Ik weet niet of de baby daar te klein voor is, want ik weet niet meer wanneer wij het deden, maar mijn vriend had een microfoon van de pc uit elkaar gesloopt en die tot doptone omgebouwd! En het werkte nog ookquote:Op zondag 27 september 2009 10:53 schreef Asyniur het volgende:
Weet iemand nog een 'trucje' dat manlief naar de baby kan luisteren? Wij hebben geen angelsounds, maar is er nog een ouderwetse tip? of is de baby daar gewoon nog te klein voor?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:56 schreef Xenia het volgende:
Mefke, ik denk dat je zondag gaat bevallen.![]()
Een lege wc-rol schijnt te werken om het hartje te horen (heb het zelf niet geprobeerd, maar wel vaker gelezen).quote:Op zondag 27 september 2009 10:53 schreef Asyniur het volgende:
Weet iemand nog een 'trucje' dat manlief naar de baby kan luisteren? Wij hebben geen angelsounds, maar is er nog een ouderwetse tip? of is de baby daar gewoon nog te klein voor?
Dat hebben we gisteren geprobeerd met als resultaat: ik hoor niks, zelfs niet jouw hartslag met bijbehorend sip gezichtjequote:Op zondag 27 september 2009 11:07 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, met zn oo op je buik kan hij het vruchtwater horen klotsen als jij voelt dat mini wakker is. of anders proberen met een wc-rol?
en een glas? zoals "spionnen in de film t doen?"quote:Op zondag 27 september 2009 11:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren geprobeerd met als resultaat: ik hoor niks, zelfs niet jouw hartslag met bijbehorend sip gezichtje
Maar we zullen het vanavond nog eens proberen...
Volgens mij hebben we sowieso een eigenwijsje want telkens als ik hem voel bewegen en ik leg een hand op mijn buik dan houdt het op en datzelfde geldt voor papa's hand
Van dat golven is hier nog lang geen sprake, maar het zou precies een reactie kunnen zijn van mijn manquote:Op zondag 27 september 2009 11:36 schreef Poppejans het volgende:
Asyniur, hier is ook steeds als mn man zn hand op mn buik legt het getrappel/beweeg weer voorbij..
of als mn hele buik heen en weer golft roep ik altijd heel blij ''zag je dat????!" en mijn man dan heel droog "nee, ik zit toch niet iedere minuut naar je buik te staren?!"
En als je eerst je eigen hand op je buik legt, en als het daan weer doorgaat snl de hand van je man eronder schuiven. Ik heb wel eens gelezen dat kinderen zich expres rustig houden als er ineens wamte op de buik komt, dus als de verandering er niet is, wellich dat ze dan wel gewoon doorgaan met bewegen?quote:Op zondag 27 september 2009 11:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren geprobeerd met als resultaat: ik hoor niks, zelfs niet jouw hartslag met bijbehorend sip gezichtje
Maar we zullen het vanavond nog eens proberen...
Volgens mij hebben we sowieso een eigenwijsje want telkens als ik hem voel bewegen en ik leg een hand op mijn buik dan houdt het op en datzelfde geldt voor papa's hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |