Ja nou, dát zal me leren!quote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ikzalsnachtsstiekembijgreysindeslaapzakkruipen.Datzaldrleren
Dat zei ze vast tegen een andere usert die ook in het kliekje zit.quote:
kliekjesquote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zei ze vast tegen een andere usert die ook in het kliekje zit.
Nah, ik heb ook helemaal geen overwicht ende gaaaarismaaaa meerquote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef Greys het volgende:
Ja nou, dát zal me leren!
(Maar zijn jullie het er stiekem niet een beetje mee eenschhhh dat we dit lekker kleinschalig moeten houden?)
Als je het op korte termijn wil plannen wel ja. Maar dan moet je wel uitkijken dat je niet de 'belangrijke' personen vergeet.quote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou, dát zal me leren!
(Maar zijn jullie het er stiekem niet een beetje mee eenschhhh dat we dit lekker kleinschalig moeten houden?)
takkedingesquote:Op zondag 20 september 2009 17:03 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb de hele week het nazwetsen niet kunnen volgen, maar nu zie ik hier plannen voor een meet!! I![]()
Wil ook mee!
Nee jij mag niet komen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het op korte termijn wil plannen wel ja. Maar dan moet je wel uitkijken dat je niet de 'belangrijke' personen vergeet.
Enne... ik heb mezelf zo'n beetje uitgenodigd, maar hoop wel dat dat oké is. Ik ben pas sinds de asielactie fanatiek F&Fer geworden terwijl de meesten van jullie al langer hier actief zijn.
Ik ben geen fan van zondagen. Week later? op zaterdag dan?quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Oke, ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Het slechte nieuws is dat zowel Chips als Ing als MissBliss als Re niet kunnen op 10 oktober.
Want dan hebben ze die huisdierenfotoshoots van de Vlooienmarkt.
Het goede nieuws is...
How about zondag 11 oktober?![]()
Dan spreken we gewoon begin van de middag al ergens af, blijven we 's avonds eten en kan iedereen die dat wil op een christelijk tijdstip weer thuis zijn.
11 oktober kan ik weer nietquote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Het slechte nieuws is dat zowel Chips als Ing als MissBliss als Re niet kunnen op 10 oktober.
Het goede nieuws is...
Dan spreken we gewoon begin van de middag al ergens af, blijven we 's avonds eten en kan iedereen die dat wil op een christelijk tijdstip weer thuis zijn.
Neem je dan wel een slaapzak meequote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Het goede nieuws is...
Jeuj!quote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee jij mag niet komen.
Ennu?
Doe niet zo stom. Je was er toch ook met de aktsie
Ik ben brutaal geweest en heb wel senesta gevraagdquote:Op zondag 20 september 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Maar was het dan echt jullie bedoeling om ook mensen van buiten het asielactiegroepje uit te nodigen voor dit etentje?Want als ik de enige ben die er zo over denkt moeten jullie het gewoon anders doen hoor.
En Cat, hoe bedoel je 'de belangrijkste mensen'? Iedereen van de asielactie is toch gewoon welkom?
Dan kan ik niet.quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van zondagen. Week later? op zaterdag dan?
Oh dat mag hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben brutaal geweest en heb wel senesta gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |