Sletneger.quote:Op maandag 21 september 2009 13:06 schreef Airlocker het volgende:
Wat is een bitchnigger? Nederlands graag
En jij bent zwaar autistisch.quote:Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef error_404 het volgende:
Sooowheeyjj, jij bent echt wel Da Bomb man (jaja, met hoofdletters), vet stoer coole actie!
idem, zieligertquote:Op maandag 21 september 2009 13:10 schreef drbrik het volgende:
Zucht......
Bij mij heeft feestvieren toch de prioriteit als ik op stap ga. Zou in ieder geval geen topic over een ruzie openen
Ik ga uit om dingen te doen.quote:Op maandag 21 september 2009 13:12 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Klaag je nu over het feit dat je niet meer in elkaar wordt getikt in de club?
Ik dacht dat mensen uit gingen voor hun plezier en een leuke avond.
en onder die dingen versta jij iemadn in zn maag trappen?quote:Op maandag 21 september 2009 13:14 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
Ik ga uit om dingen te doen.
Dat kan, mits wij uitgelokt worden.quote:Op maandag 21 september 2009 13:15 schreef jagga het volgende:
[..]
en onder die dingen versta jij iemadn in zn maag trappen?
Hoe werden jullie uitgelokt?quote:Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
Dat kan, mits wij uitgelokt worden.
en wat versta je onder uitlokken?quote:Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
Dan is de vraag, waar trek je de grens?quote:Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why do hockey-players wear numbers on their shirts? Cause sometimes they can't match the dental records with the bodies
Ze hadden zich racistisch geuit.quote:Op maandag 21 september 2009 13:18 schreef Kaboutertje_X het volgende:
[..]
en wat versta je onder uitlokken?
Verwacht een zeer zielige reactie..
quote:Op maandag 21 september 2009 13:22 schreef drbrik het volgende:
Ik vecht nooit als ik op stap ben.Dit dus,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echter zal ik het nooit opzoeken, in tegenstelling tot sommige kutventjesmensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
En jij herkent geen satire.....quote:Op maandag 21 september 2009 13:11 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
En jij bent zwaar autistisch.
Als je je laat uitlokken ben je dan ook wel een trieste stakkerquote:Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
En dat is een goede reden om meteen maar iemand in zijn maag te trappen?quote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
Ze hadden zich racistisch geuit.
Als je over je heen laat lopen als een bitch ben je de werkelijke stakker, immers beslis ik over jouw gezondheid in dat geval.quote:Op maandag 21 september 2009 13:28 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als je je laat uitlokken ben je dan ook wel een trieste stakker
Wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
En jij je dus geweldadig. Maakt je geen haar beter dan hen...quote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
Een chinees die een neger bitchnigger noemt, en dan gaat klagen over racismequote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
Over je heen laten lopen hoeft niet met geweld gepaard te gaan toch? Dus ik snap niet hoe mijn gezondheid in gevaar komt als jij me een beetje uitscheld. Vooralsnog ben jij de stakker in dit topic.quote:Op maandag 21 september 2009 13:29 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
Als je over je heen laat lopen als een bitch ben je de werkelijke stakker, immers beslis ik over jouw gezondheid in dat geval.
Kamperquote:Op maandag 21 september 2009 13:29 schreef BloedBroeder het volgende:
Als je over je heen laat lopen als een bitch ben je de werkelijke stakker, immers beslis ik over jouw gezondheid in dat geval.
QFTquote:Op maandag 21 september 2009 13:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Een chinees die een neger bitchnigger noemt, en dan gaat klagen over racisme
Yes ladies and gentlemen, we have another beautiful backfiretopic!quote:Op maandag 21 september 2009 13:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Over je heen laten lopen hoeft niet met geweld gepaard te gaan toch? Dus ik snap niet hoe mijn gezondheid in gevaar komt als jij me een beetje uitscheld. Vooralsnog ben jij de stakker in dit topic.
Dom zwijn je begrijpt er niets van, ik beweer niet dat over je heen laten lopen gepaard gaat met geweld, ik zeg dat IK geweld gebruik als je probeert over mij heen te lopen, wat mij dan geen bitch maakt immers sla ik jou dan lens en ben jij de bitch.quote:Op maandag 21 september 2009 13:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Over je heen laten lopen hoeft niet met geweld gepaard te gaan toch? Dus ik snap niet hoe mijn gezondheid in gevaar komt als jij me een beetje uitscheld. Vooralsnog ben jij de stakker in dit topic.
teefnegerquote:
En dan ga je schoppen,quote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening, jij stoere man!quote:Op maandag 21 september 2009 13:41 schreef BloedBroeder het volgende:
Dom zwijn je begrijpt er niets van, ik beweer niet dat over je heen laten lopen gepaard gaat met geweld, ik zeg dat IK geweld gebruik als je probeert over mij heen te lopen, wat mij dan geen bitch maakt immers sla ik jou dan lens en ben jij de bitch.
Een beetje kerel staat daar boven. Coke-snuivend kampervolk heeft de behoefte met andere op de vuist te gaan.quote:Op maandag 21 september 2009 13:41 schreef BloedBroeder het volgende:
Dom zwijn je begrijpt er niets van, ik beweer niet dat over je heen laten lopen gepaard gaat met geweld, ik zeg dat IK geweld gebruik als je probeert over mij heen te lopen, wat mij dan geen bitch maakt immers sla ik jou dan lens en ben jij de bitch.
quote:Op maandag 21 september 2009 13:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Een chinees die een neger bitchnigger noemt, en dan gaat klagen over racisme
Je kan het niet met woordjes af. Je bent dus een beperkt mensquote:Op maandag 21 september 2009 13:41 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je doorgesnoven geheugen even opfrissen. Dit is wat je beweert:quote:Op maandag 21 september 2009 13:41 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
Ben je weer bij? Mooi, hou m vast.quote:Op maandag 21 september 2009 13:29 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
Wacht maar, als ik klaar met m ben wil je mijn handtekening op je tieten.quote:Op maandag 21 september 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening, jij stoere man!
amen.quote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zal je doorgesnoven geheugen even opfrissen. Dit is wat je beweert:
[..]
Ben je weer bij? Mooi, hou m vast.
Ik weet niet hoe jij de over de gezondheid wil beslissen zonder geweld toe te passen. Ik zie eignelijk geen andere mogelijkheid voor je om beslissingen aangaande mijn gezondheid anders dan met geweld aan mij op te leggen.
Simpel gezegd: ik heb gelijk en jij niet.
En nou jij weer.
quote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zal je doorgesnoven geheugen even opfrissen. Dit is wat je beweert:
[..]
Ben je weer bij? Mooi, hou m vast.
Ik weet niet hoe jij de over de gezondheid wil beslissen zonder geweld toe te passen. Ik zie eignelijk geen andere mogelijkheid voor je om beslissingen aangaande mijn gezondheid anders dan met geweld aan mij op te leggen.
Simpel gezegd: ik heb gelijk en jij niet.
En nou jij weer.
quote:Op maandag 21 september 2009 13:03 schreef BloedBroeder het volgende:
een paar van die bitchniggers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |