*tok* *tok* *tok* !quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:27 schreef wise het volgende:
lekker toch?
Lekker die bekkenbotten beetpakken en bangen maar.
Ik word toch echt eerder uitgelokt om kleding te kopen als het meisje dat het showt er níet uit ziet alsof ze net uit een doodskist komt gekropen, hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:26 schreef Penisbaard het volgende:
Het gaat toch om de kleding bij modeshows? Die meisjes zijn slechts een wandelende kapstok, daarom moeten ze ook zo dun zijn
Volgens mij is die kleding ook niet echt te koop, het gaat net als bij een toneelstuk alleen maar om de show. Maar mooi is anders inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:28 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik word toch echt eerder uitgelokt om kleding te kopen als het meisje dat het showt er níet uit ziet alsof ze net uit een doodskist komt gekropen, hoor.
Die kleding gaat er echt niet mooier uit zien op die manier. Maar misschien is het raar dat ik zo denk...
Als ik door m'n Elle blader, zijn het juist advertenties zoals die van Guess waar m'n ogen naartoe worden getrokken. Foto's met relatief 'normaal' gebouwde vrouwen met levendige ogen.
Schijnt wel te koop te zijn, maar vaak op aanvraag.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Volgens mij is die kleding ook niet echt te koop, het gaat net als bij een toneelstuk alleen maar om de show. Maar mooi is anders inderdaad
Inderdaad. Of gewoon zoals het model hieronder (Stef heet ze), een van mijn favoriete modellen. Haar vind ik prachtig. Maar die loopt amper catwalks, en dat zal wel zo z'n redenen hebben. Als je haar zo'n jurkje in een standaard catwalkmaatje aan trekt, scheurt het vast gelijk kapot.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
Gadverdamme, dat ziet er toch niet uit..
Leve Dove:
[ afbeelding ]
Dat is altijd zo'n nonargument. Kleren zien er doorgaans niet mooi uit op de hanger, je moet ze toch eerst aantrekken om te zien of het ook ergens naar zit. Als iets mooi staat op zo'n ontzettend dun model, wil dat nog niet zeggen dat het mooi staat bij mij. Ik zie liever de vormen van een kledingstuk benadrukt, dan kan ik het geheel beter beoordelen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:26 schreef Penisbaard het volgende:
Het gaat toch om de kleding bij modeshows? Die meisjes zijn slechts een wandelende kapstok, daarom moeten ze ook zo dun zijn
Hieronder heb je er nog eentje van dezelfde.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben daar ook nooit zo fan van idd. Opzich is mager niet erg, alleen zijn deze net iets te mager. En die doodse blik in hun hoofd is ook een beetje matig. Vooral die bovenste uit de OP, wat een eng figuur.
Maar hoe komt het dan dat mannelijke modellen wél mannelijke vormen hebben?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:26 schreef Penisbaard het volgende:
Ik snap dat inderdaad nooit zo goed, veel van die modellen zijn niet alleen te mager maar ook gewoon niet eens knap ofzo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:52 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
ik vind die catwalk-modellenlook altijd lelijk
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:53 schreef Fixers het volgende:
Commentaar van de ontwerpers: "Ja maar mijn kleding ziet er niet mooi uit op vrouwen met normale rondingen." Dan denk ik dat je als ontwerper toch echt gefaald hebt en eens en vak moet gaan leren.
rare mensen zullen er altijd zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:16 schreef female81 het volgende:
Het lullige is wel dat dit soort meiden een voorbeeld geven wat door velen nagestreefd wordt. Een vreemdsoortig ideaalbeeld.
Misschien heb ik met de plaatjes in de openingspost ook weer iemand 'thinspiration' gegeven (onbedoeld). Je weet wel, dat gedoe op pro-ana-sites.
Mooi idd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben daar ook nooit zo fan van idd. Opzich is mager niet erg, alleen zijn deze net iets te mager. En die doodse blik in hun hoofd is ook een beetje matig. Vooral die bovenste uit de OP, wat een eng figuur.
Mijn favoriet blijft toch:
[ afbeelding ]
Dat is niet slank, dat is graatmager.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:09 schreef Stoeprand het volgende:
TS is vadsig en geeft zich af op slanke mensen.
Deze is dan weer nep, origineel is ze iets minder dun, kan hem nu alleen niet zo snel vinden.quote:
Ik moest lachen, en het is zó waar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Nog zoiets, in die modellenshows zit altijd een bijna kale negerin, en iedereen vindt haar zo mooi.
WTF.
Het is een KALE NEGERIN. Twee lelijke dingen, en samen worden die ook niet mooi. Mensen met geen verstand van uiterlijk.
Ah, de befaamde excuuskalenegerinquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Nog zoiets, in die modellenshows zit altijd een bijna kale negerin, en iedereen vindt haar zo mooi.
WTF.
Het is een KALE NEGERIN. Twee lelijke dingen, en samen worden die ook niet mooi. Mensen met geen verstand van uiterlijk.
vetzakkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
Leve Dove:
[ afbeelding ]
Idd, dubbel negatief is niet altijd positiefquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
WTF.
QFT!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
WTF.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
WTF.
WTF.
En toch heeft ze een ontzettend leuk koppie, jammer dat de rest zo lelijk is....quote:
WTF.
Nee, dat wordt het niet. Bij fashion models gaat het er niet om of je knap bent, maar of je symmetrisch bent, lang, dun, etc. Niemand vertelt jonge meisjes dat catwalkmodellen het toonbeeld van schoonheid zijn. Catwalkmodellen staan niet in de advertenties van schoonheidsproducten in bushokjes en in de Elle. Dat zijn andere modellen, knapper vaak, en gezegend met een figuur zoals die Stef, en deze dame:quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:30 schreef smiksmaksmek het volgende:
en dat word dan opgedrongen aan onzekere tienermeisjes als de definitie van schoonheid, het ideaalbeeld.
kom op zeg, gratenpakhuizen
En je dan aan de achterkant weer aftrekken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:27 schreef wise het volgende:
lekker toch?
Lekker die bekkenbotten beetpakken en bangen maar.
Vind je die wandelende doodskoppen dan wel echt mooi?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:09 schreef Stoeprand het volgende:
TS is vadsig en geeft zich af op slanke mensen.
Maar kleding die vertoond wordt moet toch bekeken worden, op een manier dat het siert?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:27 schreef ShadyLane het volgende:
Het is niet bedoeld als mooi. Als Wibi Soerjadi op tv aan het pianospelen is begin ik ook geen topic "hoe kan iemand DIT nou een goeie honkballer vinden?".
Nee, maar zelfs de "creme de la creme" van Hollywood, het Gooi of whatever wil toch niet dood gevonden worden met zulke creaties zou je denken, zeker niet als het zo ontzettend misstaat...?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:38 schreef ShadyLane het volgende:
Jij denkt ook dat die kleding bedoeld is om te sieren, en voor de gemiddelde dertienjarige om een voorbeeld aan te nemen zodat die denkt: "wat een toonbeeld van schoonheid, zo'n outfit wil ik wel aan naar school"?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van mij mag het minstens nog wel een maatje meer eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:35 schreef tralalala het volgende:
Zo horen modellen eruit te zien:
http://sportsillustrated.(...)/year/2009/index.htm
Als 38 een grote maat is waarom noem je het dan maatJEquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:56 schreef Suzanne84 het volgende:
Goed voorbeeld hoe vrouwen zich niet weten te verzorgen en zich laten uitmergelen. Lengte min 15 is een mooi gewicht (1,70 meter - 15 = 55 kg).
Beetje sporten, goed eten. Ook na de bevalling.
Of is dit een pro vetzakken topic? Van die huismoeders met maatje 38 of hoger die denken dat het gewoon is.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als 38 een grote maat is waarom noem je het dan maatJE
Maar ja, ik vind maat 38 en zelfs ook 40 heel gewoon, dat is gewoon gezond en niks mis mee.
Ik heb zelf maat 38 en ik sport veel, maar zorg er wel voor dat ik geen maat 34/36 krijg, gewoonweg omdat ik dat niet mooi vind en niet bij mijn figuur vind passen, Ik heb nogal flinke borsten en dan geen taille en heupen ziet er niet uit.
Zo'n 20 jaar geleden was de ideaalmaat juist 38/40, daaronder werd als mager gezien.
De ideaalmaten zijn in de loop der jaren zo verschoven dat meisjes zoals jij inderdaad denken dat dat te dik is.
55 kilo voor iemand van 1.70 is dun, dat is een BMI van 19, dat is ondergewicht.
21/22 wordt als het ideale BMI gezien, dan weegt iemand van 1.70 dus 65 kilo.
Precies inderdaad. Tegenwoordig zal het figuur van Marilyn Monroe ook niet meer als perfect worden gezien, eerder als dik.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ja, ik vind maat 38 en zelfs ook 40 heel gewoon, dat is gewoon gezond en niks mis mee.
Ik heb zelf maat 38 en ik sport veel, maar zorg er wel voor dat ik geen maat 34/36 krijg, gewoonweg omdat ik dat niet mooi vind en niet bij mijn figuur vind passen, Ik heb nogal flinke borsten en dan geen taille en heupen ziet er niet uit.
Zo'n 20 jaar geleden was de ideaalmaat juist 38/40, daaronder werd als mager gezien.
De ideaalmaten zijn in de loop der jaren zo verschoven dat meisjes zoals jij inderdaad denken dat dat te dik is.
55 kilo voor iemand van 1.70 is dun, dat is een BMI van 19, dat is ondergewicht.
Schoonheid @ picquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:22 schreef Lamon. het volgende:
Nare ontwikkeling idd.
Ik ben zieliig genoeg om te erkennen dat ik ook niet denk, ooh kijk een dik wijf, wat lekker! maar een tussenmaatje, daar is gewoon echt niets mis mee.
Als gemiddelde dit nemen:
[ afbeelding ]
En de rest naar boven of naar beneden gemeten wordt gecompenseerd door karakter.
Dat is christian bale, en hij moest geloof ik afvallen voor een film, normaal ziet er gewoon zo uitquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:04 schreef wise het volgende:
mannen kunnen er ook wat van
[ afbeelding ]
Als je het over Denise hebt, afgelopen week: Toen zat ik me helemaal op te vreten voor de tv. Er moest volgens die Bastiaan van Schaik hoognodig wat vanaf, en een andere had het ook al over haar 'brede heupen'.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:41 schreef PinkCake het volgende:
Bij dat Next Topmodel programma wezen ze een meisje af van 52 kilo omdat ze zogenaamd te dik was. Vrouwen horen toch borsten en billen te hebben? Ik ruil liever mijn gezonde gewicht en rondingen niet in voor zichtbare ribben en een bakje sla...
Op Lady Gaga na dan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, maar zelfs de "creme de la creme" van Hollywood, het Gooi of whatever wil toch niet dood gevonden worden met zulke creaties zou je denken, zeker niet als het zo ontzettend misstaat...?
En toch zijn er helaas veels te veel mensen op de wereld die het wel op die manier zien. Of het nou wel of niet zo bedoeld is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:22 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Nee, dat wordt het niet. Bij fashion models gaat het er niet om of je knap bent, maar of je symmetrisch bent, lang, dun, etc. Niemand vertelt jonge meisjes dat catwalkmodellen het toonbeeld van schoonheid zijn.
Eens, maar aan grotere borsten ga je niet dood. anroexia wel...quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:22 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Nee, dat wordt het niet. Bij fashion models gaat het er niet om of je knap bent, maar of je symmetrisch bent, lang, dun, etc. Niemand vertelt jonge meisjes dat catwalkmodellen het toonbeeld van schoonheid zijn. Catwalkmodellen staan niet in de advertenties van schoonheidsproducten in bushokjes en in de Elle. Dat zijn andere modellen, knapper vaak, en gezegend met een figuur zoals die Stef, en deze dame:
[ afbeelding ]
die worden hier nu gepost als voorbeelden van hoe het wel moet, maar in andere topics over dit onderwerp worden ze juist aangehaald als de oorzaak van anorexia bij jonge meisjes.
Moraal van het verhaal: onzekere mensen zijn toch wel onzeker, als de bladen vol zouden staan met mollige Dove-modellen kreeg je een borstoperatie-hype omdat de tengere meisjes hun tietjes te klein vinden.
Sluitend bewijs jongens, Mirte hangt haar dieet niet aan de grote klok, dus ze is gewoon van zichzelf een skelet.quote:Op zondag 27 september 2009 14:04 schreef morningstorm het volgende:
Ken haar persoonlijk goed, en voor zover ik weet slikt ze niets om af te vallen,
Iets te dun (ribbenquote:Op zondag 27 september 2009 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
Onder welke categorie zouden jullie har plaatsen?
[ afbeelding ]
Vrienden van me vinden haar allemaal vies dun, maar ik vind het toch wel mijn ideaalbeeld.
Te dun voor mijn smaak. Zolang ribben te tellen zijn hoeft het voor mij niet zo.quote:Op zondag 27 september 2009 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Vrienden van me vinden haar allemaal vies dun, maar ik vind het toch wel mijn ideaalbeeld.
Ligt eraan hoe lang je bent en persoonlijk vind ik het niet mooi. De BMI index is een achterhaalde index en werkt allang niet meer. Een beetje sportieve vrouw als de tenniszusjes Williams tijdens het sportseizoen, zouden al te zwaar zijn vanwege de hoeveelheid spieren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bovenste foto is prima! De onderste twee niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is niet slank, dat is graatmager.
Dit is slank. ( mooi fotomodel)
[ afbeelding ]
Dit is dun ( een catwalkmodel)
[ afbeelding ]
Dit is extreem dun. ( anorexia nervosa)
[ afbeelding ]
Dat eerste figuur zou ik inderdaad graag willen hebben, de andere 2 absoluut niet!
Zij is heel jong. Niet vies dun. Wel lekker slankquote:Op zondag 27 september 2009 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Jij kijkt totaal niet naar iemands bouw he? Toen ik 14 was was ik net de lengte in geschoten en had ik ook bredere ribbenkast en schouders. Nergens vet te zien nog. Toch barstte ik tijdens een springwedstrijd bijna uit een rijjasje maat 36, omdat ik ver moest rekken en toen stond dat ding bij mij schouders/rug echt op springen.quote:Op zondag 27 september 2009 15:26 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je bent en persoonlijk vind ik het niet mooi. De BMI index is een achterhaalde index en werkt allang niet meer. Een beetje sportieve vrouw als de tenniszusjes Williams tijdens het sportseizoen, zouden al te zwaar zijn vanwege de hoeveelheid spieren.
BMI is leuk voor huisvrouwen die dat geloven en daarnaast Sonja Bakkeren. Iemand van 1.70 en 65 kilo heeft de vetklodders op de buik en heupen. Dat wil ik persoonlijk niet.
Daarnaast, mochten ik en vriendlief doggystyle bezig zijn, dan wil ik zijn pik in mij zien schuiven. Dan wil ik niet tegen mijn dikke onderbuik aan kijken.
Ow, straks misschien als ik 40 ben en de zwaartekracht een rol gaat spelen.
idd waarom doen ze datquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
WTF.
Je schrijft net dat de methode achterhaald is maar wil wel je bewijs halen doormiddel van dezelfde methode?quote:Op zondag 27 september 2009 15:33 schreef Suzanne84 het volgende:
Daar was ik weer.
De BMI index
http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html
En dan 1.70 en 55 kg. Geeft aan:
U heeft een gezond gewicht.
Ze mag wel eens langskomen bij mijquote:Op zondag 27 september 2009 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
Onder welke categorie zouden jullie haar plaatsen?
[ afbeelding ]
Mweh, ik zou haar onder de 'ribbenquote:Op zondag 27 september 2009 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet dat hier binnenkort een "FOTOSHOP" merk opgeplakt wordt om 14-jarige meisjes ervan bewust te maken dat dit gePSed is?quote:Op zondag 27 september 2009 16:51 schreef snakelady het volgende:
Het voorbeeld van sapstengel vind ik persoonlijk iets te dun, maar ze heeft nog wel vrouwelijk vormen.
Ik vind dit mooi.
[ afbeelding ]
Wat vollere heupen en borsten en geen ribben te zien.
en dit vind ik prachtige billen.
[ afbeelding ]
Wat geen reet gaat uitmaken m.i. want dan gaan ze alleen maar meer zichzelf ook PSen. Ze zien een ideaalbeeld in die foto en een merkje gaat daar niet zoveel in veranderen vrees ik.quote:Op zondag 27 september 2009 16:56 schreef morningstorm het volgende:
[..]
Je weet dat hier binnenkort een "FOTOSHOP" merk opgeplakt wordt om 14-jarige meisjes ervan bewust te maken dat dit gePSed is?
Ga jij eens snel terug in je hol. Ik ben ook 1.70 en heb de vetklodders écht niet op mijn buik en heupen hangen. Doggystyle is ook nooit een probleem geweest.quote:Op zondag 27 september 2009 15:26 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je bent en persoonlijk vind ik het niet mooi. De BMI index is een achterhaalde index en werkt allang niet meer. Een beetje sportieve vrouw als de tenniszusjes Williams tijdens het sportseizoen, zouden al te zwaar zijn vanwege de hoeveelheid spieren.
BMI is leuk voor huisvrouwen die dat geloven en daarnaast Sonja Bakkeren. Iemand van 1.70 en 65 kilo heeft de vetklodders op de buik en heupen. Dat wil ik persoonlijk niet.
Daarnaast, mochten ik en vriendlief doggystyle bezig zijn, dan wil ik zijn pik in mij zien schuiven. Dan wil ik niet tegen mijn dikke onderbuik aan kijken.
quote:Op zondag 27 september 2009 15:35 schreef Skylark. het volgende:
Het topic is verandert in een: 'Suzanne84 wil even laten zien hoe goed zij kan zeggen op internet dat ze slank is topic.'
Spectaculair. Ga alsjeblieft door.
Dan heb je toch echt een heel verkeerd beeld.quote:Op zondag 27 september 2009 15:26 schreef Suzanne84 het volgende:
Dat inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2009 17:24 schreef Snowcold het volgende:
Over de BMI heb je verder wel gelijk, met spieren worden haast geen rekening gehouden.
Ik ben 1.70 en bij 55 kg heb ik maat 38.quote:Op zondag 27 september 2009 15:33 schreef Suzanne84 het volgende:
Daar was ik weer.
De BMI index
http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html
En dan 1.70 en 55 kg. Geeft aan:
U heeft een gezond gewicht.
Heb ik niks meer aan toe te voegen.quote:Op zondag 27 september 2009 15:35 schreef Skylark. het volgende:
Het topic is veranderd in een: 'Suzanne84 wil even laten zien hoe goed zij kan zeggen op internet dat ze slank is topic.'
Spectaculair. Ga alsjeblieft door.
chinese vrouwen zijn vaak ook heel dun. Mijn beste vriendin ook, en die vind zichzelf mollig!quote:Op maandag 28 september 2009 11:35 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet mager, wel passend qua lichaamsopbouw en gezicht.
ook één van de redenen waarom de modellen zo belachelijk mager zijn is omdat de modeontwerpers hun gebruiken als kleerhangers/kapstokken en niks anders. De catwalkmodellen zijn ook niet het soort wat je snel ziet in de modebladen of ads bij Prada en Gucci. Ze worden gewoon gebruikt, en daar vallen ze 20 kilo teveel voor af ..quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:53 schreef Fixers het volgende:
Commentaar van de ontwerpers: "Ja maar mijn kleding ziet er niet mooi uit op vrouwen met normale rondingen." Dan denk ik dat je als ontwerper toch echt gefaald hebt en eens en vak moet gaan leren.
Op de eerste is ze eng. Op de tweede foto (puur natuur) is het een lekker ding. Snap niet wie er verzonnen hebben dat ze er zoals op foto 1 uit moeten zien. Niemand vindt dat mooi maar toch blijven ze pushen..quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Hieronder heb je er nog eentje van dezelfde.
[ afbeelding ]
(...)
[ afbeelding ]
quote:
jaha, die heb je altijd ja. Om discriminatie tegen te gaan. Maar ook om het ''typische afrikaanse gezicht'' naar voren te halen. Zo is Alek wek een heel bekend Afrikaans model, en word vaak gepresenteerd als de ''typische afrikaanse vrouw'' waar ik het niet mee eens ben. Net alsof een afrikaanse met een bruine huid en langer haar, niet echt afrikaans is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
WTF.
Idd. Volgens mij zei Janice Dickinson dat zij nogal vol was. Echt, hoe verzint ze het. Ik mag toch echt hopen de dat meisje niet besluit om op dieet te gaan.quote:Op zondag 27 september 2009 05:58 schreef female81 het volgende:
[..]
Als je het over Denise hebt, afgelopen week: Toen zat ik me helemaal op te vreten voor de tv. Er moest volgens die Bastiaan van Schaik hoognodig wat vanaf, en een andere had het ook al over haar 'brede heupen'.
Hahahaha.
[ afbeelding ]
[..]
Op Lady Gaga na dan.![]()
[..]
En toch zijn er helaas veels te veel mensen op de wereld die het wel op die manier zien. Of het nou wel of niet zo bedoeld is.
Dat ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
Leve Dove:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 september 2009 16:51 schreef snakelady het volgende:
Het voorbeeld van sapstengel vind ik persoonlijk iets te dun, maar ze heeft nog wel vrouwelijk vormen.
Ik vind dit mooi.
[ afbeelding ]
Wat vollere heupen en borsten en geen ribben te zien.
en dit vind ik prachtige billen.
[ afbeelding ]
De DOVE-lichamen zijn totaal niet lelijk hoor.. eigenlijk hoort iedere vrouw er zo uit te zienquote:
Alsof je met maat 38 tegen een vette buik aan zit te kijken zeg, ja misschien als je 1.20 bent en maat 38 hebt...quote:Op zondag 27 september 2009 15:26 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
typisch altijd, dat de mensen met dit soort reacties nou nooit een fobo hebbenquote:Op zondag 27 september 2009 15:26 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Inderdaad van die doorgesnoven koppies...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:27 schreef Some-Lady het volgende:
pff die beentjes uit de OP zijn al eng
maar die ogen vind ik eigelijk nog veel enger, zitten ze daar allemaal zwaar aan de sos ofzo?
ze hebben hetzelfde figuur als mijn exvriendje
Ietsje slanker dan de dames van Dove.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:22 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
en hoe denk je dat de meeste vrouwen eruit zien
Vrouwen van onder de 30 misschien wel ja, maar verders toch echt niet hoor, de meeste vrouwen hebben gewoonweg een soortgelijk figuur als de vrouwen in de Dove reclame.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ietsje slanker dan de dames van Dove.
my thoughts exactly. Ik werk in een sauna dus ik zie er aardig wat voorbij komen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vrouwen van onder de 30 misschien wel ja, maar verders toch echt niet hoor, de meeste vrouwen hebben gewoonweg een soortgelijk figuur als de vrouwen in de Dove reclame.
Kom regelmatig in de sauna en daar zie je meer vrouwen met zo'n figuur, terwijl als ze kleren aan hebben ze wel slanker lijken.
kleding kan ook veel doen, het kan je dikker maken maar ook slanker laten lijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |