quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Heb 2 seizoenskaarten besteld. Eind deze maand worden ze afgeboekt. Dus denk ik dat ik ze volgende maand ontvang ? Ik ga alleen met mijn vader. Nu vroeg ik me af of mijn zoontje van 2,5 gewoon gratis naar binnen kan en op mijn schoot kan ?
Het is de vraag echter of Rutten het gebrek aan topkwaliteit in de selectie kan compenserenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:11 schreef Valdivia het volgende:
Geweldig stuk in de Telegraaf vandaag trouwens over Rutten.
Eindelijk stralen we weer eens ambitie uit!
Ben wel benieuwd of hij gaat doorbrekenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wedstrijdstatistieken:
Sportpark: Polis Direct Stadion, Driel.
Doelpunten: (10) Koevermans 0-1; (24) Koevermans 0-2; (32) Koevermans 0-3; (39) Koevermans 0-4; (43) Bakkal 0-5; (51) Jonathan 0-6; (57) Romario 0-7; (68) Jonathan 0-8; (72) Hutten 0-9; (85) Ter Horst 0-10.
Opstelling PSV (eerste helft):
Cássio Ramos, Kromkamp, Zonneveld, Koevermans, Amrabat, Pieters, Wuytens, Manco, Engelaar, Bakkal en Ojo.
Opstelling PSV (tweede helft):
Zoet, Horsten, Ter Horst, Heerkens, Zonneveld (57, Rijmenants), Velda, Zhou, Romario, Manco, Hutten en Jonathan.
HIJ IS TERUG!!!!
![]()
![]()
Mooi om te zien dat Jonathan 2x scoort.
mja lekkere keuze na die ophef van afgelopen week rondom Simons..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Engelaar al aanvoerder in zijn eerste wedstrijd?
Niet vreemd aangezien Simons er nog niet was , een lekkere binnenkomer voor Engelaar en hij zou ook zeker een goede 2 of 3de aanvoerder zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Engelaar al aanvoerder in zijn eerste wedstrijd?
mja maar goed hoe betrouwbaar is dat? Het kan natuurlijk ook de geruchten voeden..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Niet vreemd aangezien Simons er nog niet was , een lekkere binnenkomer voor Engelaar en hij zou ook zeker een goede 2 of 3de aanvoerder zijn.
Maar Rutten heeft al gezegd dat Simons gewoon aanvoerder blijft.
Wie had er anders vanavond aanvoerder moeten zijnquote:Op zondag 28 juni 2009 00:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja maar goed hoe betrouwbaar is dat? Het kan natuurlijk ook de geruchten voeden..
ik zat meer te denken aan Wuytensquote:Op zondag 28 juni 2009 00:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wie had er anders vanavond aanvoerder moeten zijn
Koevermans
Degelijk. Best prima eigenlijk, alleen nog wat angstig om de diepte in te gaan en kiest vaak de veilige weg met tikkies breed. Maar best solide eigenlijk, beter dan ik verwacht had.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:53 schreef dndiek het volgende:
Iemand enig idee hoe Zhou speelde?
quote:Op zondag 28 juni 2009 09:17 schreef Lemming22 het volgende:
10-0![]()
Zijn de doelpunten (for what it's worth) nog ergens terug te zien?
van de psv sitequote:Later op PSV TV Online een samenvatting van RKSV Driel-PSV (0-10)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |