Oeh, je staat wel met een mooie auto op de foto!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:29 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
aww.. Speciaal voor jou heb ik mijn fobo geupdate
Nee. Maar je gaat er vast wel zelf uitkomenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus de vraag was wel gerelateerd aan de opmerking "onbeperkt"
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:47 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh, je staat wel met een mooie auto op de foto!
Kweenie maar bij zulke sportwagens heb ik altijd het idee dat ze een bepaald slag vrouwen aantrekken. Het heeft toch niet de klasse van een Aston Martin of zelfs niet van een Porsche.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:17 schreef Major-Balls het volgende:
Het nieuwe model is nog veul gaver
GT-R chickmagnets
![]()
Kamperwijvenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Kweenie maar bij zulke sportwagens heb ik altijd het idee dat ze een bepaald slag vrouwen aantrekken. Het heeft toch niet de klasse van een Aston Martin of zelfs niet van een Porsche.
Of er stapt een enge japanner uitquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Kweenie maar bij zulke sportwagens heb ik altijd het idee dat ze een bepaald slag vrouwen aantrekken. Het heeft toch niet de klasse van een Aston Martin of zelfs niet van een Porsche.
Ja en nee.. Je hebt die anita klasse. Maar er zijn ook zat intelligente/stijlvolle vrouwen die van auto's houden en weten wat voor auto het is en kicken op de specs/exclusiviteit/geluid en misschien ook wel een beetje op die ruige racy look.. Maar niet omdat het een "TFTF" auto is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef FJD het volgende:
Skylinequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:17 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Het nieuwe model is nog veul gaver
GT-R chickmagnets
![]()
Het lijkt op het eerste gezicht in de klasse van "gepimpte Seat Ibiza/VW Golf" te vallen. Het verschil is echter dat een Skyline gewoon een brute racebak is. Maar het is van een niet zo imponerend merk onder de sletten die op gepimpte bakken vallen, VW en Seat hebben een hoger aanzien dan Nissan onder mensen die er geen verstand van hebben. Het resultaat is dan ook dat de vrouwen die van Skylines houden over het algemeen meer verstand hebben van auto's dan vrouwen die van Golfjes houden, aangezien ze weten van de techniek onder de carrosseriequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Baussie werkt voor Nissan/Infinity en verplaatst splinternieuwe modellen voor de Europese en Aziatische markt op hun voorraad terrein. Van het dock naar stock of van stock naar Pre Deliverance Inspectionquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:48 schreef Bart het volgende:
* Bart heeft ondertussen drie van zijn drie auto's van Nissan gehad, waaronder een 200SX
Held!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:52 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Baussie werkt voor Nissan/Infinity en verplaatst splinternieuwe modellen voor de Europese en Aziatische markt op hun voorraad terrein. Van het dock naar stock of van stock naar Pre Deliverance Inspection
Die haalt de 0-100 ook wel in 7,5s!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef koei het volgende:
Van die Bassie en Adriaan koplampen zijn wel hip idd!
Dit is de auto waar ik normaal gesproken in rij:
[ afbeelding ]
Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeert, maar hij haalt wel de 140, daarna begint alles te klapperen en kun je elkaar niet meer verstaanquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Die haalt de 0-100 ook wel in 7,5s!
Amsterdam westpoort, we zijn te zien op Google maps, wij zijn die heul grote parkeerplaats aan de westhavenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef koei het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeert, maar hij haalt wel de 140, daarna begint alles te klapperen en kun je elkaar niet meer verstaan
is dat ook gelijk een bekentenis dat er geen vrouw achter je aan zat tijdens het bezit van 1 van die auto's?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:48 schreef Bart het volgende:
* Bart heeft ondertussen drie van zijn drie auto's van Nissan gehad, waaronder een 200SX
Ja oke, Westerhaven, dus richting Zaandamquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:02 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Amsterdam westpoort, we zijn te zien op Google maps, wij zijn die heul grote parkeerplaats aan de westhaven
Toevallig pikte ik mijn vrouw bij onze eerste date op in die 200SX en ze was wel onder de indrukquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:03 schreef Incolumis het volgende:
[..]
is dat ook gelijk een bekentenis dat er geen vrouw achter je aan zat tijdens het bezit van 1 van die auto's?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef koei het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeert, maar hij haalt wel de 140, daarna begint alles te klapperen en kun je elkaar niet meer verstaan
Ja klopt, maar dan dus nog wel aan de goede kant van het kanaal, dat ligt voor IJmuidenaren een beetje gevoeligquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja oke, Westerhaven, dus richting ZaandamDie bedoel ik
Je verspreekt je, onder het kanaal is de verkeerde kantquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:10 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan dus nog wel aan de goede kant van het kanaal, dat ligt voor IJmuidenaren een beetje gevoelig
Waar heb je die info vandaan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:06 schreef Bart het volgende:
[..]
ff wat anders, jij ging toch stoppen op games?
Ik verspreek me helemaal nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Je verspreekt je, onder het kanaal is de verkeerde kant
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:17 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Ik verspreek me helemaal niet![]()
Southside FTW, IJmuiuh (aan Zee) ligt aan de zuidzijde, en de Car Terminal aan de Westhaven ligt ook aan de zuidzijde. En alles aan de noordzijde is kut! Tot aan Egmond/Bergen zo ongeveer.. of laten we zeggen: Kooimeerplein.. Dus Alkmaar is save, Aaaaight?
Geen idee. Maar klopt het dan niet?quote:
Nouja, dat is alleen nog maar binnenscrew bekend, dus dan heeft er iemand zitten lekkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee. Maar klopt het dan niet?
Oh? Of misschien heb ik nog wel rechten met een geheime kloon. Zou ook niet de eerste keer zijn. Maar het is dus waar? Da's wel jammer...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:26 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, dat is alleen nog maar binnenscrew bekend, dus dan heeft er iemand zitten lekken![]()
![]()
GAM-gatequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:26 schreef koei het volgende:
Nouja, dat is alleen nog maar binnenscrew bekend, dus dan heeft er iemand zitten lekken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:28 schreef FJD het volgende:
[..]
GAM-gateDanny houdt je ban-knop vast
Ach, het verbaasde me al dat HYPE niet veel eerder uitgelekt wasquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:28 schreef FJD het volgende:
[..]
GAM-gateDanny houdt je ban-knop vast
Plannen waar ik ook tijd in gestoken heb, maar ik stond niet eens in de colofonquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:37 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, het verbaasde me al dat HYPE niet veel eerder uitgelekt wasDe eerste plannen daarvoor kwamen een jaar geleden al op tafel...
Tjah verdomme zegquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef FJD het volgende:
Nou Baus daar gaat je kans om (je) blauw te naaien
Doe eens posten, ik twijfel nu tussen bier en foto's van koei naast Darth Vaderquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef Bart het volgende:
Ik heb nog wel ergens foto's van koei naast Darth Vader![]()
Moet ik ff heel goed in de archieven zoeken thuis, ik zit nu op mijn werk en kan er niet bij... Sowieso moet koei het ook goed vinden, ga ze niet zomaar plaatsenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Doe eens posten, ik twijfel nu tussen bier en foto's van koei naast Darth Vader
Ze belde net en vind ut goed..quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet ik ff heel goed in de archieven zoeken thuis, ik zit nu op mijn werk en kan er niet bij... Sowieso moet koei het ook goed vinden, ga ze niet zomaar plaatsen
Ze belde mij net en vertelde me dat je slap lultquote:
FAIL!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze belde mij net en vertelde me dat je slap lult
Mooie bril!quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef koei het volgende:
Ik heb 'm speciaal voor jullie in mn fotoboek erbij gezet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |