Ga je inlezen. Ik denk dat een kanker of COPDbehandeling een stuk meer kost dan dat jouw sigaretten oplevert. Een week op een afdeling in een ziekenhuis kost zo'n 2000 euro, op de ic zelfs 10.000 euro. Maar goed, moet je allemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:54 schreef Lamon. het volgende:
..en roken FTW, we sterven eerder, we betalen ons gek aan accijns, en ze hoeven ons geen 10 jaar in een koud tehuis op te sluiten om ons te voeren en verschonen.
Nee, inderdaad. Van die mensen die zeggen dat ze totaal geen respect hebben voor rokers maar tot een maand geleden er zelf één waren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dat vind ik ook goed..
Maar ze moeten niet hypocriet gaan lopen doen, dat is mijn punt
P.s. Ik ben ook wel eens gestopt, maar op een zwak moment begon ik weer
Jonge ik betaal wat 3 euro accijns per dag of zo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ga je inlezen. Ik denk dat een kanker of COPDbehandeling een stuk meer kost dan dat jouw sigaretten oplevert. Een week op een afdeling in een ziekenhuis kost zo'n 2000 euro, op de ic zelfs 10.000 euro. Maar goed, moet je allemaal zelf weten.
[..]
Nee, inderdaad. Van die mensen die zeggen dat ze totaal geen respect hebben voor rokers maar tot een maand geleden er zelf één waren.
Ik weet niet of ik dat echt bedoel maar ok..quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ga je inlezen. Ik denk dat een kanker of COPDbehandeling een stuk meer kost dan dat jouw sigaretten oplevert. Een week op een afdeling in een ziekenhuis kost zo'n 2000 euro, op de ic zelfs 10.000 euro. Maar goed, moet je allemaal zelf weten.
[..]
Nee, inderdaad. Van die mensen die zeggen dat ze totaal geen respect hebben voor rokers maar tot een maand geleden er zelf één waren.
Over roken.. Discussieer je mee?quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:02 schreef swarmahoer het volgende:
goede nacht beiden
waar gaat t over?
Ik ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:04 schreef Maisnon het volgende:
Men moet verder zelf weten of ze wel roken ofnietmaar ik vind et wel een minpunt
Als je de te hoge stem en de matige teksten negeert, zou je dan ook Robby Valentine moeten proberen, over tempowisselingen gesproken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
OOooooooOOOOOOOON WITH THE SHOW
En et beste Queen-nummer
Echt 3 tempowisselingen elke 30 seconden
Trustenquote:
quote:
mee eensquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:04 schreef Maisnon het volgende:
Men moet verder zelf weten of ze wel roken ofnietmaar ik vind et wel een minpunt
Daar had ik even zin in.quote:
Nou nou.. Wiequote:
Abend!quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:02 schreef swarmahoer het volgende:
goede nacht beiden
waar gaat t over?
Roken helpt tegen stress?quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:05 schreef iszinloos het volgende:
Roken helpt tegen stress en is goed voor het milieu want je gaat eerder dood.
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:04 schreef Maisnon het volgende:
Zo mooi dat een akkoord wat hoger op de hals van een gitaar gespeeld wordt toch lager kan klinken dan een lagere
3 euro per dag. Grof is dat zo'n 1000 euro per jaar. Stel dat je 20 jaar rookt heb je maar 20k opgebracht. Daar red jij je chemokuur niet mee hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Jonge ik betaal wat 3 euro accijns per dag of zo.![]()
En sommige gaan ook gewoon dood voor ze behandeld worden.
Mooi, dan zijn we er over uitquote:
quote:
Het verzorgen van ouderen kost velen malen meer en voor soms wel 20 jaar lang.quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Abend!
[..]
Roken helpt tegen stress?![]()
[..]
Voorbeeld?
[..]
3 euro per dag. Grof is dat zo'n 1000 euro per jaar. Stel dat je 20 jaar rookt heb je maar 20k opgebracht. Daar red jij je chemokuur niet mee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |