abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73149892
quote:
Op zondag 27 september 2009 15:26 schreef Suzanne84 het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe lang je bent en persoonlijk vind ik het niet mooi. De BMI index is een achterhaalde index en werkt allang niet meer. Een beetje sportieve vrouw als de tenniszusjes Williams tijdens het sportseizoen, zouden al te zwaar zijn vanwege de hoeveelheid spieren.

BMI is leuk voor huisvrouwen die dat geloven en daarnaast Sonja Bakkeren. Iemand van 1.70 en 65 kilo heeft de vetklodders op de buik en heupen. Dat wil ik persoonlijk niet.

Daarnaast, mochten ik en vriendlief doggystyle bezig zijn, dan wil ik zijn pik in mij zien schuiven. Dan wil ik niet tegen mijn dikke onderbuik aan kijken.

Ow, straks misschien als ik 40 ben en de zwaartekracht een rol gaat spelen.
Jij kijkt totaal niet naar iemands bouw he? Toen ik 14 was was ik net de lengte in geschoten en had ik ook bredere ribbenkast en schouders. Nergens vet te zien nog. Toch barstte ik tijdens een springwedstrijd bijna uit een rijjasje maat 36, omdat ik ver moest rekken en toen stond dat ding bij mij schouders/rug echt op springen. En ik had ook eigenlijk nog geen tieten of zo dus het was puur mijn bouw. Sowieso zijn bij een maat 36 de mouwen altijd veel te kort( lees: mouwen die je hele arm moeten bedekken zitten als ik mijn arm lang maak in mijn elleboog). Bij maat 38 vaak ook niet lang genoeg, maar bij nog grotere maten wordt de lengte van de mouwen ook niet langer.
pi_73150719
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Nog zoiets, in die modellenshows zit altijd een bijna kale negerin, en iedereen vindt haar zo mooi.

WTF.

Het is een KALE NEGERIN. Twee lelijke dingen, en samen worden die ook niet mooi. Mensen met geen verstand van uiterlijk .
idd waarom doen ze dat
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 27 september 2009 @ 16:19:33 #103
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_73150884
quote:
Op zondag 27 september 2009 15:33 schreef Suzanne84 het volgende:
Daar was ik weer.

De BMI index
http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html

En dan 1.70 en 55 kg. Geeft aan:

U heeft een gezond gewicht.
Je schrijft net dat de methode achterhaald is maar wil wel je bewijs halen doormiddel van dezelfde methode?
Ik gebruikte een andere BMI meter, misschien scheeld dat ofzo.

Tja, dat jij graag de pik van je vriend naar binnen ziet schuiven als je doggystyle genomen wordt is uiteraard je goed recht.
Geloof alleen niet dat dat iets met gewicht te maken heeft, ik ben 1.63 en weeg 60 kilo, ben toch absoluut niet dik en heb ook geen dikke buik, zie alles prima en mijn man vind het ook wel prettig dat als hij me doggystyle neemt er wat beweging in mijn billen zit inplaats van dat hij op botten stoot.
Maar ieder zijn eigen ding uiteraard.

Ik ben van mening dat er meerdere mooie figuren zijn, dat het niet 1 ideaalbeeld hoeft te zijn, ik ken forsere vrouwen die prachtig zijn en ik ken dunnere vrouwen die prachtig zijn.
Ken ook forse vrouwen die lelijk zijn en ook dunne vrouwen die lelijk zijn...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 27 september 2009 @ 16:22:07 #104
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_73150963
quote:
Op zondag 27 september 2009 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
Onder welke categorie zouden jullie haar plaatsen?

[ afbeelding ]

Vrienden van me vinden haar allemaal vies dun, maar ik vind het toch wel mijn ideaalbeeld .
Ze mag wel eens langskomen bij mij
Mooi en naturel
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zondag 27 september 2009 @ 16:51:49 #105
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_73151814
Het voorbeeld van sapstengel vind ik persoonlijk iets te dun, maar ze heeft nog wel vrouwelijk vormen.

Ik vind dit mooi.

Wat vollere heupen en borsten en geen ribben te zien.

en dit vind ik prachtige billen.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 27 september 2009 @ 16:56:11 #106
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_73151945
quote:
Op zondag 27 september 2009 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
Onder welke categorie zouden jullie har plaatsen?

[ afbeelding ]

Vrienden van me vinden haar allemaal vies dun, maar ik vind het toch wel mijn ideaalbeeld .
Mweh, ik zou haar onder de 'ribben ' categorie plaatsen. Ze valt zo omver als je haar een duw geeft ben ik bang.
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_73151962
quote:
Op zondag 27 september 2009 16:51 schreef snakelady het volgende:
Het voorbeeld van sapstengel vind ik persoonlijk iets te dun, maar ze heeft nog wel vrouwelijk vormen.

Ik vind dit mooi.

[ afbeelding ]

Wat vollere heupen en borsten en geen ribben te zien.

en dit vind ik prachtige billen.

[ afbeelding ]
Je weet dat hier binnenkort een "FOTOSHOP" merk opgeplakt wordt om 14-jarige meisjes ervan bewust te maken dat dit gePSed is?
  zondag 27 september 2009 @ 17:03:36 #108
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_73152188
quote:
Op zondag 27 september 2009 16:56 schreef morningstorm het volgende:

[..]

Je weet dat hier binnenkort een "FOTOSHOP" merk opgeplakt wordt om 14-jarige meisjes ervan bewust te maken dat dit gePSed is?
Wat geen reet gaat uitmaken m.i. want dan gaan ze alleen maar meer zichzelf ook PSen. Ze zien een ideaalbeeld in die foto en een merkje gaat daar niet zoveel in veranderen vrees ik.
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_73152610
Ik hoop - bij wijze van uitzondering - maar dat deze gephotoshopt is, maar ik vrees het ergste. Wie het is, weet ik niet.

Een positieve metamorfose: Die van The Cheeky Girls. Ze hebben het goede evenwicht gevonden tussen graatmager en vadsig. Normaal, dus. Nee, het zijn geen fotomodellen, maar goed...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2009 17:34:55 ]
  zondag 27 september 2009 @ 17:22:20 #110
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_73152882
Check die knie van het meisje, waarschijnlijk 1x gestruikeld, meteen hele knie verneukt
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_73152955
quote:

[..]

Ligt eraan hoe lang je bent en persoonlijk vind ik het niet mooi. De BMI index is een achterhaalde index en werkt allang niet meer. Een beetje sportieve vrouw als de tenniszusjes Williams tijdens het sportseizoen, zouden al te zwaar zijn vanwege de hoeveelheid spieren.

BMI is leuk voor huisvrouwen die dat geloven en daarnaast Sonja Bakkeren. Iemand van 1.70 en 65 kilo heeft de vetklodders op de buik en heupen. Dat wil ik persoonlijk niet.

Daarnaast, mochten ik en vriendlief doggystyle bezig zijn, dan wil ik zijn pik in mij zien schuiven. Dan wil ik niet tegen mijn dikke onderbuik aan kijken.

Ow, straks misschien als ik 40 ben en de zwaartekracht een rol gaat spelen.
Ga jij eens snel terug in je hol. Ik ben ook 1.70 en heb de vetklodders écht niet op mijn buik en heupen hangen. Doggystyle is ook nooit een probleem geweest.

Over de BMI heb je verder wel gelijk, met spieren worden haast geen rekening gehouden.
  zondag 27 september 2009 @ 18:15:17 #112
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73154615
quote:
Op zondag 27 september 2009 15:35 schreef Skylark. het volgende:
Het topic is verandert in een: 'Suzanne84 wil even laten zien hoe goed zij kan zeggen op internet dat ze slank is topic.'

Spectaculair . Ga alsjeblieft door.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_73155261
quote:

Dan heb je toch echt een heel verkeerd beeld.
pi_73155721
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:24 schreef Snowcold het volgende:

Over de BMI heb je verder wel gelijk, met spieren worden haast geen rekening gehouden.
Dat inderdaad.
pi_73171607
quote:
Op zondag 27 september 2009 15:33 schreef Suzanne84 het volgende:
Daar was ik weer.

De BMI index
http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html

En dan 1.70 en 55 kg. Geeft aan:

U heeft een gezond gewicht.
Ik ben 1.70 en bij 55 kg heb ik maat 38.

Echt, je maakt jezelf belachelijk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 28 september 2009 @ 08:36:22 #116
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_73172196
quote:
Op zondag 27 september 2009 15:35 schreef Skylark. het volgende:
Het topic is veranderd in een: 'Suzanne84 wil even laten zien hoe goed zij kan zeggen op internet dat ze slank is topic.'

Spectaculair . Ga alsjeblieft door.
Heb ik niks meer aan toe te voegen.
pi_73172753
Ik kijk niet eens naar dat BMI geneuzel
Je moet kijken hou jij jezelf het prettigste voelt en dat kan niet alleen maar door zo´n fuck tabel na te leven.
Die tabellen zijn allemaal gemiddeld en achterhaald en houden geen rekening met lichaamsbouw, lichamelijke activiteit, leeftijd, botstructuur en noe maar op.

Ik heb 47 gewogen (ik ben maar 1.57m) en dat was volgens zo´n tabel een goed gewicht nou je kon mijn botten tellen en ik voelde me er echt niet prettig bij. (ok ik had toen wel een akelige periode in mijn leven)
Nu een paar jaar later weeg zo tussen de 56 en 58 met maat 36 en voel ik me super! Of anderen me te dik vinden is hun probleem maar ik verrek het om eeuwig op dieet te zijn omdat 1 of andere pias zo nodig een ideaalbeeld wil kweken
pi_73175510

Ook niet mager, wel passend qua lichaamsopbouw en gezicht.
  maandag 28 september 2009 @ 11:51:20 #119
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_73175871
quote:
Op maandag 28 september 2009 11:35 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]

Ook niet mager, wel passend qua lichaamsopbouw en gezicht.
chinese vrouwen zijn vaak ook heel dun. Mijn beste vriendin ook, en die vind zichzelf mollig! Maarjah, dun staat hun beter anders gaat het vet naar de verkeerde plaatsen. Donkere vrouwen (negerinnen) en latina's staan alle soorten figuren wel, al het vet gaat naar de goede plaatsen. En blanke vrouwen kunnen beter ook slank blijven in plaats van mollig.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  maandag 28 september 2009 @ 11:53:14 #120
206337 aychelle
pi_73175926
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:53 schreef Fixers het volgende:
Commentaar van de ontwerpers: "Ja maar mijn kleding ziet er niet mooi uit op vrouwen met normale rondingen." Dan denk ik dat je als ontwerper toch echt gefaald hebt en eens en vak moet gaan leren.
ook één van de redenen waarom de modellen zo belachelijk mager zijn is omdat de modeontwerpers hun gebruiken als kleerhangers/kapstokken en niks anders. De catwalkmodellen zijn ook niet het soort wat je snel ziet in de modebladen of ads bij Prada en Gucci. Ze worden gewoon gebruikt, en daar vallen ze 20 kilo teveel voor af ..
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_73175964
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef female81 het volgende:

[..]

Hieronder heb je er nog eentje van dezelfde.

[ afbeelding ]

(...)
[ afbeelding ]
Op de eerste is ze eng. Op de tweede foto (puur natuur) is het een lekker ding. Snap niet wie er verzonnen hebben dat ze er zoals op foto 1 uit moeten zien. Niemand vindt dat mooi maar toch blijven ze pushen..
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_73175999
quote:
Op zondag 27 september 2009 16:51 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  maandag 28 september 2009 @ 11:56:41 #123
206337 aychelle
pi_73176016
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Nog zoiets, in die modellenshows zit altijd een bijna kale negerin, en iedereen vindt haar zo mooi.

WTF.

Het is een KALE NEGERIN. Twee lelijke dingen, en samen worden die ook niet mooi. Mensen met geen verstand van uiterlijk .
jaha, die heb je altijd ja. Om discriminatie tegen te gaan. Maar ook om het ''typische afrikaanse gezicht'' naar voren te halen. Zo is Alek wek een heel bekend Afrikaans model, en word vaak gepresenteerd als de ''typische afrikaanse vrouw'' waar ik het niet mee eens ben. Net alsof een afrikaanse met een bruine huid en langer haar, niet echt afrikaans is.

Alek wek, niet heel knap maar wel een superpersoonlijkheid!

een ander zwart model , echt te dun ook!

maandag 28 september 2009 @ 12:02:44 #124
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_73176168
Zolang ze maar een kontje hebben dat is een goed teken meestal.

Niet te veel uiteraard.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_73176270

Niet zo zeer over gewicht, maar weer een geniaal filmpje van Dove!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')