quote:Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Issakson is een goede lijnkeeper, alleen buiten de 16 is hij nog wat onzeker maar in de laatste 3/4 wedstrijden heb ik Issakson geen echte blunder (waar een goal of gevaarlijke situatie uitkomt) zien maken hoor.
Even kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 23:12 schreef -SG- het volgende:
Waarom hebben we geen fatsoenlijke OP?
Niet alleen buiten de zestien en ik heb nog genoeg gevaarlijke momenten zien langskomen dankzij "blunders" van Isaksson, dus dat is gewoon flauwekulquote:
Ik bedoel buiten de 5 meterquote:Op maandag 21 september 2009 23:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
Niet alleen buiten de zestien en ik heb nog genoeg gevaarlijke momenten zien langskomen dankzij "blunders" van Isaksson, dus dat is gewoon flauwekul
Gevaarlijke momenten...... ff geheugen opfrissen bal op de paal in Praag.quote:
We zijn gewoon verwend geraakt met Gomes! Die jongen heeft zo veel druk achtergelaten voor z'n opvolger, dan is het voor Isaksson natuurlijk bijna onmogelijk naar verwachting te presteren.quote:Op maandag 21 september 2009 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En wéér een merkwaardig moment tegen Feyenoord...bal lossen die klem had gemoeten.. Ik heb gewoon geen vertrouwen in Isaksson als keeper, sorry.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we dan maar een faal-keeper met de mantel der liefde moeten bedekken, alleen maar omdat hij de Grote Gomes moest opvolgen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:54 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
We zijn gewoon verwend geraakt met Gomes!
Ziet er strak uit!quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met Lazovic, is iets meer populair op dit moment dan Ooijer?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:58 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ziet er strak uit!
Als je toch bezig bent, misschien kan je nieuwe held Manolev d'r nog ergens tussen fantaseren?
Oh, en 60 december een wedstrijd lijkt me wel spannend!
Omdat ze zich vergiste en het eigenlijk voor Marcellis dienden te doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 06:45 schreef Buitendam het volgende:
Ik vroeg het in het vorige topic ook al, maar waarom hoor ik van de sfeeractie-voor-Isaksson--users niets over het feit dat ie zondag door het héle uitvak werd toegezongen? Tot drie keer toe?
Bronquote:Waar Salcido zijn tegenstander Tomasson binnen drie minuten letterlijk liet voelen dat er niets te halen was, daar mocht Lazovic van Van Bronckhorst zichzelf in vorm spelen. Lazovic verpersoonlijkte de ambitie waarmee PSV naar Rotterdam kwam. Uitgefloten, uitgekotst en tóch lachend een van de besten van het veld, zo niet de beste. Twee keer legde de oud-Feyenoorder de basis voor een treffer.
Koef2 moet erin, dat is democratisch beslist!quote:
Nee!quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koef2 moet erin, dat is democratisch beslist!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koef2 moet erin, dat is democratisch beslist!
Iedereen wil Koef2 ,dat blijkt uit de cijfers, alleen een stel zuurpruimen dat zichzelf te serieus neemt nietquote:
Zegt de grootste zuurpruimquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iedereen wil Koef2 ,dat blijkt uit de cijfers, alleen een stel zuurpruimen dat zichzelf te serieus neemt niet
De koef schaamt zich niet voor zijn vreugde uitingen, daar is hij veel te cool voorquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zegt de grootste zuurpruim![]()
Je zat op deze opmerking te wachten toch??
Bij deze dan maar.
Maar Koef zelf wil Koef 2 ook echt niet hoor.
Maak onze super spits niet zo belachelijk alsjeblieft
De publiek opinie is het daar niet mee eensquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:29 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik zeg: houden zo die OP!
Inderdaad, RELLEEEEEEEH!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De publiek opinie is het daar niet mee eens
Er wordt heel wat afgereld vandaag in VBLquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef jpg97 het volgende:
Dat onderlinge geruzie hier, lijkt wel de ajax-selectie
Ajax zou willen dat ze Koef2 hadden!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef jpg97 het volgende:
Dat onderlinge geruzie hier, lijkt wel de ajax-selectie
Check! Vak K dit keer!(dit aangezien het gratis is voor Ons PSV XL ledenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:07 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Koef 2 ftw!! gaat er trouwens iemand morgenavond?!
Pfff, de meerderheid wordt genegeerd, de dictatuur op Fok! slaat zelfs door in het PSV topic!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Verder ziet het er wel gelikt uit.![]()
Pas je op met je postrechten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:18 schreef noxious het volgende:
[..]
Pfff, de meerderheid wordt genegeerd, de dictatuur op Fok! slaat zelfs door in het PSV topic!
Inderdaad, omdat 11 zuurpruimen geen gevoel voor humor hebben moet de rest er onder lijdenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:18 schreef noxious het volgende:
[..]
Pfff, de meerderheid wordt genegeerd, de dictatuur op Fok! slaat zelfs door in het PSV topic!
Pieters kunnen we het over hebben, maar Manolev is een probleem?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:50 schreef Chadi het volgende:
PSV doet het behoorlijk goed. Heb altijd al gezegd dat ze gewoon met dat materiaal bovenin mee kunnen draaien. Ze hebben echter 1 probleem voor de toekomst en dat is Simons/ Engelaar en de back posities . Die laatste vind ik niet echt sterk. Op het middenveld en voorin staat het goed.
ff offtopic: Waar kan ik lezen wat er gebeurd is hier op FOKquote:
Als die daarna maar niet geschorst blijkt te zijn.quote:
Ik denk, en hoop, dat ze bij PSV inmiddels een stuk alerter zijn op zulk soort dingenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Als die daarna maar niet geschorst blijkt te zijn.
Ray was uit crew gekicked, mensen vroeger waarom, admin sloot topics, topics bleven komen, admin ging bannen, mods gingen weg, geen mods = weg voetbal forum...quote:Op woensdag 23 september 2009 10:20 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
ff offtopic: Waar kan ik lezen wat er gebeurd is hier op FOK.
Jawel toch? Maar die stroomde toch in ofniet? Tenminste op psv.tv hoorde ik zoiets. Maar ik kan het ook mis hebben.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Alsof er nooit iets gebeurd is lijkt het wel.
Ah fijn.. Jong PSV niet in de Beker?
Als je kampioen wordt toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Lees nu dat ze door naar de 8e finale. Dan wel in het bekertoernooi voor de belofte. Hmm... Vraag ik me af hoe je als jong PSV/Ajax/Feyenoord etc etc in het hoofdtoernooi komt. :$
Bron: Goal.comquote:Hiddink wel degelijk adviseur van PSV
De rol van Guus Hiddink bij PSV is altijd een beetje onduidelijk. Tijdens een sponsoravond van amateurclub Olympia Boys vertelde hij over het contact dat hij heeft met trainer Fred Rutten.
Als ik vind dat ik Fred Rutten moet bellen, doe ik dat en als hij wil bellen, doet-ie dat. Het is prima als dat zo blijft", vertelde Hiddink over zijn rol bij de Eindhovense club.
Bij het vertrek van Hiddink vertelde PSV dat het geen adviseur wilde die van afstand (Rusland) zijn adviezen kwam geven. Hiddink gaf wel aan dat hij niet verwacht in een officiële functie terug te keren bij PSV.
Hiddink vindt het een goede zaak dat men Fred Rutten alsnog als trainer naar Eindhoven wist te halen. "Dat tekent de club wel, dat men terug is durven komen op een bepaalde beslissing. Dat is een kwaliteit."
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:52 schreef Lemming22 het volgende:
Ohja vanavond bekervoetbal, bijna vergeten
quote:Opstelling PSV:
Isaksson, Maza, Simons, Toivonen, Lazovic, Koevermans, Pieters, Afellay, Marcellis, Manolev en Jonathan.
Wissels: Cássio Ramos, Salcido, Vukovic, Wuytens, Dzsudzsák, Ooijer en Bakkal
Of omdat de meeste op een ander forum zittenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pff normaal gesproken zaten de forums hier vol!
Zal er wel aan liggen dat dit zo'n super wedstrijd is
hehe dat weet ik! Het was ook maar een grapje!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of omdat de meeste op een ander forum zitten
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of omdat de meeste op een ander forum zitten
och dat is altijd in dit soort wedstrijdjes. In de competitie staat er sowieso een wat ander team en is de motivatie een stuk hoger.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef Sj0rSz het volgende:
De laatste tien minuten waren best aardig, maar over het algemeen... Het moet echt beter tegen Willem II. Passes die niet aankomen, voorzetten die hoog over het doel vliegen.
Beetje jammer.
Helaas bewaarheid geworden. Had wel iets meer verwacht van de jongens die niet zo zeker zijn van hun stek bij de eerste 11. En als ik Toivonen weer zo zie spelen op die positie dan is Honda zeker geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:20 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ontopic, ik verwacht er eigenlijk niet veel van vanavond. Verwacht een wat uitgeblust zooitje zo tussen de Europese en (belangrijkere) eredivisie wedstrijden.
Ik vond Toivonen niet al te best, veel te veel onnodig balverlies en wat me vooral opviel was zijn enorme draaicirkel. Kort om een tegenstander heendraaien zat er niet echt in bij hem.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:32 schreef Zapper het volgende:
Zo heel slecht als de commentator wilde doen geloven vond ik het niet, wel jammer dat er niet iets meer gescoord is. Reis moet niet vanaf links, vond Toivonen goed op z'n nieuwe plek en Marcellis viel negatief op. Jammer dat Danko z'n goaltje niet mocht maken, verdient hij toch wel
Dat is dan weer het voordeel van in het stadion zitten.. geen last van het commentaar..quote:Op donderdag 24 september 2009 09:25 schreef Imperatore het volgende:
Ook ik wil me nog even beklagen over de commentator. Hoe krijg je het voor elkaar om elke 5 min te herhalen hoe matig PSV wel niet speelt? Zelfs Aad de Mos en Humberto Tan hadden het er na de wedstrijd nog over.
En daarna volgde het tenenkrommende commentaar van Sierd de Vos bij Utrecht - Groningen. Alleen daarom ben ik al zo blij met de NOS.
Dat snap ik wel, maar dan nog... Lijkt me geen reden om de passing/voorzetten zo slecht te laten zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och dat is altijd in dit soort wedstrijdjes. In de competitie staat er sowieso een wat ander team en is de motivatie een stuk hoger.
Cluj speelde eerder toch al eens in de CL?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
gewoon niet meer over hebben, zaterdag willem II en volgende week Cluj wat door 9 vd 10 mensen echt gruwelijk onderschat gaat worden, enkel omdat het een onbekendere naam is.
Ja en ze maakten het Chelsea erg moeilijk toen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:02 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Cluj speelde eerder toch al eens in de CL?
Vorig seizoen.. Ze haalden 4 punten. 1 tegen Chelsea en 3 tegen AS Roma..quote:Op donderdag 24 september 2009 12:02 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Cluj speelde eerder toch al eens in de CL?
Nou dan denk ik toch niet dat er sprake van onderschatten zal zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 12:18 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Vorig seizoen.. Ze haalden 4 punten. 1 tegen Chelsea en 3 tegen AS Roma..
Daar ga ik ook vanuit!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:23 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou dan denk ik toch niet dat er sprake van onderschatten zal zijn
Ja, was een PSV-supporter......quote:Op donderdag 24 september 2009 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
[IM] Manu, deze is voor jou.
Die kwam hier ook regelmatig toch?
Ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
RIPquote:Op donderdag 24 september 2009 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn laatste bericht in een PSV-topic (voor zover ik kan zoeken)quote:Op donderdag 24 september 2009 13:36 schreef Sj0rSz het volgende:
Ja, was een PSV-supporter......
Zie ook zijn avatar op z'n profiel.
Droevig hoorquote:
Die wedstrijd heeft hij dus niet gehaald.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:51 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zijn laatste bericht in een PSV-topic (voor zover ik kan zoeken)
[..]
Droevig hoor
Nopequote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die wedstrijd heeft hij dus niet gehaald.
Treurig hoor.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ach... Die zag ik hier inderdaad regelmatig.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
Second that.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:39 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ja.
Ik schrik ervan, al kende hem niet persoonlijk.
RIP
Ik word er een beetje moe van.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:04 schreef ErikT het volgende:
Dus nu gaat de ene helft daar zitten, en de andere helft hier.
En er ook nog ruzie over maken.
Wat een kutverhaal.
Ik zie niemand van hier daar de boel verzieken en vind 't ook een beetje erg sneu eerlijk gezegd. Maar ja, we kunnen er weinig aan doen vrees ik behalve zoveel mogelijk negeren. Niet op reageren en hopen dat ze gewoon in hun eigen hoekje blijven.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:04 schreef ErikT het volgende:
Dus nu gaat de ene helft daar zitten, en de andere helft hier.
En er ook nog ruzie over maken.
Wat een kutverhaal.
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
Zo ongeveer het meest walgelijke dat ik hier in al die jaren ben tegengekomen. Snap de ban-duur van slechts 2 weken dan ook niet. Zo'n figuur zou ik nooit meer op m'n forum willen hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:50 schreef Danny het volgende:
En die opmerking was natuurlijk gewoon ZIEK.
Dat dusquote:Op donderdag 24 september 2009 15:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo ongeveer het meest walgelijke dat ik hier in al die jaren ben tegengekomen. Snap de ban-duur van slechts 2 weken dan ook niet. Zo'n figuur zou ik nooit meer op m'n forum willen hebben.
hij heeft ook een permban uiteraard.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo ongeveer het meest walgelijke dat ik hier in al die jaren ben tegengekomen. Snap de ban-duur van slechts 2 weken dan ook niet. Zo'n figuur zou ik nooit meer op m'n forum willen hebben.
Ok prima dan. Mijn bericht was gebaseerd opquote:Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef Danny het volgende:
hij heeft ook een permban uiteraard.
-------quote:Op donderdag 24 september 2009 15:19 schreef remlof het volgende:
Dirty-Little-Monkey, spam en zeer ongepaste opmerking. Twee weken weg.
Het minste dat we kunnen doenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:56 schreef rubbereend het volgende:
kunnen we niet een mooie TT bedenken om manu te gedenken?
Jeetje, dat is wel echt heel erg sneu. Ik bedoel, de hele zaak is verdrietig enzo, maar dan al je helden nog een keer kunnen zien en het niet halen, pfoe...quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Doe dat maarquote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef rubbereend het volgende:
Zal ik er gewoon "Rust zacht Manu" van maken?
Ja lijkt me een mooi gebaarquote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef rubbereend het volgende:
Mooie TTquote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef rubbereend het volgende:
top.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef rubbereend het volgende:
quote:
In welke trant was dat dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zie niemand van hier daar de boel verzieken en vind 't ook een beetje erg sneu eerlijk gezegd. Maar ja, we kunnen er weinig aan doen vrees ik behalve zoveel mogelijk negeren. Niet op reageren en hopen dat ze gewoon in hun eigen hoekje blijven.
laten we het gewoon ff niet oprakelenquote:
Is misschien wel beter, eigenlijk wil ik 't ook niet wetenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten we het gewoon ff niet oprakelen
Mooi, dan kunnen we hier Manu82 nog even gedenken en babbelen over ons PSVquote:Op donderdag 24 september 2009 17:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Is misschien wel beter, eigenlijk wil ik 't ook niet weten
Verstandigerquote:Op donderdag 24 september 2009 17:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we hier Manu82 nog even gedenken en babbelen over ons PSV
PSV was kut gisteren maar niet 1/1000000e zo kut als het heengaan van een jonge ventquote:Op donderdag 24 september 2009 17:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we hier Manu82 nog even gedenken en babbelen over ons PSV
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV was kut gisteren maar niet 1/1000000e zo kut als het heengaan van een jonge vent
Als die dwaas dat soort post plaatst op dat andere forum is-ie daar ook weg hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 15:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zie niemand van hier daar de boel verzieken en vind 't ook een beetje erg sneu eerlijk gezegd. Maar ja, we kunnen er weinig aan doen vrees ik behalve zoveel mogelijk negeren. Niet op reageren en hopen dat ze gewoon in hun eigen hoekje blijven.
Klopt. Heb ik net op geproostquote:Op donderdag 24 september 2009 19:30 schreef Doc het volgende:
Als ik het me goed herinner had hij ook een Manchester City icoontje ooit, of vergis ik me nu?
quote:Ik heb op het fok forum een heel ongelukkige opmerking gemaakt, die in ieder geval niet zo bedoeld was.
Het ging om de opmerking "ik leef nog!" wat bedoeld was als dat ik nog niet gebanned was. Maar ik hoor net dat een tijdje geleden een actieve VBL user is overleden en dat mensen dachten dat ik het daarom zei. In ieder geval had ik hier nog nooit van gehoord, en was het dus ook niet op die manier bedoeld, want ik begrijp dat het dan wel een hele botte opmerking is. Misschien dat ik dat later nog even met een kloon zal laten weten en mijn excuses zal aanbieden voor het geval het verkeerd begrepen is. Maar hier kan ik dat in ieder geval doen.
Ik probeerde me namelijk heel netjes te uiten.
quote:Ja, ik wist hier dus ook helemaal niets vanaf, ook omdat ik niet zo vaak buiten het Heerenveentopic kwam. Maar hij was dus ook (of juist?) een actieve user op PSV. Dan begrijp ik het misverstand wel wat meer (anders vond ik het wat verder gezocht, want het wordt wel vaker gebruikt). Tja, ik zei het toevallig in PSV omdat ze me daar uitzwaaide.
Ik moet even wachten tot het weekend met het uitleggen op FOK, want de andere openstaande verbindingen zijn wel heel erg laag om op dat forum te komen.
Het is wel een beetje een 'story of my life on FOK!' waar ik wel vaker verkeerd geinterpreteerd ben, maar dit is wel heel erg zuur.
Gelezen maar absoluut niet zo overtuigd als de rest daar. Zij die de post - en de overigen - hier gelezen hebben hadden wel door dat het een pure troll was en de opmerking was geen ongelukje, maar pure walgelijkheid.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:10 schreef Voltreffer het volgende:
Op het niet nader genoemde forum een uitleg van de post door de user. Een beetje heel erg ongelukkig. Verder natuurlijk diep triest. Rip
Ik vind dit misschien nog wel de mooistequote:Op donderdag 24 september 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
Ook hier: Rust zacht lieve Manu. Dat er in de hemel - of waar je ook bent - maar veel glorieuze doelpunten mogen vallen.
Yup, daar ken ik hem van.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:30 schreef Doc het volgende:
RIP Manu82.
Als ik het me goed herinner had hij ook een Manchester City icoontje ooit, of vergis ik me nu?
Ik niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:27 schreef -SG- het volgende:
Voor de beker:
Roda - PSV
Ik zie ons nog wel verliezen daar.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:28 schreef Bruce117 het volgende:
Rust zacht ManU.
Het kan zo oneerlijk zijn.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:28 schreef Bruce117 het volgende:
Rust zacht ManU.
Het kan zo oneerlijk zijn.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:31 schreef Leso_Varen het volgende:
Laat PSV kampioen worden voor Manu!
Rust in Vrede Manu!
Ik moet het nog zien gebeuren, ik denk eigenlijk dat zijn rol komend seizoen geheel uitgespeeld is.quote:
Zeer logische opstelling, Salcido is al heel lang niks meer en Marcellis is flink uit vorm op het moment. Perfecte opstelling imo, Rutten ziet het allemaal best goedquote:Opstelling PSV: Isaksson, Maza, Lazovic, Koevermans, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák, Ooijer, Manolev en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Salcido, Simons, Toivonen, Wuytens, Marcellis en Jonathan.
Hij is dan ook een leerling van de grootste held ooitquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zeer logische opstelling, Salcido is al heel lang niks meer en Marcellis is flink uit vorm op het moment. Perfecte opstelling imo, Rutten ziet het allemaal best goed
Nou die Servier heeft behalve een goal ook niet veel goeds gedaan hoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:47 schreef Zapper het volgende:
De Hongaar mag ook wel weer eens beter gaan spelen trouwens!
Dat is wel vaker het kuttige aan het spel van PSV.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef Frey het volgende:
Jammer dat PSV in de 2e helft niet meer scoorde.
ja inderdaad, maar blijft jammerquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel vaker het kuttige aan het spel van PSV.
Ja, maar nu was er wel meer intentie om te scoren dan normaal en dat vond ik wel een pluspuntquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel vaker het kuttige aan het spel van PSV.
Toch heeft hij mijn vertrouwen volledig teruggewonnen en dat had ik niet meer verwacht na vorig seizoen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou die Servier heeft behalve een goal ook niet veel goeds gedaan hoor
Wat zongen ze dan?quote:Op zondag 27 september 2009 09:23 schreef Lemming22 het volgende:
Oervervelende slaapverwekkende tweede helft. Ik snap dat er krachten gespaard worden voor donderdag, maar druk dan in ieder geval nog een halve helft door om er nog één of twee bij te scoren.....
Alleen het liedje op oost was wel leuk om te zien, vooral na het laatste fluitsignaal
In plaats van 1-0, en de tegenstander kansen genoeg geven 1-1 te maken na de 80e minuutquote:Op zondag 27 september 2009 00:16 schreef rubbereend het volgende:
We liggen op titel koersfijn dat er nu in dit soort wedstrijden gewoon 3 keer gescoord wordt
quote:
Maza is zeker niet onmisbaar of zeker van een basisplaats. Maar Rutten is goed bezigquote:Op zondag 27 september 2009 12:06 schreef Zapper het volgende:
Toch opmerkelijk: Pieters, Maza, Koevermans en Lazovic zijn onmisbaar in het elftal. Wie dat een aantal maanden terug had gezegd...
Hulde aan Rutten derhalve.
Leuk is misschien het verkeerde woord (omdat het vooral bestaat uit lalalaquote:
Dat was wel vet inderdaadquote:Op zondag 27 september 2009 13:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Leuk is misschien het verkeerde woord (omdat het vooral bestaat uit lalalageëindigd met Vooruit nu rood-witten), maar de sfeer zat er wel goed in. Mooi om te zien als zo'n hele tribune mee gaat.
Die Servier speelt al weken achter elkaar erg goedquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou die Servier heeft behalve een goal ook niet veel goeds gedaan hoor
Ik vond Koevermans gisteren onzichtbaar. Toivonen was niet veel beter trouwens. Middenveld en de flanken zijn goed bezet, alleen een goede spits ontbreekt nog.quote:Op zondag 27 september 2009 12:06 schreef Zapper het volgende:
Toch opmerkelijk: Pieters, Maza, Koevermans en Lazovic zijn onmisbaar in het elftal. Wie dat een aantal maanden terug had gezegd...
Ik blijf het zeggen, Ruud moet terugkomenquote:Op zondag 27 september 2009 14:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vond Koevermans gisteren onzichtbaar. Toivonen was niet veel beter trouwens. Middenveld en de flanken zijn goed bezet, alleen een goede spits ontbreekt nog.
Heb ik vast een andere wedstrijd gekeken dan.quote:Op zondag 27 september 2009 14:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Servier speelt al weken achter elkaar erg goed
Woensdag speelde niemand goed. Lazovic was nog een van de betere spelers vond ik, toonde tenminste 100% inzet. Gisteren speelde Lazovic verdienstelijk en hij scoort ook nogquote:Op zondag 27 september 2009 15:09 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Heb ik vast een andere wedstrijd gekeken dan.
Vond hem gisteren niet goed en woensdag ook niet, daarvoor was hij wel goed
Geweldige sfeer aan het einde van de wedstrijdquote:Op zondag 27 september 2009 13:33 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Leuk is misschien het verkeerde woord (omdat het vooral bestaat uit lalalageëindigd met Vooruit nu rood-witten), maar de sfeer zat er wel goed in. Mooi om te zien als zo'n hele tribune mee gaat.
Spelers die veel geld hebben gekost !quote:Op zondag 27 september 2009 12:06 schreef Zapper het volgende:
Ruud is gekquote:Op zondag 27 september 2009 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik blijf het zeggen, Ruud moet terugkomen
0 tegenquote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef ganzenherder het volgende:
Stel je toch voor dat we een goede keeper hadden gehad dit seizoen. Sterker nog, stel je voor dat Gomes terug was gekomen deze zomer![]()
Drie punten en zelfvertrouwen in eigen huis. Dat we Cluj niet moeten onderschatten is nu wel duidelijk, geen Eindhovenaar die dat nu nog in z'n hoofd haalt, maar Utrecht heeft niets te verliezen. En met zo'n vertrouwen de wedstrijd ingaan is lekker.quote:Op zondag 27 september 2009 21:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Zondag zijn gewoon 3 punten. Denk dat we het donderdag lastiger krijgen. Utrecht speelde tegen AZ ook geen geweldige wedstrijd.
Ik heb een paar keer de herhaling gekeken en ben er toch echt van overtuigd dat hij zat hoor.quote:Op zondag 27 september 2009 21:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
0 tegen.. .naja sinds gister dan 1 tegen wat eigenlijk niet eens een goal was.
Dat dacht ik ook, totdat ze gisteren bij studio voetbal het beeld stil zetten.quote:Op maandag 28 september 2009 09:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer de herhaling gekeken en ben er toch echt van overtuigd dat hij zat hoor.
Ik heb zelf alleen het doelpunt in het stadion gezien(alleen zit ik aan de andere kant dan waar de goal viel) en daarna nog de samenvatting op eredivisielive.nl en ik had in dat geval het idee dat hij niet over de lijn was.quote:Op maandag 28 september 2009 09:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ze gisteren bij studio voetbal het beeld stil zetten.
Ja wat zou Ibi's Allah daar nu van vinden hequote:
quote:Op zondag 27 september 2009 21:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Zondag zijn gewoon 3 punten. Denk dat we het donderdag lastiger krijgen. Utrecht speelde tegen AZ ook geen geweldige wedstrijd.
Maar ondanks dat we het wel eens moeilijk kunnen gaan krijgen, gaan we wel winnen hoorquote:Op maandag 28 september 2009 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Je bedoelt : Utrecht speelde de beste wedstrijd in hele lange tijd.
We verliezen bijna altijd van jullie, dus het zou me niets verbazen als we zondag ook verliezen, maar als we met dezelfde instelling spelen als tegen AZ gaan jullie het heel moeilijk krijgen.
Keep the faith!quote:Op maandag 28 september 2009 11:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Maar ondanks dat we het wel eens moeilijk kunnen gaan krijgen, gaan we wel winnen hoor
Leuk! Weer een Isaksson basher..quote:Op maandag 28 september 2009 12:44 schreef RijstNatie het volgende:
Ik voorzie punt verlies tegen Utreg, vind ze erg goed spelen..
sommige psvers zullen misschien naast hun schoenen gaan lopen en lakoniek de wedstrijd ingaan..
fout van issakson erbij met als resultaat 1-1![]()
donderdag winnen we met gemak
Na hem nog 5 keer bekeken te hebben heb ik inderdaad de indruk dat hij niet volledig over de lijn was. Maar goed. Kan het niemand kwalijk nemen dat ze hem gewoon tellen.quote:Op maandag 28 september 2009 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij zat die bal van Demouge er niet in hoor
Wil je zeggen dat dat onterecht is dan? Die man voegt niets toe aan PSV.quote:
Jij hebt hem in de laatste duels zien spelen?quote:Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef Clough het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat dat onterecht is dan? Die man voegt niets toe aan PSV.
Niet alle duels, een aantal wel. Al met al voldoende om achter mijn mening te kunnen staan. Isaksson heeft geen restwaarde.quote:Op maandag 28 september 2009 20:54 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jij hebt hem in de laatste duels zien spelen?
Misschien nu nog niet, maar op een later moment wel. Hij is niet voor niks Zweeds international.quote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef Clough het volgende:
Hij is niet zo slecht als veel mensen nu roepen nee, maar het valt toch niet te ontkennen dat hij niet bepaald iets extra's brengt bij een Nederlandse topclub.
Dat is dus wat ik betwijfel. Ik ben van mening dat hij aan zijn top zit.quote:Op maandag 28 september 2009 21:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Misschien nu nog niet, maar op een later moment wel. Hij is niet voor niks Zweeds international.
Met zijn reflex is anders niks mis. Gomes maakte in het begin ook nog wel eens blunders dacht ik...quote:Op maandag 28 september 2009 21:26 schreef Clough het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik betwijfel. Ik ben van mening dat hij aan zijn top zit.
Het gaat me niet om de blunders. Isaksson heeft nog nergens belangrijks echt uit weten te blinken. Ik wil hem helemaal niet vergelijken met Gomes, maar omdat jij de voorzet nu geeft voel ik me gedwongen te zeggen dat Gomes beschikte over een flinke dosis talent. Bij Isaksson is dat minder aanwezig. Dat is verder ook geen schande, daar hij het nu ook niet onaardig doet, maar ik kan er gewoon niet omheen dat hij nooit iets extra's zal brengen. Geen slechte keeper, maar ook geen goede. Hij voegt dus niets toe, en dan gaat menig voetbalsupporter nu eenmaal morren.quote:Op maandag 28 september 2009 21:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Met zijn reflex is anders niks mis. Gomes maakte in het begin ook nog wel eens blunders dacht ik...
en in zijn laatste seizoen had hij een zwak eerste deel van het seizoenquote:Op maandag 28 september 2009 21:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Met zijn reflex is anders niks mis. Gomes maakte in het begin ook nog wel eens blunders dacht ik...
Het gaat mij niet om iets wat jij gezegd hebt of over de fouten uit duels zoals tegen Ajax, maar vanwege het feit dat RijstNatie er bij voorbaat al vanuit gaat dat Isaksson tegen Utrecht een fout maakt.quote:Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef Clough het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat dat onterecht is dan? Die man voegt niets toe aan PSV.
Waterreus ook.quote:Op maandag 28 september 2009 21:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in.. maar ik verwacht niet dat we ff winnen.. daar is Utrecht te sterk voor.. dus er zal wel iets voor gedaan moeten worden..quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:01 schreef psv2105 het volgende:
psv wint donderdag wel , en zondag ff tegen utrecht winnen ,
Ik vrees nog steeds voor onderschatting, hopelijk hebben de spelers door dat je sowieso nooit makkelijk van een Oostblok club wint.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:01 schreef psv2105 het volgende:
psv wint donderdag wel , en zondag ff tegen utrecht winnen ,
Ik had iets gehoord over Chelseaquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vrees nog steeds voor onderschatting, hopelijk hebben de spelers door dat je sowieso nooit makkelijk van een Oostblok club wint.
Cluj, dat is toch die club die vorig jaar in de CL Roma ruim heeft verslagen? Of ben ik nou in de war met een andere oostblok club?
Ze wonnen van Roma en speelden daarna 0-0 tegen Chelsea. Daarna was het volgens mij ook meteen klaar en bleven ze op 4 punten staan...quote:Op woensdag 30 september 2009 00:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had iets gehoord over Chelsea
Dan zal er toch echt geen sprake van onderschatting zijn dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vrees nog steeds voor onderschatting, hopelijk hebben de spelers door dat je sowieso nooit makkelijk van een Oostblok club wint.
Cluj, dat is toch die club die vorig jaar in de CL Roma ruim heeft verslagen? Of ben ik nou in de war met een andere oostblok club?
Inderdaad, op het middenveld vind ik hem zeker geen aanwinst. En in de spits moet hij zich ook nog steeds echt bewijzen eigenlijk...quote:Op woensdag 30 september 2009 19:16 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Mag Toivonen het weer eens in de spits laten zien. Ben van Toivonens meerwaarde op nummer 10 nog totaal niet overtuigd. Alleen tegen Feyenoord speelde hij op die positie aardig en stond in mijn ogen dan ook volledig terecht naast de basis tegen Willem II.
Hij laat zien dat hij kansen kan missenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:48 schreef Rucebo het volgende:
[...]
Kijken of Toivonen eens iets kan laten zien in een grote wedstrijd...
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:53 schreef ganzenherder het volgende:
Toivonen![]()
![]()
![]()
![]()
Doe maar Reis nu, Barbie gaat echt niks meer klaarspelen vandaag dat is toch wel duidelijk geworden
100 punten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef Frey het volgende:
Verdiende overwinning, maar was nog even zweten op het eind. Als Toivonen die ballen gewoon binnenwerkt, dan krijg je een hele makkelijke avond. Koef had ze gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |