Dan is ie ter plekke overleden. Ik zie de koppen al: Aquila vermoord gangsterquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan moet Aquila jou niet op komen zoeken, hartaanval
Begrijpelijk. Niet geschoten is altijd mis toch? Ben heel erg benieuwd naar Call of Juarez, niemand schijnt die game te hebben gewoonquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Of ik speel hem nog en wil hem daarom niet kwijt en sommige andere games heb ik gewoon niet
No biggie. Poep gebeurdquote:
flauw vallen die je niet zomaarquote:
Damn, dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
flauw vallen die je niet zomaar
Ik weet dat je het door een bepaalde ademtechniek je kunt flauwvallen. Deden ze eerder bij op school veel, dan konden ze naar huis
Aquila had CoJ. Waarschijnlijk al verkocht of geruild. Dat gaat heel hard bij hemquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Niet geschoten is altijd mis toch? Ben heel erg benieuwd naar Call of Juarez, niemand schijnt die game te hebben gewoon
[..]
No biggie. Poep gebeurd
Hmm, voor de zekerheid toch maar eens een PM sturenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Aquila had CoJ. Waarschijnlijk al verkocht of geruild. Dat gaat heel hard bij hem
Dat deden ze dan op de wc om daarna in de klas flauw te vallen. Ik heb er zelfs een flauw zien vallen tijdens het kijken naar een film over bevallingen. Ik was dan ook de enige die doodleuk bleef kijken tot de nageboorte eruit vielquote:
Ik hou me erg in om niet te vragen wat voor filmpje dat was/isquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat deden ze dan op de wc om daarna in de klas flauw te vallen. Ik heb er zelfs een flauw zien vallen tijdens het kijken naar een film over bevallingen. Ik was dan ook de enige die doodleuk bleef kijken tot de nageboorte eruit vielIk kan daar heel goed tegen, zijn ze laatst ook wel achter gekomen toen ze me het het filmpje "one man one jar" lieten zien
Een dude gaat op een jampot zitten, daarna knapt de pot in hem. Uiteindelijk haalt hij heel rustig de stukjes glas eruit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik hou me erg in om niet te vragen wat voor filmpje dat was/is
Kun je nagaan hoe het nou met hem moet gaanquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef RitseB het volgende:
Ik kan er ook heel goed tegen.
Ik had iemand op de basisschool die al flauw viel van seksuele voorlichting
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat deden ze dan op de wc om daarna in de klas flauw te vallen. Ik heb er zelfs een flauw zien vallen tijdens het kijken naar een film over bevallingen. Ik was dan ook de enige die doodleuk bleef kijken tot de nageboorte eruit vielIk kan daar heel goed tegen, zijn ze laatst ook wel achter gekomen toen ze me het het filmpje "one man one jar" lieten zien
What has happened to the world?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:16 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Een dude gaat op een jampot zitten, daarna knapt de pot in hem. Uiteindelijk haalt hij heel rustig de stukjes glas eruit.
Hij is nu een soort Neo Nazi of in ieder geval een NSBer heeft dingen zoals Hou Zee in zijn msn naamquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe het nou met hem moet gaanAls ie daadwerkelijk op een mokkel ligt.
Kloptquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:35 schreef RitseB het volgende:
Le Le is best tof, volgens mij pepijn van de jeugd van tegenwoordig
Ik weet het niet hoor bij beide nummers, ik vind het zo kaal aanvoelenquote:
Seizoen 5 van HIMYM is nog niet uitquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef Nebo het volgende:
Gaat hard hier ineens
Ik zoek me rot naar de eerste aflevering van seizoen 3 van Big Bang Theory en van seizoen 5 van HIMYM, wie helpt mij!!!
quote:
Werkt het hier gewoon op de uni ondanks dat flash nooit wil, moet ik nog een uur wachten en niks te doen ... heb ik geen oortjes bij me.quote:
According to my whipguy. Yeah.. I got a whipguy ktsssj!quote:
Die was wel nice ja, maar het begint een beetje door te schijnen dat hij in het echte leven homo is... no offensequote:Op dinsdag 22 september 2009 17:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
According to my whipguy. Yeah.. I got a whipguy ktsssj!
Kom op, Barney rockt deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |