ZUU is weer dicht en raymania is uit de crew geschopt zonder dat hij het zelf wistquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef Lyzio het volgende:
Ja, inderdaad. Maar goed, over op de leuke dingen van het leven. Nog flink wat rellen geweest hier op FOK! had ik gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef RitseB het volgende:
[..]
ZUU is weer dicht en raymania is uit de crew geschopt zonder dat hij het zelf wistJe vergeet de Femke is een hoer column waar leuke replies op zijn gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Half gevolgd:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:14 schreef RitseB het volgende:
GAM zou me ook wel tof lijken om te modden, lijkt me trouwens wel een moeilijk sub-foraIk zou het dus niet weer doen als ik die rotzooi nu weer lees in FB en MEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al de relletjes komen meteen weer boven
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |