Rukhut?quote:Op zondag 20 september 2009 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar SRSLY ()
a.s. zaterdag, das 2 weken na de asielactie, dan kan je bezig blijven, doe het dan een maandje erna, en dan daarna weer eens een keer wat drinken of dat rukhut-idee van Greys van ofzo
Feitelijk twee weken te laat dus.quote:Op zondag 20 september 2009 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar SRSLY ()
a.s. zaterdag, das 2 weken na de asielactie, dan kan je bezig blijven, doe het dan een maandje erna, en dan daarna weer eens een keer wat drinken of dat rukhut-idee van Greys van ofzo
Of dat ze de shoots voor de meet doen, of gaan ze met de beestjes naar de lokatie?quote:Op zondag 20 september 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
En als we nou eens aan Ing en Chips en MB en Re vragen of ze die fotoshoots een weekje kunnen verzetten en dat we dan wel op 10 oktober kunnen?
Kan jij 3 oktober ook niet?quote:Op zondag 20 september 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
En als we nou eens aan Ing en Chips en MB en Re vragen of ze die fotoshoots een weekje kunnen verzetten en dat we dan wel op 10 oktober kunnen?
doenquote:Op zondag 20 september 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
Nee, maar de shoot van Chips is helemaal in Groningen en daarna nog bij Ing thuis, dus dan zijn ze pas eind van de middag bij Ing. Kunnen we moeilijk vragen of ze dan met etenstijd bij ons kunnen zijnquote:Op zondag 20 september 2009 17:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of dat ze de shoots voor de meet doen, of gaan ze met de beestjes naar de lokatie?
Dan heb ik al kaarten voor Mamma Miaquote:Op zondag 20 september 2009 17:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan jij 3 oktober ook niet?
En vragen kan altijd, maar het is voor hen wel veel geregel dan. Hadden ze niet een paar shoots achter elkaar gepland of zoiets?
Swets wilde F&F afschaffen ivm met fundamentalisme, heb alleen het eerste stukje meekregen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:39 schreef oh-oh het volgende:
Potjandorie, heb ik een Swetsrel gemist?
Kan iemand me heel ff op de hoogte brengen want mijn bad is bijna vol
Natuurlijk zeg je dat niet af!quote:Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar de shoot van Chips is helemaal in Groningen en daarna nog bij Ing thuis, dus dan zijn ze pas eind van de middag bij Ing. Kunnen we moeilijk vragen of ze dan met etenstijd bij ons kunnen zijn![]()
[..]
Dan heb ik al kaarten voor Mamma MiaIk heb dat al drie keer gezien, maar ik heb met iemand afgesproken die zich daar al maanden op verheugt dus dat ga ik niet afzeggen
quote:Op zondag 20 september 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Laten we heel even afwachten tot Ing en/of MissBliss zich hier gemeld heeft, even kijken wat zij er van zeggen. Misschien is het geen punt om het een weekje te verschuiven voor ze (al ben ik bang van wel) en anders doen we het toch gewoon op een zondag en dan lekker vroeg en lang?
quote:Op zondag 20 september 2009 17:37 schreef Morretje het volgende:
ik werd een beetje(positief gebruik van de smiley!) van de posts over mijn zwangerschap en jullie gejuich toen. Wilde ik toch nog even zeggen..
Jij gaat samen met oh-oh!quote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook in bad! Tot zo!
(Oh en dat dat tegelijk met Loveless is berust op louter toeval!)
Als we argumenten blijven aandragen waarom het niet op die en die dag zou moeten, dan kan je ook bezig blijven en komt er nooit een meet.quote:Op zondag 20 september 2009 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar SRSLY ()
He Muis, ga je mee in bad?quote:Op zondag 20 september 2009 18:03 schreef Muis006 het volgende:
Als we argumenten blijven aandragen waarom het niet op die en die dag zou moeten, dan kan je ook bezig blijven en komt er nooit een meet.
quote:Op zondag 20 september 2009 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
Weet je; jullie vechten het ff uit. Ik ga in bad, ik hoor het zo wel
quote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook in bad! Tot zo!
(Oh en dat dat tegelijk met Loveless is berust op louter toeval!)
quote:Op zondag 20 september 2009 17:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij gaat samen met oh-oh!![]()
Hmmm... bad.... eigenlijk helemaal geen slecht plan.
Ik nietquote:
Euhwquote:Op zondag 20 september 2009 18:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik nietvoel me alleen maar slechter na mijn douche. Morgen krijg ik te horen of ik voorhoofdsholte-ontsteking heb
Nou dr valt eigenlijk niks te vertellen. Het gaat gewoon heerlijk tussen MM en mij, en ik was gisteren dronken, en dan ebt na enzoquote:Op zondag 20 september 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel!
En nu ga ik wel snel nog even in bad
Wat fijnquote:Op zondag 20 september 2009 18:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou dr valt eigenlijk niks te vertellen. Het gaat gewoon heerlijk tussen MM en mij, en ik was gisteren dronken, en dan ebt na enzo
Ja ban is al opgehevenquote:Op zondag 20 september 2009 18:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat fijnis zijn ban al opgeheven trouwens?
quote:Op zondag 20 september 2009 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
BACK
En wat hebben jullie besloten lieve F&F SC-chicks (excl Muis want die doet lelijk)
quote:Op zondag 20 september 2009 18:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik nietvoel me alleen maar slechter na mijn douche. Morgen krijg ik te horen of ik voorhoofdsholte-ontsteking heb
quote:Op zondag 20 september 2009 18:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hater![]()
De band tussen Ll en mij is spesjaal wittewel.
Och, die kans op gehoorschade neem ik maar voor lief.quote:Op zondag 20 september 2009 18:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En geen voorhoofdsholte ontsteking hebben heur. Mag niet.
Yesss, als het het niet is mag ik langs de neuroloogquote:Op zondag 20 september 2009 18:57 schreef Morretje het volgende:
Get Muis, pijnlijk! En ik stiekem hoop ik ook een klein beetje dat dat het wel is, anders wordt het meteen spannend, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |