Sletneger.quote:Op maandag 21 september 2009 13:06 schreef Airlocker het volgende:
Wat is een bitchnigger? Nederlands graag
En jij bent zwaar autistisch.quote:Op maandag 21 september 2009 13:09 schreef error_404 het volgende:
Sooowheeyjj, jij bent echt wel Da Bomb man (jaja, met hoofdletters), vet stoer coole actie!
idem, zieligertquote:Op maandag 21 september 2009 13:10 schreef drbrik het volgende:
Zucht......
Bij mij heeft feestvieren toch de prioriteit als ik op stap ga. Zou in ieder geval geen topic over een ruzie openen
Ik ga uit om dingen te doen.quote:Op maandag 21 september 2009 13:12 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Klaag je nu over het feit dat je niet meer in elkaar wordt getikt in de club?
Ik dacht dat mensen uit gingen voor hun plezier en een leuke avond.
en onder die dingen versta jij iemadn in zn maag trappen?quote:Op maandag 21 september 2009 13:14 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
Ik ga uit om dingen te doen.
Dat kan, mits wij uitgelokt worden.quote:Op maandag 21 september 2009 13:15 schreef jagga het volgende:
[..]
en onder die dingen versta jij iemadn in zn maag trappen?
Hoe werden jullie uitgelokt?quote:Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
Dat kan, mits wij uitgelokt worden.
en wat versta je onder uitlokken?quote:Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
Dan is de vraag, waar trek je de grens?quote:Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |