Een half jaar ken ik een meisje, ik vind haar sindsdien al woest aantrekkelijk.
Een paar weken terug hebben we gezoend en een paar dagen later sliep ze bij me. Echt sex hebben we niet gehad maar het was wel intiem. De weken daarna hebben we gesmst, en elke zaterdagavond zie ik haar wel en kus ik met haar (niet perse zoenen)
Afgelopen zaterdag zag ik haar weer maar ben ik boos geworden omdat ze met me aan het praten is maar ondertussen met anderen aan het flirten is. Zondag kreeg ik een sms met excuses en ze begrijpt het allemaal niet meer maar ze hoopt niet dat ik boos ben. Uitgevallen ben ik niet naar haar maar ik was inderdaad geïrriteerd.
Van een vriendin van haar hoorde ik dat ze me wel erg leuk vind, maar ik weet niet wat ik met dat sletterige gedrag aanmoet. Op dat smsje heb ik ook niet meer gereageerd maar ik vind haar echt leuk alleen haar gesjans met anderen (of ze er wat mee doet weet ik niet) maar dat vind ik zwaar irritant.
Nu is het ook wel zo dat ik zelf ook (moet ik eerlijk zeggen) een behoorlijke slet ben, zoen ook met anderen en dat soort onzin. Maar gevoel voor haar is er zeker.
Maar wat moet ik hiermee? Het klikt fantastisch, we hebben het altijd tof. Maar ik ben ongeremd en zij ook. Misschien moet ik het contact helemaal stoppen of wat?
Ik begrijp het niet meer, ik zou graag kappen met contact met andere meisjes maar zij gaat er mee door al is het niet om het spelletje.
Bedankt,