Ik vond Toivonen niet al te best, veel te veel onnodig balverlies en wat me vooral opviel was zijn enorme draaicirkel. Kort om een tegenstander heendraaien zat er niet echt in bij hem.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:32 schreef Zapper het volgende:
Zo heel slecht als de commentator wilde doen geloven vond ik het niet, wel jammer dat er niet iets meer gescoord is. Reis moet niet vanaf links, vond Toivonen goed op z'n nieuwe plek en Marcellis viel negatief op. Jammer dat Danko z'n goaltje niet mocht maken, verdient hij toch wel
Dat is dan weer het voordeel van in het stadion zitten.. geen last van het commentaar..quote:Op donderdag 24 september 2009 09:25 schreef Imperatore het volgende:
Ook ik wil me nog even beklagen over de commentator. Hoe krijg je het voor elkaar om elke 5 min te herhalen hoe matig PSV wel niet speelt? Zelfs Aad de Mos en Humberto Tan hadden het er na de wedstrijd nog over.
En daarna volgde het tenenkrommende commentaar van Sierd de Vos bij Utrecht - Groningen. Alleen daarom ben ik al zo blij met de NOS.
Dat snap ik wel, maar dan nog... Lijkt me geen reden om de passing/voorzetten zo slecht te laten zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och dat is altijd in dit soort wedstrijdjes. In de competitie staat er sowieso een wat ander team en is de motivatie een stuk hoger.
Cluj speelde eerder toch al eens in de CL?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
gewoon niet meer over hebben, zaterdag willem II en volgende week Cluj wat door 9 vd 10 mensen echt gruwelijk onderschat gaat worden, enkel omdat het een onbekendere naam is.
Ja en ze maakten het Chelsea erg moeilijk toen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:02 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Cluj speelde eerder toch al eens in de CL?
Vorig seizoen.. Ze haalden 4 punten. 1 tegen Chelsea en 3 tegen AS Roma..quote:Op donderdag 24 september 2009 12:02 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Cluj speelde eerder toch al eens in de CL?
Nou dan denk ik toch niet dat er sprake van onderschatten zal zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 12:18 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Vorig seizoen.. Ze haalden 4 punten. 1 tegen Chelsea en 3 tegen AS Roma..
Daar ga ik ook vanuit!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:23 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou dan denk ik toch niet dat er sprake van onderschatten zal zijn
Ja, was een PSV-supporter......quote:Op donderdag 24 september 2009 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
[IM] Manu, deze is voor jou.
Die kwam hier ook regelmatig toch?
Ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
RIPquote:Op donderdag 24 september 2009 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn laatste bericht in een PSV-topic (voor zover ik kan zoeken)quote:Op donderdag 24 september 2009 13:36 schreef Sj0rSz het volgende:
Ja, was een PSV-supporter......
Zie ook zijn avatar op z'n profiel.
Droevig hoorquote:
Die wedstrijd heeft hij dus niet gehaald.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:51 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zijn laatste bericht in een PSV-topic (voor zover ik kan zoeken)
[..]
Droevig hoor
Nopequote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die wedstrijd heeft hij dus niet gehaald.
Treurig hoor.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ach... Die zag ik hier inderdaad regelmatig.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
Second that.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:39 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ja.
Ik schrik ervan, al kende hem niet persoonlijk.
RIP
Ik word er een beetje moe van.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:04 schreef ErikT het volgende:
Dus nu gaat de ene helft daar zitten, en de andere helft hier.
En er ook nog ruzie over maken.
Wat een kutverhaal.
Ik zie niemand van hier daar de boel verzieken en vind 't ook een beetje erg sneu eerlijk gezegd. Maar ja, we kunnen er weinig aan doen vrees ik behalve zoveel mogelijk negeren. Niet op reageren en hopen dat ze gewoon in hun eigen hoekje blijven.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:04 schreef ErikT het volgende:
Dus nu gaat de ene helft daar zitten, en de andere helft hier.
En er ook nog ruzie over maken.
Wat een kutverhaal.
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
Zo ongeveer het meest walgelijke dat ik hier in al die jaren ben tegengekomen. Snap de ban-duur van slechts 2 weken dan ook niet. Zo'n figuur zou ik nooit meer op m'n forum willen hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:50 schreef Danny het volgende:
En die opmerking was natuurlijk gewoon ZIEK.
Dat dusquote:Op donderdag 24 september 2009 15:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo ongeveer het meest walgelijke dat ik hier in al die jaren ben tegengekomen. Snap de ban-duur van slechts 2 weken dan ook niet. Zo'n figuur zou ik nooit meer op m'n forum willen hebben.
hij heeft ook een permban uiteraard.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo ongeveer het meest walgelijke dat ik hier in al die jaren ben tegengekomen. Snap de ban-duur van slechts 2 weken dan ook niet. Zo'n figuur zou ik nooit meer op m'n forum willen hebben.
Ok prima dan. Mijn bericht was gebaseerd opquote:Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef Danny het volgende:
hij heeft ook een permban uiteraard.
-------quote:Op donderdag 24 september 2009 15:19 schreef remlof het volgende:
Dirty-Little-Monkey, spam en zeer ongepaste opmerking. Twee weken weg.
Het minste dat we kunnen doenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:56 schreef rubbereend het volgende:
kunnen we niet een mooie TT bedenken om manu te gedenken?
Jeetje, dat is wel echt heel erg sneu. Ik bedoel, de hele zaak is verdrietig enzo, maar dan al je helden nog een keer kunnen zien en het niet halen, pfoe...quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Doe dat maarquote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef rubbereend het volgende:
Zal ik er gewoon "Rust zacht Manu" van maken?
Ja lijkt me een mooi gebaarquote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef rubbereend het volgende:
Mooie TTquote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef rubbereend het volgende:
top.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef rubbereend het volgende:
quote:
In welke trant was dat dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zie niemand van hier daar de boel verzieken en vind 't ook een beetje erg sneu eerlijk gezegd. Maar ja, we kunnen er weinig aan doen vrees ik behalve zoveel mogelijk negeren. Niet op reageren en hopen dat ze gewoon in hun eigen hoekje blijven.
laten we het gewoon ff niet oprakelenquote:
Is misschien wel beter, eigenlijk wil ik 't ook niet wetenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten we het gewoon ff niet oprakelen
Mooi, dan kunnen we hier Manu82 nog even gedenken en babbelen over ons PSVquote:Op donderdag 24 september 2009 17:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Is misschien wel beter, eigenlijk wil ik 't ook niet weten
Verstandigerquote:Op donderdag 24 september 2009 17:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we hier Manu82 nog even gedenken en babbelen over ons PSV
PSV was kut gisteren maar niet 1/1000000e zo kut als het heengaan van een jonge ventquote:Op donderdag 24 september 2009 17:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we hier Manu82 nog even gedenken en babbelen over ons PSV
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV was kut gisteren maar niet 1/1000000e zo kut als het heengaan van een jonge vent
Als die dwaas dat soort post plaatst op dat andere forum is-ie daar ook weg hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 15:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zie niemand van hier daar de boel verzieken en vind 't ook een beetje erg sneu eerlijk gezegd. Maar ja, we kunnen er weinig aan doen vrees ik behalve zoveel mogelijk negeren. Niet op reageren en hopen dat ze gewoon in hun eigen hoekje blijven.
Klopt. Heb ik net op geproostquote:Op donderdag 24 september 2009 19:30 schreef Doc het volgende:
Als ik het me goed herinner had hij ook een Manchester City icoontje ooit, of vergis ik me nu?
quote:Ik heb op het fok forum een heel ongelukkige opmerking gemaakt, die in ieder geval niet zo bedoeld was.
Het ging om de opmerking "ik leef nog!" wat bedoeld was als dat ik nog niet gebanned was. Maar ik hoor net dat een tijdje geleden een actieve VBL user is overleden en dat mensen dachten dat ik het daarom zei. In ieder geval had ik hier nog nooit van gehoord, en was het dus ook niet op die manier bedoeld, want ik begrijp dat het dan wel een hele botte opmerking is. Misschien dat ik dat later nog even met een kloon zal laten weten en mijn excuses zal aanbieden voor het geval het verkeerd begrepen is. Maar hier kan ik dat in ieder geval doen.
Ik probeerde me namelijk heel netjes te uiten.
quote:Ja, ik wist hier dus ook helemaal niets vanaf, ook omdat ik niet zo vaak buiten het Heerenveentopic kwam. Maar hij was dus ook (of juist?) een actieve user op PSV. Dan begrijp ik het misverstand wel wat meer (anders vond ik het wat verder gezocht, want het wordt wel vaker gebruikt). Tja, ik zei het toevallig in PSV omdat ze me daar uitzwaaide.
Ik moet even wachten tot het weekend met het uitleggen op FOK, want de andere openstaande verbindingen zijn wel heel erg laag om op dat forum te komen.
Het is wel een beetje een 'story of my life on FOK!' waar ik wel vaker verkeerd geinterpreteerd ben, maar dit is wel heel erg zuur.
Gelezen maar absoluut niet zo overtuigd als de rest daar. Zij die de post - en de overigen - hier gelezen hebben hadden wel door dat het een pure troll was en de opmerking was geen ongelukje, maar pure walgelijkheid.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:10 schreef Voltreffer het volgende:
Op het niet nader genoemde forum een uitleg van de post door de user. Een beetje heel erg ongelukkig. Verder natuurlijk diep triest. Rip
Ik vind dit misschien nog wel de mooistequote:Op donderdag 24 september 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
Ook hier: Rust zacht lieve Manu. Dat er in de hemel - of waar je ook bent - maar veel glorieuze doelpunten mogen vallen.
Yup, daar ken ik hem van.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:30 schreef Doc het volgende:
RIP Manu82.
Als ik het me goed herinner had hij ook een Manchester City icoontje ooit, of vergis ik me nu?
Ik niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:27 schreef -SG- het volgende:
Voor de beker:
Roda - PSV
Ik zie ons nog wel verliezen daar.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:28 schreef Bruce117 het volgende:
Rust zacht ManU.
Het kan zo oneerlijk zijn.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:28 schreef Bruce117 het volgende:
Rust zacht ManU.
Het kan zo oneerlijk zijn.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:31 schreef Leso_Varen het volgende:
Laat PSV kampioen worden voor Manu!
Rust in Vrede Manu!
Ik moet het nog zien gebeuren, ik denk eigenlijk dat zijn rol komend seizoen geheel uitgespeeld is.quote:
Zeer logische opstelling, Salcido is al heel lang niks meer en Marcellis is flink uit vorm op het moment. Perfecte opstelling imo, Rutten ziet het allemaal best goedquote:Opstelling PSV: Isaksson, Maza, Lazovic, Koevermans, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák, Ooijer, Manolev en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Salcido, Simons, Toivonen, Wuytens, Marcellis en Jonathan.
Hij is dan ook een leerling van de grootste held ooitquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:57 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zeer logische opstelling, Salcido is al heel lang niks meer en Marcellis is flink uit vorm op het moment. Perfecte opstelling imo, Rutten ziet het allemaal best goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |