Mooi, kunnen we terug naar GAM.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik speel het sinds een tijdje weer
Neuh, je kan soms ook dingen gewoon accepteren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Noooooo je had hem in GAM moeten openen
Dat "BF2" in de TT is wel mooi
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
denk je nou dat ze voorbeeldburgers zijn? 't zijn negerts
quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Vast niet maar dit deel weet ik en het is verstandig om het afronden van de opleiding als vast gegeven mee te nemen in de afweging.
Je weet dat een condoom en de pil allebei niet 100% veilig zijn hequote:Op vrijdag 18 september 2009 17:49 schreef Sickert het volgende:
tvp
Virokom op zeg
dat zoiets je kan overkomen in deze tijd
dat je het hier post ook he
omg!
Hierbij de bevestiging waarom je verstandig aan je besluit hebt gedaan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:48 schreef Major-Balls het volgende:
Mijn mutti was aan de pil, en toen kwam ik als verrassing
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:02 schreef Aestivate het volgende:
Na een lange analyse van de OP begreep ik waar dit topic over ging, hierbij mijn reactie:
Noobs, Battlefield 2142 is veel vetter!
Ik ben een zeldzaam gevalquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Hierbij de bevestiging waarom je verstandig aan je besluit hebt gedaan.
dan heb ik niet goed gelezen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je weet dat een condoom en de pil allebei niet 100% veilig zijn he
Goed als je beide gebruikt moet je wel heel veel pech hebben
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:02 schreef Aestivate het volgende:
Na een lange analyse van de OP begreep ik waar dit topic over ging, hierbij mijn reactie:
en gaat daarom beter in de anus!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:02 schreef Aestivate het volgende:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
en gaat daarom beter in de anus!![]()
bf2 is rauwer! en daar houden wij echte bikkels van
Pa'squote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef ursel het volgende:
Zo,. mijn pa ook ff aangemeld voor de poules..
Oops sorry, ik weet niet of dat zo was, maar na het terug lezen van mijn reactie zie ik inderdaad dat het een beetje kromme reactie is.quote:
Wat boeit dat nu, dat zal in het begin zijn, wie weet zitten er nog goeie gasten/dames tussen en blijven die gezellig hangen. De rest zien we waarschijnlijk over een tijd (als het nieuwe van BoF in ONZ eraf is) niet meer terug.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:27 schreef Sickert het volgende:
@ Onz:
wat een zeikerds die modjes zeg
nu krijgen we allemaal van die ONZ paupers in ons topic
die ook ''grappig'' willen doen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oops sorry, ik weet niet of dat zo was, maar na het terug lezen van mijn reactie zie ik inderdaad dat het een beetje kromme reactie is.
Of ze echt beide hebben gebruikt zou ik niet weten.
Ik ga ook gewoon naar huis, begin koppijn te krijgen en da's geen goed teken.
* PoSTMaN gaat vanavond weer lekker een volleybal training afwerken gevolgd door een paar kleine pilsjes
Ik moet toch ergens mijn ei kwijt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:49 schreef Sickert het volgende:
tvp
Virokom op zeg
dat zoiets je kan overkomen in deze tijd
dat je het hier post ook he
omg!
handkarren! en ze heeft toch een mond of niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn ei kwijt.
Ik sta al 6 weken droog en mag pas over 2 weken weer ketsen![]()
Volgens mij ook nog een ander gat..quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
handkarren! en ze heeft toch een mond of niet?
Nou, ik moet toegeven, ik schijt wel zeven kleuren dat die gam-mods hier komen gastmoddenquote:
in den poeperd!quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog een ander gat..
Mag jij dat bij IJs?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
in den poeperd!![]()
dat mag toch alleen maar bij IJS?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:25 schreef koei het volgende:
Ik heb mn wedstrijd verloren
Maar ik heb wel 1 van de 3 punten gemaakt, dus ben trots op mezelf!
Ik moest rijden dus door mij niet zoveel... In totaal een stuk of zes de eerste ronde (en daarna ben ik weggegaan want ik moest nog een tent ophalen en wat boodschappen doen). Maandag is onze laatste wedstrijd dus dan gaan we aan de champagne is al afgesproken (en hoef ik ook niet te rijdenquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
Maakt niet uit vind je toch wel lief hoor![]()
Had je trouwens mn kaart nog ontvangen? of heb je dat al gemeld en ik er overheen gelezen..
Have Fun en pilsze
Lekker aan de Cristalquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik moest rijden dus door mij niet zoveel... In totaal een stuk of zes de eerste ronde (en daarna ben ik weggegaan want ik moest nog een tent ophalen en wat boodschappen doen). Maandag is onze laatste wedstrijd dus dan gaan we aan de champagne is al afgesproken (en hoef ik ook niet te rijden)
Die was heel gaaf, maar Vietnam was ook mooiquote:
Je hebt maar een enkele op deze pagina hoor..quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK!
mijn triple is doorbroken door op de volgende pagina uit te komen...
Dan maar een dubbele dubbele![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt maar een enkele op deze pagina hoor..
51 hier.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb om de 50 een nieuwe pagina, anders wordt mijn muisje moe van het scrollen
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:50 schreef FJD het volgende:
Gisteren 60km, vandaag 30km, morgen misschien de 100 maar eens aantikken alst niet te hard waait
I knowquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:16 schreef FJD het volgende:
Zorg dan ook dat je voldoende koolhydraten inneemtik heb niet eens spierpijn en dat terwijl ik gisteren aan het einde nog maar voor twee slagen uit t zadel kon komen
Anyway, ga je volgende week mee op de fiets naar JP?
Rugtas bij Frank afgooien. Zou als ik jou was wel met de trein naar Rdam komen. Minderhout is al 60km snelweg dus fietsen wordt al snel 100km vanuit Rotterdam. Zeker omdat we even af moeten slaan naar Frank.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:37 schreef ursel het volgende:
I knowHad ook slecht voorbereid. :p
Maar denk wel dat ik meefiets. Hoe doe je dat alleen dan met de spullen?
mja. Moet sowieso ff goed plannen, gezien ik ff vrijdag ook al niet thuis slaap.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Rugtas bij Frank afgooien. Zou als ik jou was wel met de trein naar Rdam komen. Minderhout is al 60km snelweg dus fietsen wordt al snel 100km vanuit Rotterdam. Zeker omdat we even af moeten slaan naar Frank.
Moeten efkes kijken natuurlijk; jij hebt ook luchtbed oid bij je
hier is het prima hoor, ik heb 150 posts per paginaquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK!
mijn triple is doorbroken door op de volgende pagina uit te komen...
Dan maar een dubbele dubbele![]()
ik heb de hele dag getourd in de regio en de Poolse landingen gezien in Driel. Echter wel de megadropping gemist op de Ginkelse heidequote:Op zaterdag 19 september 2009 14:25 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Middagzonde dat ik vandaag niet in Arnhem kon zijn
Zo eentje???quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb de hele dag getourd in de regio en de Poolse landingen gezien in Driel. Echter wel de megadropping gemist op de Ginkelse heide![]()
Het airborne museum heeft nu levens echte naabootsing van het slagveld in verschillende zalen inclusief bewegende beelden op alle wanden en vet geluid, echte aanrader!
Verder ook teveel wannabees gezien uiteraard. Het kriebelt toch wel weer om een legerbakje op te knappen. Echter de Willys overland is al onopgeknapt, enorm duur. Kon er in 99 eentje kopen voor 7,000 gulden.. Dingen gaan nu door de 25,000!
Heb je er iniedergeval iets van meegekregenquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb de hele dag getourd in de regio en de Poolse landingen gezien in Driel. Echter wel de megadropping gemist op de Ginkelse heide![]()
Het airborne museum heeft nu levens echte naabootsing van het slagveld in verschillende zalen inclusief bewegende beelden op alle wanden en vet geluid, echte aanrader!
Verder ook teveel wannabees gezien uiteraard. Het kriebelt toch wel weer om een legerbakje op te knappen. Echter de Willys overland is al onopgeknapt, enorm duur. Kon er in 99 eentje kopen voor 7,000 gulden.. Dingen gaan nu door de 25,000!
quote:
Hij is terugquote:
Whehe.. mooi man..quote:Op zondag 20 september 2009 14:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij is terug
Hoe was t?
Net toch weer 60km gefietst, leuk man beetje door de polder crossenZo zie je nog eens wat
Das nu ook over.quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 16:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Alstie maar niet stiekem op onze biermeet al het bier opdrinkt..
Beetje uit mijn fles gaan zitten zuipen zonder je eerst netjes voor te stellenquote:Op zondag 20 september 2009 16:41 schreef RitseB het volgende:
Was ik niet van plan, doe mij maar een lekker glas whiskey
Dan zal ik me eerst even voorstellenquote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje uit mijn fles gaan zitten zuipen zonder je eerst netjes voor te stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op zondag 20 september 2009 16:55 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan zal ik me eerst even voorstellen
Ik ben Ritse, 19 jaar oud en student. Heb zelf ook een tijdje actief bf2 gespeeld. heb een paar topics mee gelezen en jullie lijken mij wel een gezellig clubjeZolang je maar meer zegt als Razorback en douchespullen meeneemt naar een meet ben je welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |