Stalken!quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet ik met het nr van Lamon?
Sterke.
Zal ik niet doen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:11 schreef Siniti het volgende:
MIJN OPA IS DOOD
GEEN GRAPPEN OVER MAKEN AUB
Ja, hetzelfde. Hij is weer met pijn op de borst naar de huisarts geweest die toen de ambulance heeft gebeld. Erg triest.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pff dat gaat niet lekker...
Nog steeds hetzelfde als laatst? Of heeft hij weer nieuwe problemen?
Ik zij. Als in één met haar.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
2009 01:10[/url] schreef 4EverBlackEyed het volgende:[/b]
[..]
WHUT?!!!
Daar moest je overheen lezenquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef LudoSanders het volgende:
Op die pagina stonden welgeteld 0 quotes.
Leer quoten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zij. Als in één met haar.
Je kent me te goed.
Ambulances
Ja, 's nachts komen altijd de herhalingen van eerder op de avond. Die aflevering is best wel lol, maar hij is de laatste tijd zo vaak voorbijgekomen dat ik hem wel kan dromen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das toch prima om bij in slaap te vallen danik hoop ook altijd dat ik ze al ken
![]()
die van net was trouwens wel grappig, met dat oude dorp waar die lui niet uit hun rol vallen, en dat cartman naar super phun land gaat met butters die zn hand niet los wil laten![]()
denk dat die dalijk komt als herhaling
quote:
Maar konden ze de vorige keer niks op de ECG's en hartfilmpjes zien? Of was de situatie toen na een tijdje weer verbeterd, waarna hij naar huis mocht?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef Zotheid het volgende:
Ja, hetzelfde. Hij is weer met pijn op de borst naar de huisarts geweest die toen de ambulance heeft gebeld. Erg triest.
Krijg aids, aidshomo.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:19 schreef RowanF1 het volgende:
Teer op met je warme water. Ga je maar koud douchen, watje.
Je HEBT mijn nummer niet eens zot.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef Zotheid het volgende:
Stalken!
...idd erg triest, en wat belangrijker dan Minerva, lijkt me..quote:Ja, hetzelfde. Hij is weer met pijn op de borst naar de huisarts geweest die toen de ambulance heeft gebeld. Erg triest.
die ja, al lang niet gezienquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, 's nachts komen altijd de herhalingen van eerder op de avond. Die aflevering is best wel lol, maar hij is de laatste tijd zo vaak voorbijgekomen dat ik hem wel kan dromen.
De deurcode is trouwens 1864...
Toen viel het eigenlijk wel mee. Of tenminste, toen had hij eigenlijk hetzelfde en mocht hij naar een paar dagen weer naar huis omdat het niks leek te zijn. Maar goed, aangezien hij er nou weer last van heeft hoop ik toch dat ze er iets mee kunnen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar konden ze de vorige keer niks op de ECG's en hartfilmpjes zien? Of was de situatie toen na een tijdje weer verbeterd, waarna hij naar huis mocht?
Ik ga slapen, doeiquote:
Ik vrees ook dat je op 88-jarige leeftijd niet meer zo snel een longtransplantatie krijgt, zeker niet als je nagaat hoe zeldzaam donor longen tegenwoordig zijnquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar zover mijn medische kennis rijkt is het enige wat het echt kan verbeteren een longtransplantatie. Maar dat is een erg risicovolle operatie en zeker voor een man van 88 denk ik niet dat er erg veel kans op overleven is.
Misschien is het beter om de hoop op te geven en gewoon te genieten van de laatste momenten in plaats van een verloren strijd proberen te vechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |