Stalken!quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet ik met het nr van Lamon?
Sterke.
Zal ik niet doen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:11 schreef Siniti het volgende:
MIJN OPA IS DOOD
GEEN GRAPPEN OVER MAKEN AUB
Ja, hetzelfde. Hij is weer met pijn op de borst naar de huisarts geweest die toen de ambulance heeft gebeld. Erg triest.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pff dat gaat niet lekker...
Nog steeds hetzelfde als laatst? Of heeft hij weer nieuwe problemen?
Ik zij. Als in één met haar.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
2009 01:10[/url] schreef 4EverBlackEyed het volgende:[/b]
[..]
WHUT?!!!
Daar moest je overheen lezenquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef LudoSanders het volgende:
Op die pagina stonden welgeteld 0 quotes.
Leer quoten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zij. Als in één met haar.
Je kent me te goed.
Ambulances
Ja, 's nachts komen altijd de herhalingen van eerder op de avond. Die aflevering is best wel lol, maar hij is de laatste tijd zo vaak voorbijgekomen dat ik hem wel kan dromen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das toch prima om bij in slaap te vallen danik hoop ook altijd dat ik ze al ken
![]()
die van net was trouwens wel grappig, met dat oude dorp waar die lui niet uit hun rol vallen, en dat cartman naar super phun land gaat met butters die zn hand niet los wil laten![]()
denk dat die dalijk komt als herhaling
quote:
Maar konden ze de vorige keer niks op de ECG's en hartfilmpjes zien? Of was de situatie toen na een tijdje weer verbeterd, waarna hij naar huis mocht?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef Zotheid het volgende:
Ja, hetzelfde. Hij is weer met pijn op de borst naar de huisarts geweest die toen de ambulance heeft gebeld. Erg triest.
Krijg aids, aidshomo.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:19 schreef RowanF1 het volgende:
Teer op met je warme water. Ga je maar koud douchen, watje.
Je HEBT mijn nummer niet eens zot.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef Zotheid het volgende:
Stalken!
...idd erg triest, en wat belangrijker dan Minerva, lijkt me..quote:Ja, hetzelfde. Hij is weer met pijn op de borst naar de huisarts geweest die toen de ambulance heeft gebeld. Erg triest.
die ja, al lang niet gezienquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, 's nachts komen altijd de herhalingen van eerder op de avond. Die aflevering is best wel lol, maar hij is de laatste tijd zo vaak voorbijgekomen dat ik hem wel kan dromen.
De deurcode is trouwens 1864...
Toen viel het eigenlijk wel mee. Of tenminste, toen had hij eigenlijk hetzelfde en mocht hij naar een paar dagen weer naar huis omdat het niks leek te zijn. Maar goed, aangezien hij er nou weer last van heeft hoop ik toch dat ze er iets mee kunnen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar konden ze de vorige keer niks op de ECG's en hartfilmpjes zien? Of was de situatie toen na een tijdje weer verbeterd, waarna hij naar huis mocht?
Ik ga slapen, doeiquote:
Ik vrees ook dat je op 88-jarige leeftijd niet meer zo snel een longtransplantatie krijgt, zeker niet als je nagaat hoe zeldzaam donor longen tegenwoordig zijnquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar zover mijn medische kennis rijkt is het enige wat het echt kan verbeteren een longtransplantatie. Maar dat is een erg risicovolle operatie en zeker voor een man van 88 denk ik niet dat er erg veel kans op overleven is.
Misschien is het beter om de hoop op te geven en gewoon te genieten van de laatste momenten in plaats van een verloren strijd proberen te vechten.
Nou en, de mogelijkheden zijn beperkt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je HEBT mijn nummer niet eens zot.
Ja precies. Gelukkig ging het toen wel goed, maar ik besef maar al te goed dat dat al een klein wonder was. Dat is eigenlijk elk moment, aangezien de artsen hem al jaren geleden hebben opgegeven.quote:[..]
...idd erg triest, en wat belangrijker dan Minerva, lijkt me..
Bereid je maar een beetje voor, want als het zo gaat, wordt zo iemand meestal niet beter meer in het ziekenhuis.
Vaak gaan ouderen uiteindelijk dood door vocht achter de longen, zeker omdat de hygiene in ziekenhuizen tegenwoordig niet meer je van het is, en zwakkere mensen daar erg vatbaar voor zijn.
Misschien valt het mee, maar je hoort het vaak...
Dank je wel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat je op 88-jarige leeftijd niet meer zo snel een longtransplantatie krijgt, zeker niet als je nagaat hoe zeldzaam donor longen tegenwoordig zijn
Je kan inderdaad gewoon nog zoveel mogelijk proberen te genietenSterkte ermee!
Hoe is je opa er eigenlijk zelf onder? Dat hoor je niet zo snel, maar het maakt zoveel verschil of iemand nog levenswil heeft, of het eigenlijk wel mooi geweest vindt, da's dan het niet wetenschappelijke deel van leven en dood.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:31 schreef Zotheid het volgende:
Ja precies. Gelukkig ging het toen wel goed, maar ik besef maar al te goed dat dat al een klein wonder was. Dat is eigenlijk elk moment, aangezien de artsen hem al jaren geleden hebben opgegeven.
Misschien niet vanwege zijn longen maar al met al is kanker nou niet echt bevorderlijk voor je immuunsysteem.
En ik weet ik, ik heb er zelfs college over gehad. Daaruit blijkt dat het overgrote deel van wat kunstmatige zuurstof toegediend krijgt een nosocomiale infectie (ziekenhuisinfectie) krijgt (Ik weet overigens niet eens of dit het geval is bij m'n opa (die extra zuurstof dus)).
Ik hou dus met het ernstigste rekening. De reden ook dat ik morgen ipv met vrienden bier ga drinken naar het spreekuur van het ziekenhuis ga. Gewoon, omdat opa toch best veel voor me betekent heeft.![]()
Je hoort inderdaad heel veel mensen die vlak na 1 januari overlijden, of dat soort dingen. Dingen waarna ze uitkijken, iets wat ze bezig houdt. Bij m'n opa was dat lange tijd zijn 50 jarige huwelijksjubileum met m'n opa. Ondertussen is dat ruim een jaar geleden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe is je opa er eigenlijk zelf onder? Dat hoor je niet zo snel, maar het maakt zoveel verschil of iemand nog levenswil heeft, of het eigenlijk wel mooi geweest vindt, da's dan het niet wetenschappelijke deel van leven en dood.
Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je wel.
Jezus, wat voel ik me klote nu.
Ik weet niet, maar ik heb zo'n voorgevoel...
Dank je wel.quote:
Zoiets kun je zelf toch ook gewoon maken?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:32 schreef Lamon. het volgende:
Ik wil deze trouwens serieus gaan kopen:
[ afbeelding ]
Maar ze leveren hem alleen in Engeland, en om er nu helemaal naar Engelnd voor te gaan...
Dat maakt alle verschil van de wereld, elke arts kan je dat veretellen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe is je opa er eigenlijk zelf onder? Dat hoor je niet zo snel, maar het maakt zoveel verschil of iemand nog levenswil heeft, of het eigenlijk wel mooi geweest vindt, da's dan het niet wetenschappelijke deel van leven en dood.
Of klonen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoiets kun je zelf toch ook gewoon maken?
Dank je, dat is netjes van jequote:Op zaterdag 26 september 2009 01:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik wil nog even m'n excuses aanbieden aan Remlof en Swarma voor gisteren. Het was dom en kinderachtig van mij hoe ik me gedraagde. Ik weet dat het misschien niks betekent na alles wat ik gedaan heb maar ik wil toch even mijn excuses aanbieden.
Klopt. Maar mijn opa zal vooral voor mijn oma strijden. Zorgen dat ze in elk geval verhuist zijn zodat m'n oma zonder problemen in het nieuwe huis kunnen wonen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat maakt alle verschil van de wereld, elke arts kan je dat veretellen.
Nou, dat scheelt al een hele hoop.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt. Maar mijn opa zal vooral voor mijn oma strijden. Zorgen dat ze in elk geval verhuist zijn zodat m'n oma zonder problemen in het nieuwe huis kunnen wonen.
Dank je wel. Op dit soort momenten snap ik pas echt hoe stom het is om zulke opmerkingen te maken, ook al is het "maar internet".quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dank je, dat is netjes van je
En sterkte met je opa.
Mensen die wel door willen sterven helaas ook soms, maar mensen die niet meer willen gaan nog veel sneller.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hoort inderdaad heel veel mensen die vlak na 1 januari overlijden, of dat soort dingen. Dingen waarna ze uitkijken, iets wat ze bezig houdt. Bij m'n opa was dat lange tijd zijn 50 jarige huwelijksjubileum met m'n opa. Ondertussen is dat ruim een jaar geleden.
Op het moment hebben ze net hun huis verkocht en over een paar maanden zouden ze overgaan naar hun nieuwe huis.
We waren eigenlijk bang dat het na die tijd slecht zou. Het komt dan ook als een schok dat hij de afgelopen maand 2 keer is opgenomen.
Ik herken het gevoel. Ik durfde niet op de kamer te komen waar de opa van m'n pa was opgebaard (ik was toen 10 oid). Ik durfde daar gewoon echt niet naar binnen. Toch ben ik op de begrafenis zelf wel gegaan. Dat is toch echt het definitieve afscheid.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mensen die wel door willen sterven helaas ook soms, maar mensen die niet meer willen gaan nog veel sneller.
Goed dat je morgen naar hem toe gaat.
Mijn allereerste persoonlijke ervaring met de dood die ik wist, was ook mijn opa, en ik durfde niet op het laatst.
Ik heb op zijn crematie wel een gedicht voorgelezen, maar ondanks dat iedereen me complimenteerde op mijn zogenaamde dapperheid, voelde ik me toch best schuldig dat ik niet gegaan was. Wel gewoon gaan is veel dapperder.
Nu heb ik na 2 opa's en oma's en mijn pa, en bijna mijn moeder dat wel goedgemaakt, maar achteraf gezien vond ik het best wel laf van mezelf, dat ik die eerste keer niet durfde.
Het is een kuttijd, en het is zo kut dat je zelf met zoveel nieuwe dingen begint, terwijl iemand die je na is, bezig is met het laatste deel...moeilijk om daar een weg in te vinden, althans, dat had ik.
Het leven is vreemd op dat soort momenten.
Klopt. Terwijl ik zelf ben begonnen met een nieuwe studie (waarbij ik het ziektebeeld van mijn opa krijg notabene), nieuw werk, hopelijk een nieuwe stad waar ik ga wonen enz enz... Heeft hij dat soort dingen allemaal meegemaakt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:58 schreef Lamon. het volgende:
Het is een kuttijd, en het is zo kut dat je zelf met zoveel nieuwe dingen begint, terwijl iemand die je na is, bezig is met het laatste deel...moeilijk om daar een weg in te vinden, althans, dat had ik.
Je kan beter, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb vanmiddag een gedicht geschreven, wat vinden jullie er van?
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan beter, daar ben ik van overtuigd.
Hij is wel Googleproof.quote:
quote:Summer: I'm going to the supply room. Anyone need anything?
Tom: I think you know what I need.
Summer: ...
Tom: Euh, toner?
quote:Tom: Paul, seriously...
Paul: Did you bang her?
Tom: No!
Paul: Blow job?
Tom: No!
Paul: Hand job?
Tom: No, Paul, no 'jobs'. I'm still 'unemployed'.We just kissed.
quote:Tom: She took a giant shit on my face. Literally.
Alison: Literally?
Tom: Well, no, not literally. That's disgusting.
quote:Summer: I named my cat after Springsteen.
Tom: Cool... what was his name?
Summer: Bruce.![]()
quote:Back to the Future Pippo
Niemand kan zo mooi juichen als Pippo Inzaghi. Wapperend met de armen sprint hij het veld over, een waas van vreugde voor zijn ogen. Verbazing druipt van zijn gezicht. Goede acteur, die Pippo.
Even een paar statistieken. 308 Goals. Handenvol doelpunten in de Serie A, in de Champions League, voor de nationale ploeg.
Op zijn palmares landskampioenschappen, Italiaanse bekers en supercups, twee cups met grote oren, de wereldbeker en het wereldkampioenschap met Italië. Ik zou zeggen: niet slecht voor iemand die nog geen tien keer kan hooghouden.
Dat laatste is geen grap. Hij kan het echt niet. Nou ja, meestal niet. Heel af en toe, als er geen zuchtje wind staat, zijn haar goed zit en niemand kijkt, luistert de bal wel eens naar hem. Zijn record schijnt ergens rond de dertig te liggen.
Ei
Ter vergelijking: zijn ploeggenoot Ronaldinho houdt zonder problemen dertig miljoen keer een ei hoog met zijn linkerknie. En als het Pasen is, schildert hij er al jonglerend ook nog een konijntje op.
Op de training is Pippo het grootste deel van de tijd een buitenbeentje. Niemand die hem kiest als er partijen worden gevormd voor een positiespelletje. Niet gek natuurlijk: iedere bal op Pippo is verloren. Als het ding niet van zijn voet springt, struikelt hij er over.
Rondo
Met rondootjes doet hij niet mee. Uit principe. Hij zou negentig procent van de tijd in het midden staan en om de haverklap door de benen gespeeld worden. Als zijn ploeggenoten rondo’s spelen, staat Pippo in zijn uppie een bal tegen het doelnet te rossen van twee meter afstand.
Als een boos klein ventje dat mokkend wacht op het moment dat zijn vriendjes een spel gaan spelen dat hij wel beheerst. Soms gaat hij gewoon naar huis. Zit hij in al in zijn auto als de rest van de spelers nog voetvolley speelt of kroonkurken van de lat trapt. Mooi ding wel, die auto van hem. Futuristisch speelgoed.
Ik heb ooit een hele wedstrijd naar Pippo zitten kijken. Hij doet niets. Hij sjokt wat heen en weer, strikt zijn veters een keer of dertig, geeuwt de tijd weg. Zijn ploeggenoten betrekken hem nauwelijks in de opbouw, ook al omdat hij meestal buitenspel loopt.
Viaviaklutskluts
Na tachtig minuten begin je je af te vragen waarom hij in godsnaam op het veld staat. Tot die ene bal. Dat ene schot dat viaviaklutskluts voor zijn voeten belandt. Pippo zet zijn voet ertegen. Een tikje, meer niet. Maar het is wel raak. Wapperende armen, sprint over het veld.
Eén keer is toeval. Twee keer ook. Maar 308 keer: dat heeft met toeval niets te maken. Maar met wat dan wel?
Van de week viel ik al zappend middenin een nagesynchroniseerde versie van Back to the Future III. Minuut of tien zitten kijken, daarna had ik de trucjes en de tijdmachine-auto van Marty wel gezien.
Blabla in de toekomst, terug naar het verleden, iets veranderen, blabla in de toekomst wordt bloebloe in de toekomst.
Back to the Future
Gaap. Diezelfde avond zag ik Inzaghi als spits van Milan twee keer scoren tegen Marseille. Twee intikkers uiteraard. Twee keer stond hij op de juiste plek. Ik dacht: het lijkt wel alsof hij van tevoren weet waar die bal gaat komen. En toen viel het kwartje. Back to the Future.
Hij weet het. Pippo is Marty. Pippo zit in de toekomst avonden te kijken naar voetbalwedstrijden, noteert waar de bal komt, stapt dan in zijn rijdende teletijdmachine en tikt in het verleden een paar klutsballen tegen het net. En dan maar juichen alsof het een totale verrassing is. Acteur.
Huntelaar
Pippo kreeg tegen Marseille een applauswissel van zijn trainer. Hij werd vervangen door Huntelaar – een spits die kan voetballen, meedoet met rondootjes en niet als laatste wordt gekozen met positiespelletjes. Maar hoeveel keer Huntelaar ook kan hooghouden; hij kan alleen maar dromen van de prijzenkast van Pippo.
Misschien moet Klaas-Jan eens een keer instappen bij Pippo.
het was wel koud gisteraafquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:19 schreef Lamon. het volgende:
MORREGHEH!!
De zon schijnt, en dat is goed, nu heb ik zin om naar buiten te gaan en dingen te kopen, en in de zon te zitten en vanavond uit te gaan.
Fuck de herfst.
Idd, had geeneens een jas aanquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:29 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
het was wel koud gisteraaf
Het is nu ook weer bewolkt, in 20 fucking minuten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:29 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
het was wel koud gisteraaf
O-yeah! Nieuwe epi's van Southpark ftw.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:03 schreef swarmahoer het volgende:
we aint never heard of no sirene in eighteensixtyfouha
[ afbeelding ]
Lekker vredig toch?quote:
Gelukkig ben ik er nogquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:33 schreef Ezio het volgende:
Ik begin zelfs die kutkoe te missen nu het zo rustig is
Als je maar lang genoeg je geld aan verkeerde dingen uitgeeft, krijg je vanzelf wel een curator aangewezenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lekker vredig toch?
Het kan niet altijd feest zijn.
Ik ben trouwens toch wel blij dat het slechter weer is geworden achteraf.
Ik wilde ineens een mini-laptop kopen, omdat ik hem bij een vriend gezien had, en als ik het had gedaan, had het weer een domme kutuitgave geweest.
Echt, ik moet iemand gaan inhuren die mijn financieen behartigt ofzo, sinds ik geen fuck meer om geld geef, gaat het op aan de meest zinloze dingen.
Hoe beviel de ban trouwens?
Voor ieder grappig filmpje is er een serieuze tegenhanger:quote:
Dit is wel erg flauw, zeg.quote:
Wat ik erg flauw vind, is ergens om vragen en dan niet terug reageren.quote:
Ik neem de tijd voor zulk soort dingen, je krijgt dan ook een uitgebreid antwoord terug.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat ik erg flauw vind, is ergens om vragen en dan niet terug reageren.
Okee, die was ook flauw..
Hallo. Ben je nog moe?quote:
Of je gebruikt je waterkoker.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zet wat water op een kampvuurtje.
Te simpel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Of je gebruikt je waterkoker.
Als het makkelijk kan kan het makkelijk moeilijk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jij bent meer het uitdagende type?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:(>^.^)>, <(^.^)>, <(^.^<). zegt:
Ik vond roze-meisje echt zo stom![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zet wat water op een kampvuurtje.
Dan moet ik een heleboel liter kokenquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Of je gebruikt je waterkoker.
quote:En dat doen ze zeker, die ”nieuwste iPod Touch” die je cadeau krijgt bij besteding vanaf ¤400 in de McGregor shops. Als het ècht te nieuwste is (8 gb neem ik aan), betekent dat een reductie van liefst ¤170 (da’s de goedkoopste retailprijs die ik vond) op kleding ter waarde van ¤400… Rennen dus. En zo’n cadeau is ook prettiger dan pingelen in de winkel, wat steeds meer mensen schijnen te doen. Zolang de voorraad strekt, staat er uiteraard bij, en de actieperiode loopt t/m 11 october a.s.
Jij wilt zo nodig warm water.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik een heleboel liter koken
Ja dat welquote:
Nee.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:12 schreef Japsnars het volgende:
Zijn we nou nog steeds op pagina 2?![]()
![]()
Dat wijf is gewoon dom geweest klaar.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:24 schreef Lamon. het volgende:
Geen stijl heeft verloren, en zijn zo triest.
Oh, wraak is zo zoet af en toe.
Ik weet dat ik teveel genoegdoening schep in dit gebeuren, maar het is zo terecht.
DeLuna, heb jij geen vriend en ben je echt, want ik ben in een extreem goede bui, en ik wil jou gaan koppelen aan een user die Schenkstroop heet.quote:
Niet voor Geenstijl, die moesten er op doorgaan, en dat moeten ze nu bekopen, en terecht, echt waar, ik vind het zo leuk dit.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:30 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat wijf is gewoon dom geweest klaar.
Geenstijl hatersquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:24 schreef Lamon. het volgende:
Geen stijl heeft verloren, en zijn zo triest.
Oh, wraak is zo zoet af en toe.
Ik weet dat ik teveel genoegdoening schep in dit gebeuren, maar het is zo terecht.
Daarom is het geniaal.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet voor Geenstijl, die moesten er op doorgaan, en dat moeten ze nu bekopen, en terecht, echt waar, ik vind het zo leuk dit.
Hee, ik heb een vervelend verleden met Geenstijl, en heb ze netjes benaderd, maar volgens Arma, kon ik van 1 van de oprichters ongezien de tyfus krijgen.quote:
Hoezo heb jij een verleden met Geenstijlquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, ik heb een vervelend verleden met Geenstijl, en heb ze netjes benaderd, maar volgens Arma, kon ik van 1 van de oprichters ongezien de tyfus krijgen.
Mag ik dan even lachen om hun gefaal?
Tsja sorry, ik ken je verleden verder niet dus kan daar natuurlijk ook niet over oordelen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, ik heb een vervelend verleden met Geenstijl, en heb ze netjes benaderd, maar volgens Arma, kon ik van 1 van de oprichters ongezien de tyfus krijgen.
Mag ik dan even lachen om hun gefaal?
O wacht ik weet het weer, men dacht dat hij die upskirt filmer wasquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoezo heb jij een verleden met Geenstijl?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O wacht ik weet het weer, men dacht dat hij die upskirt filmer was
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O wacht ik weet het weer, men dacht dat hij die upskirt filmer was
Ja echt, hij toont totaal geen emotie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:56 schreef Maisnon het volgende:
Uit een US topic
[..]
wtf is dit een Sim ofzo
Een liedje over dead things en dan maken ze een videoclip van bingo spelende bejaardenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:40 schreef mighty_myte het volgende:
Ik zie haar anus letterlijk een beetje opengaan en voel de warme lucht
van een enorme ruft in mijn mond en neus blazen.
Gadverdammequote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:40 schreef mighty_myte het volgende:
Best vervelend is het ook als je chick de hik heeft
en met elke hik je lul uit haar poes drukt en een kutscheetje laat.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een liedje over dead things en dan maken ze een videoclip van bingo spelende bejaarden
Nice, die kende ik nog niet.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 04:04 schreef DonPerignon het volgende:
Nja goed... hier dan maar een blunder van mij.
Vorig jaar had ik een paar maanden een vriendinnetje. We hadden het al vaker gedaan, maar nog niet bij haar thuis. Op een bepaalde avond liepen de gemoederen redelijk hoog. We hadden gewoon zin in elkaar. Haar ouders waren al gaan slapen, en wij waren beneden nog een beetje aan het frunniken (handjob etc.) Dus zij zegt zo van: 'Zal ik alvast naar boven gaan? Kom je zo?' .. Na een minuut of 3 ging ik naar boven. Maarja.. ben maar één keer boven geweest, en ze hadden een best onlogische indeling. Dus ik loop de eerste verdieping op. En ik zie een deur open, zo dom als ik was, ging ik die kamer binnen. Ik zie dus vrouwelijke vorm + nachtjapon staan voor het bed, dus ik smack haar op haar kont. Vervolgens hoor ik: 'Nou ja zeg?!' Toen wist ik het dat de rapen gaar waren. Was dus haar moeder. (Haar vader was niet wakker geworden..) Af en toe heb je echt een achterlijke actie. Dat je gewoon niet nadenkt, toen had ik zo;n actie. Mss dat er teweinig bloed naar mijn hoofd ging ofzo..
Vervolgens zei ze maar dat ik beter naar huis kon gaan..
Later heb ik er wel om kunnen lachen. Maar die fout maak ik nooit meer.
Die topicreeks is geniaalquote:
Heb hem net uitgelezen, wat een meesterlijke verhalenquote:
quote:
He likes them big girlsquote:
WAT IS DEZEquote:
Oh, ik vind dat hij een upskirtfilmer is, die op youtube belachelijk gemaakt dient te worden.quote:
Ik welquote:
Das al de tweede keer dat je dat filmpje linkt, waar ik trouwens nog steeds niet op heb geklikt.quote:
Wtf, ik kan mij die eerste keer niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das al de tweede keer dat je dat filmpje linkt, waar ik trouwens nog steeds niet op heb geklikt.
Dat is toch wel een beetje een heel erg domme postquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mijn buurvrouw ook geen warm water heeft. Anders is het wel heel selectief.
Bij ons is er sinds een paar maanden een ongeschreven regel dat feestjes na 2 uurtjes (dus tegen 11/12) moeten worden afgekapt zodat we nog even uit kunnen gaanquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:51 schreef reetveter het volgende:
Kolere. Mooi feestje gehad gister
Bweheh, wij hadden gister hiero huisfeest. Om 6 uur sloot de tap nadat 2 fusten erdoorheen waren gejaagd. Mooi teamfeestquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij ons is er sinds een paar maanden een ongeschreven regel dat feestjes na 2 uurtjes (dus tegen 11/12) moeten worden afgekapt zodat we nog even uit kunnen gaan
Je hebt hem ge-edit, boefje!quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wtf, ik kan mij die eerste keer niet meer herinneren
Oude koeien uit de sloot halen etcquote:Maar eh:
[..]
Dat is toch wel een beetje een heel erg domme post
Hehe, ik kan niet wachten tot het eerstvolgende echte huisfeest. En dan bedoel ik dus niet een feest waar de ouders nog bij zijn waardoor de muziek niet te hard mag en iedereen tegen twaalven mag opbokkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bweheh, wij hadden gister hiero huisfeest. Om 6 uur sloot de tap nadat 2 fusten erdoorheen waren gejaagd. Mooi teamfeest
Ik lees dat topic net pasquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je hebt hem ge-edit, boefje!
[..]
Oude koeien uit de sloot halen etc
Wssquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik lees dat topic net pas![]()
En die post is ook nog geen dag oud![]()
Maarreh, je weet wel dat het waarschijnlijk aan je ketel ligt als je geen warm water hebt?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:06 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
©Reuters, Obama looks proud after arranging Dutch Prime Minister J.P. Balkenende' first kiss.
Ah, die heb ik volgende week. DJ erbij in de woonkamerquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik lees dat topic net pas![]()
En die post is ook nog geen dag oud![]()
Maarreh, je weet wel dat het waarschijnlijk aan je ketel ligt als je geen warm water hebt?
Alle 19?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb hem net uitgelezen, wat een meesterlijke verhalen
Je wilde die post erboven quote, of niet?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah, die heb ik volgende week. DJ erbij in de woonkamer
Zucht.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:38 schreef Lamon. het volgende:
Hee, jullie zijn toch zo gek op rellen, nu is de kans om ipv ongefundeerd te rellen, ook nog iets zinnigs te zeggen.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_vs_gs.html#comments
Registreren is makkelijk, en Geenstijl heeft allang bewezen een bittere oneerlijke en niet objectieve nieuwssite te zijn, met hun belang van de Telegraaf en willekeurige heksenjachten die niets, maar dan ook niets met vernieuwende vormen van nieuws brengen te maken hebben, enkel om lekker makkelijk kwetsend te zijn tov individuen, en zoveel mogelijk cash te pakken.
Alleen als iemand zin heeft hoor, niets hoeft, alles mag.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:38 schreef Lamon. het volgende:
Hee, jullie zijn toch zo gek op rellen, nu is de kans om ipv ongefundeerd te rellen, ook nog iets zinnigs te zeggen.
Registreren is makkelijk, en Geenstijl heeft allang bewezen een bittere oneerlijke en niet objectieve nieuwssite te zijn, met hun belang van de Telegraaf en willekeurige heksenjachten die niets, maar dan ook niets met vernieuwende vormen van nieuws brengen te maken hebben, enkel om lekker makkelijk kwetsend te zijn tov individuen, en zoveel mogelijk cash te pakken.
Getrouwd met die vent uit carpoolersquote:
Moet je je dan nergens meer wat van aantrekken ofzo?quote:
Niet op het internet, nee.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moet je je dan nergens meer wat van aantrekken ofzo?
Je mag toch weleens een beetje tegengas geven ergens op?
Ja nou.. Maar daarom mogen we/mag ik toch nog wel op haar kwijlen/geilen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Getrouwd met die vent uit carpoolers
Het klinkt echt enorm flauwquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn.Had je de film maar moeten kijken.
Portia de Rossiquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nou.. Maar daarom mogen we/mag ik toch nog wel op haar kwijlen/geilen?
Internet en het echte leven raken elkaar tegenwoordig, ontken dat nou niet.quote:
Jij begrijpt mij!!!quote:
(500) Days of Summer, hapsnorkel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het klinkt echt enorm flauw
Welke film is het überhaupt? Een of andere budgetdvd bij de freerecord shop?
Boeiend, je geeft er toch niks om.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:37 schreef Lamon. het volgende:
Echt, ik moet iemand gaan inhuren die mijn financieen behartigt ofzo, sinds ik geen fuck meer om geld geef, gaat het op aan de meest zinloze dingen.
Ik rel nooit ongefundeerd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:38 schreef Lamon. het volgende:
maar hoe heeft het invloed op jou?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Internet en het echte leven raken elkaar tegenwoordig, ontken dat nou niet.
Geenstijl had gewoon invloed op dat meisje.
En er zijn mensen via internet met elkaar naar bed geweest, er zijn mensen vergruisd, er zijn relaties ontstaan, er zijn mensen die de meest enge dingen hebben verkondigd via internet, zelfs de politiek bemoeit zich nu met internet en niet voor niets.
Dat je er zelf niets mee hoeft te hebben is een andere zaak, maar het is wel een bewezen feit.
Doeiquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:01 schreef Dqod het volgende:
Ik ga denk ik maar soppen op Portia en Rebecca Fable spelen!
Miss tot vanavond/vannacht
http://www.geenstijl.nl/m(...)ngse_upskirtman.htmlquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
maar hoe heeft het invloed op jou?
Dat is een fundamentele misvatting, al jaren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
maar hoe heeft het invloed op jou?
quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb net 7 uur naar skyradio moeten luisteren.
We used to be friends is veel leuker.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:34 schreef Lamon. het volgende:
*flikker nou maar op huilbaby*
Wow, wa een internethelden zijn ze toch, die Geenstijl, ik heb er geen eens zin meer in, dergelijke josti's.
Veel belangrijker:
Youtube!!!!
Dat ervaar ik als zeer pijnlijk, zeker dat laatste.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:31 schreef Pyjama het volgende:
Ik was een jaartje of 17 en zat op een middagje bij een niet al te serieus vriendje op zijn kamer. Vriendje had nogal wat ervaring (was mij ook wel bekend overigens) en dat was duidelijk te merken aan de reactie van zijn moeder...
Zijn we net een beetje bezig met voorspel roept ze van onderaan de trap: 'Hee Pietje, haal je vingers eens uit de kut van dat meisje en kom beneden eten"
Dat was wel even vreemd...maar wel helemaal dubbelgelegen![]()
Klinkt echt als een aso-moeder maar dat was ze juist niet, vrij hoge functie in het bedrijfsleven. Ik kende het mens gelukkig verder niet goed ofzo, dus ik kon er wel om lachen.
K ben maar niet blijven eten...![]()
Sky radiioooooooooooooquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ervaar ik als zeer pijnlijk, zeker dat laatste.
??!quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We used to be friends is veel leuker.
Fablequote:Op zaterdag 26 september 2009 19:01 schreef Dqod het volgende:
Ik ga denk ik maar soppen op Portia en Rebecca Fable spelen!
Miss tot vanavond/vannacht
O.... M ... G...quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sky radiiooooooooooooo
Toen ik fysio therapie had hadden ze dat kanaal ook op staan. Mijn god, tijdens de kerst moet je helemaal braken van dat kanaal.
Op het werk dus?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O.... M ... G...
Idd, als ze vragen of ik met kerst wil werken, dan ben ik niet thuis hoor.![]()
![]()
Verweggistan.quote:
Lekker op tijd ja.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:55 schreef MouzurX het volgende:
Late reactie maar:
Breathtaking mod...
Van pub...
Buahahah
Ben je toch wel 60 jaar + een geslachtsverandering verderquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lekker op tijd ja.![]()
We zijn nu aan het wachten tot blijkt dat ze een vieze oude meneer is.
Je draait zaken om, dit soort dingen moet IK juist om lachen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:46 schreef IQM het volgende:
Lach hier stiekem een beetje om Geenstijl!
Wat een huilie is TS.
Jij hebt het krentebol en Het_hupt verhaal gemist?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben je toch wel 60 jaar + een geslachtsverandering verder
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben je toch wel 60 jaar + een geslachtsverandering verder
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je draait zaken om, dit soort dingen moet IK juist om lachen.
En ze zijn makkelijk op de kast te jagen omdat ze weten dat ze fout zitten.
quote:
... Duck?quote:
Link?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt het krentebol en Het_hupt verhaal gemist?
Je bent er al de halve dag over bezig.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je draait zaken om, dit soort dingen moet IK juist om lachen.
En ze zijn makkelijk op de kast te jagen omdat ze weten dat ze fout zitten.
De tijd zal het leren, ik heb enkel missies voor 1 dag. Dat kan morgen weer helemaal anders zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent er al de halve dag over bezig.
En jij komt meer op de kast gejaagd over dan zij.
O god, kan je jouw missie van vandaag dan misschien vroegtijdig beëindigen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, ik heb enkel missies voor 1 dag. Dat kan morgen weer helemaal anders zijn.
Het zou maar je bezigheid zijn, jezelf jaren (totaal) anders voordoen als je bent.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er loopt vast nog wel ergens een topic.
Ik weet niet of ik echt blij ben met je unban eigenlijk...quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O god, kan je jouw missie van vandaag dan misschien vroegtijdig beëindigen?
Of homo.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:23 schreef Japsnars het volgende:
Ik verwacht nog steeds dat Juicyhill ooit zal worden ontmaskerd als hysterisch tienermeisje
Ik dacht dat iedereen al aannam dat hij homo is?quote:
Boeien, dan heb je maar een hekel aan mijquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik echt blij ben met je unban eigenlijk...
What's up doc?
Ik heb vanmiddag nog geroepen dat FC Utrecht zou gaan winnen van AZ, ik was zelfs nog van plan om er op in tegaan zetten maar dat ben ik helaas vergetenquote:
Ik kon niet inzetten omdat die kankering mijn internetbankieren heeft geblokkeerd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog geroepen dat FC Utrecht zou gaan winnen van AZ, ik was zelfs nog van plan om er op in tegaan zetten maar dat ben ik helaas vergeten
3x het verkeerde wachtwoord ingevoerd?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kon niet inzetten omdat die kankering mijn internetbankieren heeft geblokkeerd.
Nope, ik wist dan ook niet dat hij vandaag naar zijn opa zou gaan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:30 schreef Lamon. het volgende:
Even een serieuze note, iemand nog even stilgestaan bij het feit dat Zotheid vandaag misschien wel voor het laatst zijn opa ziet?
En nee, daar hoef je geen emo, of homo, of whatever voor te zijn, dat is gewoon niet leuk.
Stoer man.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:58 schreef Siniti het volgende:
Toen mijn opa doodging had ik em 3 jaar niet gezien ofzo
Ik ken het niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:13 schreef gers het volgende:
deluna je naam doet me denken aan dat itiliaanse kutliedje
Dat vind ik niet zo ergquote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bedankt, ik ben er wel heel trots op.
Jij trok snel genoeg je conclusies om het niet meer uit te leggen, neequote:Op zaterdag 26 september 2009 21:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Of waren er andere omstandigheden, en heb je gewoon niet de behoefte om dat uit te leggen?
Dan houd ik netjes mijn grote bek.
Lekker negatief.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij trok snel genoeg je conclusies om het niet meer uit te leggen, nee
Welke andere reacties, ik zie ze nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lekker negatief.
Je kunt ook zeggen dat ik de enige was die daadwerkelijk interesse toonde, en er een paar secondes bij stilstond.
Itt al die andere reacties die zoveel begrip toonden.
Dat noemen ze sarcasme.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke andere reacties, ik zie ze niet
11 nogquote:
Als je het lief vraagtquote:Op zondag 27 september 2009 00:01 schreef DeLuna het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Hey krijg ik volgende week ook van die plaatjes ??
Nog een jaartje.quote:Op zondag 27 september 2009 00:05 schreef Japsnars het volgende:
Mijn achterbuurmeisje wordt op dezelfde dag als jij 17
quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 00:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waitwut, ik zie net in jou Fobo dat WD 14 is?![]()
![]()
Hahaha, oke. Ik ken niemand die jarig is op 1 oktoberquote:Op zondag 27 september 2009 00:05 schreef Japsnars het volgende:
Mijn achterbuurmeisje wordt op dezelfde dag als jij 17
En er zijn al 6 minuten om!quote:Op zondag 27 september 2009 00:51 schreef Siniti het volgende:
mijn computer begint ook echt met de minuut trager te worden zeg
Waarom zou ikquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 01:35 schreef Japsnars het volgende:
Jongens, volgende maand krijg ik mijn eerste scholierentegemoetkoming
Soort van, het is een gift die je krijgt (dus je hoeft hem niet terug te betalen) als je 18 bent en nog op de middelbare school zit.quote:
wat de neukquote:Op zondag 27 september 2009 02:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Soort van, het is een gift die je krijgt (dus je hoeft hem niet terug te betalen) als je 18 bent en nog op de middelbare school zit.
Basistoelage is 101,-; als je uitwonend bent of uitkeringstrekkers als ouders hebt, dan kan je nog een extra toelage krijgen.
quote:Op zondag 27 september 2009 03:11 schreef Siniti het volgende:
Wacht mijn stufi is zelfs 93,29 euro
en een pauperscholiertje krijgt meer?![]()
![]()
i fought the law and the law won!quote:Op zondag 27 september 2009 03:16 schreef Siniti het volgende:
NIGHTS IN WHITE SATIN
NEVER REACHING THE END
LETTERS IVE WRITTEN
NEVER MEANING TO SEND
quote:
zekers!quote:
Je mist alleen de tieten.quote:Op zondag 27 september 2009 03:44 schreef jagga het volgende:
[..]
zekers!
Ik zit hier na te genieten na een stevige avond stappen.
Kheb winamp op staan, knal hard, met een pot bier.
Tis net de hemel nugoede muziek, bier
de tieten zijn al naar bedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |