Ik heb de link maar even in de laatste post gezetquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
Thank god staat dit topic ook in nieuwe topics, [gam] is weer gewoon leeg hier :S
Dat is de laatste post nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb de link maar even in de laatste post gezet
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:22 schreef Danny het volgende:
Wegens onoverkomelijk verschil van inzicht nemen we afscheid van Raymania als sportcrew en VBL-moderator. Ik wil 'm graag bedanken voor de getoonde inzet.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:29 schreef RayMania het volgende:
Leuk online komen. Geen idee waarom ik ineens mod af ben, maar zal het wel ergens horen.
Nee gewoon deze houden dat is tofquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef Pretwin het volgende:
Ik moet toch wat
verzin wat beters dan
Monster!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:09 schreef Pretwin het volgende:
Ik ben met mijn maat 49 op mijn enige riem gaan staan en nu is die kapot
En het deed ook pijn
Ahaaaaaaquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:23 schreef Edwinus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even snel wat hebben, maar ik maak vanavond een andere.
Ik gebruik daar een krik voor, geen harkquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:28 schreef Edwinus het volgende:
Als je iemand nodig hebt om de auto een aantal minuten boven je schouders te leggen moet je maar een gil geven
Ik ben geen harkquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik gebruik daar een krik voor, geen hark
quote:
Ik snap alleen nooit dat ze dat dit meteen groot op het internet zetten, ik zou er niet over praten. Maar ja ik ben dan ook ouderwets opgevoedquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:03 schreef RitseB het volgende:
Volgens mij is geen enkel stukje software legaal op mijn computer behalve de freeware/shareware/open source dingen
Ik denk het ook nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:03 schreef RitseB het volgende:
Volgens mij is geen enkel stukje software legaal op mijn computer behalve de freeware/shareware/open source dingen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:51 schreef Edwinus het volgende:
[..]
De vrienden van mijn ex noemde me altijd pluisje en lapje
Messiquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:59 schreef Edwinus het volgende:
[ afbeelding ]
Beste voetballer op dit moment.
Waar?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:16 schreef RitseB het volgende:
!
en er zijn de laaste tijd wel veel rellen op fok
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:18 schreef RitseB het volgende:
Zuigen en zeiken
Maar wat gaat er dan gebeuren met plaagstootjes van crew
Mod weg zonder dat hij het zelf wist.
Na aanleiding van het vertrek van Rayman
quote:als een moderator zegt dat alle forums behalve VBL in de stront mogen zakken, hij hetzelfde zegt te voelen als een user die zegt een teringhekel aan FOK! te hebben en meldt dat hij niets meer voor FOK! gaat doen maar lekker voor zichzelf gaat beginnen verbaast het mij dat hij nog niet zelf is gestopt. Mensen met zo'n houding tegenover FOK! moeten gewoon iets anders gaan doen.
Sluiten van ZUU, maar daar vind je weinig van terugquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:18 schreef RitseB het volgende:
Zuigen en zeiken
Maar wat gaat er dan gebeuren met plaagstootjes van crew
Mod weg zonder dat hij het zelf wist.
Na aanleiding van het vertrek van Rayman
Zoals wel vaker bij Fok!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef Edwinus het volgende:
[..]
[..]
Heeft Danny wel een punt, maar het had ook anders gekund.
Mja het is sowieso wel vaag gegaan en kan niet geloven dat als iemand jaren werk heeft verricht voor fok opeens deze mening heeftquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef Edwinus het volgende:
[..]
[..]
Heeft Danny wel een punt, maar het had ook anders gekund.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want ik weet jarenlang de ins en outs uit FC en baseer mijn mening daarop, maar ik zet inderdaad al een hele tijd mijn vraagtekens bij verschillende dingen. Ik mod VBL, omdat ik voetbal en VBL leuk vind, maar that's it. Andere fora kunnen mij gestolen worden of gewoon door de stront zakken.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Lyzio het volgende:
Zo. Eindelijk weer een beetje op rust terug op FOK! Trouwens nog bedankt Lennie, voor je post in V&A. Turbulente week achter de rug. Gelukkig is alles nu weer een beetje op de rails. Even kort door de bocht: mijn vader is afgelopen week opgenomen in het ziekenhuis met ernstig hartfalen. Alles lijkt nu onder controle, maar nogmaals bedankt voor je post in V&A. Ik kon zelf even de kracht er niet voor opbrengen.
GAM SC
Eens en sterkte idd Lyzioquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:39 schreef RitseB het volgende:
[..]![]()
Heel veel sterkte Lyzio, wens hem beterschap namens heel de SC
ZUU is weer dicht en raymania is uit de crew geschopt zonder dat hij het zelf wistquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef Lyzio het volgende:
Ja, inderdaad. Maar goed, over op de leuke dingen van het leven. Nog flink wat rellen geweest hier op FOK! had ik gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef RitseB het volgende:
[..]
ZUU is weer dicht en raymania is uit de crew geschopt zonder dat hij het zelf wistJe vergeet de Femke is een hoer column waar leuke replies op zijn gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Half gevolgd:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:14 schreef RitseB het volgende:
GAM zou me ook wel tof lijken om te modden, lijkt me trouwens wel een moeilijk sub-foraIk zou het dus niet weer doen als ik die rotzooi nu weer lees in FB en MEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al de relletjes komen meteen weer boven
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Kapper? daar heb ik een tondeuse voor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:20 schreef RitseB het volgende:
Ik zelden zo lang, ik moet weer eens naar de kapper
Kijk dat doet me moeder al jaren niet meer, maar dat is ook niet gek met een fulltime loon.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:24 schreef RitseB het volgende:
Ik heb geen tondeuse en zo lang mn moeder betaald vind ik het best
Boeiendquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:33 schreef RitseB het volgende:
Koei stopt trouwens met game-crew zijn.
Het grote BoF! BF2 topic: Hoi ONZ :W
mee lezen vanaf deze post van Bart.
Zal wel weer zo'n faal-statement van Danny zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Femke de hoer
-Raymania weg
-ZUU
-VBL gesloten
Gaat de goeie kant opDo androids dream of electric sheep?
Het wordt hier wel steeds infantielerquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef RitseB het volgende:
Ik denk ik heb een primeurtje
en ik voorspel een algehele opstand van heel fok als het zo door gaat met rellen
Wat hebben we nu allemaal aan rellen gehad binnen 2 weken
- Het_Hupt
-Krentenbol
-Fot [Spoiler][/spoiler
-Femke de hoer
-Raymania weg
-ZUU
-VBL gesloten
Gaat de goeie kant op
Word son.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef RitseB het volgende:
Totaal niet gevolgd, te triest voor woorden
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef Danny het volgende:
de mods zijn opgestapt, de users niet van plan normaal te posten. dan houdt 't op.
Dat wou ik quotenquote:
Het_Hupt deed alsof hij een vent van 25 was en neukte verschillende leden op fok. Het bleek dat hij zelf in de 40 was en een vrouw met 4 kinderen thuis had zitten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:43 schreef Lyzio het volgende:
Was was met Het_Hupt en Krentenbol dan? En wat is The Bunker?
Goed ideequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat wou ik quoten
maar het gaat nog gezellig worden hierIk blijf de eerste tijd wel veiling in Gam SC.
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:44 schreef Edwinus het volgende:
Was niet de persoon die in de foto's stond van haar / zijn fobo.
Welke trein had je dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:29 schreef RitseB het volgende:
Deed ik ook, er werd 3 keer omgeroepen dat hij wel op arnhem presikhaaf zou stoppen. Zelfs nog aan een NS persoon gevraagd
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het_Hupt deed alsof hij een vent van 25 was en neukte verschillende leden op fok. Het bleek dat hij zelf in de 40 was en een vrouw met 4 kinderen thuis had zitten.
Krentebol had zijn/haar account vervalst en bleek helemaal geen meid, waardoor er dus vragen ontstonden omtrent haar intrigiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er maar mee getrouwd zijn, of nog erger het zou je vader maar zijn
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Dudequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het_Hupt deed alsof hij een vent van 25 was en neukte verschillende leden op fok. Het bleek dat hij zelf in de 40 was en een vrouw met 4 kinderen thuis had zitten.
Hoeft natuurlijk niet, maar als je je anders voordoet dan je bent (zeker als mod) lijk je toch niet helemaal meer betrouwbaarquote:
Oh, het was mod. Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet, maar als je je anders voordoet dan je bent (zeker als mod) lijk je toch niet helemaal meer betrouwbaar
en hoeveel ouder waren die grietjes vergeken met zijn eigen kinderenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
DudeDat is echt gestoord! Met wie heeft ie geketst dan?
Nu welquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh, het was mod. Dat wist ik niet.
Allemaal meerderjarig dat welquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
en hoeveel ouder waren die grietjes vergeken met zijn eigen kinderen
Daarom was het ook zo omstredenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh, het was mod. Dat wist ik niet.
van zijn eigen vrouw of een van de users hier?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef RitseB het volgende:
Het bleek trouwens ook nog dat de zoon of meerdere zwaar geestelijk gehandicapt zijn, en een vijfde op komst
Wat ik zo heb onthouden met BrandX en nog 3 of 4 users
Van zijn eigen vrouwquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
van zijn eigen vrouw of een van de users hier?
Het is ook geen user waar FOK! mee bekend wilt worden. Snap het wel van Danny, derhalve.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:49 schreef Gamer_V het volgende:
Gestoord, oke, maar om er een ban voor te geven. Er staat niks in de policy over mensen neuken en een lul zijn
hier op fok kan allesquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:50 schreef RitseB het volgende:
[..]
Van zijn eigen vrouw
Had had zelf een banaanaanvraag geplaatst Vince
Dat verschrikkelijk smerige poep-sex plaatje dat hier ook eens (met link) gedumpt is in de SC?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
En nu moet ik meteen aan die sate denken
Ja dat verdwijnt helaas pas over jaren weer van me netvlies. Wees blij dat ik geen reminder gepost hebquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat verschrikkelijk smerige poep-sex plaatje dat hier ook eens (met link) gedumpt is in de SC?
Ik zeg Vladislavquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:53 schreef RitseB het volgende:
Trouwens suggestie lijstje voor je V zijn namen
http://www.babynaam.info/babynaam-jongen-v.php![]()
Ik krijg ze nu ook pas allemaal te horen. De GAM SCquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef lkb9000 het volgende:
Sterkte Lyzio
(ik heb al die rellen gemist, lekker veilig in de sc)
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik krijg ze nu ook pas allemaal te horen. De GAM SCHier gebeurd nooit wat, of je moet het AQuila - Ed al een rel willen noemen
En 'hier gebeurd nooit wat' bedoel ik dan natuurlijk in een positieve contextObviously.
TT suggestie: Waar nooit iets gebeurd, in de positieve zin danquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik krijg ze nu ook pas allemaal te horen. De GAM SCHier gebeurd nooit wat, of je moet het AQuila - Ed al een rel willen noemen
En 'hier gebeurd nooit wat' bedoel ik dan natuurlijk in een positieve contextObviously.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ja dat verdwijnt helaas pas over jaren weer van me netvlies. Wees blij dat ik geen reminder gepost heb
Je was me voorquote:
Right onquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
TT suggestie: Waar nooit iets gebeurd, in de positieve zin dan
Zoals ik zei. 1 love.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:59 schreef Lyzio het volgende:
Ben trouwens net met F.E.A.R begonnen. Gruwelijk zieke shitOhja, en FIFA10 toch maar even in de pre-oder gegooid naast Modern Warfare 2
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef lkb9000 het volgende:
Sterkte Lyzio
(ik heb al die rellen gemist, lekker veilig in de sc)
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
TT suggestie: Waar nooit iets gebeurd, in de positieve zin dan
Jij en F.E.A.R spelen?quote:
Ik doel meer op FIFA10 en MW2quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jij en F.E.A.R spelen?Ik dacht dat jij niet van schrikken hield
![]()
1 LOVE NIGGER!
Dacht het wel, vuige schrikkerd! Toch gewoon spelen man, is vette shit.quote:
quote:http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/70229
Het is nog niet helemaal tot de Voetbalmanager van FOK! doorgedrongenZie mijn reactie.
Volgens mij weten ze amper wat ze nu aan het doen zijn. Koei verlaat gewoon een zinkend schipquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dacht het wel, vuige schrikkerd! Toch gewoon spelen man, is vette shit.
[..]
Zo gauw ik schrik in een game betekend dat ik heel diep in die game zitquote:
En dat noemt zich een gangsterquote:
Games.fok.nl is toch nog steeds goed bezigquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze amper wat ze nu aan het doen zijn. Koei verlaat gewoon een zinkend schip
Volgens mij zei Koei dat sowieso al jaarlijks na elke kerstprijsvraagquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze amper wat ze nu aan het doen zijn. Koei verlaat gewoon een zinkend schip
Dat is alles behalve gezondquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef Edwinus het volgende:
Als ik heel erg schik kan ik flauwvallen
Is in totaal 2 keer gebeurd
Dan moet Aquila jou niet op komen zoeken, hartaanvalquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef Edwinus het volgende:
Als ik heel erg schik kan ik flauwvallen
Is in totaal 2 keer gebeurd
Kan je niet helpen sorryquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef Lyzio het volgende:
[GAM SC #185] Zijn blij met de NS
Anyone? Zacht prijsje? Voor mij?
Of ik speel hem nog en wil hem daarom niet kwijt en sommige andere games heb ik gewoon nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef Lyzio het volgende:
[GAM SC #185] Zijn blij met de NS
Anyone? Zacht prijsje? Voor mij?
Dat zal meer adrenaline zijn denk ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan moet Aquila jou niet op komen zoeken, hartaanval
Dan is ie ter plekke overleden. Ik zie de koppen al: Aquila vermoord gangsterquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan moet Aquila jou niet op komen zoeken, hartaanval
Begrijpelijk. Niet geschoten is altijd mis toch? Ben heel erg benieuwd naar Call of Juarez, niemand schijnt die game te hebben gewoonquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Of ik speel hem nog en wil hem daarom niet kwijt en sommige andere games heb ik gewoon niet
No biggie. Poep gebeurdquote:
flauw vallen die je niet zomaarquote:
Damn, dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
flauw vallen die je niet zomaar
Ik weet dat je het door een bepaalde ademtechniek je kunt flauwvallen. Deden ze eerder bij op school veel, dan konden ze naar huis
Aquila had CoJ. Waarschijnlijk al verkocht of geruild. Dat gaat heel hard bij hemquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Niet geschoten is altijd mis toch? Ben heel erg benieuwd naar Call of Juarez, niemand schijnt die game te hebben gewoon
[..]
No biggie. Poep gebeurd
Hmm, voor de zekerheid toch maar eens een PM sturenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Aquila had CoJ. Waarschijnlijk al verkocht of geruild. Dat gaat heel hard bij hem
Dat deden ze dan op de wc om daarna in de klas flauw te vallen. Ik heb er zelfs een flauw zien vallen tijdens het kijken naar een film over bevallingen. Ik was dan ook de enige die doodleuk bleef kijken tot de nageboorte eruit vielquote:
Ik hou me erg in om niet te vragen wat voor filmpje dat was/isquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat deden ze dan op de wc om daarna in de klas flauw te vallen. Ik heb er zelfs een flauw zien vallen tijdens het kijken naar een film over bevallingen. Ik was dan ook de enige die doodleuk bleef kijken tot de nageboorte eruit vielIk kan daar heel goed tegen, zijn ze laatst ook wel achter gekomen toen ze me het het filmpje "one man one jar" lieten zien
Een dude gaat op een jampot zitten, daarna knapt de pot in hem. Uiteindelijk haalt hij heel rustig de stukjes glas eruit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik hou me erg in om niet te vragen wat voor filmpje dat was/is
Kun je nagaan hoe het nou met hem moet gaanquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef RitseB het volgende:
Ik kan er ook heel goed tegen.
Ik had iemand op de basisschool die al flauw viel van seksuele voorlichting
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat deden ze dan op de wc om daarna in de klas flauw te vallen. Ik heb er zelfs een flauw zien vallen tijdens het kijken naar een film over bevallingen. Ik was dan ook de enige die doodleuk bleef kijken tot de nageboorte eruit vielIk kan daar heel goed tegen, zijn ze laatst ook wel achter gekomen toen ze me het het filmpje "one man one jar" lieten zien
What has happened to the world?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:16 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Een dude gaat op een jampot zitten, daarna knapt de pot in hem. Uiteindelijk haalt hij heel rustig de stukjes glas eruit.
Hij is nu een soort Neo Nazi of in ieder geval een NSBer heeft dingen zoals Hou Zee in zijn msn naamquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe het nou met hem moet gaanAls ie daadwerkelijk op een mokkel ligt.
Kloptquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:35 schreef RitseB het volgende:
Le Le is best tof, volgens mij pepijn van de jeugd van tegenwoordig
Ik weet het niet hoor bij beide nummers, ik vind het zo kaal aanvoelenquote:
Seizoen 5 van HIMYM is nog niet uitquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef Nebo het volgende:
Gaat hard hier ineens
Ik zoek me rot naar de eerste aflevering van seizoen 3 van Big Bang Theory en van seizoen 5 van HIMYM, wie helpt mij!!!
quote:
Werkt het hier gewoon op de uni ondanks dat flash nooit wil, moet ik nog een uur wachten en niks te doen ... heb ik geen oortjes bij me.quote:
According to my whipguy. Yeah.. I got a whipguy ktsssj!quote:
Die was wel nice ja, maar het begint een beetje door te schijnen dat hij in het echte leven homo is... no offensequote:Op dinsdag 22 september 2009 17:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
According to my whipguy. Yeah.. I got a whipguy ktsssj!
Kom op, Barney rockt deze
Dude.. you failquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:38 schreef Edwinus het volgende:
Ik wist niet eens dat er een seizoen 4 was![]()
Downloading
[ afbeelding ]
Ach beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:38 schreef Edwinus het volgende:
Ik wist niet eens dat er een seizoen 4 was![]()
Downloading
[ afbeelding ]
Jij bent tenminste positiefquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ach beter laat dan nooitmaar ik ga werken, ik zie jullie wel weer in het volgend topic
Fuck dat, jij kan nu langer genieten!quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Fuck dat, jij kan nu langer genieten!
Één van de weinige scenes in de filmwereld waar ik écht kippenvel van kreegquote:
Ik krijg bij heel veel films kippenvel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Één van de weinige scenes in de filmwereld waar ik écht kippenvel van kreeg
Danku dankuquote:
Het viel jou ook op?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:11 schreef Poit het volgende:
Heeft lillie grotere hooters gekregen??
HIGH FIVE!!!quote:
Jongens, ik kon het niet latenquote:The Bro Code - Barney Stinson Paperback
Totaal: ¤ 10,99
quote:
Die moet gewoon standaard op iedereens nachtkastje komen te liggen, en ik heb meteen een voorleesboek voor mijn toekomstige kidsquote:
Als ik volgende maand centen over heb komt hij ook op m'n nachtkastje te liggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die moet gewoon standaard op iedereens nachtkastje komen te liggen, en ik heb meteen een voorleesboek voor mijn toekomstige kids
Het is inderdaad een beetje raar opgenomen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:04 schreef lkb9000 het volgende:
De audiobook versie vind ik niet heel geweldig
Oh godquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:19 schreef DGVF het volgende:
echt 2 seconden nadat DGVF post jijquote:
Waarom binnenkort? Ben jij er zo eentje die een grote drol niet gewoon in één keer kan draaien maar hem van ellende in stukjes uit elkaar laat vallen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:19 schreef DGVF het volgende:
Toeval Tain..quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:21 schreef Tain het volgende:
[..]
echt 2 seconden nadat DGVF post jij
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waarom binnenkort? Ben jij er zo eentje die een grote drol niet gewoon in één keer kan draaien maar hem van ellende in stukjes uit elkaar laat vallen?
Serieus man, ga een ander forum verzieken, dit is gewoon spam.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:19 schreef DGVF het volgende:
Je hebt ander wel geabonneerd op mijn video's, dus je vind het leuk, Eddy!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:26 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Serieus man, ga een ander forum verzieken, dit is gewoon spam.
Ik heb geabonneerd op je video's zodat ik weer even kan lachen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:31 schreef DGVF het volgende:
[..]
Je hebt ander wel geabonneerd op mijn video's, dus je vind het leuk, Eddy!
Serieusquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:31 schreef DGVF het volgende:
[..]
Je hebt ander wel geabonneerd op mijn video's, dus je vind het leuk, Eddy!
Waar is die te downloaden? Of is ie doorstuurbaar?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:02 schreef Tain het volgende:
Ik heb alleen de PDF van de Bro Code maar de papieren versie moet er ook nog komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |