aww.. Speciaal voor jou heb ik mijn fobo geupdatequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef koei het volgende:
Ik heb trouwens mn laatste softbalwedstrijd gisteren ook verlorenIs wel een heel dramatisch seizoen geweest met slechts 1 gewonnen wedstrijd (de allereerste
)
Nee:quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:58 schreef ursel het volgende:
[..]je doet meer dan een uur over het typen van zo'n post??
Oeh, je staat wel met een mooie auto op de foto!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:29 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
aww.. Speciaal voor jou heb ik mijn fobo geupdate
Nee. Maar je gaat er vast wel zelf uitkomenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus de vraag was wel gerelateerd aan de opmerking "onbeperkt"
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:47 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh, je staat wel met een mooie auto op de foto!
Kweenie maar bij zulke sportwagens heb ik altijd het idee dat ze een bepaald slag vrouwen aantrekken. Het heeft toch niet de klasse van een Aston Martin of zelfs niet van een Porsche.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:17 schreef Major-Balls het volgende:
Het nieuwe model is nog veul gaver
GT-R chickmagnets
![]()
Kamperwijvenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Kweenie maar bij zulke sportwagens heb ik altijd het idee dat ze een bepaald slag vrouwen aantrekken. Het heeft toch niet de klasse van een Aston Martin of zelfs niet van een Porsche.
Of er stapt een enge japanner uitquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Kweenie maar bij zulke sportwagens heb ik altijd het idee dat ze een bepaald slag vrouwen aantrekken. Het heeft toch niet de klasse van een Aston Martin of zelfs niet van een Porsche.
Ja en nee.. Je hebt die anita klasse. Maar er zijn ook zat intelligente/stijlvolle vrouwen die van auto's houden en weten wat voor auto het is en kicken op de specs/exclusiviteit/geluid en misschien ook wel een beetje op die ruige racy look.. Maar niet omdat het een "TFTF" auto is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef FJD het volgende:
Skylinequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:17 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Het nieuwe model is nog veul gaver
GT-R chickmagnets
![]()
Het lijkt op het eerste gezicht in de klasse van "gepimpte Seat Ibiza/VW Golf" te vallen. Het verschil is echter dat een Skyline gewoon een brute racebak is. Maar het is van een niet zo imponerend merk onder de sletten die op gepimpte bakken vallen, VW en Seat hebben een hoger aanzien dan Nissan onder mensen die er geen verstand van hebben. Het resultaat is dan ook dat de vrouwen die van Skylines houden over het algemeen meer verstand hebben van auto's dan vrouwen die van Golfjes houden, aangezien ze weten van de techniek onder de carrosseriequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Baussie werkt voor Nissan/Infinity en verplaatst splinternieuwe modellen voor de Europese en Aziatische markt op hun voorraad terrein. Van het dock naar stock of van stock naar Pre Deliverance Inspectionquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:48 schreef Bart het volgende:
* Bart heeft ondertussen drie van zijn drie auto's van Nissan gehad, waaronder een 200SX
Held!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:52 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Baussie werkt voor Nissan/Infinity en verplaatst splinternieuwe modellen voor de Europese en Aziatische markt op hun voorraad terrein. Van het dock naar stock of van stock naar Pre Deliverance Inspection
Die haalt de 0-100 ook wel in 7,5s!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef koei het volgende:
Van die Bassie en Adriaan koplampen zijn wel hip idd!
Dit is de auto waar ik normaal gesproken in rij:
[ afbeelding ]
Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeert, maar hij haalt wel de 140, daarna begint alles te klapperen en kun je elkaar niet meer verstaanquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Die haalt de 0-100 ook wel in 7,5s!
Amsterdam westpoort, we zijn te zien op Google maps, wij zijn die heul grote parkeerplaats aan de westhavenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef koei het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeert, maar hij haalt wel de 140, daarna begint alles te klapperen en kun je elkaar niet meer verstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |