Ik heb studiehandleidingen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. Ja. Wat dat betreft wel. Waar haal jij je huiswerk vandaan? Jij gebruikt stencils die je door de juffrouw uitgedeeld krijgt? Of heb je een schrijfbaar huiswerkboekje? Waar haal jij de informatie vandaan wat betreft wijzigingen in een rooster? Waarmee communiceer je richting je groepsgenoten van je projectgroep? En dan niet hallo zeggen maar meer betreffende de voorgang van het project?
Ik noem maar willekeurige voorbeelden hoor...
Voor sommige mensen staat het rooster niet vast.quote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb studiehandleidingen.Ik heb boeken.
Mijn rooster staat vast.
Ik kan communiceren via telefoon of sms.
En dan ook meer dan alleen hallo.
Ja, dat is niet mijn probleem.quote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Voor sommige mensen staat het rooster niet vast.
Nee dat klopt, maar daarom is het dus lastig als het internet eruit ligt ja.quote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat is niet mijn probleem.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb studiehandleidingen.- ik print niet 200 pagina's per 8 weken uit aan studiehandleidingen
Ik heb boeken.dat is om te leren, huiswerk wordt iedere week op intranet gegooid
Mijn rooster staat vast.mij hogeschool kent veel verloop in lokalen
iets met een tekort ervan
Ik kan communiceren via telefoon of sms.ik ga niet via telefoon uitleggen wat ik heb veranderd aan een rij algemene voorwaarden die we moeten opstellen, dit moeten ze toch echt lézen
![]()
Zo een type ben jequote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat is niet mijn probleem.
en wel meer ookquote:Op maandag 21 september 2009 23:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik prefereer het meiske, mag ze af en toe mijn T-Bird bespelen
kreng nu luister ik sean paul in mn itunesquote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Sean Paul - Hold my Hand
Tof nummer
Hoi. Ik degradeer hoogstwaarschijnlijk naar René2...quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kreng nu luister ik sean paul in mn itunes
Dacht dat ik T-Bird als synoniem voor mijn voortplantingsorgaan had gebruikt?quote:
np: Inna - Hotquote:Op maandag 21 september 2009 23:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
np: All American Rejects - Back To Me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |