wat ga je doen dan?quote:Op zondag 27 september 2009 07:12 schreef RockabeIIa het volgende:
yeuy mijlpaal
En een terechte!
Goeiemorgen allemaal. Ik ga er zo es van tussen denk ik
Heerlijk he, om je zo door je lief te laten rondkruien. Hebben wij laatst ook gedaan in Mondo Verde. Was even confronterend en daarna alleen maar gelachen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:18 schreef Incantrix het volgende:
Aloha! Daar is ik weer! Helemaal sufgeshopt (vooral mijn lief eigenlijk, die heeft nu voor 2 moeten lopen), maar we hebben zulke leuke kleertjes en spulletjes gekochtDaarna hadden we nog de premičre van de (korte) film waar ik de visagie voor gedaan heb en dat was echt súperleuk, dus ik heb echt zo'n geweldige dag erop zitten
Jeej! Ow, en ik heb ook nog cadeau'tjes gehad: de Pip gebaksbordjes die ik al een tijdje op mijn verlanglijstje had staan en een supermooie voedingstop. Blij mee, zo lief van mijn lief
[..]
Yupz, dat was ikEnniewee, het plan is nú in elk geval om in bad te blijven tot het persen begint (omdat ik eigenlijk in bad wilde bevallen, maar dat doet mijn VK niet dus is dit de tussenoplossing) en op dat moment wil ik denk ik op de baarkruk. Wel handig, in dat geboortehotel hebben ze echt een mega-bad in de verloskamer en alles dat je zou willen is voorhanden
Leuk trouwens dat je voor de pretecho gaat, met hoeveel weken wilde je gaan?
Ehm, voor de rest iedereen een, wij gaan zo nog even een filmpje kijken saampjes
Richting een ziekenhuis om te bevallen ofzo?quote:Op zondag 27 september 2009 07:12 schreef RockabeIIa het volgende:
yeuy mijlpaal
En een terechte!
Goeiemorgen allemaal. Ik ga er zo es van tussen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Haha ach ja, maak een opmerking die ook maar lichtelijk suggestief is en iedereen maakt er weer een mooi verhaal van.quote:Op zondag 27 september 2009 09:00 schreef RockabeIIa het volgende:
huh?
ik ben thuis
Kippenhok hier... sjeesus
hhmmzzz ff denken waar ik t.z.t. eventueel aan zou kunnen hangen hehequote:Op zondag 27 september 2009 09:01 schreef mefke79 het volgende:
planning is thuisbevallen ja. Grappig, kom er net achter dat hangen aan de koelkast ook werkt..maar niet zo goed als de boekenkast..
Gheghe, de enige plek waar ik aan ga hangen is aan de telefoon!quote:Op zondag 27 september 2009 09:04 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
hhmmzzz ff denken waar ik t.z.t. eventueel aan zou kunnen hangen hehe
Neuh, de paracetamol helpt echt gewoon nietquote:Op zondag 27 september 2009 09:29 schreef Rubey het volgende:
Mefke wat fijn! Heel veel succes![]()
![]()
![]()
Troel is de pijn met de paracetamol een beetje te doen?
Incantrix, dat klinkt als een leuk dagje!
Mama-papa, heel veel plezier en succes bij de echo morgen!
Hier alles rustig. Gister nog gezellig een avondje wat gedronken met een vriendin, heerlijk bijgekletst! Deze week lekker nog even naar de kapper en de schoonheidssalon, het wordt een echte mij-week!
Hier moet je de baarkruk zelf huren voor de bevalling in een naastgelegen dorp, de verloskundige heeft 'm dus niet standaard mee. Ik twijfel een beetje of ik dat zal doen of niet. Ik heb niet zoiets dat ik daar per se op zou willen bevallen, maar ik kan me ook wel voorstellen dat het op dat moment prettiger zou zijn. Heeft er iemand hele positieve ervaringen mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik weet niet of de baby daar te klein voor is, want ik weet niet meer wanneer wij het deden, maar mijn vriend had een microfoon van de pc uit elkaar gesloopt en die tot doptone omgebouwd! En het werkte nog ookquote:Op zondag 27 september 2009 10:53 schreef Asyniur het volgende:
Weet iemand nog een 'trucje' dat manlief naar de baby kan luisteren? Wij hebben geen angelsounds, maar is er nog een ouderwetse tip? of is de baby daar gewoon nog te klein voor?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:56 schreef Xenia het volgende:
Mefke, ik denk dat je zondag gaat bevallen.![]()
Een lege wc-rol schijnt te werken om het hartje te horen (heb het zelf niet geprobeerd, maar wel vaker gelezen).quote:Op zondag 27 september 2009 10:53 schreef Asyniur het volgende:
Weet iemand nog een 'trucje' dat manlief naar de baby kan luisteren? Wij hebben geen angelsounds, maar is er nog een ouderwetse tip? of is de baby daar gewoon nog te klein voor?
Dat hebben we gisteren geprobeerd met als resultaat: ik hoor niks, zelfs niet jouw hartslag met bijbehorend sip gezichtjequote:Op zondag 27 september 2009 11:07 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, met zn oo op je buik kan hij het vruchtwater horen klotsen als jij voelt dat mini wakker is. of anders proberen met een wc-rol?
en een glas? zoals "spionnen in de film t doen?"quote:Op zondag 27 september 2009 11:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren geprobeerd met als resultaat: ik hoor niks, zelfs niet jouw hartslag met bijbehorend sip gezichtje
Maar we zullen het vanavond nog eens proberen...
Volgens mij hebben we sowieso een eigenwijsje want telkens als ik hem voel bewegen en ik leg een hand op mijn buik dan houdt het op en datzelfde geldt voor papa's hand
Van dat golven is hier nog lang geen sprake, maar het zou precies een reactie kunnen zijn van mijn manquote:Op zondag 27 september 2009 11:36 schreef Poppejans het volgende:
Asyniur, hier is ook steeds als mn man zn hand op mn buik legt het getrappel/beweeg weer voorbij..
of als mn hele buik heen en weer golft roep ik altijd heel blij ''zag je dat????!" en mijn man dan heel droog "nee, ik zit toch niet iedere minuut naar je buik te staren?!"
En als je eerst je eigen hand op je buik legt, en als het daan weer doorgaat snl de hand van je man eronder schuiven. Ik heb wel eens gelezen dat kinderen zich expres rustig houden als er ineens wamte op de buik komt, dus als de verandering er niet is, wellich dat ze dan wel gewoon doorgaan met bewegen?quote:Op zondag 27 september 2009 11:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren geprobeerd met als resultaat: ik hoor niks, zelfs niet jouw hartslag met bijbehorend sip gezichtje
Maar we zullen het vanavond nog eens proberen...
Volgens mij hebben we sowieso een eigenwijsje want telkens als ik hem voel bewegen en ik leg een hand op mijn buik dan houdt het op en datzelfde geldt voor papa's hand
Aaah meissiequote:Op zondag 27 september 2009 12:00 schreef mefke79 het volgende:
vk + stagiair zijn weer pleitte. Wel 1 hele centimeter ongeveer er bij![]()
Nou de opdracht om meer rond te lopen en afwisselende dingen te doen. Ze komen om vier uur terug, is het dan weer zo weinig, dan overleg. Zelf het idee dat het inwendig onderzoek (x2) nog wel iets geholpen heeft. Maar snel, safe en simpel gaat het dus niet...
Balen meid. Maar he. Weer een cm dichterbij. Probeer het echt zo te bekijken. Groter was de teleurstelling geweest als het nog steeds maar 1cm totale ontsluiting was geweest. Nu weet je gewoon dat er steeds een beetje meer bij komt.quote:Op zondag 27 september 2009 12:00 schreef mefke79 het volgende:
vk + stagiair zijn weer pleitte. Wel 1 hele centimeter ongeveer er bij![]()
Nou de opdracht om meer rond te lopen en afwisselende dingen te doen. Ze komen om vier uur terug, is het dan weer zo weinig, dan overleg. Zelf het idee dat het inwendig onderzoek (x2) nog wel iets geholpen heeft. Maar snel, safe en simpel gaat het dus niet...
Ik denk dat we nu in ieder geval opgelucht zijn dat we inderdaad allemaal al dat gevoel hadden en dat het waar blijkt te zijnquote:
Ik vond je al zo vroeg voor jouw doen (ik ging toen net naar bed), maar er ging nog niet echt een lampje branden.quote:Op zondag 27 september 2009 01:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, hier is het tijd om wakker te zijn, hoor!
Golfjes vruchtwater?quote:Op zondag 27 september 2009 13:11 schreef freecell het volgende:
Hoppa, weer 2 bevallers
Waarom gaat dat in golfjes?
haha, dan hadden er een paar hier toch goed tussen de regels door gespeculaast.quote:Op zondag 27 september 2009 12:30 schreef Lois het volgende:
Mefke zet hem op meid
het is 12 uur geweest dus nu mag ik het eindelijk uitschreeuwen, Rocka is aan het bevallen
vannacht begonnen en zodra ik iets weet post ik hier natuurlijk!
Een datumtweeling
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
dasnie, overmorgen is je rockertje er!
Ik zeg dat, dus dan is dat zo!
zat er niet zo heel veel naastquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:30 schreef amaranta het volgende:
Een goede avond dames. Eindelijk weekend!
Mooi 2 dagen om heerlijk te baren enzo!
idd, hij is er gewoon al volgens t update topicquote:Op zondag 27 september 2009 14:08 schreef leonieke het volgende:
Nee? Rocka?Kom hier eens vlug melden jij ipv eerst in het updatetopic te posten
![]()
Dan had ze vast wel alleen L. gezegd. Niet te moeilijk denken hoor!quote:Op zondag 27 september 2009 14:17 schreef Ynske het volgende:
zou ze niet juist die naam zo neergezet hebben dat hij niet gewoon genoemd word? net als dat B. b genoemd wordt?
Gefeliciteerd Rocka!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |