al die andere sporten doen... dan expres rondjes lopen op de plekken waar die kut marokkanenen zijn en wanneer ze iets proberen ze helemaal de tering in schoppen
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:31 schreef Brainfish het volgende:
Ophangen die lui.![]()
De meerderheid die het voor de minderheid verkankert.![]()
Zo te zien kon ie wel een goede beurt gebruikenquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb dus mijn mobiel pas maandag terug, en ik heb geen webcam![]()
Alsof je ooit respect hebt voor "Deze groeperen"quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Fok gast, op deze manier verlies je idd al snel al het respect voor deze groepering.![]()
Sterkte iig!
Negers zijn oke, mocro's en turken zijnquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:22 schreef amvrosios het volgende:
WHOLLA MATTIE LEKKER VOOR JE TS!1!1!
nee ff serieus,kanker zwarten
Wut, daar ben ik vet vaak 's nachts in m'n eentjequote:Op zaterdag 26 september 2009 14:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee man, paul die ging eerder naar huis.
Ik liep over de boteringe, toen daar bij plantsoen pwnden ze mij!
flikker toch op. Die hele bevolkingsgroep is een grote onbeschofte en onaangepaste criminele bendequote:Op zaterdag 26 september 2009 14:40 schreef Appelknaller het volgende:
Het is inderdaad schandalig hoe een kleine groep kankertuig het verpest voor het grootste deel van een bevolkingsgroep, en maar zielig doen dat ze gediscrimineerd worden. Dat tuig mogen ze een kogel door de kop jagen
Dat vind ik ook altijd zo ziekelijk, als je er zelf wat aan doet op dat moment kun je natuurlijk wel schuldig bevonden wordenquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:03 schreef Diabox het volgende:
@Penisbaard
Zeker nooit overvallen? Ze hebben het bij mij 1x geprobeerd en ondanks dat in mijn gemeente maar 4% allochtoon is, waren het allochtonen die wel mijn mobieltje even wilden jatten. Het waren tevens ook nog eens Marokkanen. Helaas voor hen heb ik taakstraf + boete voor mishandeling gekregen, wat dus betekent dat ze mijn mobieltje nooit hebben gekregen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:19 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Negers zijn oke, mocro's en turken zijn
Maare je hebt er toch wel minstens 1 een blauw oog/afgerukte arm bezorgt?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Toen ze me met zn drieen een beetje zaten te trekken en duwen kwam er een auto aan, ik er voor en vroeg of ie me binnen wilde laten, hij staarde een beetje verward naar mij en naar die turken/marokanen en reed wegHet was een neger
Anyhoos, ik heb niet echt veel schade ofzo, een blauw plekje tussen mijn oog en de brug van mijn neus, en achter mijn oor nog een plek
Dat dat zandvolk snel begraven mag worden onder tonnen zand.
Toch ??quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maare je hebt er toch wel minstens 1 een blauw oog/afgerukte arm bezorgt?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:22 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
flikker toch op. Die hele bevolkingsgroep is een grote onbeschofte en onaangepaste criminele bende
Dat dus, ik had er toch wel 1tje zo geslagen, dat hij voortaan alleen nog maar pssssssssst kon uitbrengen.quote:Op zondag 27 september 2009 02:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Toch ??
Je gaat me toch niet vertellen dat je door 3 van die flapdrolletjes wordt lastig gevallen en dat er niet ééntje gewond is geraakt ?? nee toch he![]()
Sissy
lolquote:Op zondag 27 september 2009 10:41 schreef NielsTriple het volgende:
Al die helden reacties hier! Je weet dat je op straat geen toetsenbord bij je hebt om een opmerking te plaatsen richting die mocro's?
quote:Op zondag 27 september 2009 11:48 schreef gniffie het volgende:
'Overvallen geworden' is geen Nederlands.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:58 schreef PinkCake het volgende:
Ik ben tegen die vingerafdrukken op paspoorten, maar dit tuig moet gewoon gechipt worden... of meteen opgesloten. Of die methodes uit hun eigen land: Bij een dief zijn hand eraf hakken![]()
Juistquote:Op zondag 27 september 2009 13:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Vierendelen, zonder verdoving testikels eraf snijden met een bot roestig mes, het hart eruit snijden maar wel zo dat ze nog altijd in leven zijn, en dan levend verbranden, of eerst kop eraf en dan verbranden![]()
Kut Marokkanen moeten allemaal dood, wollah wollah vieze dikke allah![]()
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan jou.quote:Op zondag 27 september 2009 13:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Vierendelen, zonder verdoving testikels eraf snijden met een bot roestig mes, het hart eruit snijden maar wel zo dat ze nog altijd in leven zijn, en dan levend verbranden, of eerst kop eraf en dan verbranden![]()
Simpel nekschot voldoet ook welquote:Op zondag 27 september 2009 13:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij bent ook echt stompzinnig. Ik hoop dat je reïncarneert in de Middeleeuwen, dat wil je vast graag. Dombo.quote:Op zondag 27 september 2009 13:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
LOL! Er omheenquote:Op zondag 27 september 2009 12:18 schreef AdvancedPower het volgende:
Was dit een van hen toevallig?:
[ afbeelding ]
Nee, terechte klacht.
Ik loop er altijd met een grote boog omheen.
Bah.
Toevallig wel eens gehoord van een sensei van me over een andere sensei in toevallig ook Groningen die met een vriend van hem 's nachts wel eens donkere steegjes inliep om daar wat nieuwe technieken uit te proberen op ongure types. Was wel 25 jaar terug, toen het nog konquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:18 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon karate zelfverdediging boksen en al die andere sporten doen... dan expres rondjes lopen op de plekken waar die kut marokkanenen zijn en wanneer ze iets proberen ze helemaal de tering in schoppen
Stoerquote:Op zondag 27 september 2009 15:17 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
LOL! Er omheen
Ik ga er altijd recht doorheen! *BAM*
Het gaat sowieso tegen m'n principes is om om te lopen als ik een groepje van die ratten zie staan.
quote:Op zondag 27 september 2009 15:22 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Toevallig wel eens gehoord van een sensei van me over een andere sensei
Ja het klinkt wel blabla enzoquote:
Weet je ook wat die sensei?quote:Op zondag 27 september 2009 15:40 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ja het klinkt wel blabla enzoVan betreffende sensei heb ik wel eens les gehad, maar het verhaal had ik van de ander ('t waren ook vrienden enzulks ;D)
Je bedoeld dat er maar een kleine groep 'goeden' tussen zitten en verder bestaat de hele bevolkingsgroep uit tuig.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:40 schreef Appelknaller het volgende:
Het is inderdaad schandalig hoe een kleine groep kankertuig het verpest voor het grootste deel van een bevolkingsgroep, en maar zielig doen dat ze gediscrimineerd worden. Dat tuig mogen ze een kogel door de kop jagen
Er is niets zwart aan een marrokaan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:22 schreef amvrosios het volgende:
WHOLLA MATTIE LEKKER VOOR JE TS!1!1!
nee ff serieus,kanker zwarten
Ik dacht dat jij dat soort dingen altijd handlede met een niffie.quote:Op zondag 27 september 2009 16:09 schreef Chriz2k het volgende:
Daarom heb ik altijd een pipa op zak als ik in het donker over straat moet.
Ik ben liever strapped weet je, dan sta je sterk als ze allemaal een niffie hebben.quote:Op zondag 27 september 2009 16:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat soort dingen altijd handlede met een niffie.
Wat een sukkel. Kan hij het verschil tussen sport en onnodig geweld niet onderscheiden?quote:Op zondag 27 september 2009 15:22 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Toevallig wel eens gehoord van een sensei van me over een andere sensei in toevallig ook Groningen die met een vriend van hem 's nachts wel eens donkere steegjes inliep om daar wat nieuwe technieken uit te proberen op ongure types. Was wel 25 jaar terug, toen het nog kon.
Maar OT; * meld voor knokploeg
Dat is niet onnodig, dat is noodzakelijk, om dat tuig manieren te lerenquote:Op zondag 27 september 2009 16:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Kan hij het verschil tussen sport en onnodig geweld niet onderscheiden?
Oke.quote:Op zondag 27 september 2009 15:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent ook echt stompzinnig. Ik hoop dat je reïncarneert in de Middeleeuwen, dat wil je vast graag. Dombo.
Nouja, onnodig opzich wel, maar niet zinloos. Het ging om uitlokking. Gewoon luitjes uitlokken zodat je daarna een goede reden hebt om wat tuig even goed te grazen te nemen. Je staat je in de dojo uiteindelijk wel gewoon in te houden.quote:Op zondag 27 september 2009 16:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Kan hij het verschil tussen sport en onnodig geweld niet onderscheiden?
hehe ja mooi stukje rotterdam is datquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben een keer in coffeeshop Alpha Blondy geweest. Was alsof ik als vreemdeling een saloon in het wilde westen binnen liep. De muziek stopte nog net niet, maar alle ogen waren op ons gericht.
Ik had gelijk met m'n minigun die knapen vol lood gepompt!quote:Op zondag 27 september 2009 19:37 schreef DemonRage het volgende:
Had meteen een mes gepakt en dat tuig de dood in geholpen. Niemand zal ze missen.
Waarom caste je geen Ice Bind op ze om ze te combo'en met Feral Daggers?quote:Op zondag 27 september 2009 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik had ook mijn Shiskebab bij me maar zijn condition was matig en ik had geen soortgelijke delen waardoor ik hem kon repairen.
KK op man, ik ben geen conjuration magequote:Op zondag 27 september 2009 20:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom caste je geen Ice Bind op ze om ze te combo'en met Feral Daggers?
quote:Op zondag 27 september 2009 20:34 schreef thewhiteguy het volgende:
Ik had het gister met 3 kleine zwarte mannetjes van een jaar of 16, kom daar snachts door de wijk fietsen, staan daar 3 van die mafkeesjes, begint er 1 naar het midden van de weg te lopen... roept opeens 1 van die mannetjes, "niet doen, niet doen!", hij poepte hem voor me kale kope en bomberjack!! _0/. (maar ik ben wel hard doorgefietst)
Whehe, een pussy-skinheadquote:Op zondag 27 september 2009 20:34 schreef thewhiteguy het volgende:
Ik had het gister met 3 kleine zwarte mannetjes van een jaar of 16, kom daar snachts door de wijk fietsen, staan daar 3 van die mafkeesjes, begint er 1 naar het midden van de weg te lopen... roept opeens 1 van die mannetjes, "niet doen, niet doen!", hij poepte hem voor me kale kope en bomberjack!! _0/. (maar ik ben wel hard doorgefietst)
quote:Op zondag 27 september 2009 20:34 schreef thewhiteguy het volgende:
Wie is dat in je avatar?quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
Maar je hebt ze nog wel flink toegetakeld toch?
Dat dusquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:32 schreef BaraCuda het volgende:
Het is vast een incident![]()
En maar blijven knuffelen dat volk
Misschien dat ik maar wat pepperspray moet aanschaffen, dan kun je óf weglopen en die shit sprayen óf je kan het in hun gezicht sprayen en dan ze neermeppenquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:12 schreef Salvad0R het volgende:
Lelijke shit. Volgende keer rage unleashen. Wel oppassen dat die kuddedieren geen steekwapen trekken.
Zorg wel dat de politie je daarna niet te pakken krijgt, pepperspray gebruiken tegen iemand die je overvalt is in dit mooie land namelijk ernstiger dan iemand overvallen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Misschien dat ik maar wat pepperspray moet aanschaffen, dan kun je óf weglopen en die shit sprayen óf je kan het in hun gezicht sprayen en dan ze neermeppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |