Jij bent zelf ook een misdadiger alleen weet je het zelf nog niets. Oja en jij bent al gechipt, kijk maar op je paspoortquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:00 schreef PinkCake het volgende:
[..]
Welnee. Ze behandelen iedereen als misdadigers. Ze zouden alleen misdadigers als misdadigers moeten behandelen., Helaas kun je ze meestal toch niet pakken
Mijn portemonnee en telefoon zijn ook eens gestolen door (waarschijnlijk) Oost-Afrikaanse negers, maar ik zie dan echt nog geen reden om ze allemaal 'kankernegers' te noemen of dingen als genocide in de mond te nemen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:03 schreef Diabox het volgende:
@Penisbaard
Zeker nooit overvallen? Ze hebben het bij mij 1x geprobeerd en ondanks dat in mijn gemeente maar 4% allochtoon is, waren het allochtonen die wel mijn mobieltje even wilden jatten. Het waren tevens ook nog eens Marokkanen. Helaas voor hen heb ik taakstraf + boete voor mishandeling gekregen, wat dus betekent dat ze mijn mobieltje nooit hebben gekregen.
Nee Apeldoorn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:56 schreef beverton het volgende:
[..]
]
Kom jijzelf ook uit Rotterdam?
Ging dat ook met geweld?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn portemonnee en telefoon zijn ook eens gestolen door (waarschijnlijk) Oost-Afrikaanse negers, maar ik zie dan echt nog geen reden om ze allemaal 'kankernegers' te noemen of dingen als genocide in de mond te nemen.
Nee, en zelfs dan zie ik nog geen reden om dat soort dingen te zeggen. Ik kan me voorstellen bent op dat groepje en dat je zie iets wil aandoen, wat ik mij niet kan voorstellen is dat je dan gelijk een heel volk iets wil aandoen.quote:
Ik bedoelde zo'n onderhuidse chip. En ik bedoel alleen maar dat die 'kansjongeren' harder aangepakt moeten worden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:01 schreef beverton het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook een misdadiger alleen weet je het zelf nog niets. Oja en jij bent al gechipt, kijk maar op je paspoort
En jij hebt ook niet het inlevingsvermogen om te zien dat TS een beetje pissed is en over een paar dagen wel wat afgekoeld is?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, en zelfs dan zie ik nog geen reden om dat soort dingen te zeggen. Ik kan me voorstellen bent op dat groepje en dat je zie iets wil aandoen, wat ik mij niet kan voorstellen is dat je dan gelijk een heel volk iets wil aandoen.
Ik zie TS al tijden dat soort uitspraken doen hoor, ik heb hem nog nooit normaal zien reageren over dingen als Marokkanen of de islam.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:10 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
En jij hebt ook niet het inlevingsvermogen om te zien dat TS een beetje pissed is en over een paar dagen wel wat afgekoeld is?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:13 schreef Kevincy het volgende:
In Den Haag is er een knakker die er wel raad mee weet![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:10 schreef Dennitaj het volgende:
daarom heb ik altijd een opblaas schaap bij meAls een soort van decoy!
Precies!!! Daar zijn ze meestal wel even zoet mee...quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Schaap uitgooien die zichzelf opblaast en gewoon rustig doorlopen
Owh oke, mja dan heb je een punt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zie TS al tijden dat soort uitspraken doen hoor, ik heb hem nog nooit normaal zien reageren over dingen als Marokkanen of de islam.
Das Rotterdam, en dat is een Rotterdammer, leer je accentenquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:13 schreef Kevincy het volgende:
In Den Haag is er een knakker die er wel raad mee weet![]()
\quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:25 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Das Rotterdam, en dat is een Rotterdammer, leer je accenten
In Apeldoorn zul je het niet snel meemaken denk ik.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee Apeldoorn.
Was bij vrienden in Poortugaal op bezoek en we gingen uit in Rotterdam.
Aangepast... heb dan ook geen accentenleer gestudeerdquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:25 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Das Rotterdam, en dat is een Rotterdammer, leer je accenten
Ik ben een keer in coffeeshop Alpha Blondy geweest. Was alsof ik als vreemdeling een saloon in het wilde westen binnen liep. De muziek stopte nog net niet, maar alle ogen waren op ons gerichtquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:26 schreef beverton het volgende:
[..]
\
In Rotterdam Noord, voor koffieshop 'Highscore' die overigens al gesloten is. Zij hadden de beste diamond pollom assie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |