Stel paupersquote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan ik niet.
Nou, dat gaat weer lekker
Ik zei het weer eens wat stom. Ik bedoel die mensen die actie hebben mee-georganiseerd, hier veel hebben gepost etc. Dus een Hara en een Ing, en een MB en een Re en een Ynske en en en en...quote:Op zondag 20 september 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
Maar was het dan echt jullie bedoeling om ook mensen van buiten het asielactiegroepje uit te nodigen voor dit etentje?Want als ik de enige ben die er zo over denkt moeten jullie het gewoon anders doen hoor.
En Cat, hoe bedoel je 'de belangrijkste mensen'? Iedereen van de asielactie is toch gewoon welkom?
Maar hoezo zouden we die vergeten dan?quote:Op zondag 20 september 2009 17:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zei het weer eens wat stom. Ik bedoel die mensen die actie hebben mee-georganiseerd, hier veel hebben gepost etc. Dus een Hara en een Ing, en een MB en een Re en een Ynske en en en en...
Ja, weet ik ook wel. Laat maar, ik denk weer te moeilijk.quote:Op zondag 20 september 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoezo zouden we die vergeten dan?
Het staat hier toch gewoon openbaar te lezen voor al die mensen?En als ze niet hadden gereageerd hadden we ze een PM gestuurd of gebeld of gesmst
quote:Op zondag 20 september 2009 17:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het weer een onmogelijke opgave gaat worden
Van mij wel, maar of de jarige het op prijs stelt betwijfel ikquote:Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, und? Mogen we niet komen of zo
Doen, maar ik kan echt niet (de beeb maakt me dood.... kinderfeestje van het miniatuurtjequote:Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
En komende zaterdag ofzo?
Ik zou kunnen, denk ik. Moet ik even wat shizzle omgooien, maar ik denk niet dat dat uno problemo is.quote:Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef Muis006 het volgende:
En komende zaterdag ofzo?
Je zult altijd hebben dat iemand niet kan. Gewoon prikken en doen (welke dag dan ook)!quote:Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
Kweej, ik ben bang dat die 'korte termijn' die wij graag wilden niet helemaal haalbaar gaat worden![]()
Maar wat is er eigenlijk mis met een zondag?
quote:Op zondag 20 september 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik ook nietDan kwijlzit ik bij Racoon
Heb ff gegoogled; kun je wel missen denk ik. Ll is er immersquote:Op zondag 20 september 2009 17:16 schreef Greys het volgende:
Of ik moet gewoon niet naar Racoon gaan...
Nou ja, misschien piep ik wel hoor. Maar ik moet altijd op maandag weer terug naar huisquote:Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
Kweej, ik ben bang dat die 'korte termijn' die wij graag wilden niet helemaal haalbaar gaat worden![]()
Maar wat is er eigenlijk mis met een zondag?
Dan zonder mij, want ik kan alleen die 10 oktoberquote:Op zondag 20 september 2009 17:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zult altijd hebben dat iemand niet kan. Gewoon prikken en doen (welke dag dan ook)!
kan iemand mij for godsake vertellen wie/wat LI is?quote:Op zondag 20 september 2009 17:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ff gegoogled; kun je wel missen denk ik. Ll is er immers
Bij Racoon?quote:Op zondag 20 september 2009 17:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ff gegoogled; kun je wel missen denk ik. Ll is er immers
Ik ga niet zonder greesquote:Op zondag 20 september 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zonder mij, want ik kan alleen die 10 oktober![]()
En Ing en MissBliss en Re en Chips vind ik toch iets teveel als die allemaal niet kunnen.
Doen jullie maar lekker 10 oktober en dan kom ik wel naar de bungalowmeet!
Nee dom wicht, niet zonder jouquote:Op zondag 20 september 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En Ing en MissBliss en Re en Chips vind ik toch iets teveel als die allemaal niet kunnen.
Jij en niet bij de F&F-meet kunnen zijnquote:Op zondag 20 september 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 20 september 2009 17:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dom wicht, niet zonder jou![]()
Zooooooooooonder jou, komt er geen Asielmeet
Zooooooooooooooonder jou, hou op met dat onzingetwiet
quote:Op zondag 20 september 2009 17:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij en niet bij de F&F-meet kunnen zijn
Gekkerd
quote:Op zondag 20 september 2009 17:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zult altijd hebben dat iemand niet kan. Gewoon prikken en doen (welke dag dan ook)!
quote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef Muis006 het volgende:
Hier is iets wilds: een vrijdagavond!
prima wmb maar ik/wij zijn dat afhankelijk van de locatie wel wat later. Ik zou wel eerder wegkunnen van school. maar MM is om 18u zu hausequote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef Muis006 het volgende:
Mijn heilige repetitieavond!quote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef Muis006 het volgende:
Gooi je haar los, maak me gekquote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Doe eens woest; ik vind het best!
JA WAT IST NOUquote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]![]()
Oh maar wacht, ik lul, want ik kan wel de 10e
Ik bedoelde dan ook 'doen jullie maar lekker een andere zaterdag'. Want ik wil er niet in mijn eentje verantwoordelijk voor zijn dat het niet door gaat omdat ik de andere zaterdagen niet kan.
En dat dus. Je kunt ze nooit allemaal op één plek op dezelfde dag krijgen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:21 schreef ElisaB het volgende:
Gewoon a.s. zaterdag of zondag de 11e; poll ertegenaan en prikken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar issie voor?quote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef ElisaB het volgende:
Poll: Meet op:a.s. zaterdag zondag 11 oktober
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |