Don't care? Don't post!quote:
Poep in je hoofdquote:
Wat zeg je newbie?quote:Op zondag 27 september 2009 11:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Poep in je hoofd
Dankjewel voor de rest!
Dat je moeder gisteren lekker bezig wasquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 11:59 schreef Mozy het volgende:
Hoogstaande. [ afbeelding ]
User van waarde.
Lijkt me sterk aangezien ze net een zware operatie heeft gehad en nu op de IC ligt.quote:Op zondag 27 september 2009 12:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat je moeder gisteren lekker bezig was
[..]
![]()
Hebben ze haar kut weer gefixt nadat Hoogstaande hem had uitgerekt?quote:Op zondag 27 september 2009 12:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien ze net een zware operatie heeft gehad en nu op de IC ligt.
Bezoekuur is voor mij nooit voorbijquote:Op zondag 27 september 2009 12:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien ze net een zware operatie heeft gehad en nu op de IC ligt.
TVP in gezellig verjaardagstopic.quote:Op zondag 27 september 2009 12:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hebben ze haar kut weer gefixt nadat Hoogstaande hem had uitgerekt?
Denk je nou dat ik opgefokt word door je praatjes, newbie?quote:Op zondag 27 september 2009 12:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bezoekuur is voor mij nooit voorbij
Niet ruzie maken. Dit is een verjaardagstopic.quote:Op zondag 27 september 2009 12:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Denk je nou dat ik opgefokt word door je praatjes, newbie?
/carequote:Op zondag 27 september 2009 12:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Denk je nou dat ik opgefokt word door je praatjes, newbie?
Blijkbaar wel anders zou je niet van de semi-debiele opmerkingen maken; opmerkingen die mij aan het huilen zouden kunnen maken. Althans, dat denk jij.quote:
Appelsjap moet huilen om 'je moeder' grapjes.quote:Op zondag 27 september 2009 12:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Blijkbaar wel anders zou je niet van de semi-debiele opmerkingen maken; opmerkingen die mij aan het huilen zouden kunnen maken. Althans, dat denk jij.
Ja klopt.quote:Op zondag 27 september 2009 12:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Appelsjap moet huilen om 'je moeder' grapjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |