Welke trein had je dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:29 schreef RitseB het volgende:
Deed ik ook, er werd 3 keer omgeroepen dat hij wel op arnhem presikhaaf zou stoppen. Zelfs nog aan een NS persoon gevraagd
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het_Hupt deed alsof hij een vent van 25 was en neukte verschillende leden op fok. Het bleek dat hij zelf in de 40 was en een vrouw met 4 kinderen thuis had zitten.
Krentebol had zijn/haar account vervalst en bleek helemaal geen meid, waardoor er dus vragen ontstonden omtrent haar intrigiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er maar mee getrouwd zijn, of nog erger het zou je vader maar zijn
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Dudequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef RitseB het volgende:
[..]
Het_Hupt deed alsof hij een vent van 25 was en neukte verschillende leden op fok. Het bleek dat hij zelf in de 40 was en een vrouw met 4 kinderen thuis had zitten.
Hoeft natuurlijk niet, maar als je je anders voordoet dan je bent (zeker als mod) lijk je toch niet helemaal meer betrouwbaarquote:
Oh, het was mod. Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet, maar als je je anders voordoet dan je bent (zeker als mod) lijk je toch niet helemaal meer betrouwbaar
en hoeveel ouder waren die grietjes vergeken met zijn eigen kinderenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
DudeDat is echt gestoord! Met wie heeft ie geketst dan?
Nu welquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh, het was mod. Dat wist ik niet.
Allemaal meerderjarig dat welquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
en hoeveel ouder waren die grietjes vergeken met zijn eigen kinderen
Daarom was het ook zo omstredenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh, het was mod. Dat wist ik niet.
van zijn eigen vrouw of een van de users hier?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef RitseB het volgende:
Het bleek trouwens ook nog dat de zoon of meerdere zwaar geestelijk gehandicapt zijn, en een vijfde op komst
Wat ik zo heb onthouden met BrandX en nog 3 of 4 users
Van zijn eigen vrouwquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
van zijn eigen vrouw of een van de users hier?
Het is ook geen user waar FOK! mee bekend wilt worden. Snap het wel van Danny, derhalve.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:49 schreef Gamer_V het volgende:
Gestoord, oke, maar om er een ban voor te geven. Er staat niks in de policy over mensen neuken en een lul zijn
hier op fok kan allesquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:50 schreef RitseB het volgende:
[..]
Van zijn eigen vrouw
Had had zelf een banaanaanvraag geplaatst Vince
Dat verschrikkelijk smerige poep-sex plaatje dat hier ook eens (met link) gedumpt is in de SC?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
En nu moet ik meteen aan die sate denken
Ja dat verdwijnt helaas pas over jaren weer van me netvlies. Wees blij dat ik geen reminder gepost hebquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat verschrikkelijk smerige poep-sex plaatje dat hier ook eens (met link) gedumpt is in de SC?
Ik zeg Vladislavquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:53 schreef RitseB het volgende:
Trouwens suggestie lijstje voor je V zijn namen
http://www.babynaam.info/babynaam-jongen-v.php![]()
Ik krijg ze nu ook pas allemaal te horen. De GAM SCquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef lkb9000 het volgende:
Sterkte Lyzio
(ik heb al die rellen gemist, lekker veilig in de sc)
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik krijg ze nu ook pas allemaal te horen. De GAM SCHier gebeurd nooit wat, of je moet het AQuila - Ed al een rel willen noemen
En 'hier gebeurd nooit wat' bedoel ik dan natuurlijk in een positieve contextObviously.
TT suggestie: Waar nooit iets gebeurd, in de positieve zin danquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik krijg ze nu ook pas allemaal te horen. De GAM SCHier gebeurd nooit wat, of je moet het AQuila - Ed al een rel willen noemen
En 'hier gebeurd nooit wat' bedoel ik dan natuurlijk in een positieve contextObviously.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ja dat verdwijnt helaas pas over jaren weer van me netvlies. Wees blij dat ik geen reminder gepost heb
Je was me voorquote:
Right onquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
TT suggestie: Waar nooit iets gebeurd, in de positieve zin dan
Zoals ik zei. 1 love.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:59 schreef Lyzio het volgende:
Ben trouwens net met F.E.A.R begonnen. Gruwelijk zieke shitOhja, en FIFA10 toch maar even in de pre-oder gegooid naast Modern Warfare 2
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef lkb9000 het volgende:
Sterkte Lyzio
(ik heb al die rellen gemist, lekker veilig in de sc)
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
TT suggestie: Waar nooit iets gebeurd, in de positieve zin dan
Jij en F.E.A.R spelen?quote:
Ik doel meer op FIFA10 en MW2quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jij en F.E.A.R spelen?Ik dacht dat jij niet van schrikken hield
![]()
1 LOVE NIGGER!
Dacht het wel, vuige schrikkerd! Toch gewoon spelen man, is vette shit.quote:
quote:http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/70229
Het is nog niet helemaal tot de Voetbalmanager van FOK! doorgedrongenZie mijn reactie.
Volgens mij weten ze amper wat ze nu aan het doen zijn. Koei verlaat gewoon een zinkend schipquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dacht het wel, vuige schrikkerd! Toch gewoon spelen man, is vette shit.
[..]
Zo gauw ik schrik in een game betekend dat ik heel diep in die game zitquote:
En dat noemt zich een gangsterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
Games.fok.nl is toch nog steeds goed bezigquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze amper wat ze nu aan het doen zijn. Koei verlaat gewoon een zinkend schip
Volgens mij zei Koei dat sowieso al jaarlijks na elke kerstprijsvraagquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze amper wat ze nu aan het doen zijn. Koei verlaat gewoon een zinkend schip
Dat is alles behalve gezondquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef Edwinus het volgende:
Als ik heel erg schik kan ik flauwvallen
Is in totaal 2 keer gebeurd
Dan moet Aquila jou niet op komen zoeken, hartaanvalquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef Edwinus het volgende:
Als ik heel erg schik kan ik flauwvallen
Is in totaal 2 keer gebeurd
Kan je niet helpen sorryquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef Lyzio het volgende:
[GAM SC #185] Zijn blij met de NS
Anyone? Zacht prijsje? Voor mij?
Of ik speel hem nog en wil hem daarom niet kwijt en sommige andere games heb ik gewoon nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef Lyzio het volgende:
[GAM SC #185] Zijn blij met de NS
Anyone? Zacht prijsje? Voor mij?
Dat zal meer adrenaline zijn denk ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan moet Aquila jou niet op komen zoeken, hartaanval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |