Ik heb studiehandleidingen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. Ja. Wat dat betreft wel. Waar haal jij je huiswerk vandaan? Jij gebruikt stencils die je door de juffrouw uitgedeeld krijgt? Of heb je een schrijfbaar huiswerkboekje? Waar haal jij de informatie vandaan wat betreft wijzigingen in een rooster? Waarmee communiceer je richting je groepsgenoten van je projectgroep? En dan niet hallo zeggen maar meer betreffende de voorgang van het project?
Ik noem maar willekeurige voorbeelden hoor...
Voor sommige mensen staat het rooster niet vast.quote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb studiehandleidingen.Ik heb boeken.
Mijn rooster staat vast.
Ik kan communiceren via telefoon of sms.
En dan ook meer dan alleen hallo.
Ja, dat is niet mijn probleem.quote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Voor sommige mensen staat het rooster niet vast.
Nee dat klopt, maar daarom is het dus lastig als het internet eruit ligt ja.quote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat is niet mijn probleem.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb studiehandleidingen.- ik print niet 200 pagina's per 8 weken uit aan studiehandleidingen
Ik heb boeken.dat is om te leren, huiswerk wordt iedere week op intranet gegooid
Mijn rooster staat vast.mij hogeschool kent veel verloop in lokalen
iets met een tekort ervan
Ik kan communiceren via telefoon of sms.ik ga niet via telefoon uitleggen wat ik heb veranderd aan een rij algemene voorwaarden die we moeten opstellen, dit moeten ze toch echt lézen
![]()
Zo een type ben jequote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat is niet mijn probleem.
en wel meer ookquote:Op maandag 21 september 2009 23:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik prefereer het meiske, mag ze af en toe mijn T-Bird bespelen
kreng nu luister ik sean paul in mn itunesquote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Sean Paul - Hold my Hand
Tof nummer
Hoi. Ik degradeer hoogstwaarschijnlijk naar René2...quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kreng nu luister ik sean paul in mn itunes
Dacht dat ik T-Bird als synoniem voor mijn voortplantingsorgaan had gebruikt?quote:
np: Inna - Hotquote:Op maandag 21 september 2009 23:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
np: All American Rejects - Back To Me
just make a clap !quote:
* Renesite koopt Jamba reclaméquote:Op maandag 21 september 2009 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
np: Inna - Hot
op nummer 7 in de top40... Ik verbaas me nergens meer over!
Je mag me wel Noel noemenquote:Op maandag 21 september 2009 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi. Ik degradeer hoogstwaarschijnlijk naar René2...
Of mag ik je Noel noemen.
Ghihihi die ga ik zien !quote:Op maandag 21 september 2009 23:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
np: All American Rejects - Back To Me
doeiquote:
ik heb ze gezien..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
ik heb ze gezien..!
pinkpop en melkweg heb ik ze gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu weer melkweg
AAR
door hun ben ik into rock muziek / punk gerold
![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
NIETEZ!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stukje uitquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
WI WA baby doe maar schudde met je BH
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
stukje uit
np: Big2 ft Willie Wartaal, Turk & P. Fabergé - Murder Inc.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
NIETEZ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Trusten:W.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:01 schreef Renesite het volgende:
Over 7 uur gaat de wekker, dus ga ook maar een snuzzelen
quote:Op maandag 21 september 2009 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
Hahaha, weer een note van dat kankerkonijn van PUB
quote:Op maandag 21 september 2009 23:21 schreef remlof het volgende:
RoBro, half jaar weg. Was al gewaarschuwd maar blijft doorgaan. Veel plezier op stormfront
kan ik er wat aan doen dat die artiesten lijst zo kk groot is, + het nummer gewoon voorbij komt in me itunes lijst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |