abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 29 september 2009 @ 19:22:23 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73218854
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ah je bent er zo één. Een hoop schieten en alles komt goed
waar haal je dat nu weer in godsnaam vandaan?

de kroonprins gaat er iig niet wandelen zolang er nog een hoop geschoten worden
quote:
En de vragen die SingleCoil stelt zijn nou juist de essentie van de zaak. Je kan ons niet eens vertellen waarom we daar zaten, wat we willen bereiken en hoe we dat gaan doen .
Dan moeten we er dus niet zitten. Deze missie tart met alle basisprincipes die vereist zijn om een interventie te doen slagen.
dus omdat ik het niet zou kunnen vertellen moeten we er niet zitten

das wel heel simpel ... en wat als ik dat wel kan, kunnen we dan blijven?

die vragen zijn gewoon slecht, en hij liegt dat hij ermee in de problemen komt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:25:53 #177
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_73218972
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:15 schreef Pumatje het volgende:

[..]

sorry als je er een agressieve ondertoon uit haalt, maar die is er echt niet.
Als ik de kans zou krijgen zou ik er echt graag heengaan, helaas zijn voor mij voor dit jaar enkel nog opleidingen weggelegd. Vragen mag je stellen, maar je moet de vragen van Singlecoil eens doorlezen, en het beroep dat hij beweert uit te oefenen..

Nou, dat klopt gewoon niet. echt, dat is heel frappant en ik ga daar nog eens over informeren hier over desbetreffende. Een ander persoon uit dit topic had vragen, waar Singlecoil hem in leek aan te vullen.
Nu is het grappige dat die vragen ontstonden uit een discussie met onder andere mij, omdat ik weet dat er een heleboel goed gaat in Afghanistan, voor de burger bevolking..

Nu claimt Singlecoil dus bij Intel te werken.. Intel zelfs voor Afghanistan.. een soort Sectie2 kun je het mee vergelijken. Grappige is dat Singlecoil dan zelfs meer over de geslaagde stamoverleggen in Afghanistan af moet weten dan ik, en ook over de vervanging van papavervelden, en bouw van scholen, politie opleidingscentra en zorg instanties.. maar nu vraagt onder andere hij of ik hem dat even uit wil leggen....

Nu ben ik verbaasd want

Of Singlecoil beweert iemand te zijn die hij helemaal niet is, wat imo zelfs strafbaar is maar wat ik uit moet zoeken.

Of hij is hier gewoon een nutteloze discussie aan het voeren met een constante bron van olie op het vuur zonder enig doel dan puur te dienen voor wat chaos in dit topic.

snappie
Het enige wat ik uit dit antwoord snap is dat je spijkers op laag water zoekt en probeert de vragen/argumenten van Singlecoil minder belangrijk te laten lijken door de integriteit van Singlecoil ter discussie te stellen. Daar is op zich niets mis mee, maar het zou je wel sieren als je ook zijn vragen/argumenten zou kunnen weerleggen. Daar draait de discussie namelijk om.
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  Moderator dinsdag 29 september 2009 @ 19:26:05 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73218977
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:15 schreef henkway het volgende:

[..]

basic vragen bij een eenvoudig project

Als zulke vragen zo beantwoord, dan kun je gelijk je biezen pakken
nog zo´n figuur ... wtf heb ik er nou mee te maken =D
quote:
Ik zal even op jouw stoel gaan zitten
[..]

1 Een totale en snelle uitschakeling van dat en dat specifieke doel, en daar en daar
2 Laser gestuurde raketten 6 stuks en 100 commando's\
3 100%
4 door de vernietiging van eerder genoemde doelen
5 Dan hebben we plan B met dezelfde middelen
6 Dan neem ik ontslag

Zo doe je dat, door exact te weten wat je gaat doen
korte gerichte acties

dat en dat en daar en daar vind jij een beter antwoord dan ´nation building´?

of snap je de term gewoon weer niet?
  Moderator dinsdag 29 september 2009 @ 19:32:56 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73219234
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:25 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Het enige wat ik uit dit antwoord snap is dat je spijkers op laag water zoekt en probeert de vragen/argumenten van Singlecoil minder belangrijk te laten lijken door de integriteit van Singlecoil ter discussie te stellen. Daar is op zich niets mis mee, maar het zou je wel sieren als je ook zijn vragen/argumenten zou kunnen weerleggen. Daar draait de discussie namelijk om.
ik doe het hele topic niets anders dan zijn vragen en argumenten weerleggen, lees het maar terug ofzo

vervolgens komt meneer met een ´nou niemand gaat in discussie met mij, ik heb hier wat vragen die jullie heul niet durfen stellen omdat jullie bang zijn´ en vervolgens komt hij met dit soort slappe hap en beweert hij dat hij op zijn werk erom word uitgescholden ... dit soort vragen stelt defensie al sinds voor de missie van start ging!!!
gaan ze je echt niet voor in elkaar slaan hoor

ik krijg niet de indruk dat een langer antwoord van mijn kant een andere reactie op gaat leveren dan bij de wat heel erg ingekorte korte versie die ik gegeven heb ... tijdverspilling en zinloos
pi_73219388
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

waar haal je dat nu weer in godsnaam vandaan?

de kroonprins gaat er iig niet wandelen zolang er nog een hoop geschoten worden
[..]

dus omdat ik het niet zou kunnen vertellen moeten we er niet zitten

das wel heel simpel ... en wat als ik dat wel kan, kunnen we dan blijven?

die vragen zijn gewoon slecht, en hij liegt dat hij ermee in de problemen komt
De kroonprins wandelt in een stukje zandbak van een paar vierkante meter.

En als je dat wel kan vertellen. DOE DAT DAN!

Het enige wat je doet is op de man spelen. Hij vraagt hele normale dingen en je reageert door hem zwart te maken. Je maakt jezelf totaal belachelijk
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_73219529
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:26 schreef sp3c het volgende:

[..];nation building

of snap je de term gewoon weer niet?

Nation building, dat kan niet, dat getuigd van een gebrek aan respect voor het land dat je aan het bezetten bent
Je bent daar om een bepaald persoon te pakken en je bent geen kruisvaarder
  Moderator dinsdag 29 september 2009 @ 19:49:05 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73219679
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

De kroonprins wandelt in een stukje zandbak van een paar vierkante meter.
een stukje zandbak van een paar vierkante meter waar in 2007 een hoop geschoten werd, 2008 werd er meer geschoten
quote:
En als je dat wel kan vertellen. DOE DAT DAN!
ik heb het verteld slimmerik ... de meeste antwoorden kun je letterlijk rechtstreeks uit eerdere posts van mij in dit topic halen
quote:
Het enige wat je doet is op de man spelen. Hij vraagt hele normale dingen en je reageert door hem zwart te maken. Je maakt jezelf totaal belachelijk
mwoch zodra hij beweert dat ik dat soort slappe vragen niet durf te stellen dan ga ik er niet zo heel veel tijd aan vuil maken

verder ben ik voor die domme vragen het hele topic bezig geweest met reageren op zijn verhaaltjes en die van Henkway en er komt gewoon geen discussie uit

ik typ me een ongeluk en de reactie is ´je durft niet te reageren he´ ... doe jij nu ook trouwens

dan maak je jezelf pas belachelijk
  Moderator dinsdag 29 september 2009 @ 19:53:31 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73219799
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:43 schreef henkway het volgende:

[..]

Nation building, dat kan niet, dat getuigd van een gebrek aan respect voor het land dat je aan het bezetten bent
wel hoor

duurt alleen ff tenzij je een gebrek aan respect voor het land dat je aan het bouwen bent hebt
quote:
Je bent daar om een bepaald persoon te pakken en je bent geen kruisvaarder
nee hoor

je moet ISAF en OEF los van elkaar zien al is dat niet altijd even makkelijk
Bin Laden en co zijn voor het slagen van ISAF niet zo heel erg van belang ... als ze gepakt worden gaan we niet allemaal terug naar huis oid

dat met die kruisvaarders zal ik maar niet eens meer op ingaan
pi_73220582
Rasmussen zei net in acht uur nieuws , dat we nergens komen
quote:
We are not getting anywhere
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:20:26 #185
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_73220690
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Uhm, henkway heeft een zekere reputatie in DEF. Hij vewacht wel antwoorden van de voorstanders van de missie in Afghanistan, maar andersom geldt dat niet zo, tenzij het hem uitkomt. Zo wacht ik nog steeds op de antwoorden die hij moet geven op deze post: geen steun voor verlenging missie bij het volk

En begrijp me niet verkeerd. Ik zit al een tijdje in DEF. Toen de missie nog moest beginnen was ik daar al niet enthousiast over. De NAVO-missie heeft de Afghaanse geschiedenis tegen zich, en het is een heidens karwei om de klus te klaren. Maar we zitten er nou eenmaal, en dus moeten we onze stinkende best doen om die missie te laten slagen. Je kunt niet een land binnenvallen, de boel overhoop halen, en dan na twee jaar zeggen "Mwoah, het is toch eigenlijk niet wat we wilden, dus we smeren hem maar weer."

En kom niet aan met "Precies, we hadden er niks te zoeken, dus opdoeken die zooi." Dat station zijn we twee jaar geleden al gepasseerd. We zijn er in gestapt, en dus hebben we de morele verplichting om het karwei af te maken. Dat daarbij af en toe de strategie moet worden aangepast noem ik 'voortschrijdend inzicht'. Het gaat om het resultaat. Dat resultaat is dat de Taliban veel last hebben van de NAVO. Dat resultaat is dat de bevolking in de gebieden die onder controle staan van de NAVO het veel beter hebben dan wanneer ook in de afgelopen 40 jaar. Dat resultaat is dat de kinderen van grote delen van Afghanistan eindelijk weer naar school kunnen. Het resultaat is dat het armste land van de wereld weer een economie begint te krijgen.

De NAVO is er nog lang niet. De missie daar is geen project van een vastgestelde periode. Het is een kwestie van lange adem, en tegenvallers. Er moet hard aan gewerkt worden. Er zullen pollitiek misschien niet de beste keuzes gemaakt worden. Maar het gaat niet om de puntjes op de korte termijn, het gaat er om wie op de lange termijn wint. De Taliban weten dat, die zetten in op de lange termijn. In het Westen lijken alleen de komende 6 maanden maar belangrijk.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_73220765
stellentje zeikerds, we horen daar niet te zijn!
Het leger is om het vaderland te verdedigen, niet om ergens oorlog te voeren met mensen die ons niks gedaan hebben! onder het mom van opbouwmissie, my ass
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:41:36 #187
211797 Esses
Splendide mendax
pi_73221438
1. bescherming en bevordering van de internationale rechtsorde, bijvoorbeeld door deelname aan vredesoperaties;
2. ondersteuning en hulpverlening bij uitvoering van civiele overheidstaken, alsmede internationale hulpverlening samen met Ontwikkelingssamenwerking en rampenbestrijding;
3. verdediging van het eigen en bondgenootschappelijke gebied tegen een beperkte militaire dreiging en tegen een groot aantal uiteenlopende veiligheidsrisico’s.

Hoezo zijn wij daar niet correct aanwezig?
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:02:40 #188
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_73222137
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:22 schreef THEFXR het volgende:
Het leger is om het vaderland te verdedigen, niet om ergens oorlog te voeren met mensen die ons niks gedaan hebben! onder het mom van opbouwmissie, my ass

Je begrijpt blijkbaar niet zo veel van de kernpunten van Defensie.

en ook niet van de navo. Lees dat eens in.. kom dan terug

[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:06:15 #189
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_73222282
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:20 schreef RonaldV het volgende:

De NAVO is er nog lang niet. De missie daar is geen project van een vastgestelde periode. Het is een kwestie van lange adem, en tegenvallers. Er moet hard aan gewerkt worden. Er zullen pollitiek misschien niet de beste keuzes gemaakt worden. Maar het gaat niet om de puntjes op de korte termijn, het gaat er om wie op de lange termijn wint. De Taliban weten dat, die zetten in op de lange termijn. In het Westen lijken alleen de komende 6 maanden maar belangrijk.
Gezien het politieke klimaat op dit moment. Wie gaan er winnen met deze tactiek denk je? Op de lange termijn..
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:09:03 #190
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_73222414
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Gezien het politieke klimaat op dit moment. Wie gaan er winnen met deze tactiek denk je? Op de lange termijn..
Als je de post goed leest staat het antwoord er al.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:11:46 #191
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_73222514
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:09 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Als je de post goed leest staat het antwoord er al.
Ik denk ik vraag het voor de zekerheid nog even

Maar duidelijk ja.
pi_73223391
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:22 schreef THEFXR het volgende:
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:37:12 #193
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_73223502
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:17 schreef sp3c het volgende:

[..]

dan lees je alleen wat je wil lezen

de Amerikaanse marine was vrijwel overal eerder ter plaatse dan de lokale hulpverleners na de Tsunami om maar wat te noemen, gewoon op het nieuws geweest
Wat heeft een Tsunami te maken met militair ingrijpen dan?
quote:
ik kan nog wel even verder gaan maar ik laat het hier bij want ik heb honger en niet de indruk dat het heel erg veel zin heeft
Gezien je Tsunami verhaal kan een hapje wellicht geen kwaad
quote:
nee niet zo gek gezien al die landen hebben meebesloten
Komen we terug bij: niet zo gek, gezien de situatie op dat moment.
Intelligent, but fucked up.
  Moderator dinsdag 29 september 2009 @ 21:48:37 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73223971
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Wat heeft een Tsunami te maken met militair ingrijpen dan?
waar heb jij het nou weer over?

jij beweert dat er in de beleidsorganen van de VS enkel om geld en wraak draaien ofzoiets en er niet met oprechte gevoelens word gehandeld

klopt niet want Tsunami, dat is heel veel water en dat valt zo op het land en mensen gaan er dood aan en hun huizen gaan onwijs kapot

vinden de Amerikanen zielig, flinke inzet van de vloot, mensen geholpen, heeft geen stuiver opgelevert
en het is idd maar goed geweest dat ik geen voorbeelden ben gaan zoeken ... thanks for proving my point

je moet wel een beetje je best doen hoor

quote:
[..]

Gezien je Tsunami verhaal kan een hapje wellicht geen kwaad
je kan nog geen eens grappen maken

quote:
[..]

Komen we terug bij: niet zo gek, gezien de situatie op dat moment.
welk moment, het moment doet er niet toe
ik heb het over nu, er zijn nu 42 landen aanwezig die worden denk ik niet allemaal door de grote boze Amerikanen aangestuurd
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:52:48 #195
211797 Esses
Splendide mendax
pi_73224185
Nog even aangezien ik de in een ander benoemde topic vragen hier terug zag komen:
quote:
Wat doen we daar?

Wij zijn bezig om mensen een zekerheid te geven voor hun toekomst. Aangezien collega's van mij die er al wel hebben kunnen zijn zelfs met Nederlandse vlaggen onthaald worden in diverse dorpen. Wij zijn dus zeker gewenst en wij zijn zeker bezig met een goed doel. Even googlen laat merken dat wij meer doen dan mensen afschieten. Wij zijn bijvoorbeeld bezig met boomgaarden aanleggen, in eerste instantie lijkt dat "niets". Dit zijn alleen projecten die de lokale bevolking op langere termijn weer zekerheid bieden. Die mensen duidelijk maken dat er ook andere opties zijn dan papaver verbouwen. Wij hebben een lange termijn visie. We willen de mensen niet alleen NU helpen, maar ook in de toekomst als we er niet zijn.

Wat is de zin?

De zin is mensen een toekomst bieden. Mensen kunnen in de toekomst dan met veiligheid werken, leven, hun eigen leven volgen. Ik hoor hier dat vrouwen uitgehongerd mogen worden omdat ze geen seks willen hebben met hun man. Wetten, waarden en normen en dat soort rotzooi veranderen met de tijd. Dat dit al naar beneden gegaan is, ipv lange gevangenisstraf een andere straf (nog steeds erg maar ok), geeft al aan dat het de goede kant op gaat. Mensen krijgen meer rechten. Misschien dat het in een volgende regering nog verder neergeschaald word aangezien er voor hun doen extreem linkse mensen aan de macht zouden kunnen komen. Zo werkt een democratisch proces nu eenmaal, ook hier in Nederland. Ja dit kost tijd, maar toch, we bieden ze toekomst.

Wanneer zijn we klaar?

Wij zijn klaar zodra ze op eigen benen kunnen staan en dus de veiligheid in hun eigen land kunnen garanderen. Ze zijn goed op weg maar ze zijn er nog lang niet. Hiervoor kan ik geen termijn geven.

Is dat haalbaar?

Als je gaat kijken naar de vooruitgang die al bereikt is in de rechten die mensen nu hebben, en de vrijheden die ze erbij verworven hebben dan zeg ik ja. Alleen zoals ik in het vorige puntje al aangegeven heb gaat dit tijd kosten. Nu is het aan ons of wij die tijd aan hun willen geven.

Wat is je fallback plan?

Ik ben logischerwijs niet op de hoogte van het huidige fallback plan van defensie. Ik kan hier dus ook geen uitspraken over doen. Maar ik betwijfel ook of je het nu over een fallback plan moet willen hebben aangezien ik het idee heb dat wij prima bezig zijn. JA, slachtoffers zijn altijd te betreuren, en het is ook ontzettend jammer. Maar is dit een reden om zowel onze eigen idealen als die van de slachtoffers te verloochenen? Wij proberen mensen een toekomst te geven, wij hebben als denkbeeld dat iedereen recht heeft op een toekomst. En net als wij, al dan niet volledig zelfstandig, gedaan hebben moeten hun daar ook voor vechten, en daar hulp bij krijgen. En hier zijn ze mee bezig.

Wat doen we als de steun van de achterban wegvalt?

Ik hoop dat de politiek dit verstandig weet op te lossen. Ik hoop dat ze tegen die tijd een vervangende partner geregeld hebben met wie duidelijke afspraken gemaakt zijn om op onze wijze verder te gaan. Wij hebben een relatief laag slachtoffer percentage in een vrij aggresieve regio. Ik zou het bovenal erg asociaal vinden als wij zo mensen in hun sopje gaar laten koken, vooral als je gaat kijken hoe goed wij het hier hebben. Ja hier is ook zogenaamde "stille armoede" ik ben daar tussen opgegroeid en kan uit eigen ervaring, overigens volledig niet generaliserend bedoeld, zeggen dat dit grotendeels aan het inkooppatroon en overige uitgaven van deze personen zelf ligt. Ik moet zeggen dat ik zou willen dat iedereen in Afghanistan volgens onze zwijgende armoede kon leven.

Lokale medestanders als we weg moeten?

Ik hoop dat we sympathieke, gemotiveerde en ge-educeerde (ja asociaal) kunnen opnemen in onze maatschappij zodat ze deze kunnen verrijken met kennis en kunde (na mogelijke bijscholing) zoals dit in de Vreemdelingenwet is vastgelegd. Ik hoop dat wij door middel van coalitiepartners de veiligheid van de rest kunnen waarborgen. Ik vind sowieso dat iedereen de kans moet krijgen om volgens de Vreemdelingenwet een asiel aan te vragen.
Ga in het andere topic 'Meer troepen nodig in Afghanistan'
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  dinsdag 29 september 2009 @ 22:01:17 #196
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_73224544
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

waar heb jij het nou weer over?

jij beweert dat er in de beleidsorganen van de VS enkel om geld en wraak draaien ofzoiets en er niet met oprechte gevoelens public relations word gehandeld
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator dinsdag 29 september 2009 @ 22:05:59 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_73224753
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

dat veranderd mijn antwoord toch helemaal niet

geez, dan noem je het PR, lekker belangrijk
voorbeeld blijft hetzelfde, er zijn dan dus wel organen die vanuit een PR oogpunt werken, zie de Tsunami

mijn god zeg hey ...
pi_73225039
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:02 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Je begrijpt blijkbaar niet zo veel van de kernpunten van Defensie.

en ook niet van de navo. Lees dat eens in.. kom dan terug

Heeft het volk daarvoor gekozen? nee, het werd ons door de strot geduwd, net zoals als deze "opbouwmissie"
Referendum houden en het is gelijk afgelopen met die missie.
  dinsdag 29 september 2009 @ 22:17:11 #199
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_73225269
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Heeft het volk daarvoor gekozen? nee, het werd ons door de strot geduwd, net zoals als deze "opbouwmissie"
Referendum houden en het is gelijk afgelopen met die missie.
Euh, het is je bekend hoe de democratie werkt? Elke vier jaar huren we met zijn allen wat mensen in om voor ons lastige vragen te beantwoorden, omdat we daar zelf niet mee lastiggevallen willen worden. Een van die vragen was: wat willen we met defensie. Daar zijn aan het einde van de vorige eeuw nieuwe invullingen aan gegeven. Toegegeven: jij was destijds waarschijnlijk nog niet in staat om mee te stemmen, dus aan jou was het niet gevraagd. Maar ik kan me niet herinneren dat er ook maar iemand er een punt van heeft gemaakt bij de tussenliggende kabinetsformaties, dus ik doe even de aanname dat het geen heet hangijzer is.

Als jij vindt van wel, doe dan een burgerinitiatief. Gewoon een manifest opstellen, wat handtekeningen erbij, en op mars naar het parlement!
- Privacy Matters
pi_73225977
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Euh, het is je bekend hoe de democratie werkt? Elke vier jaar huren we met zijn allen wat mensen in om voor ons lastige vragen te beantwoorden, omdat we daar zelf niet mee lastiggevallen willen worden. Een van die vragen was: wat willen we met defensie. Daar zijn aan het einde van de vorige eeuw nieuwe invullingen aan gegeven. Toegegeven: jij was destijds waarschijnlijk nog niet in staat om mee te stemmen, dus aan jou was het niet gevraagd. Maar ik kan me niet herinneren dat er ook maar iemand er een punt van heeft gemaakt bij de tussenliggende kabinetsformaties, dus ik doe even de aanname dat het geen heet hangijzer is.

Als jij vindt van wel, doe dan een burgerinitiatief. Gewoon een manifest opstellen, wat handtekeningen erbij, en op mars naar het parlement!
ik was wel in staat om te stemmen en heb tegen gestemd.
Het volk heeft ook tegen de Europese grondwet gestemd en wat is daarmee gebeurd?
Ze hebben het een verdrag genoemd en er gewoon doorheen geduwd, dus ga nu niet de indruk opwekken dat die egoïsten in Den Haag ook maar iets met het volk rekening houden!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')