Aan de andere kant heb jij er weinig problemen mee als islamitische individuen worden beperkt in hun individuele vrijheden, gezien je om de haverklap Wilders aan het verdedigen bent.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als je niet ziet dat de islam een bedreiging is voor de vrijheden van het individu loop je aardig met je kop in het zand.
Zal wel een stijgende lijn zijn, gezien alle ontwikkelingen en aanslagen de laatste 10 jaarquote:Een kleine meerderheid van de ondervraagden (55 procent) gaf overigens aan de islam een bedreiging te vinden voor de democratie in Nederland
Die bedreiging vindt slechts plaats door knievallende dhimmi's als Allah Vogelaar en ander geboefte. De islam hoeft helemaal geen rol te spelen. Behandel het gewoon als elke andere overtuiging, desnoods als elke andere religieuze waanzin, en er is niks aan de hand.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als je niet ziet dat de islam een bedreiging is voor de vrijheden van het individu loop je aardig met je kop in het zand.
Ja in de helquote:Op woensdag 23 september 2009 17:59 schreef Triggershot het volgende:
Islam zal zegevieren zeg ik je.
Begrijpen moslims het dan wel, na jouw uitleg?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trigger moet jongeren serieus heel vaak uitleggen waarom kritiek op islam geen racisme is.
Kritiek op islam is ook geen racismequote:Op woensdag 23 september 2009 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trigger moet jongeren serieus heel vaak uitleggen waarom kritiek op islam geen racisme is.
Sja, dat is jouw kortzichtige conclusie. Daar kan jij niets aan doen bezien in het licht van je religieuze indoctrinatie.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb jij er weinig problemen mee als islamitische individuen worden beperkt in hun individuele vrijheden, gezien je om de haverklap Wilders aan het verdedigen bent.
Nee, maar een groot aantal Nederlanders heeft een, meestal vrij uitgesproken mening over Islam, om überhaupt een zinnige dialoog aan te kunnen gaan, is het wel fijn dat je enig begrip hebt van elkaars standpunt. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar als je al niet weet wat de Ramadan zo’n beetje inhoudt, dan weet je gewoon bitter weinig van de Islam.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Poeh wat erg om niet te weten wat de ramadan is. Moet dat dan?
Als jij Wilders niet steunt in zijn standpunten die gericht zijn op het beperken van moslims in hun grondrechten, gaat mijn punt niet op en zat ik fout.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Sja, dat is jouw kortzichtige conclusie. Daar kan jij niets aan doen bezien in het licht van je religieuze indoctrinatie.
Andersom wel dan??quote:Op woensdag 23 september 2009 18:18 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nee, maar een groot aantal Nederlanders heeft een, meestal vrij uitgesproken mening over Islam, om überhaupt een zinnige dialoog aan te kunnen gaan, is het wel fijn dat je enig begrip hebt van elkaars standpunt.
quote:
Deze topic gaat echter met name over het onbegrip van Nederlandse zijde, alhoewel het er omgekeerd ook zeker is. Met name atheïsme wordt vanuit de Islam niet altijd even goed begrepen of gewaardeerd. Volgens Sjiieten zijn atheïsten zelfs onrein. Erg begrip vol is dat ook niet. Maar goed, dat is een ander verhaal.quote:om überhaupt een zinnige dialoog aan te kunnen gaan, is het wel fijn dat je enig begrip hebt van elkaars standpunt.
Wat is een hafiz?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:18 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nee, maar een groot aantal Nederlanders heeft een, meestal vrij uitgesproken mening over Islam, om überhaupt een zinnige dialoog aan te kunnen gaan, is het wel fijn dat je enig begrip hebt van elkaars standpunt. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar als je al niet weet wat de Ramadan zo’n beetje inhoudt, dan weet je gewoon bitter weinig van de Islam.
Als je zulke onwetendheid nog eens combineert met veel vooroordelen zijn de rapen gaar natuurlijk. Dat is wat er zo zorgwekkend aan is.
Als mensen verder ook geen mening zouden hebben over de Islam, dan prima, maar gezien de kiezersaantallen die Wilders haalt in de peilingen, de toon van het debat over de Islam, de continue vloed van artikelen, televisieprogramma, van topics op FOK!, zou je toch hopen dat mensen wel een beetje hoogte zouden hebben van de Islam. En daar hoeft niet elke Nederlander een hafiz voor te worden. Maar iets meer zou aardig zijn.
Je brengt het alsof elke moslim weet hoe het christelijke geloof in elkaar zit.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:23 schreef Iblis het volgende:
[..]
[..]
Deze topic gaat echter met name over het onbegrip van Nederlandse zijde, alhoewel het er omgekeerd ook zeker is. Met name atheïsme wordt vanuit de Islam niet altijd even goed begrepen of gewaardeerd. Volgens Sjiieten zijn atheïsten zelfs onrein. Erg begrip vol is dat ook niet. Maar goed, dat is een ander verhaal.
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je brengt het alsof elke moslim weet hoe het christelijke geloof in elkaar zit.
Ik lever onder andere met enige regelmaat commentaar in WFL op het beeld dat sommige moslims over het Christendom hebben, dus ik denk dat dat niet helemaal opgaat.quote:alhoewel het er omgekeerd ook zeker is.
Zal ik het zo zeggen: zo vatte ik het op. Sorry dat ik het verkeerd begrepen hebquote:Op woensdag 23 september 2009 18:27 schreef Iblis het volgende:
[..]
[..]
Ik lever onder andere met enige regelmaat commentaar in WFL op het beeld dat sommige moslims over het Christendom hebben, dus ik denk dat dat niet helemaal opgaat.
Ja in die achterlijke zandbak die ze het Midden-Oosten noemen. Waar inteelt normaal is. Waar verkrachtte vrouwen daders zijn. Waar kinderen tot zelfmoordterroristen worden opgeleid. Daar verdienen ze het. Maar hier zullen ze niet overwinnen. Waarom niet? Want het Westen is altijd superieur geweest en zal superieur blijven!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:59 schreef Triggershot het volgende:
Islam zal zegevieren zeg ik je.
Waarschijnlijk wisten ze en begrepen ze dat al mijlenver voor ze mijn uitleg zagen komen, maar dat is het probleem niet zo zeer denk ik, men reageert agressief of beledigd omdat ze een groot deel van hun identiteit ontlenen aan de Islam.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:17 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Begrijpen moslims het dan wel, na jouw uitleg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |