Daarentegen gaan we wel op de fiets naar een meet..quote:Op zondag 20 september 2009 17:16 schreef RitseB het volgende:
Goed om te weten, uitslapen is een ondergewaardeerd fenomeen
Alleen de echte mannenquote:Op zondag 20 september 2009 17:17 schreef ursel het volgende:
Daarentegen gaan we wel op de fiets naar een meet..
Superquote:
Puni z'n broertje weet nog niet hoe dequote:Op zondag 20 september 2009 17:21 schreef RitseB het volgende:
Fietsen
Mooi manquote:Op zondag 20 september 2009 17:30 schreef staticdata het volgende:
Super.
Echt een mooi land. Zoveel natuur, echt 1 grote dierentuin
Weer viel voor ons als toeristen ook wel mee. Weinig tropische buien gehad. De boeren waren daar alleen minder blij mee
Nu eens van de Jetlag zien af te komen
Ik voel me heel prettig tussen echte mannen, Ik moet alleen elke dag al fietsen om op school te komenquote:Op zondag 20 september 2009 17:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Oohja, da's waar
Kan RitseB nog kiezen dus waar die zich het prettigst tussen voelt..
is goed, wel in je eigen crib neem ik aanquote:Op zondag 20 september 2009 17:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Puni z'n broertje weet nog niet hoe dewerkt
[..]
Mooi manBinnenkort maar weer eens Chinezen
Over twee weken?
Alles onder de 20km en onder de 25 int uur is net als seks met condoom. Het heeft hetzelfde naampje maar feitelijk slaat het nergens opquote:Op zondag 20 september 2009 17:33 schreef RitseB het volgende:
Ik voel me heel prettig tussen echte mannen, Ik moet alleen elke dag al fietsen om op school te komen
Daar zitten nu 2 Polen in en ik slaap buitenquote:Op zondag 20 september 2009 17:36 schreef staticdata het volgende:
is goed, wel in je eigen crib neem ik aan
Nou sorry danquote:Op zondag 20 september 2009 17:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Alles onder de 20km en onder de 25 int uur is net als seks met condoom. Het heeft hetzelfde naampje maar feitelijk slaat het nergens op
Toch weer een schwalbequote:
Tja, had je maar moeten betalen hehquote:Op zondag 20 september 2009 17:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar zitten nu 2 Polen in en ik slaap buiten
Als je goed KIJKT zie je dat de speler op zijn voet staat. Niet dat het een strafschop was maar een schwalbe ook niet.quote:Op zondag 20 september 2009 19:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Toch weer een schwalbeKreeg direct geel
Suarez moet je toch wel kwijt zijn in de winter
quote:Op zondag 20 september 2009 21:45 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis! Heb net nog wel een teek los mogen trekken van mn bil en mn ellebogen zitten onder de schaafplekken van een wedstrijdje over een (opblaas)survivelbaan waarbij mijn snelle doorglij sprong helaas niet werkteMaar verder ben ik nog helemaal heel en heb ik zelfs wat kleur gekregen
Ik heb net even je fotoboek bekeken, maar dat stelde me een beetje teleurquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 23:56 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb net even je fotoboek bekeken, maar dat stelde me een beetje teleur
[..]
Die kleur is dat van de zon of meer van dit werkquote:Op zondag 20 september 2009 21:45 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis! Heb net nog wel een teek los mogen trekken van mn bil en mn ellebogen zitten onder de schaafplekken van een wedstrijdje over een (opblaas)survivelbaan waarbij mijn snelle doorglij sprong helaas niet werkteMaar verder ben ik nog helemaal heel en heb ik zelfs wat kleur gekregen
Groepje, als in met zijn drieenquote:Op zondag 20 september 2009 20:44 schreef FJD het volgende:
JP, anders kom je ons zaterdag tegemoet rijden? Kunnen we vanaf bv. Breda als groepje rijden
Three is a crowdquote:
Zeker mooi landquote:Op maandag 21 september 2009 08:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die kleur is dat van de zon of meer van dit werk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 08:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Groepje, als in met zijn drieen
En geblesseerd..quote:Op maandag 21 september 2009 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Three is a crowd
Ruud die scoort bij z'n rentree
Suarez die boehoe doet over z'n gele kaart
Eeuhm, ja, wat wil je ermee zeggen??quote:Op maandag 21 september 2009 10:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
ROTTERDAM - Trainer Mario Been vond PSV een maatje te groot en had gehoopt dat zijn ploeg 'iets verder zou zijn'. Doelman Rob van Dijk liet optekenen dat Feyenoord 'niet veel te vertellen had' tegen de Eindhovenaren.
Slechts Jon Dahl Tomasson dacht daar zondag heel anders over. De Deen speelde in de top van Europa bij AC Milan, VfB Stuttgart en Villarreal. Met meer dan honderd interlands achter zijn naam, is hij gewend om de hand in eigen boezem te steken. ,,PSV een maatje te groot?,'' herhaalde hij na afloop de vraag in de Kuip. ,,Nee, absoluut niet! Wij verliezen deze wedstrijd puur omdat wij zelf faalden. Iedereen mag zeggen dat PSV beter is dan Feyenoord, maar ik denk daar heel anders over.''
Die jongen heeft wel pechquote:Op maandag 21 september 2009 10:17 schreef ursel het volgende:
[..]
En geblesseerd..
Van Nistelrooij alweer geblesseerd
Las t jaquote:Op maandag 21 september 2009 10:17 schreef ursel het volgende:
En geblesseerd..
Van Nistelrooij alweer geblesseerd
Dit:quote:Op maandag 21 september 2009 10:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Eeuhm, ja, wat wil je ermee zeggen??
Nee, van de zon gelukkig! zulke blauwe plekken heb ik alleen als ik ben wezen snowboardenquote:Op maandag 21 september 2009 08:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die kleur is dat van de zon of meer van dit werk
[ afbeelding ]
Dan heb jij waarschijnlijk dezelfde techniek om te remmen als ikquote:Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, van de zon gelukkig! zulke blauwe plekken heb ik alleen als ik ben wezen snowboarden
Ik heb verder vandaag heerlijk een vrije dag! Vanavond laatste softbalwedstrijd van het seizoen
Bestaat er een andere remtechniek dan je gewoon laten vallen dan?quote:Op maandag 21 september 2009 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan heb jij waarschijnlijk dezelfde techniek om te remmen als ik
Jorrit mikte op de DD maar kreeg daarna een blauw oog.quote:Op maandag 21 september 2009 13:27 schreef koei het volgende:
Bestaat er een andere remtechniek dan je gewoon laten vallen dan?
Awwwquote:Op maandag 21 september 2009 14:14 schreef FJD het volgende:
Joep Maatje & Ron Kieslaer zijn vandaag een tragische dood gestorven
Mooi! Echt namen ftw!quote:Op maandag 21 september 2009 14:14 schreef FJD het volgende:
Joep Maatje & Ron Kieslaer zijn vandaag een tragische dood gestorven
quote:Op maandag 21 september 2009 14:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Jorrit mikte op de DD maar kreeg daarna een blauw oog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |