Geniaal hèquote:
Welke bios is dat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, wat een afzetterij heIs in Wijchen toch beter geregeld!
Cinema Roma! Best een goede bioscoop hoorquote:
Op de site staat geen 024 nummer je moet óf smsen óf bellen. Nu heb ik gesmst en krijg ik geen sms terugquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom bel je de bios niet gewoon? 024 nummer bedoel ik, geen gezeik en geen kosten (tenminste bij de calypso en de carolus in het centrum dan)?
Dinsdag TKB he.. of Bascafé.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:00 schreef swarmahoer het volgende:
nog iets leuks te doen vandaag ergens?
Belbios.nl ? Daar reserveer ik altijd, als ik reserveerquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Op de site staat geen 024 nummer je moet óf smsen óf bellen. Nu heb ik gesmst en krijg ik geen sms terug
Ja dit is ook via belbiosquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Belbios.nl ? Daar reserveer ik altijd, als ik reserveer
En dan daar eigenlijk de telefoonlijn van bedoel ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je de gouden gids voor, lieverdquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Op de site staat geen 024 nummer je moet óf smsen óf bellen. Nu heb ik gesmst en krijg ik geen sms terug
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Haha ja, ik vind het wel mooie actie. Blijkbaar zijn ze gedwongen tot playbacken, dus vandaar deze actie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Geniaal hè![]()
Onwetende presentatrices
Matthew achter de drums, wat een grapjasquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:26 schreef morgane het volgende:
Hahaha dat filmpje van Dupje! Die lui zijn echt maf
Carolus moest ik pas ook 50 ct bij betalenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom bel je de bios niet gewoon? 024 nummer bedoel ik, geen gezeik en geen kosten (tenminste bij de calypso en de carolus in het centrum dan)?
ow.. misschien moest ik dat dan ook wel, ik heb toen de kaartjes wel betaald, maar nou weet ik niet of dat icm met studentenkorting nou kwam dat ik niet aan reserveringsheffinf dacht ofzo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Carolus moest ik pas ook 50 ct bij betalenTelefonisch gereserveerd... Cinema Roma / Cinetwins blijft ook leuk
Kijkt rond in collegezaal! Waar zit je meiske?quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kijkt rond in collegezaal! Waar zit je meiske?
Ik merk het!quote:
nope, morgen half 7 opquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar is er vanavond nog ergens @ insert cafe een mini-meet?
je kan in vbl n topic openen, alleen weinig medepostersquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:34 schreef Dragorius het volgende:
Zometeen via de radio luisterne naar Eindhoven - NEC ...niet eens op Eredivisie Live te zien, neppe zooi
House is lovelyquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:46 schreef royjn het volgende:
Zo de eerste afleveringen van house en heroes gekeken. Vooral house is ijzersterk
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef swarmahoer het volgende:
over de users hier kan ik je wel n boel vertellen als je vragen hebt
dit is cocktailprikker, hij rijdt graag op zijn motor en op zijn vriendinquote:
Wat is het 06-nummer dan van Cali, O wijsgeer?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef swarmahoer het volgende:
pietje puk keek in berta's fotoboek
(ik ook)
over de sterre weet ik niks helaas,... over de users hier kan ik je wel n boel vertellen als je vragen hebt
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dit is cocktailprikker, hij rijdt graag op zijn motor en op zijn vriendin
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dit is cocktailprikker, hij rijdt graag op zijn motor en op zijn vriendin
ga ik je niet vertellenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat is het 06-nummer dan van Cali, O wijsgeer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ik heb geen idee waar je het over hebt! Zelfde logica zeker als toen je ging rekenen @ Samson?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
vertel eens over jezelf?
en dk waar blijven de flauwe grapjes over melk enzo
Ze heeft gewoon een fotoboek met één nadeeltje hoor!quote:
Is het de bedoeling dat je dr naam neerzet? Of maakt dat niet uit?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh SLP ... ik heb jou al zooo vaak gezien bij de super! k checkte hyves even
Ah je was me net voor met je editquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat je dr naam neerzet? Of maakt dat niet uit?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ah je was me net voor met je edit
Haha omg nou ben ik wel benieuwd wie jij bentquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh SLP ... ik heb jou al zooo vaak gezien bij de super! k checkte hyves even
Ik zou zeggen, die heeft me al vaak genoeg herkent, soms zelfs met feloranje TNT jasjequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:38 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha omg nou ben ik wel benieuwd wie jij bent
Nou, standaardverhaaltje:quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
vertel eens over jezelf?
en dk waar blijven de flauwe grapjes over melk enzo
Waar uit Brabant?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, standaardverhaaltje:
Ik ben studente bedrijfswetenschappen, 3e jaars
Ik woon dus sinds kort in Nijmegen, samen met mijn vriend. Oorspronkelijk komt ik (net) uit Brabant.
Ik werk nu nog een maandje in een slagerij en daarna ga ik in Nijmegen werken in een winkel (waar zeg ik natuurlijk (nog ff) niet)
Ik houd van muziek en concerten/festivals, films, boeken, natuur, dieren
Ik weet het verder niet meer, ben hier slecht in
Ik weet me god niet waar ik op moet zoekenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, die heeft me al vaak genoeg herkent, soms zelfs met feloranje TNT jasje![]()
Ik zou zeggen doe de hyvestruc
Je kan iedereen op fok! vinden via de hyves van Swarmi!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:41 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik weet me god niet waar ik op moet zoekengeef es een hint
bertha in de slachterijquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, standaardverhaaltje:
Ik ben studente bedrijfswetenschappen, 3e jaars
Ik woon dus sinds kort in Nijmegen, samen met mijn vriend. Oorspronkelijk komt ik (net) uit Brabant.
Ik werk nu nog een maandje in een slagerij en daarna ga ik in Nijmegen werken in een winkel (waar zeg ik natuurlijk (nog ff) niet)
Ik houd van muziek en concerten/festivals, films, boeken, natuur, dieren
Ik weet het verder niet meer, ben hier slecht in
Ja hahaquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan iedereen op fok! vinden via de hyves van Swarmi!
En de restquote:Muziek:/Bon Jovi/The Fray/Bryan Adams/My Chemical Romance/Newton Faulkner/
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:42 schreef SLP_ het volgende:
Ooh wacht ik heb je al gevonden maar is niet echt duidelijke foto dus nu weet ik het nog niet
Vianen (niet de grote bij Utrecht dus) bij Cuijk. 16 km onder Nijmegenquote:
Ja leuk hequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bertha in de slachterij
hoe bevalt je studie?
nadeeltje?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een fotoboek met één nadeeltje hoor!
ik denk je vriendquote:
Haha ik heb al duidelijkere foto gevonden en je komt me idd bekend voor!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]ik blijf graag anoniem
ofzo
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef swarmahoer het volgende:
over de users hier kan ik je wel n boel vertellen als je vragen hebt
ah, okequote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:52 schreef B.ertha het volgende:
en is de reputatie van swarmahoer hem vooruitgesneld.
Nou, ik ken niet zoveel Fokkers, maar jouw naam kende ik. En ik heb wel eens gehoord van "ja die swarmahoer is blabla" Weet ik veel, een reller of een kneus of een mieperd. Ik weet eigenlijk niet waaromquote:
Mja, net alsof mijn reputatie zo lekker isquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ah, oke
Nee, die gaat niet zomaar weg
Verder ken ik Mikkie een heel klein beetje en is de reputatie van swarmahoer hem vooruitgesneld. De rest ken ik niet, maar dat komt gaandeweg wel.
Ik zei dat!quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, ik ken niet zoveel Fokkers, maar jouw naam kende ik. En ik heb wel eens gehoord van "ja die swarmahoer is blabla" Weet ik veel, een reller of een kneus of een mieperd. Ik weet eigenlijk niet waarom
Van mij krijg je nog een nieuwe kans
je hebt mij in t echt gezienquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, ik ken niet zoveel Fokkers, maar jouw naam kende ik. En ik heb wel eens gehoord van "ja die swarmahoer is blabla" Weet ik veel, een reller of een kneus of een mieperd. Ik weet eigenlijk niet waarom
Van mij krijg je nog een nieuwe kans
Zullen we hem de basisschool over laten doen?quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zullen we hem de basisschool over laten doen?
Ik geloof je niet, het is nog geen 00:00quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:34 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, ik ga ook maar eens naar bed. Morgen weer vroeg dag
Schuldigquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, het is nog geen 00:00
Ik heb om een of andere reden ineens een dingen-afmaak-boostquote:Op woensdag 23 september 2009 02:07 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ff beddengoed vervangen, laptoppie aan met Requiem for a dream, peuk erbij en zo dan maar eens kijken of ik dadelijk de slaap kan vatten
Heb nog wel een afwasje voor je!quote:Op woensdag 23 september 2009 02:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb om een of andere reden ineens een dingen-afmaak-boost
Doe al de hele avond klusjes die nog gedaan moesten worden.. dus zolang dat goed gaat blijf ik doorgaan
Op zo'n boost wacht ik al een maandquote:Op woensdag 23 september 2009 02:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb om een of andere reden ineens een dingen-afmaak-boost
Doe al de hele avond klusjes die nog gedaan moesten worden.. dus zolang dat goed gaat blijf ik doorgaan
Heerlijk! Ik lag om twaalf uur al weer total loss in bed en voel me nu nog steeds zo, terwijl ik dus alweer weg moetquote:Op woensdag 23 september 2009 02:07 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ff beddengoed vervangen, laptoppie aan met Requiem for a dream, peuk erbij en zo dan maar eens kijken of ik dadelijk de slaap kan vatten
Ja helaas zijn dat soort dingen wel blijven liggen, meer klusjes a la posters maken en commissiewerk enzoquote:Op woensdag 23 september 2009 02:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb nog wel een afwasje voor je!
hetwasietsmeteenf studeerde het, zit hier niet meer maar wel nog op fok dacht ikquote:Op woensdag 23 september 2009 13:00 schreef HostiMeister het volgende:
Spreekt of verstaat hier iemand Arabisch?
Nou, dan zit er niets anders op dan het zelf maar te gaan lerenquote:Op woensdag 23 september 2009 13:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hetwasietsmeteenf studeerde het, zit hier niet meer maar wel nog op fok dacht ik
Als Ossenaar spreek ik vloeiend Arabisch! Als je dat niet kan hoef je donderdagavond het centrum ook niet in te gaan hè! Welke variant is het?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, dan zit er niets anders op dan het zelf maar te gaan leren
Marokkaansquote:Op woensdag 23 september 2009 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als Ossenaar spreek ik vloeiend Arabisch! Als je dat niet kan hoef je donderdagavond het centrum ook niet in te gaan hè! Welke variant is het?
O dat spreek ik wahed vloeiend!quote:
ik zie er niet meer dan gebruikelijkquote:Op woensdag 23 september 2009 14:17 schreef royjn het volgende:
Swarmi, ze moeten je wel hebben vandaag he?
Zie alleen maar scheldtopics vandaag gewijd aan jou
Ik wilde net reageren in zon fan-draadje van je, sluit die mod hem net!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zie er niet meer dan gebruikelijk?
Eik hed ie best gelijkquote:Op woensdag 23 september 2009 14:19 schreef swarmahoer het volgende:
ow, ik had m nog niet gezien
Swarmahoerlig in een scheur hahaha
ach die heeft zn ban teminste verdient
Is dat je kloon, swarm?quote:
'quote:Op woensdag 23 september 2009 14:19 schreef swarmahoer het volgende:
jaquote:
Dat was ook mijn eerste reactiequote:
zolang ze maar niet in FC staanquote:Op woensdag 23 september 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
'
Ik krijg alleen maar serieuze naamtopics
Neuh, je weet wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zolang ze maar niet in FC staan
Nou, zoiets bedoelde ik dusquote:Op woensdag 23 september 2009 14:19 schreef swarmahoer het volgende:
jajaquote:Op woensdag 23 september 2009 14:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Neuh, je weet wel wat ik bedoel(toch?
)
jij gelooft alles wat geschreven wordt?quote:
Maar wel arrestaties.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef swarmahoer het volgende:
Gemeente Nijmegen verbiedt dancefeest
lekker dan
wat een opgeblazen zooi zeg, reloaded is niet vroegtijdig afgelast, de politie heeft niet in moeten grijpen, is zelfs het terrein niet opgeweest
die zijn er op een normale za avond ookquote:
True. Maar ja, overtrokken reageren is 'gebruikelijk' in Nederland hè. Probleem is ook dat als ze het niet doen, en het gaat fout, dat dan al die betweterige klootmongolen met een opgeheven vingertje 'zie nou wel!' staan te roepen...quote:Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die zijn er op een normale za avond ook
wanneer waren er ook al weer nieuwe gemeenteraadsverkiezingenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True. Maar ja, overtrokken reageren is 'gebruikelijk' in Nederland hè. Probleem is ook dat als ze het niet doen, en het gaat fout, dat dan al die betweterige klootmongolen met een opgeheven vingertje 'zie nou wel!' staan te roepen...
Ja, maar je moet wel met een potloodje stemmen en een hokje aanvinken! Denk je dat je inmiddels mans genoeg bent om dat in je eentje te kunnen?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wanneer waren er ook al weer nieuwe gemeenteraadsverkiezingen? komend voorjaar toch?
Net alsof dat ook maar iets helpt. Knuffelachtig links kutcollege hier.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wanneer waren er ook al weer nieuwe gemeenteraadsverkiezingen? komend voorjaar toch?
Fascisme de gekste!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net alsof dat ook maar iets helpt. Knuffelachtig links kutcollege hier.
Dat is het enige kutte aan Nijmegen. Het linkse karakterquote:Op woensdag 23 september 2009 16:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alsof iets rechts het niet verboden hadquote:Op woensdag 23 september 2009 16:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De aanleiding was dat er geen rechtstreekse vertegenwoordiging was van de Amerikanen in het Britse parlement in combinatie met de belastingen. 'No taxation without representation' Niet vergeten dat de Amerikaanse Revolutie eerder begonnen was dan de verklaring van onafhankelijk werd verkondigd.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:58 schreef SLP_ het volgende:
Weet iemand of de Declaration of Independence de aanleiding of oorzaak was voor de Amerikaanse Revolutie?Ik heb in al mn oude samenvattingen staan dat de Boston Tea Party de aanleiding was, maar in mn boek staat dat de Declaration of Independence 'een regelrechte oorlogsverklaring' was. Dat klinkt ook wel als een aanleiding. Dus nu weet ik niet welke van de twee een aanleiding was
En op internet kan ik het ook niet zo goed vinden
Dus de Declaration is geen oorzaak én geen aanleiding? Ik vind het zo vaag allemaal want in mijn boek staat ook: 'Met deze verklaring namen de Amerikanen het initiatief tot een revolutie die tegelijkertijd een vrijheidsoorlog zou zijn'. Maar zo komt het net over of dat de revolutie nog niet echt begonnen was.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De aanleiding was dat er geen rechtstreekse vertegenwoordiging was van de Amerikanen in het Britse parlement in combinatie met de belastingen. 'No taxation without representation' Niet vergeten dat de Amerikaanse Revolutie eerder begonnen was dan de verklaring van onafhankelijk werd verkondigd.
Nee de verklaring is een gevolg van de ruzie tussen de Amerikanen en de Britten. De Amerikanen kregen hun zin niet van de Britten en toen stelde ze de onafhankelijksheidsverklaring op. In de lijn van als jullie niets voor ons doen dan doen we het zelf maar.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:17 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dus de Declaration is geen oorzaak én geen aanleiding? Ik vind het zo vaag allemaal want in mijn boek staat ook: 'Met deze verklaring namen de Amerikanen het initiatief tot een revolutie die tegelijkertijd een vrijheidsoorlog zou zijn'. Maar zo komt het net over of dat de revolutie nog niet echt begonnen was.
Serieus niet?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog nooit gezien. Ik denk wel de indrukwekkendste film ooit
.
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je het was meer een reactie richting CP, heb 'm al een keer of 5 gezien.
Zit beetje in het rijtje van The Green Mile, Schindlers List enzoquote:Op woensdag 23 september 2009 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind dat ie bij de opvoeding hoort.
Alleen happy hardcore is op zijn tijd leukquote:Op woensdag 23 september 2009 20:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Chipje, koud bier, hardcore op de achtergrond,
Eens!quote:Op woensdag 23 september 2009 20:30 schreef Dupje het volgende:
[..]
Alleen happy hardcore is op zijn tijd leuk
Oh en American History X is een geweldige film.
Hmm en toch snap ik niet waarom daar de term "hardcore" uberhaupt om de hoek komt kijken, bij dat genrequote:Op woensdag 23 september 2009 21:17 schreef Dupje het volgende:
Doe mij maar New yorkse, Amerikaanse hardcore
Bijv. Ignite, Sick Off It All, Noyalty
Tsja, ik ook nietquote:Op woensdag 23 september 2009 21:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hmm en toch snap ik niet waarom daar de term "hardcore" uberhaupt om de hoek komt kijken, bij dat genre
quote:
whutquote:Op woensdag 23 september 2009 22:25 schreef Pheno het volgende:
Oh, hier zijn jullie. Ik zag swarma en dacht. Oops, topic is al dicht :")
?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:19 schreef HostiMeister het volgende:
een borrel... klinkt zooo fout
Jeej, eindelijk een submit van me geplaatst op de log![]()
Een submit (inzending) op de weblog van fok (weblog.fok.nl)quote:
linkje?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een submit (inzending) op de weblog van fok (weblog.fok.nl)
Een lief poezenfilmpje en een gedichtje! Hoe romantisch, hoe hosti!quote:Op donderdag 24 september 2009 01:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Luie donder![]()
The Cat Piano
jij submit wel vaker, is t niet? heb je naam al wel eens erbij zien staanquote:Op donderdag 24 september 2009 01:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Luie donder![]()
The Cat Piano
Jij sluit wel vaker iets, is t niet? heb je naam al wel eens in de klaagbaak zien staanquote:Op donderdag 24 september 2009 01:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij submit wel vaker, is t niet? heb je naam al wel eens erbij zien staan
volgens mij is dit mijn derde submit ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij submit wel vaker, is t niet? heb je naam al wel eens erbij zien staan
quote:Op donderdag 24 september 2009 01:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een lief poezenfilmpje en een gedichtje! Hoe romantisch, hoe hosti!
Je lijkt op een gorilla, maar van binnen ben je een heus konijntje!quote:
Uberhaupt geluisterd waar t gedicht over gaat?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je lijkt op een gorilla, maar van binnen ben je een heus konijntje!
quote:Op donderdag 24 september 2009 01:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Uberhaupt geluisterd waar t gedicht over gaat?
En ja, ik ben een pluizig konijntje
Dat dus.quote:
nee dat is een dubbelganger, heel vervelendquote:Op donderdag 24 september 2009 01:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij sluit wel vaker iets, is t niet? heb je naam al wel eens in de klaagbaak zien staan
Je knappere kloon?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee dat is een dubbelganger, heel vervelend
quote:
Zal wat worden als jullie de straks 40 uur moeten gaan werkenquote:
Ik ken het, wil je lekker uitslapen in het weekend, lukt nietquote:Op donderdag 24 september 2009 08:19 schreef royjn het volgende:
Hier dagelijks om half 6. Gelukkig raak er aan gewend op een gegeven moment.
Enige nadeel is dat je in de weekenden ook om die tijd wakker wordt
Ik als nerd dacht gelijk hier aan:quote:Op donderdag 24 september 2009 08:26 schreef AMDB het volgende:
Het is echt vies en grauw weer hier, word er moe en depressief van
Nou ja, scherp nagedacht.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
Nou mijn laptop heeft sowieso issues, ding is al meer dan 3 jaar oud ofzo, maar hij startte op en gaf geen beeld. Omdat de hd wel aan het ratelen was heb ik hem aangesloten op een monitor en bleek dat de instellingen voor het beeldscherm ineens verkeerd stonden
like I said, maar goed dat ik zo'n fucking nurd benquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een prachtige dag vandaag
O, dat is wel! Dat scheelt weer in het ongemak, infectiegevaar en is beter voor longen en hart. Hoeveel willen ze wegnemen?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Als t goed is krijgt mama zo een punctie vd buik, om wat vocht/druk weg te nemenEn met een beetje mazzel is ze vanavond weer thuis
Yepquote:Op donderdag 24 september 2009 10:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ascetis is de term als ik goed heb opgelet
las het achter idd, fucking hell zegquote:Op donderdag 24 september 2009 13:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij postte ook hier weleens.
[IM] Manu, deze is voor jou.
Wattizzer met m gebeurd dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
las het achter idd, fucking hell zeg
Veel te jong. Overleden aan ziekte. Ik hoop maar, dat wat hij ook gehad had, van korte en pijnloze duur is geweest.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef Pheno het volgende:
[IM] Manu, deze is voor jou.
Hij postte hier ook in het Nijmegen topic dacht ik?
Per september begint het nieuwe collegejaar en worden bedragen weer aangepast.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
24-09-2009
INFORMATIE BEHEER GROEP
STUDIEFINANCIERING
SEPTEMBER 2009
180,75
geen idee wat daar aan de hand is, vorige maand kreeg ik nog 113,50
Dat zou kunnen ja. Dan moet je moeder haar bijdrage verdelen en krijg jij meer aanvullend (want jij krijgt minder bijdrage van moeders).quote:Op donderdag 24 september 2009 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
omdat mn zusje zeker ook meedoet nu
Ik snapte hem ook niet, maar ik wilde hem niet inkoppen!quote:
quote:quote:
Zwerfvuil staat op de tweede plaats...
= allochtone hangjongeren?
paar grappige postsquote:Pff asociaal verkeer gedrag..
Voetgangers die door rood lopen zeiken over fietsers die schuin kruispunten overgaan
Fietsers zitten te zeiken over scooters die hun af snijden
Scooters zeiken over auto's die niet opletten
Automobilisten zeiken weer over scooters die overal voor langs glippen
Bumperklevers zeiken over linksrijders, linksrijders over bumperklevers
En ondertussen zijn we ALLEMAAL wegpiraten
is zij de moeder van swarma dan? The plot thickens!quote:
Hmmmz.. daar zeg je wat! Qua geestelijke leeftijd zou het kunnen. De spelling en rekenvaardigheden van Swarma zitten nog op basisschool-niveau!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
is zij de moeder van swarma dan? The plot thickens!
Het kan nooit zo erg zijn als:quote:Op donderdag 24 september 2009 17:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hmmmz.. daar zeg je wat! Qua geestelijke leeftijd zou het kunnen. De spelling en rekenvaardigheden van Swarma zitten nog op basisschool-niveau!
dan bedoel jequote:Op donderdag 24 september 2009 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg zijn als:
[ afbeelding ]
Nee. Anders had ik dat wel geschreven.quote:
Even carspotten en je weet het!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg zijn als:
[ afbeelding ]
Hij krijgt toch meer?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoelde swarmies zusje, dat zij nu zijn geld inpikt
waar moet je op wachten?quote:
laat dr maar even, jetlagquote:
Op het kastje of de muur, maar geen idee welke!quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In Italië rekenen ze andersom ofzo
O dat is best veel! Maar dat scheelt toch weer 4 kilo! Voelt ze nu ook verlichting nu de buikdruk wat lager is? Ik hoop dat je moeder eindelijk eens wat rustigere dagen heeft.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo mama is weer thuis, toch ruim 4 liter vocht uit haar buik gekomen. Ziet er naar uit dat ze regelmatig daarvoor terug mag komen.
hoe is t D_K?
ik denk dat je via de ene naar de ander magquote:Op donderdag 24 september 2009 18:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op het kastje of de muur, maar geen idee welke!
Ze kon voor het eerst sinds dagen zelfstandig haar tenen bewegenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O dat is best veel! Maar dat scheelt toch weer 4 kilo! Voelt ze nu ook verlichting nu de buikdruk wat lager is? Ik hoop dat je moeder eindelijk eens wat rustigere dagen heeft.
Goed nieuws, jeejquote:Op donderdag 24 september 2009 18:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ze kon voor het eerst sinds dagen zelfstandig haar tenen bewegenstap in de goede richting dus.
So wrong in so many waysquote:Op donderdag 24 september 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het internet en het porno aanbod
Lol, daar moest ik even lachen.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het internet en het porno aanbod
Dat is wel mooi om te horen! Het vocht blijft vooral in je voeten en je enkels hangen dus dat is wel fijn dat daar nu de druk vanaf is! Is je moeder eigenlijk geel geworden?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ze kon voor het eerst sinds dagen zelfstandig haar tenen bewegenstap in de goede richting dus.
Die haar fouten probeert af te schuiven op anderequote:Op donderdag 24 september 2009 22:47 schreef Pheno het volgende:
Gelezen. Er werkt dus een kutwijf met 0,0 verantwoordelijkheidsgevoel bij jullie.
Ze word langzaam iets geler in haar gezicht ja. Vocht wat er uit kwam was donkerbruinquote:Op donderdag 24 september 2009 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel mooi om te horen! Het vocht blijft vooral in je voeten en je enkels hangen dus dat is wel fijn dat daar nu de druk vanaf is! Is je moeder eigenlijk geel geworden?
Mja, je blijft verantwoordelijk, ook al kun je er geen aars aan doen. Duidelijk afspraken maken voor die sleutel met de rest van het personeel, dat het dus niet meer voor komt.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Die haar fouten probeert af te schuiven op andere![]()
Ze hoeft ook nooit meer zo schijnheilig te doen bij mij, ik ben echt klaar met haar
Aha, ja dat is de lever. Alleen de huid of ook het oogwit? De huid dat valt nog wel mee, maar gele ogen krijgen.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ze word langzaam iets geler in haar gezicht ja. Vocht wat er uit kwam was donkerbruin
Hehe Robert Liebrecht is de opperbaasquote:Op donderdag 24 september 2009 22:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Noem eens namenOver de echte bazen bij de SDB
Wel balen zeg... Slecht geregeld is het dan wel ja, dat die overdracht van de sleutel niet altijd duidelijk gebeurd. Hoe kan je dan verantwoordelijk zijn, als je niet weet hoe en wat?
Beetje knudde daar![]()
![]()
Ja ik hoop echt dat het nooit meer voorkomt want zo n avond als deze wil ik echt niet meerquote:Op donderdag 24 september 2009 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, je blijft verantwoordelijk, ook al kun je er geen aars aan doen. Duidelijk afspraken maken voor die sleutel met de rest van het personeel, dat het dus niet meer voor komt.
[ ]Omdat je zacht en pluizig bent, konijntje!quote:Op vrijdag 25 september 2009 02:36 schreef HostiMeister het volgende:
net terug van de stad. En omg, waarom ben ik zo aardig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |