Of omdat de meeste op een ander forum zittenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pff normaal gesproken zaten de forums hier vol!
Zal er wel aan liggen dat dit zo'n super wedstrijd is
hehe dat weet ik! Het was ook maar een grapje!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of omdat de meeste op een ander forum zitten
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of omdat de meeste op een ander forum zitten
och dat is altijd in dit soort wedstrijdjes. In de competitie staat er sowieso een wat ander team en is de motivatie een stuk hoger.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef Sj0rSz het volgende:
De laatste tien minuten waren best aardig, maar over het algemeen... Het moet echt beter tegen Willem II. Passes die niet aankomen, voorzetten die hoog over het doel vliegen.
Beetje jammer.
Helaas bewaarheid geworden. Had wel iets meer verwacht van de jongens die niet zo zeker zijn van hun stek bij de eerste 11. En als ik Toivonen weer zo zie spelen op die positie dan is Honda zeker geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:20 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ontopic, ik verwacht er eigenlijk niet veel van vanavond. Verwacht een wat uitgeblust zooitje zo tussen de Europese en (belangrijkere) eredivisie wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |