Ahaaaaaaquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:23 schreef Edwinus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even snel wat hebben, maar ik maak vanavond een andere.
Ik gebruik daar een krik voor, geen harkquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:28 schreef Edwinus het volgende:
Als je iemand nodig hebt om de auto een aantal minuten boven je schouders te leggen moet je maar een gil geven
Ik ben geen harkquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik gebruik daar een krik voor, geen hark
quote:
Ik snap alleen nooit dat ze dat dit meteen groot op het internet zetten, ik zou er niet over praten. Maar ja ik ben dan ook ouderwets opgevoedquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:03 schreef RitseB het volgende:
Volgens mij is geen enkel stukje software legaal op mijn computer behalve de freeware/shareware/open source dingen
Ik denk het ook nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:03 schreef RitseB het volgende:
Volgens mij is geen enkel stukje software legaal op mijn computer behalve de freeware/shareware/open source dingen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:51 schreef Edwinus het volgende:
[..]
De vrienden van mijn ex noemde me altijd pluisje en lapje
Messiquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:59 schreef Edwinus het volgende:
[ afbeelding ]
Beste voetballer op dit moment.
Waar?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:16 schreef RitseB het volgende:
!
en er zijn de laaste tijd wel veel rellen op fok
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:18 schreef RitseB het volgende:
Zuigen en zeiken
Maar wat gaat er dan gebeuren met plaagstootjes van crew
Mod weg zonder dat hij het zelf wist.
Na aanleiding van het vertrek van Rayman
quote:als een moderator zegt dat alle forums behalve VBL in de stront mogen zakken, hij hetzelfde zegt te voelen als een user die zegt een teringhekel aan FOK! te hebben en meldt dat hij niets meer voor FOK! gaat doen maar lekker voor zichzelf gaat beginnen verbaast het mij dat hij nog niet zelf is gestopt. Mensen met zo'n houding tegenover FOK! moeten gewoon iets anders gaan doen.
Sluiten van ZUU, maar daar vind je weinig van terugquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:18 schreef RitseB het volgende:
Zuigen en zeiken
Maar wat gaat er dan gebeuren met plaagstootjes van crew
Mod weg zonder dat hij het zelf wist.
Na aanleiding van het vertrek van Rayman
Zoals wel vaker bij Fok!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef Edwinus het volgende:
[..]
[..]
Heeft Danny wel een punt, maar het had ook anders gekund.
Mja het is sowieso wel vaag gegaan en kan niet geloven dat als iemand jaren werk heeft verricht voor fok opeens deze mening heeftquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef Edwinus het volgende:
[..]
[..]
Heeft Danny wel een punt, maar het had ook anders gekund.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want ik weet jarenlang de ins en outs uit FC en baseer mijn mening daarop, maar ik zet inderdaad al een hele tijd mijn vraagtekens bij verschillende dingen. Ik mod VBL, omdat ik voetbal en VBL leuk vind, maar that's it. Andere fora kunnen mij gestolen worden of gewoon door de stront zakken.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Lyzio het volgende:
Zo. Eindelijk weer een beetje op rust terug op FOK! Trouwens nog bedankt Lennie, voor je post in V&A. Turbulente week achter de rug. Gelukkig is alles nu weer een beetje op de rails. Even kort door de bocht: mijn vader is afgelopen week opgenomen in het ziekenhuis met ernstig hartfalen. Alles lijkt nu onder controle, maar nogmaals bedankt voor je post in V&A. Ik kon zelf even de kracht er niet voor opbrengen.
GAM SC
Eens en sterkte idd Lyzioquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:39 schreef RitseB het volgende:
[..]![]()
Heel veel sterkte Lyzio, wens hem beterschap namens heel de SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |