Hier ook...geweldig toch he? Hoe het leven je steeds nieuwe verrassingen brengtquote:Op zondag 20 september 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Srsly, er ging een wereld voor me open!
Voulez-vous coucher avec moi?quote:Op zondag 20 september 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg nog eens iets in het Frans?
Sekseh!
Ik heb ze inderdaad allemaal op 1 pagina staan, die PM's, dat scheelt al (wat raar dat dat bij jou niet gaatquote:Op zondag 20 september 2009 15:51 schreef Ynske het volgende:
volgens mij niet, je kunt wel alles wat je niet wilt bewaren aanvinken en dan weggooien
dr word gezegd dat je in de instellingen t aantal per pagina kunt veranderen, maar dat gaat bij mij iig niet, blijft altijd op 15 staan, ook na wijzigen
quote:Op zondag 20 september 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moet je zwoel bij kijken, niet met zo'n pretbek!
Always room for morequote:Op zondag 20 september 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
Ow ja, stukken beter
Maar jouw bed ligt al vol met poesjes zag ik
Ja die had daar beter gepast dan dat elandquote:
F&F meet bij jou thuis dus binnenkort?quote:
Uhuh, ik heb ook een bad, ik koop wel zo'n setje dat er ook bubbels uit komenquote:Op zondag 20 september 2009 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die had daar beter gepast dan dat eland
[..]
F&F meet bij jou thuis dus binnenkort?
Incl. pyamaparty?![]()
Yeah right! Wedden dat jij in je broek schijt als wij met 12 dames in pyjama op de stoep staanquote:Op zondag 20 september 2009 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
Uhuh, ik heb ook een bad, ik koop wel zo'n setje dat er ook bubbels uit komen
We maken je niet belachelijk, ik vond het juist de uitspraak van het jaar!quote:Op zondag 20 september 2009 16:17 schreef ElisaB het volgende:
Jullie maken mij belachelijk met mijn lege rechthoek, maar ik heb wel gelijk
Ja ook niet alle 12 tegelijk, 1 voor 1 natuurlijk!quote:Op zondag 20 september 2009 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeah right! Wedden dat jij in je broek schijt als wij met 12 dames in pyjama op de stoep staan
Ik zoek zo'n setje. Kan het nergens vindenquote:Op zondag 20 september 2009 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb ook een bad, ik koop wel zo'n setje dat er ook bubbels uit komen
Hihi. Het lijkt me nog lachen ook, een F&F sleepoverquote:Op zondag 20 september 2009 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeah right! Wedden dat jij in je broek schijt als wij met 12 dames in pyjama op de stoep staan
Vond ik eigenlijk zelf ook welquote:Op zondag 20 september 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
We maken je niet belachelijk, ik vond het juist de uitspraak van het jaar!![]()
Tot later Yns!quote:
Ik ga een FB topic openen over F&Fquote:Op zondag 20 september 2009 16:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vond ik eigenlijk zelf ook welDat gejank altijd over dat iemand vervelende dingen zegt (niet specifiek van Swets): maak gebruik van je postrechten en breng er iets tegenin. Kom op zeg
Ll gaat dat niet overleven, dus die EHBO-tent is in elk geval een teken van goede wel: "Maar meneer agent, we hebben nog wel voorzorgsmaatregelen getroffen. Wisten wij veel dat ie zou bezwijkenquote:Op zondag 20 september 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
Hihi. Het lijkt me nog lachen ook, een F&F sleepover
In een EHBO tent!
Kijk maar uit! Straks daagt die mod je uit en die mod doet altijd alles wat ze zegt...quote:Op zondag 20 september 2009 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga een FB topic openen over F&F
Er is een mod die doet vervelend tegen me en insinueert dat ik 12 vrouwen niet aan kan
quote:Op zondag 20 september 2009 16:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk maar uit! Straks daagt die mod je uit en die mod doet altijd alles wat ze zegt...
nee als t goed is komen mn ouders strakjes aan, dus ga ze ophalen als verassing,quote:Op zondag 20 september 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot later Yns!
(Je gaat niet zelf weg toch? Echt weg als in met het vliegtuig?)
Er passen nog wel 12 vrouwen in mijn slaapkamer! Kutsmoesquote:Op zondag 20 september 2009 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Maar jij kent m'n huis niet, daar passen nooit 12 vrouwen in, en ik woon op 9 hoog, dus die EHBO-tent voor de deur word ook beetje lastig
EN DAN KAN IK ZUIPEN, EN KUNNEN ER VUIGE RODDELS ONSTAAN VAN WIE ER BIJ WIE SLAAPTquote:Op zondag 20 september 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
Maar even serieus, je hebt toch van die eh... kampdingen (goh Greys, wat klinkt dit aantrekkelijk) die je kunt afhuren waar je dan kunt bbqen en een borrel kunt drinken en daar dan in bed kunt rollen - zodat degenen die moeten rijden ook wat kunnen drinken - en dan de volgende dag weer naar huis kunt gaan?
Dat wat die padvinders enzo wel eens afhuren?(Woei, nu klinkt het nóg aantrekkelijker!). Is dat niet een plan om een keer te organiseren met ons 'kliekje'? Dan kan er niemand na afloop nog roepen dat we niet de kans hebben gehad om met elkaar te praten omdat we druk waren met dieren en spullen.
quote:Op zondag 20 september 2009 16:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ll gaat dat niet overleven, dus die EHBO-tent is in elk geval een teken van goede wel: "Maar meneer agent, we hebben nog wel voorzorgsmaatregelen getroffen. Wisten wij veel dat ie zou bezwijken"
Dan hebben we tenminste iets te lullen tot de volgende Asielactie!quote:Op zondag 20 september 2009 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
EN DAN KAN IK ZUIPEN, EN KUNNEN ER VUIGE RODDELS ONSTAAN VAN WIE ER BIJ WIE SLAAPT
quote:Op zondag 20 september 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
Maar even serieus, je hebt toch van die eh... kampdingen (goh Greys, wat klinkt dit aantrekkelijk) die je kunt afhuren waar je dan kunt bbqen en een borrel kunt drinken en daar dan in bed kunt rollen - zodat degenen die moeten rijden ook wat kunnen drinken - en dan de volgende dag weer naar huis kunt gaan?
Dat wat die padvinders enzo wel eens afhuren?(Woei, nu klinkt het nóg aantrekkelijker!). Is dat niet een plan om een keer te organiseren met ons 'kliekje'? Dan kan er niemand na afloop nog roepen dat we niet de kans hebben gehad om met elkaar te praten omdat we druk waren met dieren en spullen.
of mensen komen met de trein of drinken niet?quote:Op zondag 20 september 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
Dan ga ik aantekeningen maken, want slapen kan ik dan toch nietquote:Op zondag 20 september 2009 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
EN DAN KAN IK ZUIPEN, EN KUNNEN ER VUIGE RODDELS ONSTAAN VAN WIE ER BIJ WIE SLAAPT
quote:Op zondag 20 september 2009 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ik slaap bij Yo, en Greys bij Dries
Tweepersoons ligbadquote:Op zondag 20 september 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
http://www.groepsovernachting.nl/main.php?pag=pages&id=71&sid=17
Passen dus geen 13 man/vrouw in. FAIL!quote:
Jullie. Doen. Vervelend.quote:Op zondag 20 september 2009 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Passen dus geen 13 man/vrouw in. FAIL!
Stapelen!quote:Op zondag 20 september 2009 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Passen dus geen 13 man/vrouw in. FAIL!
Is wel leuk idee, wij doen het regelmatig met groepje vrienden, als je beetje een lastminute pakt (of juist vroegboekt) en buiten de vakanties om ben je voor weekend maar iets van 7 á 8 tientjes kwijtquote:Op zondag 20 september 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Stapelen!
Of we huren met een aantal gewoon een 6- of 8-persoons Landal huisje. Vrijstaand, heeft niemand last van de herrie. De mensen die een heel weekend willen gaan een heel weekend, de mensen die 1 nachtje willen gaan 1 nachtje, de mensen die alleen overdag willen en 's avonds uit eten komen alleen overdag en 's avonds. Dan kan iedereen zelf kiezen wat ie doet.
Het Haantje heeft wel 2 persoonsstapelbedden!quote:Op zondag 20 september 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Stapelen!
Of we huren met een aantal gewoon een 6- of 8-persoons Landal huisje. Vrijstaand, heeft niemand last van de herrie. De mensen die een heel weekend willen gaan een heel weekend, de mensen die 1 nachtje willen gaan 1 nachtje, de mensen die alleen overdag willen en 's avonds uit eten komen alleen overdag en 's avonds. Dan kan iedereen zelf kiezen wat ie doet.
Maar een chalet is wel ellendig, ik wil wel een huisjequote:Op zondag 20 september 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
Ik zit ff te speuren en bij Roompot vakanties heb je al een 6-persoons chalet voor 79,- voor een heel weekend.
Dus aan de kosten hoeft het niet te liggen![]()
En Kweej, ik wil daar ook niet te lang mee wachten, dus misschien moeten we in dit topic gewoon eens peilen wat mensen er van vinden. Niemand is dus verplicht om te blijven slapen, maar wie dat wil kan dat gewoon doen. Ik zou dan op vrijdagavond al gaan en zondagmiddag weer naar huis gaan, maar er zijn vast ook mensen die zeggen 'ik kom wel, maar alleen zaterdagmiddag en dan 's avonds uit eten en weer naar huis'. Da's misschien wel ideaal. En als er meer mensen willen blijven slapen dan dat er bedden zijn moeten er gewoon wat luchtbedden mee
Ik denk dat je er niet teveel aan moet willen voorbereiden.quote:Op zondag 20 september 2009 16:38 schreef Cat22 het volgende:
Er toch ook zeker wel een voorbereidingsmeet van een dag nodig om de weekend meet voor te bereiden?
Wat is er ellendig aan een chalet? Het zag er gewoon uit als een huisjequote:Op zondag 20 september 2009 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar een chalet is wel ellendig, ik wil wel een huisje
We hebben elkaar, we hebben dat park niet echt nodigquote:Op zondag 20 september 2009 16:43 schreef Muis006 het volgende:
Roompotparken zijn kut. De huisjes zijn fijn maar het park zelf is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Kweej: pak van mijn hart!
Bedoel ik ook hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet teveel aan moet willen voorbereiden.
Dan wordt het alleen maar ingewikkeld![]()
Maar als we nou over een week of twee al ergens wat gaan drinken en eten met zijn allen en dan eens bespreken wie er eventueel voor voelt voor het sleepover plan?
Niet als je het hele weekend blijfffffffffffft.quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Roompot is Zeeland toch? Das wel een tiefuseind voor de Hoge Noorden crew![]()
Roompot is ook in Limburg. Bij mien stadje!quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Roompot is Zeeland toch? Das wel een tiefuseind voor de Hoge Noorden crew![]()
STFUquote:Op zondag 20 september 2009 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet als je het hele weekend blijfffffffffffft.
Zeurpiet. Je lijkt wel een wief
neeeheee! 3 weken *lief kijkt. Ik sta het weekend van 2 oktober al vol geboektquote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet teveel aan moet willen voorbereiden.
Dan wordt het alleen maar ingewikkeld![]()
Maar als we nou over een week of twee al ergens wat gaan drinken en eten met zijn allen en dan eens bespreken wie er eventueel voor voelt voor het sleepover plan?
Zie boven!quote:Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeeheee! 3 weken *lief kijkt. Ik sta het weekend van 2 oktober al vol geboekt
Onder voorbehoud, hangt er vanaf hoe ik me dan voel!quote:Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Zaterdag 10 oktober ergens in het midden van het land afspreken voor eten en drinken.
Who's with me raise your hand!
Op alle andere aankomende zaterdagen kan ik niet![]()
26-9 naar Racoon, 3-10 Mamma Mia, 17-10 bedrijfsuitje, 24-10 kevernachtrit).
*raises hand* (ovv locatie)quote:Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Zaterdag 10 oktober ergens in het midden van het land afspreken voor eten en drinken.
WTF Racoonquote:Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Oeh oehquote:Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Sjat ap!quote:Op zondag 20 september 2009 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF Racoon![]()
WTF Mamma Mia![]()
![]()
WTF Kevernacht![]()
![]()
![]()
Steekt hand op
Sinds het eenquote:Op zondag 20 september 2009 16:51 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, sinds wanneer noem jij mij 'Muis006'?
En hoe wij ons voelen; Bohemian Rhapsody by Muis is slechts onder bepaalde omstandigheden enigquote:Op zondag 20 september 2009 16:49 schreef Muis006 het volgende:
Onder voorbehoud, hangt er vanaf hoe ik me dan voel!
WAAR STA IK, JE HEBT ME GEWOON GEDELETEquote:Op zondag 20 september 2009 16:53 schreef ElisaB het volgende:
10 oktober-meet:
- Greys
- Muis006 ovb
- Cat22
- ElisaB
Even kopiëren en je naam er bij zetten als je mee wilt en kunt!
Piepiepeiepepeieiepeepepeiiepiepieeeeeepquote:Op zondag 20 september 2009 16:53 schreef Cat22 het volgende:
@Muis: we staan wel leuk he, zo onder elkaar.![]()
MRAUW!
Die staat er tussenquote:Op zondag 20 september 2009 16:54 schreef Qwea het volgende:
loveless moet komen, anders zit MM tussen allemaal wijven
10 oktober-meet:quote:Op zondag 20 september 2009 16:53 schreef ElisaB het volgende:
10 oktober-meet:
- Greys
- Muis006 ovb
- Cat22
- ElisaB
Even kopiëren en je naam er bij zetten als je mee wilt en kunt!
quote:Op zondag 20 september 2009 16:55 schreef Cat22 het volgende:
10 oktober-meet:
- Greys
- Muis006 ovb
- Cat22
- Lovelessss85
- ElisaB
- Loveless
- Qwea en MM
Toch?
daanquote:Op zondag 20 september 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
Kopieer het lijstje en zet jezelf er even bij Kweej!![]()
Hij had Greys haar gheyle lijstje nog niet gezien en alleen zijn hand opgestoken. Nu staat hij erbij!quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 16:55 schreef Cat22 het volgende:
10 oktober-meet:
- Greys
- Muis006 avec mister ovbbbbbbbbbbbbbbbbbb
- Cat22
- Lovelessss85
- ElisaB
- Loveless
- Qwea en MM
Toch?
Rotzooitjes zijn heerlijkquote:Op zondag 20 september 2009 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
Is het niet handig als dat ff centraal bijgehouden word. Dit word een rotzooitje.
Neeeeeee, niet doen!quote:Op zondag 20 september 2009 16:56 schreef Qwea het volgende:
Eies?mogen we een apart meetings topic?
quote:Op zondag 20 september 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Rotzooitjes zijn heerlijk
Als we er een apart topic over gaan openen dan denkt heel F&F dat ze uitgenodigd zijn en ik vond het eigenlijk wel zo leuk om dit alleen met de asielactiemensen te doen.
/kliekje
Ik ga een FB topic over jou openen! Kliekjesgeilerdquote:Op zondag 20 september 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Rotzooitjes zijn heerlijk
Als we er een apart topic over gaan openen dan denkt heel F&F dat ze uitgenodigd zijn en ik vond het eigenlijk wel zo leuk om dit alleen met de asielactiemensen te doen.
/kliekje
Jawelhoorquote:Op zondag 20 september 2009 16:56 schreef Qwea het volgende:
Eies?mogen we een apart meetings topic?
Shut it muizelientjequote:Op zondag 20 september 2009 16:57 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil een klacht indienen. Ik sta er wel officieel op met mijn Muis006 maar ondertussen mag Ll wel met sssssssssssssssssss.
Tsssssssss.
quote:Op zondag 20 september 2009 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
laat mijn topic maar zitten. Fijn, datum hebben we. Locatie gaarne?
Cram it with walnuts, ugly.quote:Op zondag 20 september 2009 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Shut it muizelientje![]()
Verschil moet er zijn
ja, bel dr eens. En hara?quote:Op zondag 20 september 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat Ing ook kan op de 10e!
Zal ik haar even bellen?
Shut it. You looooooove me.quote:Op zondag 20 september 2009 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga een FB topic over jou openen! Kliekjesgeilerd
ze heeft visite, ga jij haar ff lekker bellen omdat het forum niet kan wachtenquote:Op zondag 20 september 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat Ing ook kan op de 10e!
Zal ik haar even bellen?
Ikzalsnachtsstiekembijgreysindeslaapzakkruipen.Datzaldrlerenquote:Op zondag 20 september 2009 16:58 schreef Qwea het volgende:
magnievangrees
Ik sms ze allebei wel even!quote:
sjut it!quote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ze heeft visite, ga jij haar ff lekker bellen omdat het forum niet kan wachten
*zucht*quote:Op zondag 20 september 2009 16:57 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil een klacht indienen. Ik sta er wel officieel op met mijn Muis006 maar ondertussen mag Ll wel met sssssssssssssssssss.
Tsssssssss.
quote:Op zondag 20 september 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
Kopieer het lijstje en zet jezelf er even bij (Kweej)!![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ikzalsnachtsstiekembijgreysindeslaapzakkruipen.Datzaldrleren
Ja nou, dát zal me leren!quote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ikzalsnachtsstiekembijgreysindeslaapzakkruipen.Datzaldrleren
Dat zei ze vast tegen een andere usert die ook in het kliekje zit.quote:
kliekjesquote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zei ze vast tegen een andere usert die ook in het kliekje zit.
Nah, ik heb ook helemaal geen overwicht ende gaaaarismaaaa meerquote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef Greys het volgende:
Ja nou, dát zal me leren!
(Maar zijn jullie het er stiekem niet een beetje mee eenschhhh dat we dit lekker kleinschalig moeten houden?)
Als je het op korte termijn wil plannen wel ja. Maar dan moet je wel uitkijken dat je niet de 'belangrijke' personen vergeet.quote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou, dát zal me leren!
(Maar zijn jullie het er stiekem niet een beetje mee eenschhhh dat we dit lekker kleinschalig moeten houden?)
takkedingesquote:Op zondag 20 september 2009 17:03 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb de hele week het nazwetsen niet kunnen volgen, maar nu zie ik hier plannen voor een meet!! I![]()
Wil ook mee!
Nee jij mag niet komen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het op korte termijn wil plannen wel ja. Maar dan moet je wel uitkijken dat je niet de 'belangrijke' personen vergeet.
Enne... ik heb mezelf zo'n beetje uitgenodigd, maar hoop wel dat dat oké is. Ik ben pas sinds de asielactie fanatiek F&Fer geworden terwijl de meesten van jullie al langer hier actief zijn.
Ik ben geen fan van zondagen. Week later? op zaterdag dan?quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Oke, ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Het slechte nieuws is dat zowel Chips als Ing als MissBliss als Re niet kunnen op 10 oktober.
Want dan hebben ze die huisdierenfotoshoots van de Vlooienmarkt.
Het goede nieuws is...
How about zondag 11 oktober?![]()
Dan spreken we gewoon begin van de middag al ergens af, blijven we 's avonds eten en kan iedereen die dat wil op een christelijk tijdstip weer thuis zijn.
11 oktober kan ik weer nietquote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Het slechte nieuws is dat zowel Chips als Ing als MissBliss als Re niet kunnen op 10 oktober.
Het goede nieuws is...
Dan spreken we gewoon begin van de middag al ergens af, blijven we 's avonds eten en kan iedereen die dat wil op een christelijk tijdstip weer thuis zijn.
Neem je dan wel een slaapzak meequote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Het goede nieuws is...
Jeuj!quote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee jij mag niet komen.
Ennu?
Doe niet zo stom. Je was er toch ook met de aktsie
Ik ben brutaal geweest en heb wel senesta gevraagdquote:Op zondag 20 september 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Maar was het dan echt jullie bedoeling om ook mensen van buiten het asielactiegroepje uit te nodigen voor dit etentje?Want als ik de enige ben die er zo over denkt moeten jullie het gewoon anders doen hoor.
En Cat, hoe bedoel je 'de belangrijkste mensen'? Iedereen van de asielactie is toch gewoon welkom?
Dan kan ik niet.quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van zondagen. Week later? op zaterdag dan?
Oh dat mag hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben brutaal geweest en heb wel senesta gevraagd
Stel paupersquote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan ik niet.
Nou, dat gaat weer lekker
Ik zei het weer eens wat stom. Ik bedoel die mensen die actie hebben mee-georganiseerd, hier veel hebben gepost etc. Dus een Hara en een Ing, en een MB en een Re en een Ynske en en en en...quote:Op zondag 20 september 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Maar was het dan echt jullie bedoeling om ook mensen van buiten het asielactiegroepje uit te nodigen voor dit etentje?Want als ik de enige ben die er zo over denkt moeten jullie het gewoon anders doen hoor.
En Cat, hoe bedoel je 'de belangrijkste mensen'? Iedereen van de asielactie is toch gewoon welkom?
Maar hoezo zouden we die vergeten dan?quote:Op zondag 20 september 2009 17:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zei het weer eens wat stom. Ik bedoel die mensen die actie hebben mee-georganiseerd, hier veel hebben gepost etc. Dus een Hara en een Ing, en een MB en een Re en een Ynske en en en en...
Ja, weet ik ook wel. Laat maar, ik denk weer te moeilijk.quote:Op zondag 20 september 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoezo zouden we die vergeten dan?
Het staat hier toch gewoon openbaar te lezen voor al die mensen?En als ze niet hadden gereageerd hadden we ze een PM gestuurd of gebeld of gesmst
quote:Op zondag 20 september 2009 17:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het weer een onmogelijke opgave gaat worden
Van mij wel, maar of de jarige het op prijs stelt betwijfel ikquote:Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, und? Mogen we niet komen of zo
Doen, maar ik kan echt niet (de beeb maakt me dood.... kinderfeestje van het miniatuurtjequote:Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
En komende zaterdag ofzo?
Ik zou kunnen, denk ik. Moet ik even wat shizzle omgooien, maar ik denk niet dat dat uno problemo is.quote:Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
En komende zaterdag ofzo?
Je zult altijd hebben dat iemand niet kan. Gewoon prikken en doen (welke dag dan ook)!quote:Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
Kweej, ik ben bang dat die 'korte termijn' die wij graag wilden niet helemaal haalbaar gaat worden![]()
Maar wat is er eigenlijk mis met een zondag?
quote:Op zondag 20 september 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik ook nietDan kwijlzit ik bij Racoon
Heb ff gegoogled; kun je wel missen denk ik. Ll is er immersquote:Op zondag 20 september 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
Of ik moet gewoon niet naar Racoon gaan...
Nou ja, misschien piep ik wel hoor. Maar ik moet altijd op maandag weer terug naar huisquote:Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
Kweej, ik ben bang dat die 'korte termijn' die wij graag wilden niet helemaal haalbaar gaat worden![]()
Maar wat is er eigenlijk mis met een zondag?
Dan zonder mij, want ik kan alleen die 10 oktoberquote:Op zondag 20 september 2009 17:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zult altijd hebben dat iemand niet kan. Gewoon prikken en doen (welke dag dan ook)!
kan iemand mij for godsake vertellen wie/wat LI is?quote:Op zondag 20 september 2009 17:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ff gegoogled; kun je wel missen denk ik. Ll is er immers
Bij Racoon?quote:Op zondag 20 september 2009 17:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ff gegoogled; kun je wel missen denk ik. Ll is er immers
Ik ga niet zonder greesquote:Op zondag 20 september 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zonder mij, want ik kan alleen die 10 oktober![]()
En Ing en MissBliss en Re en Chips vind ik toch iets teveel als die allemaal niet kunnen.
Doen jullie maar lekker 10 oktober en dan kom ik wel naar de bungalowmeet!
Nee dom wicht, niet zonder jouquote:Op zondag 20 september 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En Ing en MissBliss en Re en Chips vind ik toch iets teveel als die allemaal niet kunnen.
Jij en niet bij de F&F-meet kunnen zijnquote:Op zondag 20 september 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 20 september 2009 17:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dom wicht, niet zonder jou![]()
Zooooooooooonder jou, komt er geen Asielmeet
Zooooooooooooooonder jou, hou op met dat onzingetwiet
quote:Op zondag 20 september 2009 17:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij en niet bij de F&F-meet kunnen zijn
Gekkerd
quote:Op zondag 20 september 2009 17:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zult altijd hebben dat iemand niet kan. Gewoon prikken en doen (welke dag dan ook)!
quote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef Muis006 het volgende:
Hier is iets wilds: een vrijdagavond!
prima wmb maar ik/wij zijn dat afhankelijk van de locatie wel wat later. Ik zou wel eerder wegkunnen van school. maar MM is om 18u zu hausequote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef Muis006 het volgende:
Mijn heilige repetitieavond!quote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef Muis006 het volgende:
Gooi je haar los, maak me gekquote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Doe eens woest; ik vind het best!
JA WAT IST NOUquote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]![]()
Oh maar wacht, ik lul, want ik kan wel de 10e
Ik bedoelde dan ook 'doen jullie maar lekker een andere zaterdag'. Want ik wil er niet in mijn eentje verantwoordelijk voor zijn dat het niet door gaat omdat ik de andere zaterdagen niet kan.
En dat dus. Je kunt ze nooit allemaal op één plek op dezelfde dag krijgen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:21 schreef ElisaB het volgende:
Gewoon a.s. zaterdag of zondag de 11e; poll ertegenaan en prikken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar issie voor?quote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef ElisaB het volgende:
Poll: Meet op:a.s. zaterdag zondag 11 oktober
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rukhut?quote:Op zondag 20 september 2009 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar SRSLY ()
a.s. zaterdag, das 2 weken na de asielactie, dan kan je bezig blijven, doe het dan een maandje erna, en dan daarna weer eens een keer wat drinken of dat rukhut-idee van Greys van ofzo
Feitelijk twee weken te laat dus.quote:Op zondag 20 september 2009 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar SRSLY ()
a.s. zaterdag, das 2 weken na de asielactie, dan kan je bezig blijven, doe het dan een maandje erna, en dan daarna weer eens een keer wat drinken of dat rukhut-idee van Greys van ofzo
Of dat ze de shoots voor de meet doen, of gaan ze met de beestjes naar de lokatie?quote:Op zondag 20 september 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
En als we nou eens aan Ing en Chips en MB en Re vragen of ze die fotoshoots een weekje kunnen verzetten en dat we dan wel op 10 oktober kunnen?
Kan jij 3 oktober ook niet?quote:Op zondag 20 september 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
En als we nou eens aan Ing en Chips en MB en Re vragen of ze die fotoshoots een weekje kunnen verzetten en dat we dan wel op 10 oktober kunnen?
doenquote:Op zondag 20 september 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
Nee, maar de shoot van Chips is helemaal in Groningen en daarna nog bij Ing thuis, dus dan zijn ze pas eind van de middag bij Ing. Kunnen we moeilijk vragen of ze dan met etenstijd bij ons kunnen zijnquote:Op zondag 20 september 2009 17:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of dat ze de shoots voor de meet doen, of gaan ze met de beestjes naar de lokatie?
Dan heb ik al kaarten voor Mamma Miaquote:Op zondag 20 september 2009 17:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan jij 3 oktober ook niet?
En vragen kan altijd, maar het is voor hen wel veel geregel dan. Hadden ze niet een paar shoots achter elkaar gepland of zoiets?
Swets wilde F&F afschaffen ivm met fundamentalisme, heb alleen het eerste stukje meekregen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:39 schreef oh-oh het volgende:
Potjandorie, heb ik een Swetsrel gemist?
Kan iemand me heel ff op de hoogte brengen want mijn bad is bijna vol
Natuurlijk zeg je dat niet af!quote:Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar de shoot van Chips is helemaal in Groningen en daarna nog bij Ing thuis, dus dan zijn ze pas eind van de middag bij Ing. Kunnen we moeilijk vragen of ze dan met etenstijd bij ons kunnen zijn![]()
[..]
Dan heb ik al kaarten voor Mamma MiaIk heb dat al drie keer gezien, maar ik heb met iemand afgesproken die zich daar al maanden op verheugt dus dat ga ik niet afzeggen
quote:Op zondag 20 september 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Laten we heel even afwachten tot Ing en/of MissBliss zich hier gemeld heeft, even kijken wat zij er van zeggen. Misschien is het geen punt om het een weekje te verschuiven voor ze (al ben ik bang van wel) en anders doen we het toch gewoon op een zondag en dan lekker vroeg en lang?
quote:Op zondag 20 september 2009 17:37 schreef Morretje het volgende:
ik werd een beetje(positief gebruik van de smiley!) van de posts over mijn zwangerschap en jullie gejuich toen. Wilde ik toch nog even zeggen..
Jij gaat samen met oh-oh!quote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook in bad! Tot zo!
(Oh en dat dat tegelijk met Loveless is berust op louter toeval!)
Als we argumenten blijven aandragen waarom het niet op die en die dag zou moeten, dan kan je ook bezig blijven en komt er nooit een meet.quote:Op zondag 20 september 2009 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar SRSLY ()
He Muis, ga je mee in bad?quote:Op zondag 20 september 2009 18:03 schreef Muis006 het volgende:
Als we argumenten blijven aandragen waarom het niet op die en die dag zou moeten, dan kan je ook bezig blijven en komt er nooit een meet.
quote:Op zondag 20 september 2009 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
Weet je; jullie vechten het ff uit. Ik ga in bad, ik hoor het zo wel
quote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook in bad! Tot zo!
(Oh en dat dat tegelijk met Loveless is berust op louter toeval!)
quote:Op zondag 20 september 2009 17:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij gaat samen met oh-oh!![]()
Hmmm... bad.... eigenlijk helemaal geen slecht plan.
Ik nietquote:
Euhwquote:Op zondag 20 september 2009 18:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik nietvoel me alleen maar slechter na mijn douche. Morgen krijg ik te horen of ik voorhoofdsholte-ontsteking heb
Nou dr valt eigenlijk niks te vertellen. Het gaat gewoon heerlijk tussen MM en mij, en ik was gisteren dronken, en dan ebt na enzoquote:Op zondag 20 september 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel!
En nu ga ik wel snel nog even in bad
Wat fijnquote:Op zondag 20 september 2009 18:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou dr valt eigenlijk niks te vertellen. Het gaat gewoon heerlijk tussen MM en mij, en ik was gisteren dronken, en dan ebt na enzo
Ja ban is al opgehevenquote:Op zondag 20 september 2009 18:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat fijnis zijn ban al opgeheven trouwens?
quote:Op zondag 20 september 2009 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
BACK
En wat hebben jullie besloten lieve F&F SC-chicks (excl Muis want die doet lelijk)
quote:Op zondag 20 september 2009 18:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik nietvoel me alleen maar slechter na mijn douche. Morgen krijg ik te horen of ik voorhoofdsholte-ontsteking heb
quote:Op zondag 20 september 2009 18:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hater![]()
De band tussen Ll en mij is spesjaal wittewel.
Och, die kans op gehoorschade neem ik maar voor lief.quote:Op zondag 20 september 2009 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En geen voorhoofdsholte ontsteking hebben heur. Mag niet.
Yesss, als het het niet is mag ik langs de neuroloogquote:Op zondag 20 september 2009 18:57 schreef Morretje het volgende:
Get Muis, pijnlijk! En ik stiekem hoop ik ook een klein beetje dat dat het wel is, anders wordt het meteen spannend, of niet?
Lekkerquote:Op zondag 20 september 2009 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
Als je voorhoofdsholte-ontsteking hebt krijg je een pot B&J aarrebeien kaaskeek die ik nog heb staan
Stuur 'm wel op, heb niet het idee dat de dame die ooit kwam eten en perse B&J toe wil hem nog op komt etenquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 19:11 schreef Qwea het volgende:
morgen komt de gedragstherapeut voor boefwoef!
Ben and jerry's is morgen bij de AH in de aanbieding3.75
Ik gaan a.s zaterdag Chunkey monkey halen, baked alaska en choclate macademiaquote:Op zondag 20 september 2009 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Wie gaat er morgen naar de AH? Ikke!![]()
Ik zal voor het goede fatsoen vanavond nog een pot leeg(vr)eten, zodat ik er nog maar 3 heb staan en er wat bij past. Hopelijk hebben ze ook Phish food.
Ging je date niet goed?quote:Op zondag 20 september 2009 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stuur 'm wel op, heb niet het idee dat de dame die ooit kwam eten en perse B&J toe wil hem nog op komt eten![]()
Ook lekker (behalve Baked Alaska), maar Phish food is da best. Met New York Super Fudge Chunk als tweede.quote:Op zondag 20 september 2009 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik gaan a.s zaterdag Chunkey monkey halen, baked alaska en choclate macademia
Ja opzicht wel, maar na 2 hapjes had ze al genoeg, en daarna nooit meer B&J gegetenquote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ging je date niet goed?
En ik heb nog noooooooooooooooooooit B&J gegeten
For shame!quote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ging je date niet goed?
En ik heb nog noooooooooooooooooooit B&J gegeten
Ik ben niet zo gek op chocolade ijs. Is baked alaska niet lekker dan?quote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook lekker (behalve Baked Alaska), maar Phish food is da best. Met New York Super Fudge Chunk als tweede.
Ik zag dat de Knorr Wereldgerechten ook in de aanbieding zijn. Perfect voor een cuisinere als ik.
B&J is niet zo goed in vruchtenijs vinnik. En ik trof maar anderhalve chocolade ijsbeer en één sliertje marshmellow aan in mijn mijn pint (lichtelijk overdreven, maar in ieder geval niet de percentages zoals beloofd op de pot).quote:Op zondag 20 september 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek op chocolade ijs. Is baked alaska niet lekker dan?
Australian!quote:Op zondag 20 september 2009 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Muis succes morgen!
Mijn Lushbad was heerlijk.
Ben en Jerry's vind ik lekker maar toch net niet lekker genoeg voor zoveel geld![]()
Ik ben dol op de ijssalon van Casa Del Biro in Maastricht ( en er zijn er nu al twee), en Australian, maar ik eet maar zelden ijs eigenlijk.
Voor nu, vers gepikte walnoten
Tja Greys, once organisaaatsiechick, voor altijd organisaaaatsiechick.quote:Op zondag 20 september 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Ik had ook een Lushbad en mijn water was donkerpaars
We zijn al lekker opgeschoten voor de meet intussen zie ik!![]()
Maar Dierendag 4 oktober dan? Zondag? Ja? Mooi!
D'r zit wel iets vruchtachtigs in, een soort sorbet. En het smaakte niet slecht, maar ik tel er geen 5 euro meer voor neer.quote:Op zondag 20 september 2009 20:03 schreef Qwea het volgende:
baked alaska is toch geen vruchten ijs??
Jawel, alles komt goed.quote:
Ik ben ook helemaal niet van de zoetigheid, ijs, etc, maar damn.. da's toch wel goed spulquote:Op zondag 20 september 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben helemaal niet echt een ijsliefhebber, koop het bijna nooit, maar áls ik het koop is het B&J Cookie Dough.
En dan eet ik zo'n hele pot als avondeten![]()
![]()
Moet het wel eerst een beetje smelten, dan kan je het lekker slurpen
Ik heb je het linkje nog gepost eerder vanmiddagquote:
OH die, nee die heb ik niet gekeken. Straks wel weer Fringe op Net5, met Paceyquote:Op zondag 20 september 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je het linkje nog gepost eerder vanmiddag
http://www.tvgids.nl/programma/8490547/Emily%27s_reasons_why_not/
Het was wel aardig, heeft wel potentie. Al is het zeker nog geen GA of SaTC.
Zij heet ook geen Frankquote:
Ik heet ook geen Loveless, beste M.quote:Op zondag 20 september 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveless my dear, I don't give a damn!
Weet jij niet! Misschien is het wel Scarlett, voor vrienden Frank. Net zoals Jan Jaap, voor vrienden Nicole.quote:
Maar als ik je bij je voornaam aan ga spreken dan voel ik me Het_Huptquote:Op zondag 20 september 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heet ook geen Loveless, beste M.
Of dát ja!quote:Op zondag 20 september 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet jij niet! Misschien is het wel Scarlett, voor vrienden Frank. Net zoals Jan Jaap, voor vrienden Nicole.
quote:Op zondag 20 september 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als ik je bij je voornaam aan ga spreken dan voel ik me Het_Hupt
God wat heb ik toch een onuitwisbare indruk bij je gemaakt zeg.... Beste Jquote:Op zondag 20 september 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet Ll zijn voornaam niet eens meer. Alleen die van de organisaaasiechicks en die van Re en MB weet ik nog
Lennert.quote:Op zondag 20 september 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet Ll zijn voornaam niet eens meer. Alleen die van de organisaaasiechicks en die van Re en MB weet ik nog
Zeg eh... bekkie he?quote:
Nou, de uitdaging was eerst om een datum te prikken dat de meeste mensen kunnenquote:Op zondag 20 september 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Eindelijk terug en bijgelezen![]()
4 oktober kan ik wel...maar waaaaaar gaat het gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |