Om z'n moeder die overleden isquote:Op zondag 20 september 2009 17:44 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Met welke reden was dat ook al weer?
Nee, ik moet nog koken, eten, afwassen en opruimenquote:Op zondag 20 september 2009 18:01 schreef Reflectionne het volgende:
Kan 't niet NU uitgezonden worden?
Haha vooruit, dan wachten we nog 2 uurtjes..quote:Op zondag 20 september 2009 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog koken, eten, afwassen en opruimen![]()
Dat zou wel eens heel grappig kunnen wordenquote:Op zondag 20 september 2009 18:08 schreef Lov1 het volgende:
Benieuwd of Wietse bij alle speeddates zo stil is.. (zoals in de promo) En erg benieuwd naar de dames!
Wow wat heb je het mooi gemaakt!quote:Op zondag 20 september 2009 18:53 schreef Meddo het volgende:
Nog suggesties voor de OP?
quote:Op zondag 20 september 2009 19:31 schreef Viking84 het volgende:
De presentatrice heet trouwens geen Yvonne, maar Yvon.
Hij deed mij een beetje denken aan een type van Andre van Duin, zo verkeerd joligquote:Op zondag 20 september 2009 18:50 schreef Zhenar het volgende:
Trouwens jammer dat Jan was afgevallen. Ik vond dat een leuke, sympathieke vent. Kwam zeker door z'n overbeet dat de vrouwtjes niet genoeg hebben gereageerd
Aukequote:Op zondag 20 september 2009 19:44 schreef sunmoonstar het volgende:
Nog 45 minuutjes ongeveer
Wie was overigens de boer van de 'droge koekjes' ook al weer?
Auke zou prima Gerben Zonderland in een nieuwe Kameleonfilm kunnen spelenquote:
Hoop ik alleen wel dat hij wat gaat zeggen tijdens zijn speedatesquote:Op zondag 20 september 2009 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Net even de jeugdfoto's bekeken. Wietse is wel een schatje. Hij heeft gewoon wat
. Ik denk dat dat echt een vent is die alles doet voor z'n vrouw
.
Ja mij lijkt hij ook superlief, alleen is hij misschien tè lief, laat over zich heen lopen...quote:Op zondag 20 september 2009 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Net even de jeugdfoto's bekeken. Wietse is wel een schatje. Hij heeft gewoon wat
. Ik denk dat dat echt een vent is die alles doet voor z'n vrouw
.
Een stille genieter.quote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja mij lijkt hij ook superlief, alleen is hij misschien tè lief, laat over zich heen lopen...
quote:Op zondag 20 september 2009 20:29 schreef sunmoonstar het volgende:
Mooi snoetje... das t eerste wadde ge ziet als je de staldeur open doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |