Religie(s) equals fail.quote:Uw mening op deze haatontwikkelingen?
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef Muzz_ het volgende:
Topic 1,000,000,000+ over de Islam![]()
Huillies
Voorspelbaar.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:58 schreef Ghaazi het volgende:
Uw mening op deze haatontwikkelingen?
Nog meer door de strot douwen zal niet meevallen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:19 schreef zoalshetis het volgende:
aha. dit vraagt om heel veel subsidie om de ongelovige honden kennis over de islam door de strot te duwen.
idd, trieste shit.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef A-mineur het volgende:
Heb even gekeken op die enquete op wat gelooft u. de 2e pagina is alleen maar reclame, wat een troep.
Tariq is een klootzak.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:45 schreef Disana het volgende:
Het is ook een rare vraagstelling: wat we denken van de viering van Ramadan. Waarom niet gewoon vragen naar de kennis over Ramadan zelf.
Islam zal niet zegevieren zeg ik je.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:59 schreef Triggershot het volgende:
Islam zal zegevieren zeg ik je.
Poeh wat erg om niet te weten wat de ramadan is. Moet dat dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:59 schreef Iblis het volgende:
Als die cijfers over de kennis van Nederlanders kloppen, is het wel erg.
Wat zorgwekkender is dat relifundi's steeds meer het openbare gaan domineren.quote:Nu ja, een tijdje geleden was ook in het nieuws dat 50% van de Nederlands niet wist wat Pasen betekende, maar goed. Toch zorgwekkend.
racist!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Islam zal niet zegevieren zeg ik je.
Aan de andere kant heb jij er weinig problemen mee als islamitische individuen worden beperkt in hun individuele vrijheden, gezien je om de haverklap Wilders aan het verdedigen bent.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als je niet ziet dat de islam een bedreiging is voor de vrijheden van het individu loop je aardig met je kop in het zand.
Zal wel een stijgende lijn zijn, gezien alle ontwikkelingen en aanslagen de laatste 10 jaarquote:Een kleine meerderheid van de ondervraagden (55 procent) gaf overigens aan de islam een bedreiging te vinden voor de democratie in Nederland
Die bedreiging vindt slechts plaats door knievallende dhimmi's als Allah Vogelaar en ander geboefte. De islam hoeft helemaal geen rol te spelen. Behandel het gewoon als elke andere overtuiging, desnoods als elke andere religieuze waanzin, en er is niks aan de hand.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als je niet ziet dat de islam een bedreiging is voor de vrijheden van het individu loop je aardig met je kop in het zand.
Ja in de helquote:Op woensdag 23 september 2009 17:59 schreef Triggershot het volgende:
Begrijpen moslims het dan wel, na jouw uitleg?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trigger moet jongeren serieus heel vaak uitleggen waarom kritiek op islam geen racisme is.
Kritiek op islam is ook geen racismequote:Op woensdag 23 september 2009 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trigger moet jongeren serieus heel vaak uitleggen waarom kritiek op islam geen racisme is.
Sja, dat is jouw kortzichtige conclusie. Daar kan jij niets aan doen bezien in het licht van je religieuze indoctrinatie.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb jij er weinig problemen mee als islamitische individuen worden beperkt in hun individuele vrijheden, gezien je om de haverklap Wilders aan het verdedigen bent.
Nee, maar een groot aantal Nederlanders heeft een, meestal vrij uitgesproken mening over Islam, om überhaupt een zinnige dialoog aan te kunnen gaan, is het wel fijn dat je enig begrip hebt van elkaars standpunt. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar als je al niet weet wat de Ramadan zo’n beetje inhoudt, dan weet je gewoon bitter weinig van de Islam.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Poeh wat erg om niet te weten wat de ramadan is. Moet dat dan?
Als jij Wilders niet steunt in zijn standpunten die gericht zijn op het beperken van moslims in hun grondrechten, gaat mijn punt niet op en zat ik fout.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Sja, dat is jouw kortzichtige conclusie. Daar kan jij niets aan doen bezien in het licht van je religieuze indoctrinatie.
Andersom wel dan??quote:Op woensdag 23 september 2009 18:18 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nee, maar een groot aantal Nederlanders heeft een, meestal vrij uitgesproken mening over Islam, om überhaupt een zinnige dialoog aan te kunnen gaan, is het wel fijn dat je enig begrip hebt van elkaars standpunt.
quote:
Deze topic gaat echter met name over het onbegrip van Nederlandse zijde, alhoewel het er omgekeerd ook zeker is. Met name atheïsme wordt vanuit de Islam niet altijd even goed begrepen of gewaardeerd. Volgens Sjiieten zijn atheïsten zelfs onrein. Erg begrip vol is dat ook niet. Maar goed, dat is een ander verhaal.quote:om überhaupt een zinnige dialoog aan te kunnen gaan, is het wel fijn dat je enig begrip hebt van elkaars standpunt.
Wat is een hafiz?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:18 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nee, maar een groot aantal Nederlanders heeft een, meestal vrij uitgesproken mening over Islam, om überhaupt een zinnige dialoog aan te kunnen gaan, is het wel fijn dat je enig begrip hebt van elkaars standpunt. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar als je al niet weet wat de Ramadan zo’n beetje inhoudt, dan weet je gewoon bitter weinig van de Islam.
Als je zulke onwetendheid nog eens combineert met veel vooroordelen zijn de rapen gaar natuurlijk. Dat is wat er zo zorgwekkend aan is.
Als mensen verder ook geen mening zouden hebben over de Islam, dan prima, maar gezien de kiezersaantallen die Wilders haalt in de peilingen, de toon van het debat over de Islam, de continue vloed van artikelen, televisieprogramma, van topics op FOK!, zou je toch hopen dat mensen wel een beetje hoogte zouden hebben van de Islam. En daar hoeft niet elke Nederlander een hafiz voor te worden. Maar iets meer zou aardig zijn.
Je brengt het alsof elke moslim weet hoe het christelijke geloof in elkaar zit.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:23 schreef Iblis het volgende:
[..]
[..]
Deze topic gaat echter met name over het onbegrip van Nederlandse zijde, alhoewel het er omgekeerd ook zeker is. Met name atheïsme wordt vanuit de Islam niet altijd even goed begrepen of gewaardeerd. Volgens Sjiieten zijn atheïsten zelfs onrein. Erg begrip vol is dat ook niet. Maar goed, dat is een ander verhaal.
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je brengt het alsof elke moslim weet hoe het christelijke geloof in elkaar zit.
Ik lever onder andere met enige regelmaat commentaar in WFL op het beeld dat sommige moslims over het Christendom hebben, dus ik denk dat dat niet helemaal opgaat.quote:alhoewel het er omgekeerd ook zeker is.
Zal ik het zo zeggen: zo vatte ik het op. Sorry dat ik het verkeerd begrepen hebquote:Op woensdag 23 september 2009 18:27 schreef Iblis het volgende:
[..]
[..]
Ik lever onder andere met enige regelmaat commentaar in WFL op het beeld dat sommige moslims over het Christendom hebben, dus ik denk dat dat niet helemaal opgaat.
Ja in die achterlijke zandbak die ze het Midden-Oosten noemen. Waar inteelt normaal is. Waar verkrachtte vrouwen daders zijn. Waar kinderen tot zelfmoordterroristen worden opgeleid. Daar verdienen ze het. Maar hier zullen ze niet overwinnen. Waarom niet? Want het Westen is altijd superieur geweest en zal superieur blijven!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:59 schreef Triggershot het volgende:
Waarschijnlijk wisten ze en begrepen ze dat al mijlenver voor ze mijn uitleg zagen komen, maar dat is het probleem niet zo zeer denk ik, men reageert agressief of beledigd omdat ze een groot deel van hun identiteit ontlenen aan de Islam.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:17 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Begrijpen moslims het dan wel, na jouw uitleg?
Wie haat zaait zal haat oogsten...quote:Op woensdag 23 september 2009 18:29 schreef Knudde het volgende:
haten ze je niet vanwege je afkomst, dan is het wel je geloof.
Vandaar:
Hoger opgeleide allochtonen mogen Nederlanders niet zo
Menskind.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef bluespice het volgende:
Tsja, face the facts. Alleen mensen die niet volledig geïnformeerd zijn denken dat het allemaal wel mee valt.
Waarom zou je er iets van moeten weten als je alleen maar wilt dat het je eigen individualiteit niet aantast en als het even kan ook niet van anderen. Dan is de inhoud van de islam toch totaal niet relevant. Er hoeft ook helemaal geen dialoog te worden aangegaan, houd dat geloof voor jezelf en val er anderen niet mee lastig is volgens mij de kern van de zaak.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:18 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nee, maar een groot aantal Nederlanders heeft een, meestal vrij uitgesproken mening over Islam, om überhaupt een zinnige dialoog aan te kunnen gaan, is het wel fijn dat je enig begrip hebt van elkaars standpunt. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar als je al niet weet wat de Ramadan zo’n beetje inhoudt, dan weet je gewoon bitter weinig van de Islam.
Ik zie het probleem niet, ik weet ook niet wat het betekend en ik hoef en moet het ook niet weten.quote:De ramadan, de islamitische vastenmaand, zegt Nederlanders weinig. Ruim driekwart weet niet wat ramadan betekent
Zowaar een goeie postquote:Op woensdag 23 september 2009 18:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die bedreiging vindt slechts plaats door knievallende dhimmi's als Allah Vogelaar en ander geboefte. De islam hoeft helemaal geen rol te spelen. Behandel het gewoon als elke andere overtuiging, desnoods als elke andere religieuze waanzin, en er is niks aan de hand.
Het probleem vormen de mensen die denken dat de islam iets speciaals is waar je respect voor zou moeten hebben (Vogelaar) of moet uitbannen (Wilders). Die 2 krachten houden elkaar in stand en verdoezelen zo het ware probleem; religieuzen die hun onzin uit boekjes willen uitspreiden over de hoofden van anderen.
Nee zeg, je individualiteit zal meer eens aangetast worden door een invloed van buitenaf. In welke zin tast de islam jou in je individualiteit aan dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:42 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Waarom zou je er iets van moeten weten als je alleen maar wilt dat het je eigen individualiteit niet aantast en als het even kan ook niet van anderen. Dan is de inhoud van de islam toch totaal niet relevant. Er hoeft ook helemaal geen dialoog te worden aangegaan, houd dat geloof voor jezelf en val er anderen niet mee lastig is volgens mij de kern van de zaak.
(dat voor menig wat meer algemene kennis nuttig zou zijn is een ander verhaal)
Knowledge is power. Vooral als het gaat om 1 miljoen Nederlanders of 1,5 miljard moslims.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
wat is het nut om überhaupt iets over de islam te weten? om dan beter te kunnen dicussieren? om ze beter te begrijpen? om hun eeuwige gekwetstheid te voelen?
Het had toch niets met het geloof te maken, hun gedrag?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Knowledge is power. Vooral als het gaat om 1 miljoen Nederlanders of 1,5 miljard moslims.
en voor wat heb je die kennis nodig dan? ik denk vooral: val me niet lastig met je growing pains.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Knowledge is power. Vooral als het gaat om 1 miljoen Nederlanders of 1,5 miljard moslims.
Precies.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
wat is het nut om überhaupt iets over de islam te weten? om dan beter te kunnen dicussieren? om ze beter te begrijpen? om hun eeuwige gekwetstheid te voelen?
Dat betekent niet dat je het geloof niet als strategie kan gebruiken tegen hun gedrag.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het had toch niets met het geloof te maken, hun gedrag?
En welk percentage wist wel wat het was en koos nog steeds voor antwoord 1?quote:Een kwart antwoordde 'niets in het bijzonder'. Nog eens een kwart wist te zeggen dat de ramadan een islamitische aangelegenheid is. Ongeveer eenzesde wist dat de ramadan de islamitische vastenmaand is, waarbij wordt gevast van zonsopgang tot zonsondergang.
Niet bijster veel, maar aangezien je er nogal wat tegenkomt her en der kan het geen kwaad.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
wat is het nut om überhaupt iets over de islam te weten?
Kennis kan je toepassen om je growing pains aan te pakkan?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en voor wat heb je die kennis nodig dan? ik denk vooral: val me niet lastig met je growing pains.
Er zullen weinig mensen zijn die een hekel hebben aan de individuele moslim, uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wisten ze en begrepen ze dat al mijlenver voor ze mijn uitleg zagen komen, maar dat is het probleem niet zo zeer denk ik, men reageert agressief of beledigd omdat ze een groot deel van hun identiteit ontlenen aan de Islam.
Mensen die agressief worden vanwege kritiek op hun geloof sporen niet.quote:men reageert agressief of beledigd omdat ze een groot deel van hun identiteit ontlenen aan de Islam.
In een ideaal wereld.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:50 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Er zullen weinig mensen zijn die een hekel hebben aan de individuele moslim, uitzonderingen daargelaten.
Dat de religie waar deze moslims uit voort komen, met al z'n regels en niet westerse moraal,
mensen tegenstaat kan ik begrijpen. Wat een boer niet kent vreet ie niet.
En een hele hoop boeren die het wel kennen willen het ook niet vreten.
[..]
Mensen die agressief worden vanwege kritiek op hun geloof sporen niet.
Weerleg het dan met woorden en argumenten en draai je vijand de andere wang toe.![]()
Bij belediging staat het eenieder vrij een klacht in te dienen en eventueel door
een rechter te laten toetsen.
Dan ga je niet agressief worden.
Die begrijp ik niet. Moet je hun geloof tegen hen gebruiken?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je het geloof niet als strategie kan gebruiken tegen hun gedrag.
Je moet wel wat over de Islam weten om je mening erover te geven, en als je niet weet wat 'Ramadan' inhoud, dan weet je er echt nauwelijks iets van het geloof. Dus is je mening niet representatief.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:42 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Waarom zou je er iets van moeten weten als je alleen maar wilt dat het je eigen individualiteit niet aantast en als het even kan ook niet van anderen. Dan is de inhoud van de islam toch totaal niet relevant. Er hoeft ook helemaal geen dialoog te worden aangegaan, houd dat geloof voor jezelf en val er anderen niet mee lastig is volgens mij de kern van de zaak.
(dat voor menig wat meer algemene kennis nuttig zou zijn is een ander verhaal)
ik heb thuis de engelse vertaling van de koran, maar om nou te zeggen dat ik er veel in gelezen heb, nee.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Niet bijster veel, maar aangezien je er nogal wat tegenkomt her en der kan het geen kwaad.
Maarja, als de islam in dusdanig negatieve zin je gedachten beheerst dan zou ik er maar niet aan beginnen.
Er zijn meer christenen dan moslims in Nederland en globaal, toch hoef ik daar ook niks over te weten.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Niet bijster veel, maar aangezien je er nogal wat tegenkomt her en der kan het geen kwaad.
Maarja, als de islam in dusdanig negatieve zin je gedachten beheerst dan zou ik er maar niet aan beginnen.
dan kijk ik liever naar de algemene wereldgeschiedenis, en daar weet ik dan weer wel het een en ander van. in dat geval is kennis idd macht.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kennis kan je toepassen om je growing pains aan te pakkan?
De meeste dromen zijn bedrog maar hoop doet levenquote:
Spijker op zn kopquote:Op woensdag 23 september 2009 18:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die bedreiging vindt slechts plaats door knievallende dhimmi's als Allah Vogelaar en ander geboefte. De islam hoeft helemaal geen rol te spelen. Behandel het gewoon als elke andere overtuiging, desnoods als elke andere religieuze waanzin, en er is niks aan de hand.
Het probleem vormen de mensen die denken dat de islam iets speciaals is waar je respect voor zou moeten hebben (Vogelaar) of moet uitbannen (Wilders). Die 2 krachten houden elkaar in stand en verdoezelen zo het ware probleem; religieuzen die hun onzin uit boekjes willen uitspreiden over de hoofden van anderen.
Ja, als ze stelen, maar in de Koran staat dat stelen haram is, is het een kwestie van onderwijzen. Ligt het niet aan hun geloof, moet je de oorzaken elders zoeken en is het een beetje om weer naar de islam te verwijzen dan.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet. Moet je hun geloof tegen hen gebruiken?
In een algemene wereldgeschiedenis is de islam iig niet uitgesloten.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan kijk ik liever naar de algemene wereldgeschiedenis, en daar weet ik dan weer wel het een en ander van. in dat geval is kennis idd macht.
nee klopt, maar dan verdiep ik me niet in elk geloof maar in de consequenties van anders denken.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In een algemene wereldgeschiedenis is de islam iig niet uitgesloten.
Op dit moment tast het mijn individualiteit aan door de enorme hoeveelheid tijd die wordt besteed aan discussies over de islam, over welke rol de islam in onze maatschappij moet spelen. Het tast mijn individualiteit aan op het moment dat er kunst niet gemaakt of getoond kan worden omdat deze aanstootgevend is. Het tast mijn individualiteit aan op het moment dat ze net als die andere religieuzen wetten tegen euthanasie, abortus en genotmiddelen steunen. Het tast mijn individualiteit aan als ik grote groepen mensen met religieuze symbolen zie lopen en opvallende gebouwen zie neerzetten met als betekenis dat ze mijn ongeloof verwerpen.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef boyv het volgende:
[..]
Nee zeg, je individualiteit zal meer eens aangetast worden door een invloed van buitenaf. In welke zin tast de islam jou in je individualiteit aan dan?
gewoon een koran voor je raam zetten.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:00 schreef JayKudo het volgende:
En dit is allemaal gaande op dit moment in onze zogenaamde seculiere maatschappij, ik wil er persoonlijk niet aan denken als de islam een nog groter machtsblok wordt.
In dat opzicht heb je meer te vrezen van onze christelijke landgenoten. Want die zijn net zo fel gekant tegen deze zaken als de moslims. Het enige verschil is dat de christenen aan de macht zijn en daadwerkelijk een vuist kunnen vormen tegen al deze vrijheden.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:00 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Op dit moment tast het mijn individualiteit aan door de enorme hoeveelheid tijd die wordt besteed aan discussies over de islam, over welke rol de islam in onze maatschappij moet spelen. Het tast mijn individualiteit aan op het moment dat er kunst niet gemaakt of getoond kan worden omdat deze aanstootgevend is. Het tast mijn individualiteit aan op het moment dat ze net als die andere religieuzen wetten tegen euthanasie, abortus en genotmiddelen steunen. Het tast mijn individualiteit aan als ik grote groepen mensen met religieuze symbolen zie lopen en opvallende gebouwen zie neerzetten met als betekenis dat ze mijn ongeloof verwerpen.
En dit is allemaal gaande op dit moment in onze zogenaamde seculiere maatschappij, ik wil er persoonlijk niet aan denken als de islam een nog groter machtsblok wordt.
Nee klopt. Geschiedenis.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In een algemene wereldgeschiedenis is de islam iig niet uitgesloten.
vandaar eisen dat religieuzen niet meer aan de macht komen tot ze hun god kunnen bewijzen.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In dat opzicht heb je meer te vrezen van onze christelijke landgenoten. Want die zijn net zo fel gekant tegen deze zaken als de moslims. Het enige verschil is dat de christenen aan de macht zijn en daadwerkelijk een vuist kunnen vormen tegen al deze vrijheden.
Ik ben voorquote:Op woensdag 23 september 2009 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vandaar eisen dat religieuzen niet meer aan de macht komen tot ze hun god kunnen bewijzen.
Maar heb je ook een rok?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb thuis de engelse vertaling van de koran, maar om nou te zeggen dat ik er veel in gelezen heb, nee.
ik heb hem meer in huis zodat ik straks bij een 'polizei'-inval kan laten zien dat ik de islam omarm en dus niet dood hoef, of gekke belastingen moet betalen.
ik heb wel een wit laken met ooggaten, telt dat ook denk je?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:12 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar heb je ook een rok?
wie?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:17 schreef Meki het volgende:
Deze topic bewijst maar weer dat veel autochtonen niet eens willen weten wat de Islam inhoudt, ze luisteren enkel naar Wilders, en houden hun zoute mening altijd aan
Eensquote:Op woensdag 23 september 2009 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vandaar eisen dat religieuzen niet meer aan de macht komen tot ze hun god kunnen bewijzen.
En dat is per definitie een duim omhoog waard omdat?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Invloed van de islam groeit alleen maar anders.
Mensen die weigeren kennis op te doen over wat Ramadan inhoudt en verdere zaken, en hier enkel schreeuwen islam is slecht.... etc. zonder enige kennis en aanleiding en enkel de teksten van wilders overnemenquote:
Net alsof je wilders moet stemmen om geen interesse te hebben in de zoveelste aftakking van het jodendom.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:17 schreef Meki het volgende:
Deze topic bewijst maar weer dat veel autochtonen niet eens willen weten wat de Islam inhoudt, ze luisteren enkel naar Wilders, en houden hun zoute mening altijd aan
Omdat het aantal moslims in Nederland een grote groep is, momenteel zo’n 900 duizend, en het zal nog wel naar de miljoen gaan. Wil je in een samenleving leven, dan is het handig dat je iets van elkaar weet.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:42 schreef JayKudo het volgende:
Gooi alle heilige boeken weg. allemaal in de sloot.quote:
Het gaat niet om jodendom, het gaat om de Islam waar iedereen angstig voor is, waarom dat snap ik niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:20 schreef John_Difool het volgende:
[..]
Net alsof je wilders moet stemmen om geen interesse te hebben in de zoveelste aftakking van het jodendom.
Ach...Nederlanders en religie, het is een aandoenlijke relatie. Dit is voor een deel natte-vinger-werk, maar ik geloof dat een groot deel van de bevolking geen benul heeft waarom we pasen of kerstmis vieren. Van zulke mensen kun je moeilijk verwachten dat zij zich verdiepen in de islam. En dat kan ik ze niet kwalijk nemen. Niet omdat ik tegen de islam ben, maar - en nu spreek ik voor mezelf - omdat het mij geen reet kan schelen wat er in de koran staat.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Mensen die weigeren kennis op te doen over wat Ramadan inhoudt en verdere zaken, en hier enkel schreeuwen islam is slecht.... etc. zonder enige kennis en aanleiding en enkel de teksten van wilders overnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |