quote:Op maandag 21 september 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar er hoeft toch helemaal niks te gebeuren. Als we gewoon praten hoe het is en zo.
Ik bedoel, het is niet dat we gelijk seksen.
Hoewel, de laatste keer dat we samen waren hebben we dat nog wel gedaan.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:56 schreef Otis2.0 het volgende:
fipo
True that.quote:Op maandag 21 september 2009 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Draag 'm gewoon.Het is echt veel fijner om alles goed te zien.
Ik denken dat je een lekker bitchy antwoord hiervoor zou hebben, krijgen we dit.quote:
Kl3ine brillen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
True that.
Maar deze bril is way too klein en ik heb gewoon geen brillenhoofd.
En wat als we dan seksen. Ik heb al een maand geen seks gehad ja!quote:
Dat van mij was geen grapje.quote:Op maandag 21 september 2009 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik wilde ook een overgewicht grap maken maar ik zag ervan af.
MAAR JE TYPTE HEM ZELF. Dommert!quote:
Ik ben om 11.30 klaarquote:
Nee, eerder onwetend.quote:Op maandag 21 september 2009 23:57 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik nu heel slecht als ik zeg dat ik the notebook nog nooit heb gezien ?
quote:Op maandag 21 september 2009 23:57 schreef Crack_ het volgende:
Dat hoef ik niet te wetenquote:Op maandag 21 september 2009 23:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En wat als we dan seksen. Ik heb al een maand geen seks gehad ja!
[..]
Dat van mij was geen grapje.
[..]
MAAR JE TYPTE HEM ZELF. Dommert!
[..]
Ik ben om 11.30 klaar![]()
Wat doet NB in Pub?
Mijn humane warmte doet zelfs WD smelten.quote:Op maandag 21 september 2009 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denken dat je een lekker bitchy antwoord hiervoor zou hebben, krijgen we dit.
Ik zou het een pluspunt noemen, maar ik ben de enige hier geloof ik.quote:Op maandag 21 september 2009 23:57 schreef Crack_ het volgende:
Wat doe je eigenlijk voor opleiding als ik brutaal mag zijn?quote:Op maandag 21 september 2009 23:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben om 11.30 klaar![]()
Wat doet NB in Pub?
Lul niet, er is vast een bril die jou leuk staat.quote:Op maandag 21 september 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
True that.
Maar deze bril is way too klein en ik heb gewoon geen brillenhoofd.
Iehl, Brad Pitt.quote:Op maandag 21 september 2009 23:57 schreef IQM het volgende:
En nu heb ik tenminste een legitieme reden om zó de verte in te turen, als ik iets niet goed zie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 21 september 2009 23:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou het een pluspunt noemen, maar ik ben de enige hier geloof ik.
Laura.quote:Op maandag 21 september 2009 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te weten![]()
Nee, ik las het ook, wat dinges typte.
Niet mn eigen quote, DOMBOOOO!
QFTquote:
Hbo-v.quote:Op maandag 21 september 2009 23:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor opleiding als ik brutaal mag zijn?
Bt?quote:Op maandag 21 september 2009 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
Hahaha, weer een note van dat kankerkonijn van PUB
Ja want jij hebt geen smaak.quote:Op maandag 21 september 2009 23:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou het een pluspunt noemen, maar ik ben de enige hier geloof ik.
Mjeh, kweenie. Misschien dat ik het binnenkort eens probeer.quote:Op maandag 21 september 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lul niet, er is vast een bril die jou leuk staat.En iedereen weet dat mensen met brillen supersexy zijn en autoriteit uitstralen.
OH MY GAWD HIJ IS ZO GEYL MET DAT BAARDJEquote:Op maandag 21 september 2009 23:57 schreef IQM het volgende:
En nu heb ik tenminste een legitieme reden om zó de verte in te turen, als ik iets niet goed zie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heb jij voor stouts gedaan?quote:Op maandag 21 september 2009 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
Hahaha, weer een note van dat kankerkonijn van PUB
Het was een grapje hoor, over je polsquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een fitness-schema voor mezelf opgesteld + voedingschema. Ik ga muscles kweken.
maandag: kijken naar chantal jansen met me broek uit, daarna snel kijken naar patricia paay.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een fitness-schema voor mezelf opgesteld + voedingschema. Ik ga muscles kweken.
quote:
Goede grap.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
maandag: kijken naar chantal jansen met me broek uit, daarna snel kijken naar patricia paay.
dit 5x herhalen?
Nee man, het is tijd. Ik ga een keiharde borst trainen en dan v-halzen in de winter dragen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het was een grapje hoor, over je pols.
Kijk jij maar eens in mijn FoBo naar de muziek en films, en dan zul je moeten erkennen dat ik wel smaak heb.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
maandag: kijken naar chantal jansen met me broek uit, daarna snel kijken naar patricia paay.
dit 5x herhalen?
SSSST.. Over smaak valt uberhaupt niet te twistenquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kijk jij maar eens in mijn FoBo naar de muziek en films, en dan zul je moeten erkennen dat ik wel smaak heb.
Ik vind alleen The Notebook crap.
Reservoir Dogs heb je, maar Snatch en Pulp Fiction niet. Derhalve afgekeurd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kijk jij maar eens in mijn FoBo naar de muziek en films, en dan zul je moeten erkennen dat ik wel smaak heb.
Ik vind alleen The Notebook crap.
Hij heeft op allebei de foto's een baardje en hij is fucking in de 40 en bejaard, lijkenpikster.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OH MY GAWD HIJ IS ZO GEYL MET DAT BAARDJE![]()
![]()
Ik wil hierna ook naar de uni. Ik vind 2e graads een beetje weinig aangezien ik ook de bovenbouw les wil geven.quote:
Dag.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga douchen en naar bedje toe, dag jongens en meisjes
Welterustenquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:06 schreef Crack_ het volgende:
Gelijk heb je. Anders sta je straks voor een vmbo-klas.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil hierna ook naar de uni. Ik vind 2e graads een beetje weinig aangezien ik ook de bovenbouw les wil geven.
Truste!quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga ook maar eens. Het was kort maar krachtigquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:06 schreef Crack_ het volgende:
Zoolander!!quote:
Jij ook al.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken alleen Hope In The Mirror van hunquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Dit nummer is echt geweldig, jammer dat die band zo onbekend is geblevenen Stuart Price zit nog wel in de band die solo en als producer echt veel bekends heeft gedaan
Ik ga een torrent zoeken straksquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:13 schreef Maisnon het volgende:
Wut het nieuwe album van Zoot Woman is eindelijk uit![]()
dat maakt mn avond, serieus
Willen we t weten?quote:
Klopt die is van hunquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ken alleen Hope In The Mirror van hun
(Volgens mij)
Ja dat weet ik.. Maar ik bedoelde.. Volgens mij is dat idd de enige die ik ken van hunquote:
AARGH dat is wel &%$^$%#$#%$&^quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En die is er nog nietik ga nu op nieuwsgroepen kijken
Je bent zo geobsedeerd met mij, kun je niet beter foto's van mooie vrouwen posten? Nu hebben alleen vrouwen wat te soppen, anders hebben wij er ook nog wat aan.quote:
Jij denkt dat vrouwen op jou soppen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent zo geobserdeerd met mij, kun je niet beter foto's van mooie vrouwen posten? Nu hebben alleen vrouwen wat te soppen, anders hebben wij er ook nog wat aan.\
(zie je hoe ik het omdraaide, jouw gay-meter omhoog gooide, ik mezelf complimenteerde, en een suggestie naar foto's van mooie vrouwen in 1 post verwerkte.)
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent zo geobsedeerd met mij, kun je niet beter foto's van mooie vrouwen posten? Nu hebben alleen vrouwen wat te soppen, anders hebben wij er ook nog wat aan.![]()
(zie je hoe ik het omdraaide, jouw gay-meter omhoog gooide, ik mezelf complimenteerde, en een suggestie naar foto's van mooie vrouwen in 1 post verwerkte.)
Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent zo geobserdeerd met mij, kun je niet beter foto's van mooie vrouwen posten? Nu hebben alleen vrouwen wat te soppen, anders hebben wij er ook nog wat aan.\
Nee, sorry ik zag enkel hoe jij weer eens faalde.quote:(zie je hoe ik het omdraaide, jouw gay-meter omhoog gooide, ik mezelf complimenteerde, en een suggestie naar foto's van mooie vrouwen in 1 post verwerkte.)
quote:
Ik had al kunnen verwachten wat er daarna kwam ehquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had al kunnen verwachten wat er daarna kwam eh
Ik dacht al... Je wist het al.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had al kunnen verwachten wat er daarna kwam eh
T geeft niet hoor.. Maar ik voelde al aan m'n grote teen wat je ging postenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga slapen, het is morgen immers weer vroeg dag.
Maar Rascal Flatts is niet echt country natuurlijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
T geeft niet hoor.. Maar ik voelde al aan m'n grote teen wat je ging posten
Jawel hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar Rascal Flatts is niet echt country natuurlijk. Ze komen zelfs uit het noorden
. Wel goed toch,
?
Nee, ik zit in een postoorlog met IQM om de 1 of andere reden, en iedere keer als hij begint, reageer ik terug.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij denkt dat vrouwen op jou soppen?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik zit in een postoorlog met IQM
quote:
Je deelt mijn mening?quote:
Altijd!quote:
Ja, net als die andee 9498483837 posts van bepaalde users.quote:
Dat zijn ook goede edits?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, net als die andee 9498483837 posts van bepaalde users.
ZATHEID?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, net als die andee 9498483837 posts van bepaalde users.
Het is maar hoe je er tegen aan kijkt.quote:
Okee, ik klop dingen op.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat klop je toch graag dingen op, Lamon.De constante drang naar aandacht.. it must be killing you.
Nee, anderenquote:
Ik wil een linkjequote:Op dinsdag 22 september 2009 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Het album is tot nu toe tof hoor Dqod
Ik wel. Is namelijk lachen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:29 schreef Lamon. het volgende:
Ik download en upload iig geen filmpjes van andere mannen op internet.
Is dat zo? Post dan eens een filmpje van jezelf dan download ik em en upload ik em, en dan kijk ik of ik moet lachen.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar hoe je er tegen aan kijkt.
ZH 2009
Noorsebol.?quote:
Sorry, ik ben bang dat ik nooit zo diep zal zinken dat ik mezelf als een complete debiel gedraag voor de webcam en dan de neiging heb om dat te delen met de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is dat zo? Post dan eens een filmpje van jezelf dan download ik em en upload ik em, en dan kijk ik of ik moet lachen.
Kan niet want hij staat op van die nieuwsgroepen wat je zo speciaal moet downloaden met account enzoquote:
quote:
welkquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Het album is tot nu toe tof hoor Dqod
Welke dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb wel meer geniale quotes maar die quote je nooit.
[..]
Noorsebol.?
Bohhh ok..quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kan niet want hij staat op van die nieuwsgroepen wat je zo speciaal moet downloaden met account enzo
Als het een troost is: ik vind hem wel minder goed dan het eerste album en die is wel te vinden. Het tweede album en deze zijn even goed tot nu toedat kwartier dat ik ervan gehoord heb haha.
De eerste is nog tussen rock en dance in, de 2e meer dance al, en dit helemaal omdat die Stuart Price daar zo in geperfectioneerd is
Maar ik vind dat er wel nog mooie stukken in zitten
Zoot Womanquote:
quote:
Weet ik niet. Ik moet nog steeds een beetje gniffelen om de opmerking van de moeder van K. over het hotel en over dat stuk van dat kind op de piano.quote:
Je bent zelf saai, de laatste tijd na 0:00quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Fok! word echt saai laatste tijd na 0:00
Een psycholoog zou deze zin vertalen als:quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, ik ben bang dat ik nooit zo diep zal zinken dat ik mezelf als een complete debiel gedraag voor de webcam en dan de neiging heb om dat te delen met de rest van de wereld.
Ik vond dat stuk met dat kind en de piano wel het leukste...quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik moet nog steeds een beetje gniffelen om de opmerking van de moeder van K. over het hotel en over dat stuk van dat kind op de piano.
En nog wel meer, maar dat heb ik niet naar jou gestuurd.
Nu moet je van jou gebrek, niet mijn gebrek makenquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf saai, de laatste tijd na 0:00
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf saai, de laatste tijd na 0:00
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:43 schreef Siniti het volgende:
Oh leuk, weer een IQM-Lamon discussie.
[ afbeelding ]
Omdat K het typte.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond dat stuk met dat kind en de piano wel het leukste...
Drie keer raden waarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk niet voor anderen, dom stuk vreten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een psycholoog zou deze zin vertalen als:
"Sorry, ik heb een image op internet opgebouwd, en daar hecht ik daadwerkelijk waarde aan, en als ik een foto of video van mezelf zou laten zien, ben ik bang dat mijn zorgvuldig opgebouwde image als stukjes uiteen valt, daarom doe ik makkelijk en ludiek, want ik wil dit ten alle tijden voorkomen."
Ik begon niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:43 schreef Siniti het volgende:
Oh leuk, weer een IQM-Lamon discussie.
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Denk niet voor anderen, dom stuk vreten.
Genoeg mensen weten hoe ik eruit zie, dus geen reden om bang te zijn dat mijn "image" uiteenvalt.Het heeft me alleen maar meer fans opgeleverd.
quote:
Tevens maak je spelfouten, derhalve neem ik je niet serieus.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nu moet je van jou gebrek, niet mijn gebrek maken
Leuk eh? Chips?quote:
quote:
Wat als de kipfilet nou op is en je alleen nog maar popcorn hebt? Wat dan? Nou?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:47 schreef Chain_Reaction het volgende:
Popcorn is gay, de moderne mens eet kipfilet bij een film.
Dat soort optredens zijn altijd zo briljantquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:47 schreef Maisnon het volgende:
Geweldigja van Flabber
Muse die optreed in een italiaans programma en helemaal moet playbacken wat ze dom vinden.... dus voor de grap verwisselen alle bandleden even van plaats
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tevens maak je spelfouten, derhalve neem ik je niet serieus.
Niet zo huilie doen.
Je moet altijd een voorraad kipfilet hebben, kennelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat als de kipfilet nou op is en je alleen nog maar popcorn hebt? Wat dan? Nou?
Dan is het de hoogste tijd een ander inkoopbeleid te hanteren. Misschien verdien je ook wel niet beter als je zo matig inkoopt dat je nog enkel popcorn hebt, maar zoals je weet spreken grote denkers zoals ik voor de mensheid in het algemeen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat als de kipfilet nou op is en je alleen nog maar popcorn hebt? Wat dan? Nou?
Oef, gelukkig, dan stop ik, en ga ik weer leuke YouTube filmpjes posten van goede muziek.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daarom is het ook een IQM-Lamon discussie en niet een Lamon-IQM discussie
Dat word dus kippen houdenquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet altijd een voorraad kipfilet hebben, kennelijk.
En dat is onmogelijk?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet altijd een voorraad kipfilet hebben, kennelijk.
Geweldige comeback, ja.quote:
Teehee, ik heb niet eens popcornquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:51 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Dan is het de hoogste tijd een ander inkoopbeleid te hanteren. Misschien verdien je ook wel niet beter als je zo matig inkoopt dat je nog enkel popcorn hebt, maar zoals je weet spreken grote denkers zoals ik voor de mensheid in het algemeen.
Whut? Wie? Waar?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:51 schreef Zotheid het volgende:
HEUY M. REAGEER EENS JOH!
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat K het typte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tof !quote:
Joahhh lijkt me wel (weer) leuk!quote:
Nee zeker niet.quote:
Ik ging bij een vriend met kippen altijd de eieren met de bugs beschieten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Joahhh lijkt me wel (weer) leuk!
Lekkere verse eitjes enzulks
*denkt terug aan die goeie ouwe tijd, toen we thuis kipjes hadden*
Typisch.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:57 schreef Zotheid het volgende:
Kutzooi. Moet ik iets van een site halen, is die site down.
Typisch voor het wereldwijde web of voor de browsende persoon?quote:
Nou jaaaa!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ging bij een vriend met kippen altijd de eieren met de bugs beschieten.
Luister dan!
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Typisch voor het wereldwijde web of voor de browsende persoon?
Ja maar dat waren bevruchte eitjes.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou jaaaa!!
Eieren moet je eten, niet kapotschieten
Daarvoor heb je moeder's servies
In ZH's geval: beiden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Typisch voor het wereldwijde web of voor de browsende persoon?
ZH!!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja maar dat waren bevruchte eitjes.
Dat was een grapje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
ZH!!!!
DIE KUIKENTJES.. WAT DOE JE
Eitjesabortus.. *huillie doet*
Ja?quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doet bij jou http://www.merckmanual.nl/ het dan wel?
Pffffoei.. Ok gelukkigquote:
Zal ik je troosten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pffffoei.. Ok gelukkig
Jeetje zeg, laat me nooit meer zo schrikken eh!!!![]()
quote:
Met firefox kom ik de site wel op, maar ik kom niet bij COPD.quote:
Deze bewaar ik voor het nageslacht.quote:
IK BEN HEUL GEEN PLAYAH. Dat heb ik gisteren wel bewezen.quote:
Lastig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met firefox kom ik de site wel op, maar ik kom niet bij COPD.
Je was toch zo goed in sarcasme.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze bewaar ik voor het nageslacht.
Ik ben niet gevoelig voor playah-activiteiten/e-hosselingquote:
Sites die alleen met IE kunnen omgaan.quote:
E-hosseling?quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben niet gevoelig voor playah-activiteiten/e-hosseling
Maar je mag me wel een knuffel geven [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:03 schreef Siniti het volgende:
homo's jullie met jullie damnien rice
Nee, ik moet slapen en wel ... NU.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je was toch zo goed in sarcasme.
Kan jij voor mij op COPD zoeken en dan tekst die bij de link bij spirometrisch onderzoek kopiëren? Dank je wel.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:12 schreef Zotheid het volgende:
Sorry, ik vond mezelf even heel grappig.
Laat me maar in de zeik zitten. Potjandorrie. Ik hoop jou nooit op de EHBO tegen te komen. Bah.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik moet slapen en wel ... NU.
KK
quote:
Jij bent degene met een MAC, bovendien kan ik het niet vinden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laat me maar in de zeik zitten. Potjandorrie. Ik hoop jou nooit op de EHBO tegen te komen. Bah.
[..]![]()
![]()
Dan ben je ietwat te laat iddquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:17 schreef Siniti het volgende:
Ik wilde eigenlijk om 0:00 naar bed vandaag. Het is mislukt.
Truste. KK!quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent degene met een MAC, bovendien kan ik het niet vinden.![]()
Nu echt weg.
Ik kwijl als ik daar zin in heb!quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:16 schreef Dqod het volgende:
Oh 4EBE welterusten![]()
En je moet eens niet zo kwijlen ZH!!!
Dan moet je nog 22 uur en 40 minuten wachten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:17 schreef Siniti het volgende:
Ik wilde eigenlijk om 0:00 naar bed vandaag. Het is mislukt.
Ik ook wel, maar ik heb geen zin om naar boven te lopenquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Truste. KK!
[..]
Ik kwijl als ik daar zin in heb!
Ik heb behoefte aan slaap.
nee, dan is het alweer morgen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:19 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Dan moet je nog 22 uur en 40 minuten wachten.
Nee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik heb geen zin om naar boven te lopen
Ik kwijl in m'n slaap.. Jij ook?
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:23 schreef Siniti het volgende:
Kutbandjes die klassieke bands coveren
Je weet t gewoon nog niet..quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb zin om gewoon naar m'n bed te lopen maar dan heb ik daar morgen weer de consequenties van.
Slechts een klein detail.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is klassieke muziek, geen klassieke bands![]()
Nietus!quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet t gewoon nog niet..
En wat zijn de consequenties dan?
En klassieke bands die hun eigen muziek maken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:23 schreef Siniti het volgende:
Kutbandjes die klassieke bands coveren
Ok, mijn excusesquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Slechts een klein detail.
[..]
Nietus!
Dat ik m'n OWGzooi niet af heb en iedereen me met de nek aankijkt.
Of eigenlijk niet maar ik was laatst ook al niet gegaan.
Dat mag welquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En klassieke bands die hun eigen muziek maken?
Ik moet er zo'n 8 uur uit. Nog alle tijd om te slapen dus.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, mijn excuses
En dat is lastig idd
Maar niet te laat naar bed eh (zeg ik)
Wat nou weerquote:
Ach..Iquote:
Begrijpelijk.. Maar niet zo negatief hoor..quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:39 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ach..I
k gewoon geen vertrouwen in onze soort dat is alles.
Yaayquote:
roken is slecht voor je.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:44 schreef Zotheid het volgende:
Omdat het roken van sigaretten de belangrijkste oorzaak is van COPD, is stoppen met roken de belangrijkste behandeling. Door te stoppen met roken op een moment dat de luchtwegobstructie nog licht of matig is, wordt de ontwikkeling van een invaliderende kortademigheid vertraagd. Stoppen met roken heeft echter op elk moment tijdens het ziekteproces enig gunstig effect. Daarbij moet de patiënt blootstelling aan andere irriterende stoffen in de lucht proberen te vermijden.
Als de patiënt griep of longontsteking krijgt, kan COPD duidelijk verergeren. Daarom dient een patiënt met deze aandoening jaarlijks tegen griep te worden ingeënt.
Spierspasmen, ontsteking en verhoogde slijmvorming behoren tot de omkeerbare processen van luchtwegobstructie. De klachten zullen in het algemeen afnemen wanneer een van deze symptomen verbetert. Spierspasmen kunnen worden verminderd met bronchusverwijders, inclusief bèta-adrenerge receptoragonisten (zoals salbutamol in een dosisaërosol) en oraal toegediende theofylline met gereguleerde afgifte. Ontsteking kan worden verminderd door toepassing van corticosteroïden, maar slechts bij ongeveer 20% van de patiënten reageren de symptomen op corticosteroïden. Er bestaat geen betrouwbare therapie om het slijm te verdunnen zodat dit gemakkelijk kan worden opgehoest. Door uitdroging te vermijden kan echter wel worden voorkomen dat het slijm taai wordt. Een vuistregel is om zoveel te drinken dat de urine, met uitzondering van de ochtendurine, licht van kleur blijft. Bij ernstige COPD kan ademhalingstherapie helpen het slijm in de longen los te maken.
COPD kan soms plotseling optreden door een bacteriële infectie, die met antibiotica kan worden behandeld. Vaak wordt een kuur van zeven tot tien dagen voorgeschreven. Veel artsen schrijven hun patiënten een voorraad antibiotica voor met het advies deze weer in te nemen zodra de ziekte opnieuw optreedt.
Langdurige zuurstoftherapie werkt levensverlengend bij patiënten met ernstige COPD bij wie een gevaarlijk laag zuurstofgehalte in het bloed bestaat. Hoewel continue zuurstoftoediening de beste behandeling is, heeft minimaal 15 uur zuurstof per etmaal ook een gunstig effect. Deze behandeling vermindert het overschot aan rode bloedcellen dat door een laag zuurstofgehalte wordt veroorzaakt, verbetert het geestelijk functioneren van de patiënt en heeft een gunstig effect op hartfalen veroorzaakt door COPD. Door zuurstoftoediening neemt de benauwdheid tijdens inspanning ook af.
Zuurstof mag nooit worden gebruikt in de nabijheid van open vuur of tijdens roken. Om thuis zuurstof te kunnen gebruiken, zijn grote tanks samengeperste zuurstof nodig; deze zijn betrekkelijk kostbaar en lastig te leveren. Toediening van zuurstof met een zuurstofconcentrator is goedkoper. Dit apparaat haalt zuurstof uit de lucht en geeft deze via een lange slang aan de patiënt af. Kleine draagbare tanks met samengeperste zuurstof kunnen ook nodig zijn voor korte perioden buitenshuis. Een navulbare tank met vloeibare zuurstof, die zowel binnen als buiten de meeste bewegingsvrijheid geeft, is het duurste systeem.
Thuis en in het ziekenhuis kunnen oefenprogramma's worden uitgevoerd. Met deze programma's kunnen de patiënten hun onafhankelijkheid vergroten en de kwaliteit van hun leven verbeteren. Ze hoeven minder vaak en korter in het ziekenhuis te worden opgenomen en kunnen zich gemakkelijker bewegen, ook al verbetert hun longfunctie niet. De benen worden met hometrainers, traplopen en wandelen geoefend en de armen met gewichten. Vaak wordt aangeraden om tijdens inspanning extra zuurstof te gebruiken. Om beter te kunnen functioneren tijdens bezigheden als koken, hobby's en seksuele activiteit worden speciale technieken aangeleerd. Net als bij elk oefenprogramma gaat de verbeterde conditie weer snel achteruit als de oefeningen worden gestaakt.
Bij mensen met een ernstige alfa-1-antitrypsinedeficiëntie kan het ontbrekende eiwit worden aangevuld. Deze behandeling bestaat uit wekelijkse intraveneuze infusies van het eiwit en is erg kostbaar. Ook kan een longtransplantatie worden uitgevoerd.
Bij patiënten met ernstig longemfyseem kan in een vroeg stadium een operatie worden uitgevoerd, de zogenaamde longvolumereductieoperatie. Dit is een complexe ingreep, waarbij de patiënt minstens zes maanden voor de operatie moet stoppen met roken en een intensief oefenprogramma moet ondergaan. Door deze operatie verbeteren bij een aantal patiënten de longfunctie en het vermogen om inspanning te leveren. Het is echter niet bekend hoe lang deze verbetering aanhoudt.
Iemand zin om dat even samen te vatten? Dank u.
Het komt erop neer dat tevreden rokers geen onruststokers zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:44 schreef Zotheid het volgende:
Omdat het roken van sigaretten de belangrijkste oorzaak is van COPD, is stoppen met roken de belangrijkste behandeling. Door te stoppen met roken op een moment dat de luchtwegobstructie nog licht of matig is, wordt de ontwikkeling van een invaliderende kortademigheid vertraagd. Stoppen met roken heeft echter op elk moment tijdens het ziekteproces enig gunstig effect. Daarbij moet de patiënt blootstelling aan andere irriterende stoffen in de lucht proberen te vermijden.
Als de patiënt griep of longontsteking krijgt, kan COPD duidelijk verergeren. Daarom dient een patiënt met deze aandoening jaarlijks tegen griep te worden ingeënt.
Spierspasmen, ontsteking en verhoogde slijmvorming behoren tot de omkeerbare processen van luchtwegobstructie. De klachten zullen in het algemeen afnemen wanneer een van deze symptomen verbetert. Spierspasmen kunnen worden verminderd met bronchusverwijders, inclusief bèta-adrenerge receptoragonisten (zoals salbutamol in een dosisaërosol) en oraal toegediende theofylline met gereguleerde afgifte. Ontsteking kan worden verminderd door toepassing van corticosteroïden, maar slechts bij ongeveer 20% van de patiënten reageren de symptomen op corticosteroïden. Er bestaat geen betrouwbare therapie om het slijm te verdunnen zodat dit gemakkelijk kan worden opgehoest. Door uitdroging te vermijden kan echter wel worden voorkomen dat het slijm taai wordt. Een vuistregel is om zoveel te drinken dat de urine, met uitzondering van de ochtendurine, licht van kleur blijft. Bij ernstige COPD kan ademhalingstherapie helpen het slijm in de longen los te maken.
COPD kan soms plotseling optreden door een bacteriële infectie, die met antibiotica kan worden behandeld. Vaak wordt een kuur van zeven tot tien dagen voorgeschreven. Veel artsen schrijven hun patiënten een voorraad antibiotica voor met het advies deze weer in te nemen zodra de ziekte opnieuw optreedt.
Langdurige zuurstoftherapie werkt levensverlengend bij patiënten met ernstige COPD bij wie een gevaarlijk laag zuurstofgehalte in het bloed bestaat. Hoewel continue zuurstoftoediening de beste behandeling is, heeft minimaal 15 uur zuurstof per etmaal ook een gunstig effect. Deze behandeling vermindert het overschot aan rode bloedcellen dat door een laag zuurstofgehalte wordt veroorzaakt, verbetert het geestelijk functioneren van de patiënt en heeft een gunstig effect op hartfalen veroorzaakt door COPD. Door zuurstoftoediening neemt de benauwdheid tijdens inspanning ook af.
Zuurstof mag nooit worden gebruikt in de nabijheid van open vuur of tijdens roken. Om thuis zuurstof te kunnen gebruiken, zijn grote tanks samengeperste zuurstof nodig; deze zijn betrekkelijk kostbaar en lastig te leveren. Toediening van zuurstof met een zuurstofconcentrator is goedkoper. Dit apparaat haalt zuurstof uit de lucht en geeft deze via een lange slang aan de patiënt af. Kleine draagbare tanks met samengeperste zuurstof kunnen ook nodig zijn voor korte perioden buitenshuis. Een navulbare tank met vloeibare zuurstof, die zowel binnen als buiten de meeste bewegingsvrijheid geeft, is het duurste systeem.
Thuis en in het ziekenhuis kunnen oefenprogramma's worden uitgevoerd. Met deze programma's kunnen de patiënten hun onafhankelijkheid vergroten en de kwaliteit van hun leven verbeteren. Ze hoeven minder vaak en korter in het ziekenhuis te worden opgenomen en kunnen zich gemakkelijker bewegen, ook al verbetert hun longfunctie niet. De benen worden met hometrainers, traplopen en wandelen geoefend en de armen met gewichten. Vaak wordt aangeraden om tijdens inspanning extra zuurstof te gebruiken. Om beter te kunnen functioneren tijdens bezigheden als koken, hobby's en seksuele activiteit worden speciale technieken aangeleerd. Net als bij elk oefenprogramma gaat de verbeterde conditie weer snel achteruit als de oefeningen worden gestaakt.
Bij mensen met een ernstige alfa-1-antitrypsinedeficiëntie kan het ontbrekende eiwit worden aangevuld. Deze behandeling bestaat uit wekelijkse intraveneuze infusies van het eiwit en is erg kostbaar. Ook kan een longtransplantatie worden uitgevoerd.
Bij patiënten met ernstig longemfyseem kan in een vroeg stadium een operatie worden uitgevoerd, de zogenaamde longvolumereductieoperatie. Dit is een complexe ingreep, waarbij de patiënt minstens zes maanden voor de operatie moet stoppen met roken en een intensief oefenprogramma moet ondergaan. Door deze operatie verbeteren bij een aantal patiënten de longfunctie en het vermogen om inspanning te leveren. Het is echter niet bekend hoe lang deze verbetering aanhoudt.
Iemand zin om dat even samen te vatten? Dank u.
1:53 dat filmpjequote:
Ik ben gewoon verslaafdquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:47 schreef Siniti het volgende:
Mensen die roken
Kijk mij eens stoer alternatief doen
superstoer kijk mij een peuk hebben
Mensen die denken dat mensen roken omdat dat zo stoer is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:47 schreef Siniti het volgende:
Mensen die roken
HALLO!quote:
Hoi modjequote:
quote:
Toevallig als het over roken gaat!quote:
quote:
Totdat ze opeens COPD of kanker blijken te hebben. Van die mensen die aan het zuurstof hangen maar toch nog hun peuk willen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:46 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat tevreden rokers geen onruststokers zijn.
Ach, je bent ooit begonnen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mensen roken omdat dat zo stoer is.
Rokers die doen alsof ze t daar niet om doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mensen roken omdat dat zo stoer is.
The bridge, wanneer het helemaal losgaat!quote:
Ja dan moet je wel blijven hequote:Op dinsdag 22 september 2009 01:49 schreef jordeeeh het volgende:
Wil ik net gaan douchen/slapen, zie k Ilse posten.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Rokers die doen alsof ze t daar niet om doen.
Wat is er alternatief aan dan? Bijna alle vadsige kampers en de bijna helft van alle studenten en dergelijke roken.. Zeg maar bijna half Nederland.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:47 schreef Siniti het volgende:
Mensen die roken
Ik heb toch weer zeker 2 sigaretten gerookt vanavond, SCHOKKEND!quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toevallig als het over roken gaat!
[..]
Ik moet de medicatie bij COPD weten. Nou goed, ik quote wel een aantal alina's.
[..]
Totdat ze opeens COPD of kanker blijken te hebben. Van die mensen die aan het zuurstof hangen maar toch nog hun peuk willen.
Was maar een fopje hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:52 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Ik rook niet omdat ik het stoer vind.
Hoe kan dat überhaupt als ik het niet stoer vind.
quote:
Picsquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:52 schreef jordeeeh het volgende:
Dan ga ik douchen.
Lekker m'n blote lichaam inzepen
Doei
quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dan moet je wel blijven he!
Nee ik ga ook slapen! Dus.
K zeg de webcam aan als je blijft.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pics?
Ik ga ook, slaap lekker allemaal![]()
!
Geen persoonlijke aanval hoor maar die mensen hebben tenminste hun verslaving overwonnen ipv zich over te geven aan een sigaret.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:52 schreef Dqod het volgende:
Weet je waar ik dan weer totaal NIET tegen kan?
Mensen die gestopt zijn met roken eh..
En dan enorm agressief en overdreven vertellen hoe erg ze er tegen zijn!
Dat is mijn klacht voor vandaag
Check m'n posthistory anders even en zie hoe de verdeling isquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
verdomme![]()
Sinds je mod bent ben je veel te weinig in de klb sc.
die vieze pubbers krijgen al je aandacht.
De cam in je douchequote:Op dinsdag 22 september 2009 01:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zeg de webcam aan als je blijft.
Ik zeg te weinig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Check m'n posthistory anders even en zie hoe de verdeling is!
Zucht, dan maar foto's. Doeiquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De cam in je douche? GEIL!
Maar toch ga ik, nu echt, DOEI!
En dat vind ik ook goed..quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanval hoor maar die mensen hebben tenminste hun verslaving overwonnen ipv zich over te geven aan een sigaret.
Persoonlijk heb ik minder moeite met rokende mensen, dan met selectief verontwaardige paupers.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanval hoor maar die mensen hebben tenminste hun verslaving overwonnen ipv zich over te geven aan een sigaret.
Rustig maar. Ik zit dit op te zoeken omdat het moet, niet omdat ik er zoveel zin in heb.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb toch weer zeker 2 sigaretten gerookt vanavond, SCHOKKEND!
OOooooooOOOOOOOON WITH THE SHOWquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
The bridge, wanneer het helemaal losgaat!![]()
En het nummer wat 1 grote climax is, van begin tot eind:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |