abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73044451
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

racist!
Right back at you
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_73044466
Als je niet ziet dat de islam een bedreiging is voor de vrijheden van het individu loop je aardig met je kop in het zand.

Mijn familie en ik zitten in ieder geval niet te wachten op toestanden zoals het in vele, zoniet alle islamitische landen er toegaat.
pi_73044540
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als je niet ziet dat de islam een bedreiging is voor de vrijheden van het individu loop je aardig met je kop in het zand.

Aan de andere kant heb jij er weinig problemen mee als islamitische individuen worden beperkt in hun individuele vrijheden, gezien je om de haverklap Wilders aan het verdedigen bent.
pi_73044541
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:08 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Right back at you
Trigger moet jongeren serieus heel vaak uitleggen waarom kritiek op islam geen racisme is.
pi_73044618
quote:
Een kleine meerderheid van de ondervraagden (55 procent) gaf overigens aan de islam een bedreiging te vinden voor de democratie in Nederland
Zal wel een stijgende lijn zijn, gezien alle ontwikkelingen en aanslagen de laatste 10 jaar
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_73044638
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Die bedreiging vindt slechts plaats door knievallende dhimmi's als Allah Vogelaar en ander geboefte. De islam hoeft helemaal geen rol te spelen. Behandel het gewoon als elke andere overtuiging, desnoods als elke andere religieuze waanzin, en er is niks aan de hand.

Het probleem vormen de mensen die denken dat de islam iets speciaals is waar je respect voor zou moeten hebben (Vogelaar) of moet uitbannen (Wilders). Die 2 krachten houden elkaar in stand en verdoezelen zo het ware probleem; religieuzen die hun onzin uit boekjes willen uitspreiden over de hoofden van anderen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73044674
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:59 schreef Triggershot het volgende:
Islam zal zegevieren zeg ik je.
Ja in de hel
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73044683
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Trigger moet jongeren serieus heel vaak uitleggen waarom kritiek op islam geen racisme is.
Begrijpen moslims het dan wel, na jouw uitleg?
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_73044700
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kritiek op islam is ook geen racisme Het is de waarheid
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73044702
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:11 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Aan de andere kant heb jij er weinig problemen mee als islamitische individuen worden beperkt in hun individuele vrijheden, gezien je om de haverklap Wilders aan het verdedigen bent.
Sja, dat is jouw kortzichtige conclusie. Daar kan jij niets aan doen bezien in het licht van je religieuze indoctrinatie.
  woensdag 23 september 2009 @ 18:18:20 #36
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73044712
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Poeh wat erg om niet te weten wat de ramadan is. Moet dat dan?
Nee, maar een groot aantal Nederlanders heeft een, meestal vrij uitgesproken mening over Islam, om überhaupt een zinnige dialoog aan te kunnen gaan, is het wel fijn dat je enig begrip hebt van elkaars standpunt. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar als je al niet weet wat de Ramadan zo’n beetje inhoudt, dan weet je gewoon bitter weinig van de Islam.

Als je zulke onwetendheid nog eens combineert met veel vooroordelen zijn de rapen gaar natuurlijk. Dat is wat er zo zorgwekkend aan is.

Als mensen verder ook geen mening zouden hebben over de Islam, dan prima, maar gezien de kiezersaantallen die Wilders haalt in de peilingen, de toon van het debat over de Islam, de continue vloed van artikelen, televisieprogramma, van topics op FOK!, zou je toch hopen dat mensen wel een beetje hoogte zouden hebben van de Islam. En daar hoeft niet elke Nederlander een hafiz voor te worden. Maar iets meer zou aardig zijn.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_73044738
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:17 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Sja, dat is jouw kortzichtige conclusie. Daar kan jij niets aan doen bezien in het licht van je religieuze indoctrinatie.
Als jij Wilders niet steunt in zijn standpunten die gericht zijn op het beperken van moslims in hun grondrechten, gaat mijn punt niet op en zat ik fout.
pi_73044747
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:18 schreef Iblis het volgende:

[..]

Nee, maar een groot aantal Nederlanders heeft een, meestal vrij uitgesproken mening over Islam, om überhaupt een zinnige dialoog aan te kunnen gaan, is het wel fijn dat je enig begrip hebt van elkaars standpunt.
Andersom wel dan??
  woensdag 23 september 2009 @ 18:23:19 #39
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73044847
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Andersom wel dan??
quote:
om überhaupt een zinnige dialoog aan te kunnen gaan, is het wel fijn dat je enig begrip hebt van elkaars standpunt.
Deze topic gaat echter met name over het onbegrip van Nederlandse zijde, alhoewel het er omgekeerd ook zeker is. Met name atheïsme wordt vanuit de Islam niet altijd even goed begrepen of gewaardeerd. Volgens Sjiieten zijn atheïsten zelfs onrein. Erg begrip vol is dat ook niet. Maar goed, dat is een ander verhaal.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_73044904
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:18 schreef Iblis het volgende:

[..]

Nee, maar een groot aantal Nederlanders heeft een, meestal vrij uitgesproken mening over Islam, om überhaupt een zinnige dialoog aan te kunnen gaan, is het wel fijn dat je enig begrip hebt van elkaars standpunt. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar als je al niet weet wat de Ramadan zo’n beetje inhoudt, dan weet je gewoon bitter weinig van de Islam.

Als je zulke onwetendheid nog eens combineert met veel vooroordelen zijn de rapen gaar natuurlijk. Dat is wat er zo zorgwekkend aan is.

Als mensen verder ook geen mening zouden hebben over de Islam, dan prima, maar gezien de kiezersaantallen die Wilders haalt in de peilingen, de toon van het debat over de Islam, de continue vloed van artikelen, televisieprogramma, van topics op FOK!, zou je toch hopen dat mensen wel een beetje hoogte zouden hebben van de Islam. En daar hoeft niet elke Nederlander een hafiz voor te worden. Maar iets meer zou aardig zijn.
Wat is een hafiz?
pi_73044909
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:23 schreef Iblis het volgende:

[..]

[..]

Deze topic gaat echter met name over het onbegrip van Nederlandse zijde, alhoewel het er omgekeerd ook zeker is. Met name atheïsme wordt vanuit de Islam niet altijd even goed begrepen of gewaardeerd. Volgens Sjiieten zijn atheïsten zelfs onrein. Erg begrip vol is dat ook niet. Maar goed, dat is een ander verhaal.
Je brengt het alsof elke moslim weet hoe het christelijke geloof in elkaar zit.
pi_73044952
Je zou je maar druk maken over zulk soort dingen. Wat een moeilijk leven moet je dan hebben.
  woensdag 23 september 2009 @ 18:27:04 #43
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73044963
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je brengt het alsof elke moslim weet hoe het christelijke geloof in elkaar zit.
quote:
alhoewel het er omgekeerd ook zeker is.
Ik lever onder andere met enige regelmaat commentaar in WFL op het beeld dat sommige moslims over het Christendom hebben, dus ik denk dat dat niet helemaal opgaat.
pi_73044989
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:27 schreef Iblis het volgende:

[..]

[..]

Ik lever onder andere met enige regelmaat commentaar in WFL op het beeld dat sommige moslims over het Christendom hebben, dus ik denk dat dat niet helemaal opgaat.
Zal ik het zo zeggen: zo vatte ik het op. Sorry dat ik het verkeerd begrepen heb
pi_73045033
haten ze je niet vanwege je afkomst, dan is het wel je geloof.

Vandaar:
Hoger opgeleide allochtonen mogen Nederlanders niet zo
Geen sig.
pi_73045124
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:59 schreef Triggershot het volgende:
Islam zal zegevieren zeg ik je.
Ja in die achterlijke zandbak die ze het Midden-Oosten noemen. Waar inteelt normaal is. Waar verkrachtte vrouwen daders zijn. Waar kinderen tot zelfmoordterroristen worden opgeleid. Daar verdienen ze het. Maar hier zullen ze niet overwinnen. Waarom niet? Want het Westen is altijd superieur geweest en zal superieur blijven!
pi_73045171
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:17 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Begrijpen moslims het dan wel, na jouw uitleg?
Waarschijnlijk wisten ze en begrepen ze dat al mijlenver voor ze mijn uitleg zagen komen, maar dat is het probleem niet zo zeer denk ik, men reageert agressief of beledigd omdat ze een groot deel van hun identiteit ontlenen aan de Islam.
pi_73045200
- edit : Dag Knudde -

[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2009 18:37:59 ]
Geen sig.
pi_73045216
- reactie / edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2009 18:38:17 ]
pi_73045244
- reactie / edit -

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2009 18:38:32 ]
Geen sig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')