Mooi, kunnen we terug naar GAM.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik speel het sinds een tijdje weer
Neuh, je kan soms ook dingen gewoon accepteren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Noooooo je had hem in GAM moeten openen
Dat "BF2" in de TT is wel mooi
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
denk je nou dat ze voorbeeldburgers zijn? 't zijn negerts
quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Vast niet maar dit deel weet ik en het is verstandig om het afronden van de opleiding als vast gegeven mee te nemen in de afweging.
Je weet dat een condoom en de pil allebei niet 100% veilig zijn hequote:Op vrijdag 18 september 2009 17:49 schreef Sickert het volgende:
tvp
Virokom op zeg
dat zoiets je kan overkomen in deze tijd
dat je het hier post ook he
omg!
Hierbij de bevestiging waarom je verstandig aan je besluit hebt gedaan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:48 schreef Major-Balls het volgende:
Mijn mutti was aan de pil, en toen kwam ik als verrassing
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:02 schreef Aestivate het volgende:
Na een lange analyse van de OP begreep ik waar dit topic over ging, hierbij mijn reactie:
Noobs, Battlefield 2142 is veel vetter!
Ik ben een zeldzaam gevalquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Hierbij de bevestiging waarom je verstandig aan je besluit hebt gedaan.
dan heb ik niet goed gelezen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je weet dat een condoom en de pil allebei niet 100% veilig zijn he
Goed als je beide gebruikt moet je wel heel veel pech hebben
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:02 schreef Aestivate het volgende:
Na een lange analyse van de OP begreep ik waar dit topic over ging, hierbij mijn reactie:
en gaat daarom beter in de anus!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:02 schreef Aestivate het volgende:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
en gaat daarom beter in de anus!![]()
bf2 is rauwer! en daar houden wij echte bikkels van
Pa'squote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef ursel het volgende:
Zo,. mijn pa ook ff aangemeld voor de poules..
Oops sorry, ik weet niet of dat zo was, maar na het terug lezen van mijn reactie zie ik inderdaad dat het een beetje kromme reactie is.quote:
Wat boeit dat nu, dat zal in het begin zijn, wie weet zitten er nog goeie gasten/dames tussen en blijven die gezellig hangen. De rest zien we waarschijnlijk over een tijd (als het nieuwe van BoF in ONZ eraf is) niet meer terug.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:27 schreef Sickert het volgende:
@ Onz:
wat een zeikerds die modjes zeg
nu krijgen we allemaal van die ONZ paupers in ons topic
die ook ''grappig'' willen doen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oops sorry, ik weet niet of dat zo was, maar na het terug lezen van mijn reactie zie ik inderdaad dat het een beetje kromme reactie is.
Of ze echt beide hebben gebruikt zou ik niet weten.
Ik ga ook gewoon naar huis, begin koppijn te krijgen en da's geen goed teken.
* PoSTMaN gaat vanavond weer lekker een volleybal training afwerken gevolgd door een paar kleine pilsjes
Ik moet toch ergens mijn ei kwijt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:49 schreef Sickert het volgende:
tvp
Virokom op zeg
dat zoiets je kan overkomen in deze tijd
dat je het hier post ook he
omg!
handkarren! en ze heeft toch een mond of niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn ei kwijt.
Ik sta al 6 weken droog en mag pas over 2 weken weer ketsen![]()
Volgens mij ook nog een ander gat..quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
handkarren! en ze heeft toch een mond of niet?
Nou, ik moet toegeven, ik schijt wel zeven kleuren dat die gam-mods hier komen gastmoddenquote:
in den poeperd!quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog een ander gat..
Mag jij dat bij IJs?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
in den poeperd!![]()
dat mag toch alleen maar bij IJS?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:25 schreef koei het volgende:
Ik heb mn wedstrijd verloren
Maar ik heb wel 1 van de 3 punten gemaakt, dus ben trots op mezelf!
Ik moest rijden dus door mij niet zoveel... In totaal een stuk of zes de eerste ronde (en daarna ben ik weggegaan want ik moest nog een tent ophalen en wat boodschappen doen). Maandag is onze laatste wedstrijd dus dan gaan we aan de champagne is al afgesproken (en hoef ik ook niet te rijdenquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
Maakt niet uit vind je toch wel lief hoor![]()
Had je trouwens mn kaart nog ontvangen? of heb je dat al gemeld en ik er overheen gelezen..
Have Fun en pilsze
Lekker aan de Cristalquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik moest rijden dus door mij niet zoveel... In totaal een stuk of zes de eerste ronde (en daarna ben ik weggegaan want ik moest nog een tent ophalen en wat boodschappen doen). Maandag is onze laatste wedstrijd dus dan gaan we aan de champagne is al afgesproken (en hoef ik ook niet te rijden)
Die was heel gaaf, maar Vietnam was ook mooiquote:
Je hebt maar een enkele op deze pagina hoor..quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK!
mijn triple is doorbroken door op de volgende pagina uit te komen...
Dan maar een dubbele dubbele![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt maar een enkele op deze pagina hoor..
51 hier.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb om de 50 een nieuwe pagina, anders wordt mijn muisje moe van het scrollen
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:50 schreef FJD het volgende:
Gisteren 60km, vandaag 30km, morgen misschien de 100 maar eens aantikken alst niet te hard waait
I knowquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:16 schreef FJD het volgende:
Zorg dan ook dat je voldoende koolhydraten inneemtik heb niet eens spierpijn en dat terwijl ik gisteren aan het einde nog maar voor twee slagen uit t zadel kon komen
Anyway, ga je volgende week mee op de fiets naar JP?
Rugtas bij Frank afgooien. Zou als ik jou was wel met de trein naar Rdam komen. Minderhout is al 60km snelweg dus fietsen wordt al snel 100km vanuit Rotterdam. Zeker omdat we even af moeten slaan naar Frank.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:37 schreef ursel het volgende:
I knowHad ook slecht voorbereid. :p
Maar denk wel dat ik meefiets. Hoe doe je dat alleen dan met de spullen?
mja. Moet sowieso ff goed plannen, gezien ik ff vrijdag ook al niet thuis slaap.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Rugtas bij Frank afgooien. Zou als ik jou was wel met de trein naar Rdam komen. Minderhout is al 60km snelweg dus fietsen wordt al snel 100km vanuit Rotterdam. Zeker omdat we even af moeten slaan naar Frank.
Moeten efkes kijken natuurlijk; jij hebt ook luchtbed oid bij je
hier is het prima hoor, ik heb 150 posts per paginaquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK!
mijn triple is doorbroken door op de volgende pagina uit te komen...
Dan maar een dubbele dubbele![]()
ik heb de hele dag getourd in de regio en de Poolse landingen gezien in Driel. Echter wel de megadropping gemist op de Ginkelse heidequote:Op zaterdag 19 september 2009 14:25 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Middagzonde dat ik vandaag niet in Arnhem kon zijn
Zo eentje???quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb de hele dag getourd in de regio en de Poolse landingen gezien in Driel. Echter wel de megadropping gemist op de Ginkelse heide![]()
Het airborne museum heeft nu levens echte naabootsing van het slagveld in verschillende zalen inclusief bewegende beelden op alle wanden en vet geluid, echte aanrader!
Verder ook teveel wannabees gezien uiteraard. Het kriebelt toch wel weer om een legerbakje op te knappen. Echter de Willys overland is al onopgeknapt, enorm duur. Kon er in 99 eentje kopen voor 7,000 gulden.. Dingen gaan nu door de 25,000!
Heb je er iniedergeval iets van meegekregenquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb de hele dag getourd in de regio en de Poolse landingen gezien in Driel. Echter wel de megadropping gemist op de Ginkelse heide![]()
Het airborne museum heeft nu levens echte naabootsing van het slagveld in verschillende zalen inclusief bewegende beelden op alle wanden en vet geluid, echte aanrader!
Verder ook teveel wannabees gezien uiteraard. Het kriebelt toch wel weer om een legerbakje op te knappen. Echter de Willys overland is al onopgeknapt, enorm duur. Kon er in 99 eentje kopen voor 7,000 gulden.. Dingen gaan nu door de 25,000!
quote:
Hij is terugquote:
Whehe.. mooi man..quote:Op zondag 20 september 2009 14:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij is terug
Hoe was t?
Net toch weer 60km gefietst, leuk man beetje door de polder crossenZo zie je nog eens wat
Das nu ook over.quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 16:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Alstie maar niet stiekem op onze biermeet al het bier opdrinkt..
Beetje uit mijn fles gaan zitten zuipen zonder je eerst netjes voor te stellenquote:Op zondag 20 september 2009 16:41 schreef RitseB het volgende:
Was ik niet van plan, doe mij maar een lekker glas whiskey
Dan zal ik me eerst even voorstellenquote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje uit mijn fles gaan zitten zuipen zonder je eerst netjes voor te stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op zondag 20 september 2009 16:55 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan zal ik me eerst even voorstellen
Ik ben Ritse, 19 jaar oud en student. Heb zelf ook een tijdje actief bf2 gespeeld. heb een paar topics mee gelezen en jullie lijken mij wel een gezellig clubjeZolang je maar meer zegt als Razorback en douchespullen meeneemt naar een meet ben je welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
Wij doen ook eerst uitslapen voor we gaan meeten hoor..quote:Op zondag 20 september 2009 17:03 schreef RitseB het volgende:
Mee gaan naar een meet lijkt me een beetje vroeg maar ik zal me hier vaak laten zien
Daarentegen gaan we wel op de fiets naar een meet..quote:Op zondag 20 september 2009 17:16 schreef RitseB het volgende:
Goed om te weten, uitslapen is een ondergewaardeerd fenomeen
Alleen de echte mannenquote:Op zondag 20 september 2009 17:17 schreef ursel het volgende:
Daarentegen gaan we wel op de fiets naar een meet..
Superquote:
Puni z'n broertje weet nog niet hoe dequote:Op zondag 20 september 2009 17:21 schreef RitseB het volgende:
Fietsen
Mooi manquote:Op zondag 20 september 2009 17:30 schreef staticdata het volgende:
Super.
Echt een mooi land. Zoveel natuur, echt 1 grote dierentuin
Weer viel voor ons als toeristen ook wel mee. Weinig tropische buien gehad. De boeren waren daar alleen minder blij mee
Nu eens van de Jetlag zien af te komen
Ik voel me heel prettig tussen echte mannen, Ik moet alleen elke dag al fietsen om op school te komenquote:Op zondag 20 september 2009 17:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Oohja, da's waar
Kan RitseB nog kiezen dus waar die zich het prettigst tussen voelt..
is goed, wel in je eigen crib neem ik aanquote:Op zondag 20 september 2009 17:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Puni z'n broertje weet nog niet hoe dewerkt
[..]
Mooi manBinnenkort maar weer eens Chinezen
Over twee weken?
Alles onder de 20km en onder de 25 int uur is net als seks met condoom. Het heeft hetzelfde naampje maar feitelijk slaat het nergens opquote:Op zondag 20 september 2009 17:33 schreef RitseB het volgende:
Ik voel me heel prettig tussen echte mannen, Ik moet alleen elke dag al fietsen om op school te komen
Daar zitten nu 2 Polen in en ik slaap buitenquote:Op zondag 20 september 2009 17:36 schreef staticdata het volgende:
is goed, wel in je eigen crib neem ik aan
Nou sorry danquote:Op zondag 20 september 2009 17:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Alles onder de 20km en onder de 25 int uur is net als seks met condoom. Het heeft hetzelfde naampje maar feitelijk slaat het nergens op
Toch weer een schwalbequote:
Tja, had je maar moeten betalen hehquote:Op zondag 20 september 2009 17:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar zitten nu 2 Polen in en ik slaap buiten
Als je goed KIJKT zie je dat de speler op zijn voet staat. Niet dat het een strafschop was maar een schwalbe ook niet.quote:Op zondag 20 september 2009 19:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Toch weer een schwalbeKreeg direct geel
Suarez moet je toch wel kwijt zijn in de winter
quote:Op zondag 20 september 2009 21:45 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis! Heb net nog wel een teek los mogen trekken van mn bil en mn ellebogen zitten onder de schaafplekken van een wedstrijdje over een (opblaas)survivelbaan waarbij mijn snelle doorglij sprong helaas niet werkteMaar verder ben ik nog helemaal heel en heb ik zelfs wat kleur gekregen
Ik heb net even je fotoboek bekeken, maar dat stelde me een beetje teleurquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 23:56 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb net even je fotoboek bekeken, maar dat stelde me een beetje teleur
[..]
Die kleur is dat van de zon of meer van dit werkquote:Op zondag 20 september 2009 21:45 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis! Heb net nog wel een teek los mogen trekken van mn bil en mn ellebogen zitten onder de schaafplekken van een wedstrijdje over een (opblaas)survivelbaan waarbij mijn snelle doorglij sprong helaas niet werkteMaar verder ben ik nog helemaal heel en heb ik zelfs wat kleur gekregen
Groepje, als in met zijn drieenquote:Op zondag 20 september 2009 20:44 schreef FJD het volgende:
JP, anders kom je ons zaterdag tegemoet rijden? Kunnen we vanaf bv. Breda als groepje rijden
Three is a crowdquote:
Zeker mooi landquote:Op maandag 21 september 2009 08:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die kleur is dat van de zon of meer van dit werk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 08:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Groepje, als in met zijn drieen
En geblesseerd..quote:Op maandag 21 september 2009 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Three is a crowd
Ruud die scoort bij z'n rentree
Suarez die boehoe doet over z'n gele kaart
Eeuhm, ja, wat wil je ermee zeggen??quote:Op maandag 21 september 2009 10:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
ROTTERDAM - Trainer Mario Been vond PSV een maatje te groot en had gehoopt dat zijn ploeg 'iets verder zou zijn'. Doelman Rob van Dijk liet optekenen dat Feyenoord 'niet veel te vertellen had' tegen de Eindhovenaren.
Slechts Jon Dahl Tomasson dacht daar zondag heel anders over. De Deen speelde in de top van Europa bij AC Milan, VfB Stuttgart en Villarreal. Met meer dan honderd interlands achter zijn naam, is hij gewend om de hand in eigen boezem te steken. ,,PSV een maatje te groot?,'' herhaalde hij na afloop de vraag in de Kuip. ,,Nee, absoluut niet! Wij verliezen deze wedstrijd puur omdat wij zelf faalden. Iedereen mag zeggen dat PSV beter is dan Feyenoord, maar ik denk daar heel anders over.''
Die jongen heeft wel pechquote:Op maandag 21 september 2009 10:17 schreef ursel het volgende:
[..]
En geblesseerd..
Van Nistelrooij alweer geblesseerd
Las t jaquote:Op maandag 21 september 2009 10:17 schreef ursel het volgende:
En geblesseerd..
Van Nistelrooij alweer geblesseerd
Dit:quote:Op maandag 21 september 2009 10:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Eeuhm, ja, wat wil je ermee zeggen??
Nee, van de zon gelukkig! zulke blauwe plekken heb ik alleen als ik ben wezen snowboardenquote:Op maandag 21 september 2009 08:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die kleur is dat van de zon of meer van dit werk
[ afbeelding ]
Dan heb jij waarschijnlijk dezelfde techniek om te remmen als ikquote:Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, van de zon gelukkig! zulke blauwe plekken heb ik alleen als ik ben wezen snowboarden
Ik heb verder vandaag heerlijk een vrije dag! Vanavond laatste softbalwedstrijd van het seizoen
Bestaat er een andere remtechniek dan je gewoon laten vallen dan?quote:Op maandag 21 september 2009 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan heb jij waarschijnlijk dezelfde techniek om te remmen als ik
Jorrit mikte op de DD maar kreeg daarna een blauw oog.quote:Op maandag 21 september 2009 13:27 schreef koei het volgende:
Bestaat er een andere remtechniek dan je gewoon laten vallen dan?
Awwwquote:Op maandag 21 september 2009 14:14 schreef FJD het volgende:
Joep Maatje & Ron Kieslaer zijn vandaag een tragische dood gestorven
Mooi! Echt namen ftw!quote:Op maandag 21 september 2009 14:14 schreef FJD het volgende:
Joep Maatje & Ron Kieslaer zijn vandaag een tragische dood gestorven
quote:Op maandag 21 september 2009 14:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Jorrit mikte op de DD maar kreeg daarna een blauw oog.
quote:
Als ik ze kende had ik wel gezegd. Oh die.quote:
Jullie vinden het toch niet heel erg als ik zeg...quote:Op maandag 21 september 2009 15:30 schreef FJD het volgende:
Joep is de man die in de 89e minuut de winnende scoort als Frank de hele wedstrijd het overwicht hadJe zal gemist worden Joep
quote:Op maandag 21 september 2009 16:41 schreef FJD het volgende:
Joep is de spits van het NL elftal in Fifa toen EA nog
ruzie had met de KNVB, nu de ruzie is bijgelegd zal dat weer gewoon Ruud v Nistelrooy zijn oid
De grap is leuker onder invloedquote:Op maandag 21 september 2009 16:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kijk nu snap ik hem en kan ik net als andere vrolijk meelachen
hahaha
quote:Op maandag 21 september 2009 17:23 schreef ursel het volgende:
[..]
voor een normale burger is het gewoon nog werktijd hoor.
Wat heeft werktijd met onder invloed zijn te makenquote:Op maandag 21 september 2009 17:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat ben je weer fanatiek hier zeg. Verliefd ofzo?quote:Op maandag 21 september 2009 18:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat heeft werktijd met onder invloed zijn te maken
quote:Op maandag 21 september 2009 17:23 schreef ursel het volgende:
Zeg Sam&Moos, ga toch fietsen!quote:Op maandag 21 september 2009 17:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ben net terug.quote:Op maandag 21 september 2009 21:24 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Zeg Sam&Moos, ga toch fietsen!
Zoals ik bv. uiteindelijk 55km tegen net boven de 30int uur afgelegd. Weer een paar schitterende paadjes in de buurt gevonden langs t water
Vroeger kostte iets terugsturen nog ¤6,75quote:Op maandag 21 september 2009 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die Windows Vista Home Premium SP1 64 Bit NL kan ik terugsturen (binnen 7 werkdagen) en daarvoor krijg ik nog zo'n ¤ 90,- terugKost me uiteindelijk zo'n ¤ 545,-!
quote:Op maandag 21 september 2009 21:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Vroeger kostte iets terugsturen nog ¤6,75
Zeg dat wel.quote:
Beetje flexibel zijn hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Nieuwe collega is gisteren begonnen
Kreeg ik gelukkig ook 5 minuten voor die aan mijn buro stond te horen.
En vandaag belde die al om kwart voor 8 op omdat die wat vragen heeft...
Nee helaas nietquote:Op maandag 21 september 2009 19:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat ben je weer fanatiek hier zeg. Verliefd ofzo?
Dellquote:Op maandag 21 september 2009 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Aangezien ik van mijn baas geen notebook meer ter beschikking krijg (heb nu een vaste werkplek) en ik er wel één nodig heb voor mijn opleiding ben ik op zoek gegaan naar een nieuweIk wilde in eerste instantie zoiezo een HP of misschien een Toshiba. Na veel rondstruinen op internet heb ik uiteindelijk, tot mijn eigen verbazing, een Dell besteld!
![]()
Specificaties:
Base: Intel® Pentium® Dual Core-processor T4200 (2,00 GHz, 800 MHz, 1 MB cache)
Geheugen: 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]
Toetsenbord: Intern toetsenbord - VS/Internationaal (qwerty)
Videokaart: 512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570
Harde schijf: 500 GB (5.400 rpm) SATA-harde schijf
Besturingssysteem: Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 64 Bit - Nederlands
Optische apparaten: Vast intern dvd+/-rw-station met laadsleuf, inclusief software
Draadloze netwerkvoorzieningen: Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1x2) halve minikaart
Die Windows Vista Home Premium SP1 64 Bit NL kan ik terugsturen (binnen 7 werkdagen) en daarvoor krijg ik nog zo'n ¤ 90,- terugKost me uiteindelijk zo'n ¤ 545,-!
Misschien een rib laten verwijderenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Was ik dat maar, dan kon ik mezelf gewoon pijpen.
Nope.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:17 schreef Mufasa het volgende:
Spelen jullie ook Project Reality?
Spare ribsquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
Misschien een rib laten verwijderen
Onbeperktquote:
Onbeperkt is dat je net zoveel mag eten als je op kunt..quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:51 schreef Keltie het volgende:
Wat is het?
Bedoelde het Project Realityquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Onbeperkt is dat je net zoveel mag eten als je op kunt..
Je stelde anders de vraag na de reactie van Fer.quote:
Nu die van GAM nog en we kunnen weer terug naar onze oude stekquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Je stelde anders de vraag na de reactie van Fer.
Danny is ook weer lekker bezig overigens.
Wordt opeens lukraak gebanned op crewbashing
2 mods van VBL die al weg benne...
Niet toen ik begon met typenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Je stelde anders de vraag na de reactie van Fer.
quote:Danny is ook weer lekker bezig overigens.
Wordt opeens lukraak gebanned op crewbashing
2 mods van VBL die al weg benne...
Droogquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:09 schreef ursel het volgende:
Onbeperkt is dat je net zoveel mag eten als je op kunt..
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet toen ik begon met typen
[..]
aww.. Speciaal voor jou heb ik mijn fobo geupdatequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef koei het volgende:
Ik heb trouwens mn laatste softbalwedstrijd gisteren ook verlorenIs wel een heel dramatisch seizoen geweest met slechts 1 gewonnen wedstrijd (de allereerste
)
Nee:quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:58 schreef ursel het volgende:
[..]je doet meer dan een uur over het typen van zo'n post??
Oeh, je staat wel met een mooie auto op de foto!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:29 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
aww.. Speciaal voor jou heb ik mijn fobo geupdate
Nee. Maar je gaat er vast wel zelf uitkomenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus de vraag was wel gerelateerd aan de opmerking "onbeperkt"
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:47 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh, je staat wel met een mooie auto op de foto!
Kweenie maar bij zulke sportwagens heb ik altijd het idee dat ze een bepaald slag vrouwen aantrekken. Het heeft toch niet de klasse van een Aston Martin of zelfs niet van een Porsche.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:17 schreef Major-Balls het volgende:
Het nieuwe model is nog veul gaver
GT-R chickmagnets
![]()
Kamperwijvenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Kweenie maar bij zulke sportwagens heb ik altijd het idee dat ze een bepaald slag vrouwen aantrekken. Het heeft toch niet de klasse van een Aston Martin of zelfs niet van een Porsche.
Of er stapt een enge japanner uitquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Kweenie maar bij zulke sportwagens heb ik altijd het idee dat ze een bepaald slag vrouwen aantrekken. Het heeft toch niet de klasse van een Aston Martin of zelfs niet van een Porsche.
Ja en nee.. Je hebt die anita klasse. Maar er zijn ook zat intelligente/stijlvolle vrouwen die van auto's houden en weten wat voor auto het is en kicken op de specs/exclusiviteit/geluid en misschien ook wel een beetje op die ruige racy look.. Maar niet omdat het een "TFTF" auto is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef FJD het volgende:
Skylinequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:17 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Het nieuwe model is nog veul gaver
GT-R chickmagnets
![]()
Het lijkt op het eerste gezicht in de klasse van "gepimpte Seat Ibiza/VW Golf" te vallen. Het verschil is echter dat een Skyline gewoon een brute racebak is. Maar het is van een niet zo imponerend merk onder de sletten die op gepimpte bakken vallen, VW en Seat hebben een hoger aanzien dan Nissan onder mensen die er geen verstand van hebben. Het resultaat is dan ook dat de vrouwen die van Skylines houden over het algemeen meer verstand hebben van auto's dan vrouwen die van Golfjes houden, aangezien ze weten van de techniek onder de carrosseriequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Baussie werkt voor Nissan/Infinity en verplaatst splinternieuwe modellen voor de Europese en Aziatische markt op hun voorraad terrein. Van het dock naar stock of van stock naar Pre Deliverance Inspectionquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:48 schreef Bart het volgende:
* Bart heeft ondertussen drie van zijn drie auto's van Nissan gehad, waaronder een 200SX
Held!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:52 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Baussie werkt voor Nissan/Infinity en verplaatst splinternieuwe modellen voor de Europese en Aziatische markt op hun voorraad terrein. Van het dock naar stock of van stock naar Pre Deliverance Inspection
Die haalt de 0-100 ook wel in 7,5s!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef koei het volgende:
Van die Bassie en Adriaan koplampen zijn wel hip idd!
Dit is de auto waar ik normaal gesproken in rij:
[ afbeelding ]
Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeert, maar hij haalt wel de 140, daarna begint alles te klapperen en kun je elkaar niet meer verstaanquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Die haalt de 0-100 ook wel in 7,5s!
Amsterdam westpoort, we zijn te zien op Google maps, wij zijn die heul grote parkeerplaats aan de westhavenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef koei het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeert, maar hij haalt wel de 140, daarna begint alles te klapperen en kun je elkaar niet meer verstaan
is dat ook gelijk een bekentenis dat er geen vrouw achter je aan zat tijdens het bezit van 1 van die auto's?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:48 schreef Bart het volgende:
* Bart heeft ondertussen drie van zijn drie auto's van Nissan gehad, waaronder een 200SX
Ja oke, Westerhaven, dus richting Zaandamquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:02 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Amsterdam westpoort, we zijn te zien op Google maps, wij zijn die heul grote parkeerplaats aan de westhaven
Toevallig pikte ik mijn vrouw bij onze eerste date op in die 200SX en ze was wel onder de indrukquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:03 schreef Incolumis het volgende:
[..]
is dat ook gelijk een bekentenis dat er geen vrouw achter je aan zat tijdens het bezit van 1 van die auto's?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef koei het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeert, maar hij haalt wel de 140, daarna begint alles te klapperen en kun je elkaar niet meer verstaan
Ja klopt, maar dan dus nog wel aan de goede kant van het kanaal, dat ligt voor IJmuidenaren een beetje gevoeligquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja oke, Westerhaven, dus richting ZaandamDie bedoel ik
Je verspreekt je, onder het kanaal is de verkeerde kantquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:10 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan dus nog wel aan de goede kant van het kanaal, dat ligt voor IJmuidenaren een beetje gevoelig
Waar heb je die info vandaan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:06 schreef Bart het volgende:
[..]
ff wat anders, jij ging toch stoppen op games?
Ik verspreek me helemaal nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Je verspreekt je, onder het kanaal is de verkeerde kant
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:17 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Ik verspreek me helemaal niet![]()
Southside FTW, IJmuiuh (aan Zee) ligt aan de zuidzijde, en de Car Terminal aan de Westhaven ligt ook aan de zuidzijde. En alles aan de noordzijde is kut! Tot aan Egmond/Bergen zo ongeveer.. of laten we zeggen: Kooimeerplein.. Dus Alkmaar is save, Aaaaight?
Geen idee. Maar klopt het dan niet?quote:
Nouja, dat is alleen nog maar binnenscrew bekend, dus dan heeft er iemand zitten lekkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee. Maar klopt het dan niet?
Oh? Of misschien heb ik nog wel rechten met een geheime kloon. Zou ook niet de eerste keer zijn. Maar het is dus waar? Da's wel jammer...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:26 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, dat is alleen nog maar binnenscrew bekend, dus dan heeft er iemand zitten lekken![]()
![]()
GAM-gatequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:26 schreef koei het volgende:
Nouja, dat is alleen nog maar binnenscrew bekend, dus dan heeft er iemand zitten lekken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:28 schreef FJD het volgende:
[..]
GAM-gateDanny houdt je ban-knop vast
Ach, het verbaasde me al dat HYPE niet veel eerder uitgelekt wasquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:28 schreef FJD het volgende:
[..]
GAM-gateDanny houdt je ban-knop vast
Plannen waar ik ook tijd in gestoken heb, maar ik stond niet eens in de colofonquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:37 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, het verbaasde me al dat HYPE niet veel eerder uitgelekt wasDe eerste plannen daarvoor kwamen een jaar geleden al op tafel...
Tjah verdomme zegquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef FJD het volgende:
Nou Baus daar gaat je kans om (je) blauw te naaien
Doe eens posten, ik twijfel nu tussen bier en foto's van koei naast Darth Vaderquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef Bart het volgende:
Ik heb nog wel ergens foto's van koei naast Darth Vader![]()
Moet ik ff heel goed in de archieven zoeken thuis, ik zit nu op mijn werk en kan er niet bij... Sowieso moet koei het ook goed vinden, ga ze niet zomaar plaatsenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Doe eens posten, ik twijfel nu tussen bier en foto's van koei naast Darth Vader
Ze belde net en vind ut goed..quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet ik ff heel goed in de archieven zoeken thuis, ik zit nu op mijn werk en kan er niet bij... Sowieso moet koei het ook goed vinden, ga ze niet zomaar plaatsen
Ze belde mij net en vertelde me dat je slap lultquote:
FAIL!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze belde mij net en vertelde me dat je slap lult
Mooie bril!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef koei het volgende:
Ik heb 'm speciaal voor jullie in mn fotoboek erbij gezet!
Ja, zal wel door de alcohol gekomen zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef koei het volgende:
Ja, maar het is dan ook al een hele tijd geleden he Bart, dus dat ben je gewoon vergeten denk ik...
Ok, ik zie meteen ook dat we even wat aan je wapenkeuze moeten doen..quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef koei het volgende:
Ik heb 'm speciaal voor jullie in mn fotoboek erbij gezet!
Wat is er nou weer mis met een AK47? Die is met hout enzo, dat is tof!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Ok, ik zie meteen ook dat we even wat aan je wapenkeuze moeten doen..
Wat kon je nog meer kiezen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:18 schreef koei het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een AK47? Die is met hout enzo, dat is tof!
Ut was stiekem ook Baus met een vrouwen stem..quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze belde mij net en vertelde me dat je slap lult
Oh ja, dan snap ik wel dat je denkt dat het koei isquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Ut was stiekem ook Baus met een vrouwen stem..
Ach, ik heb wel Nederland aan de overwinning geholpen met mijn slechte geweer!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:24 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
In dat geval is het eigenlijk best schattig
Dan gaan we gewoon weer rellen en slijmberichten sturen enzo, ik heb ook nog wel wat patches liggenquote:
Ik hoop wel dat ze nog een samenvattingspost in FB maken met een lijst van alle gebande users.quote:
Bestel jij je pc's bij Nasaquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:40 schreef Sickert het volgende:
need for speed shift is best goed
lijkt heel erg op dtm 2 en die was ook tof
alleen moet ik Nasa even bellenmn pc heeft het er heel zwaar mee en dan staan de setting bij lange na niet op full
Marokkaan!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:59 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Moguh
Gister avondje wezen pokeren in Holland Casino, beetje laat gemaakt, heb wel mooi geld afgepakt van een paar marrokaantjes
En zelfs in het algemene topic heb je 'happers'quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zelfs in het algemene Topic voor FIFA 09 is Diamond kansloos
FIFA09 #9 Bijna tijd voor FIFA10 :9
Koop nou maar gewoon een motorquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Schitterend. VBL
Ik ga boodschappen doen. Voor het eerst zonder auto![]()
nog bedankt voor de auto tips. Ik schrijf de GTR even op
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En zelfs in het algemene topic heb je 'happers'
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:53 schreef Silver_Shark het volgende:
Danny
VBL sluiten
Heil Danny
Heil mein Führer
Bedankt voor het sluiten VBL
dikke kus Silver_Shark
Vanavond Fifa? Ga nu naar huis, even eten maken, kan ik net na half 9 wel spelen denk ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wilde het net postenDaar gaat Foxie weer even
Je wilt eigenlijk dat ie zijn eigen creatie en zijn inkomsten opzegt? wat denk je zelfquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:09 schreef Incolumis het volgende:
wat een klucht zeg, die Danny moet echt wat pasjes terug doen, en zich gewoon terugtrekken van Fok, die vent heeft ze niet meer op een rijtje
Vrees het niet i.v.m. studie. En m'n Xbox 360 zit nu even niet op het internet aangezien hij beneden staat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Vanavond Fifa? Ga nu naar huis, even eten maken, kan ik net na half 9 wel spelen denk ik
-edit-
Wat een wijvengezeik over dat VBL zegBoehoe hij was negatief.
Niet nodig. Je kan gewoon m'n vraag beantwoorden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
is dat alles wat je te zeggen hebt? Had een betere tegenreactie verwacht.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef staticdata het volgende:
Iemand tips?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:37 schreef staticdata het volgende:
zal toch niet vanaf de allereerste patch moeten gaan upgraden he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |