Ga je inlezen. Ik denk dat een kanker of COPDbehandeling een stuk meer kost dan dat jouw sigaretten oplevert. Een week op een afdeling in een ziekenhuis kost zo'n 2000 euro, op de ic zelfs 10.000 euro. Maar goed, moet je allemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:54 schreef Lamon. het volgende:
..en roken FTW, we sterven eerder, we betalen ons gek aan accijns, en ze hoeven ons geen 10 jaar in een koud tehuis op te sluiten om ons te voeren en verschonen.
Nee, inderdaad. Van die mensen die zeggen dat ze totaal geen respect hebben voor rokers maar tot een maand geleden er zelf één waren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dat vind ik ook goed..
Maar ze moeten niet hypocriet gaan lopen doen, dat is mijn punt
P.s. Ik ben ook wel eens gestopt, maar op een zwak moment begon ik weer
Jonge ik betaal wat 3 euro accijns per dag of zo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ga je inlezen. Ik denk dat een kanker of COPDbehandeling een stuk meer kost dan dat jouw sigaretten oplevert. Een week op een afdeling in een ziekenhuis kost zo'n 2000 euro, op de ic zelfs 10.000 euro. Maar goed, moet je allemaal zelf weten.
[..]
Nee, inderdaad. Van die mensen die zeggen dat ze totaal geen respect hebben voor rokers maar tot een maand geleden er zelf één waren.
Ik weet niet of ik dat echt bedoel maar ok..quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ga je inlezen. Ik denk dat een kanker of COPDbehandeling een stuk meer kost dan dat jouw sigaretten oplevert. Een week op een afdeling in een ziekenhuis kost zo'n 2000 euro, op de ic zelfs 10.000 euro. Maar goed, moet je allemaal zelf weten.
[..]
Nee, inderdaad. Van die mensen die zeggen dat ze totaal geen respect hebben voor rokers maar tot een maand geleden er zelf één waren.
Over roken.. Discussieer je mee?quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:02 schreef swarmahoer het volgende:
goede nacht beiden
waar gaat t over?
Ik ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:04 schreef Maisnon het volgende:
Men moet verder zelf weten of ze wel roken ofnietmaar ik vind et wel een minpunt
Als je de te hoge stem en de matige teksten negeert, zou je dan ook Robby Valentine moeten proberen, over tempowisselingen gesproken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
OOooooooOOOOOOOON WITH THE SHOW
En et beste Queen-nummer
Echt 3 tempowisselingen elke 30 seconden
Trustenquote:
quote:
mee eensquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:04 schreef Maisnon het volgende:
Men moet verder zelf weten of ze wel roken ofnietmaar ik vind et wel een minpunt
Daar had ik even zin in.quote:
Nou nou.. Wiequote:
Abend!quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:02 schreef swarmahoer het volgende:
goede nacht beiden
waar gaat t over?
Roken helpt tegen stress?quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:05 schreef iszinloos het volgende:
Roken helpt tegen stress en is goed voor het milieu want je gaat eerder dood.
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:04 schreef Maisnon het volgende:
Zo mooi dat een akkoord wat hoger op de hals van een gitaar gespeeld wordt toch lager kan klinken dan een lagere
3 euro per dag. Grof is dat zo'n 1000 euro per jaar. Stel dat je 20 jaar rookt heb je maar 20k opgebracht. Daar red jij je chemokuur niet mee hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Jonge ik betaal wat 3 euro accijns per dag of zo.![]()
En sommige gaan ook gewoon dood voor ze behandeld worden.
Mooi, dan zijn we er over uitquote:
quote:
Het verzorgen van ouderen kost velen malen meer en voor soms wel 20 jaar lang.quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Abend!
[..]
Roken helpt tegen stress?![]()
[..]
Voorbeeld?
[..]
3 euro per dag. Grof is dat zo'n 1000 euro per jaar. Stel dat je 20 jaar rookt heb je maar 20k opgebracht. Daar red jij je chemokuur niet mee hoor.
Beetje een slechte versie van Queenquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je de te hoge stem en de matige teksten negeert, zou je dan ook Robby Valentine moeten proberen, over tempowisselingen gesproken.
Voorbeeld: speel barré en ook maar de onderste 3 snaren eerst een ehm ...quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Abend!
[..]
Roken helpt tegen stress?![]()
[..]
Voorbeeld?
[..]
3 euro per dag. Grof is dat zo'n 1000 euro per jaar. Stel dat je 20 jaar rookt heb je maar 20k opgebracht. Daar red jij je chemokuur niet mee hoor.
Iets vermakelijks, of iets mooisquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:16 schreef iszinloos het volgende:
Ik wil iets leuks zien/horen/lezen.
Scrubs op CCquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:16 schreef iszinloos het volgende:
Hij heeft veeeeel betere nummers, ik zoek ze ooit wel eens op, dit is TE voor de hand liggend, maar zijn overtures zijn wel erg goed, al duren ze samen 26 FUCKING minuten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Beetje een slechte versie van Queen
MMmm allebei magquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Iets vermakelijks, of iets moois
Geen tv op me kamer .quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Scrubs op CC
Of hou je daar niet van?
Misschien een leuke film op zetten anders
http://fok.zargon.nl/topic/1129197/,quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:16 schreef iszinloos het volgende:
Niet wat ik zoek maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://fok.zargon.nl/topic/1129197/, [ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:23 schreef Lamon. het volgende:
Voor ieder vraagstuk is er wel een nummer.
Dan wil ik nog wat dieper gaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
zit ik toevallig te luisteren al gaat dat niet over tabac.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:29 schreef Maisnon het volgende:
Die zangeres van K's Choice, Sarah Bettens geloof ik.
Lijkt een beetje op Edwin van der Sar
Klopt, ze is lesbisch geworden na een aantal mishandelingen binnen haar relaties en heeft iets mannelijks gekregen, en ik denk dat ze ook nog anorexia heeft, maar dat is enkel een vermoeden...quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:29 schreef Maisnon het volgende:
Die zangeres van K's Choice, Sarah Bettens geloof ik.
Lijkt een beetje op Edwin van der Sar
Blijft een chill nummerquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:23 schreef Lamon. het volgende:
Voor ieder vraagstuk is er wel een nummer.
Kijk deze docu. over Nietzsche:quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:16 schreef iszinloos het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:38 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Kijk deze docu. over Nietzsche:
http://video.google.com/videoplay?docid=-184240591461103528#
Daar knapt de mens echt van op.
interessant materiaal.quote:
Op mij ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:40 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
interessant materiaal.
En die stem van die vrouw die de docu. inspreekt werkt (iig op mij) zeer rustgevend.
Al op youtube gezien ben hem nu aan het downloaden.quote:
Nietzsche is voor mij persoonlijk echt een held. Ik heb vrijwel al zijn werken.. Een mooi en aangrijpend verhaal over de man achter diverse meesterwerken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Op mij ook.![]()
en hij begint ook lekker ga het even kijken.
Planet Earth ook al gezien?quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:43 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Al op youtube gezien ben hem nu aan het downloaden.
Alleen "Ocean Deep" geloof ik.quote:
Ik vind het maar niets.quote:
kloon alert.quote:
Hm, dat is wel 1 van de mooise episodes ja. Al vond ik ook erg mooiquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Alleen "Ocean Deep" geloof ik.
quote:
Bevalt de docu. over Nietzsche nog een beetje?quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 03:04 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Bevalt de docu. over Nietzsche nog een beetje?
De BBC heeft soortgelijke portretten gemaakt over Martin Heidegger en Sartre (staan ook beide op google-video).quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BWHAHAHA
Opstaan![]()
Ik deed het een uur te vroeg.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die site deed het rond 2 uur. Net toen ik alles al uit m'n interne geneeskundeboek had.
Ik ging rond 4 uur slapen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt ook zo'n lange nacht gehad..
Eigenlijk ben ik wel blij dat ik niet al mijn dromen onthoud.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik droomde dat er een UFO neerstortte een eindje verderop.
Ik was nog een kind en zag dat iedereen werd neergeschoten met een of ander apparaat. Samen met mijn zusje en een stel; anderen (waaronder ook twee volwassenen) kropen we achter het dikke gordijn in de schouwburg.. We hoorde de paniek erbuiten en op een gegeven moment liet het los, waarop wij het zo goed mogelijk boven ons hoofd probeerden te houden.
De aliens waren kleine grijze mannetjes met een oneffen huid.
Uiteindelijk zag een van hen ons, dat was nadat iedereen uitgeroeid was. Dat bleek zo te zijn op de hele wereld. We mochten blijven leven, met een groep anderen. Alleen waren we ineens doof allemaal en moesten in gebarentaal spreken.
Er ging een hoop tijd voorbij en eigenlijk hadden we het wel goed in onze nieuwe gemeenschap.
Ik werd ziek en de alienleider van onze groep had medicijnen, maar wilde die niet geven, gewoon, voor de lol. Een van de volwassen mannen besloot toen hem aan te gaan vallen. Hij ging naar zijn huis en toen ik in de gaten kreeg wat hij ging doen, ging ik achter hem aan. Ik had ergens een alienpistool vandaan gehaald en het bleek maar goed dat ik achter hem aan ging, want een ander soort alien (een beigeachtige met een hondenkop) wilde hem doodmaken. Ik schoot op dat beest en dat merkte hij natuurlijk. Hij kreeg me te pakken en die man ook.
Toen werd ik bij degene afgeleverd die de medicijnen had en ik kreeg ze,maar ik werd wel in een huisje gezet dat hij van papier had gemaakt om te dienen als poppenhuispop oid
En toen werd ik wakker.
Die speelfilmachtige dromen zijn wel leuk om te onthoudenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel blij dat ik niet al mijn dromen onthoud.
KRAS KRAS KRASquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:31 schreef afcajos het volgende:
Ja godverdomme, ik heb het moment van mijn 15000e post gemist
Is daar iemand die er wakker van ligt?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:28 schreef Zotheid het volgende:
Oeh, vanmiddag studentenstaking op het plein.
Pssst.quote:
Je zou bijna een script kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die speelfilmachtige dromen zijn wel leuk om te onthouden
Ik werd gisteren wakker van Ali B.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is daar iemand die er wakker van ligt?
Een studentenstaking![]()
Korting op de stufi en inleveren bij mij.
Ik zei toch...?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik werd gisteren wakker van Ali B.
Ik wil best luisteren, ik twijfelde alleen over de haalbaarheid.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zei toch...?
Maar ja, je wilde weer niet luisteren.
Nou ja.. prioriteiten he..quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil best luisteren, ik twijfelde alleen over de haalbaarheid.
Nou de volgende keer zal ik me er wel toe verzetten. College.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. prioriteiten he..
Jaquote:
Nice.quote:Ook cabaretier Wim Helsen maakte bekend aan een televisieprogramma te werken met zijn collega Theo Maassen. Helsen won zondag de Poelifinario, de cabaretprijs voor het meest indrukkende theaterprogramma van dit seizoen. Het duurt echter nog een jaar voordat het programma van het komische tweetal op televisie te zien zal zijn.
Wowquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:48 schreef Crack_ het volgende:
Niiiiiieeeeeeetttt cool
Ik stond zo bij het bushokje te wachten samen met nog 3 mensen, en 1 zo'n jongen daarvan ken ik. Stopt er zo'n auto, dus die gast daar zo heen en die vraagt aan ons of wij ook naar 't station moeten. Dus ik kijk zo een beetje moeilijk, maar hij zegt "jaja je kunt 'm wel vertrouwen". Nou wij zo met z'n 3en in die auto stappen.. Echt nog geen 3 minuten later rijd hij een jongen aan, OOOOOOOOOOOOMGGGG![]()
Ik dacht echt dat ik dood ging, en hij zo de deur dicht gooien en tegen die bezorg mama's zeggen dat "wij" naar 't vliegveld moesten.. Dus hij rijd weer weg met ons nog steeds in die kut auto, en wij zitter daar echt te shaken en te doen, 3sec later bijna een botsing (godzijdank bijna). Onderweg naar eindhoven zit ie allemaal van ja kut kut kut want heb gedronken blabla, dus wij zitten nog meer van KUT.
Onderweg nog stuk of 5 middelvingers uitgedeeld, zn bas deed het niet dus staptie die elke keer bij een stoplicht uit de auto om dat te fixen..
En hij snooffff iets, maar hij zei dat het geprakte anti depressiva was ?! Dus dat weet ik niet
Nou ik vertrouw ook nooit meer mensen zeg, tering dit is echt niet leuk
En ik en die andere 2 gasten zeggen van "Jaja ik moet naar 't station want mn vrienden wachten daar" want eigenlijk wou hij ons ook nog naar school brengen, en we hadden alle 3 zoiets van "IK WIL UIT DIE KUT AUTO"![]()
Zit echt half te shaken gek, en toen we weggingen zei die ook van "Ja jullie kennen me niet he" ..
Ja het is niet heel erg, hij had pijn bij zn been. Kon wel niet opstaan maar voor de rest volgens mij wel ok. En ja we hebben z'n kenteken nummer op geschreven.. Het viel wel mee met die jongen, maar die schrik joh.. Die jongen keek dan ook wel niet goed uit, maar die gast in de auto reed ook veeeeels te hard, toen zeiden we nog van "Ja je moet even zachter rijden". En die andere gast in de auto zei zonet opt station ook "Ja ik rij ook wel hard maar ik rij nog gecontroleerd en hou afstand" en dat deed hij echt niet..quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:55 schreef IQM het volgende:
Wow.
Hoe is het met die aangereden jongen?Of kon je dat niet goed zien? En geen kenteken onthouden?
WTF?! NOOIT BIJ EEN VREEMDE IN EEN AUTO STAPPEN!quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:48 schreef Crack_ het volgende:
Niiiiiieeeeeeetttt cool
Ik stond zo bij het bushokje te wachten samen met nog 3 mensen, en 1 zo'n jongen daarvan ken ik. Stopt er zo'n auto, dus die gast daar zo heen en die vraagt aan ons of wij ook naar 't station moeten. Dus ik kijk zo een beetje moeilijk, maar hij zegt "jaja je kunt 'm wel vertrouwen". Nou wij zo met z'n 3en in die auto stappen.. Echt nog geen 3 minuten later rijd hij een jongen aan, OOOOOOOOOOOOMGGGG![]()
Ik dacht echt dat ik dood ging, en hij zo de deur dicht gooien en tegen die bezorg mama's zeggen dat "wij" naar 't vliegveld moesten.. Dus hij rijd weer weg met ons nog steeds in die kut auto, en wij zitter daar echt te shaken en te doen, 3sec later bijna een botsing (godzijdank bijna). Onderweg naar eindhoven zit ie allemaal van ja kut kut kut want heb gedronken blabla, dus wij zitten nog meer van KUT.
Onderweg nog stuk of 5 middelvingers uitgedeeld, zn bas deed het niet dus staptie die elke keer bij een stoplicht uit de auto om dat te fixen..
En hij snooffff iets, maar hij zei dat het geprakte anti depressiva was ?! Dus dat weet ik niet
Nou ik vertrouw ook nooit meer mensen zeg, tering dit is echt niet leuk
En ik en die andere 2 gasten zeggen van "Jaja ik moet naar 't station want mn vrienden wachten daar" want eigenlijk wou hij ons ook nog naar school brengen, en we hadden alle 3 zoiets van "IK WIL UIT DIE KUT AUTO"![]()
Zit echt half te shaken gek, en toen we weggingen zei die ook van "Ja jullie kennen me niet he" ..
Hoezo zou ik naar de politie gaan ? Die gast zei wel terug te komen, maar die ging echt niet meer terug hoor. Als de politie 'm heeft gevonden is die alcohol al lang uitgewerkt etc.. Die gast kent onze namen niet eens, en ik zeg toch het was voor die vriend van mij géén vreemde.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
WTF?! NOOIT BIJ EEN VREEMDE IN EEN AUTO STAPPEN!
Anti-depressiva snuif je NIET!
Dit is een hit and run, en als het echt waar is moet je naar de politie, anders ben je medeplichtig.
Als je gewoon even naar de politie gaat, en vertelt wat er gebeurd is, dan help je ze, en heb jij verantwoordelijkheid getoond.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo zou ik naar de politie gaan ? Die gast zei wel terug te komen, maar die ging echt niet meer terug hoor. Als de politie 'm heeft gevonden is die alcohol al lang uitgewerkt etc.. Die gast kent onze namen niet eens, en ik zeg toch het was voor die vriend van mij géén vreemde.
Sjonge lamon, hier voel ik me beter door, bedankt
Ja maar dat is niet gebeurt, dus fijn ook nutteloos om er over na te denken :Squote:Op dinsdag 22 september 2009 10:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je gewoon even naar de politie gaat, en vertelt wat er gebeurd is, dan help je ze, en heb jij verantwoordelijkheid getoond.
Ik bedoel het niet kwaad, maar je had allang moeten zeggen, laat mij hier maar uit, en dan naar de politie moet stappen.
Hij had wel een ongeluk kunnen veroorzaken met jou in de auto, waardoor jij nu in de kreukels zou liggen.
Okee, dat had ik niet goed gelezen. Dan is het goed, ik dacht dat jullie allemaal niets gingen doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:34 schreef Crack_ het volgende:
die andere gast in de auto zou getuige zijn als de politie 'm nodig had, en hij heeft zn kenteken nummer achter gelaten
Dat ik me teveel bemoei met dingen die me niet aangaan.quote:Whats the big deal ?
Ik ging er niet van uit dat hij zo zou rijden, en al helemaal niet als die vriend van mij zegt dat ie 'm kent..quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, dat had ik niet goed gelezen. Dan is het goed, ik dacht dat jullie allemaal niets gingen doen.
[..]
Dat ik me teveel bemoei met dingen die me niet aangaan.
Ik ben je vader niet, maar ik zou niet zo gauw bij een vreemde (al kent die ene jongen hem dan) in de auto stappen.
Maar goed, jij ook niet meer nu, denk ik.
Daar denk je op zo'n moment ook nauwelijks bij na. En verder, tja, ze kent die gast niet, weet het kenteken niet, heeft geen automerk en type, weet voor de rest helemaal niks. Wat gaat ze bij de politie vertellen dat ze verder kan helpen? Zeker omdat die gast die aangereden is al in contact kan komen via de verzekering en politie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je gewoon even naar de politie gaat, en vertelt wat er gebeurd is, dan help je ze, en heb jij verantwoordelijkheid getoond.
Ik bedoel het niet kwaad, maar je had allang moeten zeggen, laat mij hier maar uit, en dan naar de politie moeten stappen.
Hij had wel een ongeluk kunnen veroorzaken met jou in de auto, waardoor jij nu in de kreukels zou liggen.
En dat kan je wel snuiven. Maar het is niet de standaardprocedure, nee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
WTF?! NOOIT BIJ EEN VREEMDE IN EEN AUTO STAPPEN!
Anti-depressiva snuif je NIET!
Dit is een hit and run, en als het echt waar is moet je naar de politie, anders ben je medeplichtig.
Dat is niet goed.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:44 schreef Crack_ het volgende:
En je klinkt indd als me vader, hou daar maar snel mee op
WAT LAST VAN ZIJN ENKEL JE MOET NU NAAR DE POLITIE ANDERS BEN JE MEDEPLICHTIG DIT WAS GEEN NORMALE AANRIJDING DIT WAS EEN AFREKENING IN HET CRIMINELE CIRCUIT GA NAAR DE POLITIE NU!!!!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:50 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens, hij heeft niks gebroken, hij praatte nog, zat niet te janken, hij had alleen last bij zn enkel. Waarschijnlijk wel gekneust ofzo, dus dat maakt het ook nogal anders..
Bwheheeee, zoiets ken ik.. Nouja zoiets komt bijna in de buurt maar was niet grappig. Iemand die had me 'n vibrator opgestuurd, dus toen had ik ook gebeld ennee "Ja hallo ik heb dat ding niet besteld dus je hoeft 'm ook niet op te sturen" Nou en dat deden ze ook niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is niet goed.
Ik stop al.
Ik had gisteren iets wat wel leuk was.
Iemand had mij onterecht opgegeven, voor een blad, op een hotmail-adres, dat niet van mij is, ik denk om me te pesten ofzo. Nu heb ik gebeld naar dat blad, en hebben ze het netjes meteen stopgezet en hoef ik niets te betalen, zoals het hoort, maar ik mag wel de gratis hotelbon houden die er als welkomstgeschenk bij zat.
Dus iemand wilde me iets lulligs aandoen, maar heeft me eigenlijk een gratis hotelbon gegeven.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:53 schreef Biels het volgende:
[..]
WAT LAST VAN ZIJN ENKEL JE MOET NU NAAR DE POLITIE ANDERS BEN JE MEDEPLICHTIG DIT WAS GEEN NORMALE AANRIJDING DIT WAS EEN AFREKENING IN HET CRIMINELE CIRCUIT GA NAAR DE POLITIE NU!!!!!!
Huh, ze hadden em opgestuurd, maar ze stuurden em niet op?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bwheheeee, zoiets ken ik.. Nouja zoiets komt bijna in de buurt maar was niet grappig. Iemand die had me 'n vibrator opgestuurd, dus toen had ik ook gebeld ennee "Ja hallo ik heb dat ding niet besteld dus je hoeft 'm ook niet op te sturen" Nou en dat deden ze ook niet.
MAAR DAT WAS NIET ZO GRAPPIG
Ik weet ook nog steeds niet wie 't was
Minder koffie drinkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:53 schreef Biels het volgende:
[..]
WAT LAST VAN ZIJN ENKEL JE MOET NU NAAR DE POLITIE ANDERS BEN JE MEDEPLICHTIG DIT WAS GEEN NORMALE AANRIJDING DIT WAS EEN AFREKENING IN HET CRIMINELE CIRCUIT GA NAAR DE POLITIE NU!!!!!!
Ja dat laatste ja, kreeg zo'n mailtje, maar ik zou m dan wel zelf moeten betalen etc,quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Huh, ze hadden em opgestuurd, maar ze stuurden em niet op?
Of je had een bericht gekregen dat ze em op gingen sturen?
Werd je gewoon even genaaid door zo'n kutproduct.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat laatste ja, kreeg zo'n mailtje, maar ik zou m dan wel zelf moeten betalen etc,
Maar dan niet letterlijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Werd je gewoon even genaaid door zo'n kutproduct.
Ik heb ook tegen die mevrouw aan de telefoon gezegd, nadat ze zei, dat ze het wel vaker hadden, en er niets aan kunnen doen, dat ze beter om een telefoonnummer kunnen vragen en daarna iemand kunnen bellen om te vragen of de bestelling correct is, zodat niet zomaar iemand op andermans naam die dingen kan bestellen. Ze zou het bespreken bij de volgende vergadering.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat laatste ja, kreeg zo'n mailtje, maar ik zou m dan wel zelf moeten betalen etc,
Bijna dan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Werd je gewoon even genaaid door zo'n kutproduct.
Ja, want iedereen die zo'n bestelling plaatst opbellen is natuurlijk minder werk dan automatisch het product op te sturen naar degenen die zich via een site hebben opgegeven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb ook tegen die mevrouw aan de telefoon gezegd, nadat ze zei, dat ze het wel vaker hadden, en er niets aan kunnen doen, dat ze beter om een telefoonnummer kunnen vragen en daarna iemand kunnen bellen om te vragen of de bestelling correct is, zodat niet zomaar iemand op andermans naam die dingen kan bestellen. Ze zou het bespreken bij de volgende vergadering.
Als alle bedrijven dat nou gewoon zouden doen, scheelt ze een hoop administratie-werk.
(Tenzij het een duur betaalde telefoonlijn is natuurlijk, dan doen ze het zelf gewoon expres, om meer geld te krijgen. Die bedrijven heb je ook helaas.)
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:11 schreef Lamon. het volgende:
Lekker dubbelzinnig zo op de vroege ochtend.
Nou ja, in dit geval, hebben ze een blad opgestuurd, een hotelbon, hebben ze hun administratie moeten bijwerken, om mij weer uit hun bestand te halen, hebben ze een hotmail-adres op een zwarte lijst moeten zetten..het zal er om hangen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die zo'n bestelling plaatst opbellen is natuurlijk minder werk dan automatisch het product op te sturen naar degenen die zich via een site hebben opgegeven.
Goedkoopste 'n tientjequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval, hebben ze een blad opgestuurd, een hotelbon, hebben ze hun administratie moeten bijwerken, om mij weer uit hun bestand te halen, hebben ze een hotmail-adres op een zwarte lijst moeten zetten..het zal er om hangen.
In Crack_ haar geval met die vibrator niet natuurlijk. Dan moet alleen Crack_ moeite doen, om de bestelling ongedaan te krijgen.
Hoe duur is zo'n vibrator nou eigenlijk, Crack_ ?
Als man denk je daar eigenlijk nooit over na.
Jullie vrouwen hebben het maar makkelijk.quote:
Ik denk vooralsnog dat zij meer goede aanmeldingen krijgen dan verkeerde. Zo'n verkeerde kost tijd ja, maar als je dan ook al die goede op zo'n manier zou moeten benaderen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval, hebben ze een blad opgestuurd, een hotelbon, hebben ze hun administratie moeten bijwerken, om mij weer uit hun bestand te halen, hebben ze een hotmail-adres op een zwarte lijst moeten zetten..het zal er om hangen.
In Crack_ haar geval met die vibrator niet natuurlijk. Dan moet alleen Crack_ moeite doen, om de bestelling ongedaan te krijgen.
Als jij Bt was vermoed ik dat je bij het betasten zou blijven, en de rest zou vergeten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:16 schreef IQM het volgende:
Nog even hè.
Als ik nu Bt was...
zou ik mezelf eerst goed betasten en daarna gnuivend meelezen in FC om het incompetente gedrag van sommige A's.
http://www.sexshop24.nl/Kunstpoesjes/1808/Eikel-stimulator/quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben het maar makkelijk.
Wij moeten nog altijd minstens 50,- betalen voor hetzelfde resultaat.
(of een paar breezers, in sommige gevallen, maar die mensen zijn gewoon fout.. )
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als jij Bt was vermoed ik dat je bij het betasten zou blijven, en de rest zou vergeten.
Als het ooit zover komt dat ik me aan zo'n ding vergrijp, please shoot me!quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:16 schreef IQM het volgende:
Nog even hè.
Als ik nu Bt was...
zou ik mezelf eerst goed betasten en daarna gnuivend meelezen in FC om het incompetente gedrag van sommige A's.
Dat er werkelijk volwassen mensen bestaan die het internet en alles wat daarop gezegd wordt serieus nemen en er overspannen van raken.quote:Om te voorkomen dat er crewleden overspannen raken, een grens waar ik al meerdere keren heb gezeten, is besloten dat we crewbashing niet langer toestaan.
Die eerste lijkt op een inhalator die ik een tijd gehad heb voor mijn astma.quote:
whehequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die eerste lijkt op een inhalator die ik een tijd gehad heb voor mijn astma.
Dat is wel de toekomst. Internet is allang geen speelplaats meer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Dat er werkelijk volwassen mensen bestaan die het internet en alles wat daarop gezegd wordt serieus nemen en er overspannen van raken.![]()
Op zo'n manier zie ik de toekomst werkelijk somber in.
Ik zeg ook niet dat het geen goed idee is. Het bashgedrag is sowieso kansloos, ook dat zal ik niet ontkennen. Echter als je overspannen raakt van wat lettertjes op een forum getypt door een of andere puisterige tiener die niks beters te doen heeft ben je ook wel rijp voor een inrichting hoor. Als het allemaal echt zo dramatisch is moet je er gewoon uitstappen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is wel de toekomst. Internet is allang geen speelplaats meer.
Als je langs de kant staat, lijkt het een nogal dramatische statement, maar zij moeten met heel veel dingen rekening houden. FOK! is wel een bedrijf.
Ik vind het een prima idee van Danny om crew-bashing niet meer toe te staan.
Dat scheelt hem tig FB topics, die enkel bedoeld zijn voor jonge usertjes ter amusement, terwijl zij met ieder topic serieus moeten kijken wat ze er mee doen.
Het scheelt hem heel veel tijd en moeite, die in meer productieve zaken gestopt kunnen worden, zoals het verbeteren en professionaliseren van FOK!
Want zeg nou zelf, iedereen weet dat de meeste rel-topics in FB voortkomen uit laten we ze eens lekker opnaaien-gedrag, op enkele uitzonderingen na, en het probleem met die ex-mod, kan Danny ook persoonlijk bespreken ipv voor de ogen van tig users.
Het is niet zo vreemd.
Ik vind het niet leuk dat ik op school kom en dat ik dan zie dat er 2 uur uitvalt en dat ze dat niet eerder hadden kunnen zeggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vind je het nog niet leuk daar dan?
Staat zoiets niet op de site gemeld?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat ik op school kom en dat ik dan zie dat er 2 uur uitvalt en dat ze dat niet eerder hadden kunnen zeggen
Dat zou wel moeten ja, maar dat stond er nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Staat zoiets niet op de site gemeld?
Oplossing! Omdat zij dat niet goed aangeven, bel je gewoon een uurtje voordat je moet beginnen naar de administratie om te vragen of je les doorgaat of niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat ik op school kom en dat ik dan zie dat er 2 uur uitvalt en dat ze dat niet eerder hadden kunnen zeggen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
overspannen raken van wat er op Fok! gezegd wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat zullen ze waarderen bij de administratie, en dat ga je ook echt elke dag doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oplossing! Omdat zij dat niet goed aangeven, bel je gewoon een uurtje voordat je moet beginnen naar de administratie om te vragen of je les doorgaat of niet.
Als ze dan vragen waarom je je dat afvraagt, zeg je gewoon dat je al eerder helemaal voor niets hebt moeten reizen.
Dat is ver, heel erg ver weg van overspannen wordenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:29 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik meen mij iets te herinneren over een zeker figuur met een voorliefde voor bananen die, naar ik meen, toch echt wel klaar was met de "grapjes" over zijn seksuele geaardheid....![]()
Maar ik kan me vergissen natuurlijk..
* Breathtaking betast en gaat FC checken!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:16 schreef IQM het volgende:
Nog even hè.
Als ik nu Bt was...
Zou ik wel doen ja, net zolang tot ze het wel goed aangeven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat zullen ze waarderen bij de administratie, en dat ga je ook echt elke dag doen!
Oke ik kom nu heel even snel op msn zodat je het kunt vertellen want ik ben te nieuwsgierig om tot vanavond te wachtenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:40 schreef IQM het volgende:
You do that!
Oh, ik heb een tof mailtje gekregen.Over iets waar ik het al een keer met jou over had. Ik spreek je vanavond of zo wel een keer aan op msn. Als jij dan net zo online bent als ik.
Als ik simpelweg wil weten wat er gebeurt is, zonder daar een oordeel over te geven word ik al geband? Wat is dat voor belachelijke situatie?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:43 schreef jagga het volgende:
@ jitz
Ik zou er niet teveel naar vragen/belangstelling in tonen... Van wat ik tot nog toe gelezen heb is dat krtiek = banwaardig op het moment.
Het heeft een historie natuurlijk, maar ikzelf wil niet gebanned worden (what de fuck moet ik anders doen op mijn werk?) dus ik laat het voor wat het is
Mijn klacht is opgelostquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:46 schreef Devvie het volgende:
harro
ik zit al een uur te wachten op een bespreking
Dat zeg ik niet...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik simpelweg wil weten wat er gebeurt is, zonder daar een oordeel over te geven word ik al geband? Wat is dat voor belachelijke situatie?
Ooh zo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:49 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet...
Wat ik bedoelde was, ik ken jouw een beetje (postgedrag enz) en je hebt best een uitgesproken mening.
Mocht je het hele verhaal gaan lezen, kun jij je muil niet houden waarschijnlijk ()
Dus jitz leest > Jitz antwoord > jitz dahhaaaaaaaag![]()
Jij snap?
Wat is er nu weer met Jordy dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is ver, heel erg ver weg van overspannen worden![]()
Maar eeuh, watskeburt? Ik lees allemaal verontrustende zaken over crewbashing, jordeeh en het-hupt.
Ik zit nu ook e.e.a. te lezen. Wat zal ik erover zeggen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:57 schreef jagga het volgende:
Wat ik ervan begrepen heb is:
Een VBL-modje (en tevens FA) leek mod en FA af te zijn. Nu schijnt dat danny dit gedaan heeft omdat ze een onoverkomelijke discussie hadden (of iets in die geest)
In de minuten die daarop volgden zijn er een x aantal users gebanned wegens "crew-bashing". (vonden sommige users nogal emh...merkwaardig zullen we maar zeggen, dat van dat modje)
Sommige Fokkers vinden het dictatoriaal, en maakten vergelijkingen met Stalin en Hitler enz.
T escaleerde allemaal wat, en de algemene opvatting is nu eigenlijk dat kritiek = not done (kritiek op fok/danny/crew) en is banwaardig.
Tot zover was ik gekomen, en toen ben ik opgehouden met lezen. Ik hou me bewust afzijdig
In med>banmeldtopicquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:57 schreef Mike het volgende:
jordeeeh, heeft ook z'n laatste kans verprutst, helemaal weg nu en je hoeft ook niet te mailen.
Weet ik veel, ik weet alleen dat jij altijd je scheur opentrekt met zoietsquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zit nu ook e.e.a. te lezen. Wat zal ik erover zeggen?
Waar heb je het over? Mag er niet gesproken worden over het VBL-incident?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef swarmahoer het volgende:
t is gewoon te lezen in de meden maak er hier geen discussie van aub, scheelt mij werk
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:02 schreef jagga het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik weet alleen dat jij altijd je scheur opentrekt met zoiets![]()
Maar swarma toch! ?!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef swarmahoer het volgende:
t is gewoon te lezen in de meden maak er hier geen discussie van aub, scheelt mij werk
Okey!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef swarmahoer het volgende:
Vreemd, ik had wel in het banmeld topic gekeken, maar had dat van jordy over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef jagga het volgende:
[..]
In med>banmeldtopic
Reden weet ik niet
Jamaar jamaar, je ging uit van het ergstequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:06 schreef swarmahoer het volgende:
daarom, je gaf n keurig antwoord en houd het daarbij
Sorry, ik had je post toen nog niet gezien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:06 schreef swarmahoer het volgende:
daarom, je gaf n keurig antwoord en houd het daarbij
itt tot bobby b, zulke posts vallen bans voor, dus hou er gewoon over op![]()
omdat er dan (zoals net bewezen) er toch weer uitspraken komen die vanaf nu banbaar zijn, en ik geen zin heb hier jullie te controleren, dus heb het er maar over in de topics die er nog over lopen (fb of vbl) als je er zo nodig over moet pratenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
Ik vraag het gewoon nog een keer; waarom mogen wij het hier niet over hebben?
Omdat appel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
Waarschijnlijk om meer crew-bashing te voorkomen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
maakt niet uit, k ga niks doorgeven ofzo, maar wel t verzoek het er niet in klb over te hebben iig, de topics die er over lopen en nog open zijn kan het iigquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, ik had je post toen nog niet gezien.
Zoals net bewezen? Ik heb hier nog geen banwaardige uitspraak gezienquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat er dan (zoals net bewezen) er toch weer uitspraken komen die vanaf nu banbaar zijn, en ik geen zin heb hier jullie te controleren, dus heb het er maar over in de topics die er nog over lopen (fb of vbl) als je er zo nodig over moet praten
die is dan ook geeditquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoals net bewezen? Ik heb hier nog geen banwaardige uitspraak gezienOf kijk ik nu met mn neus?
Oké, dat is goed.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maakt niet uit, k ga niks doorgeven ofzo, maar wel t verzoek het er niet in klb over te hebben iig, de topics die er over lopen en nog open zijn kan het iig
Mijn post.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoals net bewezen? Ik heb hier nog geen banwaardige uitspraak gezienOf kijk ik nu met mn neus?
Maar waarom, dat is de grote vraagquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jordeeeh alweer gebanned?
Ik dacht dat hij zich gebeterd had?
Ik heb niemand op msnquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:14 schreef swarmahoer het volgende:
verkeerd gedacht
hij heeft zich niet aan beloftes gehouden waardoor hij terug mocht komen, en heeft crew lopen bashen, einde verhaalen ook bans worden niet besproken
![]()
jullie hebben elkaar toch allemaal op msn
Ik heb niet eens MSN.quote:
Vroeger wel gehad, maar ben ooit mijn wachtwoord kwijt geraakt. En als ik m'n wachtwoord opnieuw opvraag stuurt ie het naar het email adres waar ik dus niet meer in kom.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:14 schreef swarmahoer het volgende:
verkeerd gedacht
hij heeft zich niet aan beloftes gehouden waardoor hij terug mocht komen, en heeft crew lopen bashen, einde verhaalen ook bans worden niet besproken
![]()
jullie hebben elkaar toch allemaal op msn
Had het vroeger ook, maar gewoon gestopt met gebruiken. Als ik iemand wil spreken dan bel of mail ik wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroeger wel gehad, maar ben ooit mijn wachtwoord kwijt geraakt. En als ik m'n wachtwoord opnieuw opvraag stuurt ie het naar het email adres waar ik dus niet meer in kom.Had geen zin om een nieuwe aan te maken.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:19 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb zelfs een swarmahoer account aangemaakt voor alle fokkers die me op msn wilde(en ja die waren er
)
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga naar college.
Het genoegen was geheel aan mijn zijde, en ik wens u dan ook een plezierige voortzetting van de dag.
Rollator en de groenten
moest jij niet weg?quote:
Inderdaad, dat zouden ze banwaardig moeten maken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:27 schreef jagga het volgende:
[..]
moest jij niet weg?
(en welke debiel zegt nou rollator en de groenten, echt_! )
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zouden ze banwaardig moeten maken.
quote:jitzzzze banned. Zei rollator en groenten ipv de groeten of wat dan ook
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef Broekpaling het volgende:
Over patat gesproken!
Frituur aanslingerd*
..en ik zit aan de toastjes met garnalen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef Broekpaling het volgende:
Over patat gesproken!
Frituur aanslingerd*
Over enkele seconden binnen.quote:
Swarma kan niet bannen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:45 schreef jagga het volgende:
Zou Swarma in zijn voor een geintje?
Jitz bannen voor een paar uur met als reden idd: afscheid nemen met rollator en groenten, gast!_!
Gewoon, omdat het kan en leuk is
Binnen en gelijk kijken. Daah!quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben wel in voor n geintje, maar denk niet dat het verzoek serieus genomen wordt
quote:The name 'gorilla' was derived from a Greek translation of the word Gorillai ("tribe of hairy women"), described by Hanno the Navigator, a Carthaginian explorer who led a voyage (circa 480 BC) around the coast of West Africa
Mensen zijn gestoord.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:48 schreef IQM het volgende:
http://www.endandit.nl/bi(...)naar-haar-dochtertje
Dit is wel fucking bizar.Daar moet je wel érg vergevingsgezind voor zijn.
![]()
Spreek voor jezelf, gekquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mensen zijn gestoord.
Inmiddels bijna allemaal.
Ik dacht dat je college had.quote:
Misschien moet je dan een keer opletten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heb ik ook maar ik snap er werkelijk waar echt geen ene flikker van
Als je toevallig een keer in Den Haag bent op maandag moet je echt hier heen. Erg interessant.quote:
ik doe echt mn best, maar dit vak is één van de weinige dingen wat ik niet kanquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien moet je dan een keer opletten.
Wat doe je dan in godsnaam op fok?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik doe echt mn best, maar dit vak is één van de weinige dingen wat ik niet kan
daar heb ik ook een poephekel aan. Maar dit vak is individueel. Niets met groepjes enzo. Maak je geen zorgen, ik heb alleen mezelf ermeequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat doe je dan in godsnaam op fok?
Waar ik zo'n hekel aan heb is mensen die niet naar college komen of tijdens college op hyves zitten en dan bij projecten waarbij je de kennis uit het hoorcollege moeten interpreteren zeggen dat ze er niks van snappen.
Ahh oke.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
daar heb ik ook een poephekel aan. Maar dit vak is individueel. Niets met groepjes enzo. Maak je geen zorgen, ik heb alleen mezelf ermee
Vandaag ook, hadden we tijdens OWG een casus waarbij er een ziektebeeld voorkwam wat tijdens een college het uur daarvoor werd uitgelegd. Degene die niet aanwezig waren moesten continu dingen vragen die ze niet snapten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
daar denk ik wel aan, omdat ik ook poep op zulke groepsgenoten.
dood moeten zequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vandaag ook, hadden we tijdens OWG een casus waarbij er een ziektebeeld voorkwam wat tijdens een college het uur daarvoor werd uitgelegd. Degene die niet aanwezig waren moesten continu dingen vragen die ze niet snapten.![]()
Otis 2.0quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zag net Denny Landzaat. Hij had een trui aan met het wapen van Amsterdam erop.![]()
Nee. Whehe, beginner.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehe, economische studies
(volgens mij)
Allemoal.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:13 schreef Maisnon het volgende:
Help mij eens kiezen,
Chocola, banaan of aardbei
HAI O.quote:
Ik moet nog man, om 5 uurquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Fijne dag achter de rug op onze geliefde Uva?
Ortho?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik moet nog man, om 5 uur![]()
Was naar de ortho vanochtend. SPANGE chicks gek![]()
![]()
wat denk je? Banaan natuurlijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:13 schreef Maisnon het volgende:
Help mij eens kiezen,
Chocola, banaan of aardbei
Ik heb geen beugel meer hoowrquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ortho?Ik wist niet dat je in de brugklas zat.
PS: pics?
Wtf is dit trouwens?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:57 schreef Mike het volgende:
jordeeeh, heeft ook z'n laatste kans verprutst, helemaal weg nu en je hoeft ook niet te mailen.
watquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
ik wil iets over de vbl-soap zeggen, maar ik doe het niet.
Wat nou?quote:
Nee, ik moet huilen en lachen om de beslissing van Danny.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat nou?Ik heb een leven naast Fok
![]()
Wie verlicht me?
quote:
Gesloten voor life of wat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik moet huilen en lachen om de beslissing van Danny.
Een samenvatting geven mag toch wel, modjes?
Anyway: Raymania kritiek, Raymania geband, users boos, VBL een beetje verneukt, VBL gesloten.
Weet ik veel. Het staat in ieder geval niet meer in de index.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gesloten voor life of wat?![]()
En dit is zooo fucking typisch voor forumadmins![]()
!
Doei Lakitu!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gesloten voor life of wat?![]()
En dit is zooo fucking typisch voor forumadmins![]()
!
Dat wordt de shredder.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
kankerdannywat een kneusje is het ook
quote:
Ik doe niksquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
kankerdannywat een kneusje is het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |