Jij kijkt totaal niet naar iemands bouw he? Toen ik 14 was was ik net de lengte in geschoten en had ik ook bredere ribbenkast en schouders. Nergens vet te zien nog. Toch barstte ik tijdens een springwedstrijd bijna uit een rijjasje maat 36, omdat ik ver moest rekken en toen stond dat ding bij mij schouders/rug echt op springen.quote:Op zondag 27 september 2009 15:26 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je bent en persoonlijk vind ik het niet mooi. De BMI index is een achterhaalde index en werkt allang niet meer. Een beetje sportieve vrouw als de tenniszusjes Williams tijdens het sportseizoen, zouden al te zwaar zijn vanwege de hoeveelheid spieren.
BMI is leuk voor huisvrouwen die dat geloven en daarnaast Sonja Bakkeren. Iemand van 1.70 en 65 kilo heeft de vetklodders op de buik en heupen. Dat wil ik persoonlijk niet.
Daarnaast, mochten ik en vriendlief doggystyle bezig zijn, dan wil ik zijn pik in mij zien schuiven. Dan wil ik niet tegen mijn dikke onderbuik aan kijken.
Ow, straks misschien als ik 40 ben en de zwaartekracht een rol gaat spelen.
idd waarom doen ze datquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Nog zoiets, in die modellenshows zit altijd een bijna kale negerin, en iedereen vindt haar zo mooi.
WTF.
Het is een KALE NEGERIN. Twee lelijke dingen, en samen worden die ook niet mooi. Mensen met geen verstand van uiterlijk.
Je schrijft net dat de methode achterhaald is maar wil wel je bewijs halen doormiddel van dezelfde methode?quote:Op zondag 27 september 2009 15:33 schreef Suzanne84 het volgende:
Daar was ik weer.
De BMI index
http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html
En dan 1.70 en 55 kg. Geeft aan:
U heeft een gezond gewicht.
Ze mag wel eens langskomen bij mijquote:Op zondag 27 september 2009 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
Onder welke categorie zouden jullie haar plaatsen?
[ afbeelding ]
Vrienden van me vinden haar allemaal vies dun, maar ik vind het toch wel mijn ideaalbeeld.
Mweh, ik zou haar onder de 'ribbenquote:Op zondag 27 september 2009 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
Onder welke categorie zouden jullie har plaatsen?
[ afbeelding ]
Vrienden van me vinden haar allemaal vies dun, maar ik vind het toch wel mijn ideaalbeeld.
Je weet dat hier binnenkort een "FOTOSHOP" merk opgeplakt wordt om 14-jarige meisjes ervan bewust te maken dat dit gePSed is?quote:Op zondag 27 september 2009 16:51 schreef snakelady het volgende:
Het voorbeeld van sapstengel vind ik persoonlijk iets te dun, maar ze heeft nog wel vrouwelijk vormen.
Ik vind dit mooi.
[ afbeelding ]
Wat vollere heupen en borsten en geen ribben te zien.
en dit vind ik prachtige billen.
[ afbeelding ]
Wat geen reet gaat uitmaken m.i. want dan gaan ze alleen maar meer zichzelf ook PSen. Ze zien een ideaalbeeld in die foto en een merkje gaat daar niet zoveel in veranderen vrees ik.quote:Op zondag 27 september 2009 16:56 schreef morningstorm het volgende:
[..]
Je weet dat hier binnenkort een "FOTOSHOP" merk opgeplakt wordt om 14-jarige meisjes ervan bewust te maken dat dit gePSed is?
Ga jij eens snel terug in je hol. Ik ben ook 1.70 en heb de vetklodders écht niet op mijn buik en heupen hangen. Doggystyle is ook nooit een probleem geweest.quote:Op zondag 27 september 2009 15:26 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je bent en persoonlijk vind ik het niet mooi. De BMI index is een achterhaalde index en werkt allang niet meer. Een beetje sportieve vrouw als de tenniszusjes Williams tijdens het sportseizoen, zouden al te zwaar zijn vanwege de hoeveelheid spieren.
BMI is leuk voor huisvrouwen die dat geloven en daarnaast Sonja Bakkeren. Iemand van 1.70 en 65 kilo heeft de vetklodders op de buik en heupen. Dat wil ik persoonlijk niet.
Daarnaast, mochten ik en vriendlief doggystyle bezig zijn, dan wil ik zijn pik in mij zien schuiven. Dan wil ik niet tegen mijn dikke onderbuik aan kijken.
Ow, straks misschien als ik 40 ben en de zwaartekracht een rol gaat spelen.
quote:Op zondag 27 september 2009 15:35 schreef Skylark. het volgende:
Het topic is verandert in een: 'Suzanne84 wil even laten zien hoe goed zij kan zeggen op internet dat ze slank is topic.'
Spectaculair. Ga alsjeblieft door.
Dan heb je toch echt een heel verkeerd beeld.quote:Op zondag 27 september 2009 15:26 schreef Suzanne84 het volgende:
Dat inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2009 17:24 schreef Snowcold het volgende:
Over de BMI heb je verder wel gelijk, met spieren worden haast geen rekening gehouden.
Ik ben 1.70 en bij 55 kg heb ik maat 38.quote:Op zondag 27 september 2009 15:33 schreef Suzanne84 het volgende:
Daar was ik weer.
De BMI index
http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html
En dan 1.70 en 55 kg. Geeft aan:
U heeft een gezond gewicht.
Heb ik niks meer aan toe te voegen.quote:Op zondag 27 september 2009 15:35 schreef Skylark. het volgende:
Het topic is veranderd in een: 'Suzanne84 wil even laten zien hoe goed zij kan zeggen op internet dat ze slank is topic.'
Spectaculair. Ga alsjeblieft door.
chinese vrouwen zijn vaak ook heel dun. Mijn beste vriendin ook, en die vind zichzelf mollig!quote:Op maandag 28 september 2009 11:35 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet mager, wel passend qua lichaamsopbouw en gezicht.
ook één van de redenen waarom de modellen zo belachelijk mager zijn is omdat de modeontwerpers hun gebruiken als kleerhangers/kapstokken en niks anders. De catwalkmodellen zijn ook niet het soort wat je snel ziet in de modebladen of ads bij Prada en Gucci. Ze worden gewoon gebruikt, en daar vallen ze 20 kilo teveel voor af ..quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:53 schreef Fixers het volgende:
Commentaar van de ontwerpers: "Ja maar mijn kleding ziet er niet mooi uit op vrouwen met normale rondingen." Dan denk ik dat je als ontwerper toch echt gefaald hebt en eens en vak moet gaan leren.
Op de eerste is ze eng. Op de tweede foto (puur natuur) is het een lekker ding. Snap niet wie er verzonnen hebben dat ze er zoals op foto 1 uit moeten zien. Niemand vindt dat mooi maar toch blijven ze pushen..quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Hieronder heb je er nog eentje van dezelfde.
[ afbeelding ]
(...)
[ afbeelding ]
quote:
jaha, die heb je altijd ja. Om discriminatie tegen te gaan. Maar ook om het ''typische afrikaanse gezicht'' naar voren te halen. Zo is Alek wek een heel bekend Afrikaans model, en word vaak gepresenteerd als de ''typische afrikaanse vrouw'' waar ik het niet mee eens ben. Net alsof een afrikaanse met een bruine huid en langer haar, niet echt afrikaans is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Nog zoiets, in die modellenshows zit altijd een bijna kale negerin, en iedereen vindt haar zo mooi.
WTF.
Het is een KALE NEGERIN. Twee lelijke dingen, en samen worden die ook niet mooi. Mensen met geen verstand van uiterlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |