Aaah meissiequote:Op zondag 27 september 2009 12:00 schreef mefke79 het volgende:
vk + stagiair zijn weer pleitte. Wel 1 hele centimeter ongeveer er bij![]()
Nou de opdracht om meer rond te lopen en afwisselende dingen te doen. Ze komen om vier uur terug, is het dan weer zo weinig, dan overleg. Zelf het idee dat het inwendig onderzoek (x2) nog wel iets geholpen heeft. Maar snel, safe en simpel gaat het dus niet...
Balen meid. Maar he. Weer een cm dichterbij. Probeer het echt zo te bekijken. Groter was de teleurstelling geweest als het nog steeds maar 1cm totale ontsluiting was geweest. Nu weet je gewoon dat er steeds een beetje meer bij komt.quote:Op zondag 27 september 2009 12:00 schreef mefke79 het volgende:
vk + stagiair zijn weer pleitte. Wel 1 hele centimeter ongeveer er bij![]()
Nou de opdracht om meer rond te lopen en afwisselende dingen te doen. Ze komen om vier uur terug, is het dan weer zo weinig, dan overleg. Zelf het idee dat het inwendig onderzoek (x2) nog wel iets geholpen heeft. Maar snel, safe en simpel gaat het dus niet...
Ik denk dat we nu in ieder geval opgelucht zijn dat we inderdaad allemaal al dat gevoel hadden en dat het waar blijkt te zijnquote:
Ik vond je al zo vroeg voor jouw doen (ik ging toen net naar bed), maar er ging nog niet echt een lampje branden.quote:Op zondag 27 september 2009 01:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, hier is het tijd om wakker te zijn, hoor!
Golfjes vruchtwater?quote:Op zondag 27 september 2009 13:11 schreef freecell het volgende:
Hoppa, weer 2 bevallers
Waarom gaat dat in golfjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |