Je hebt niks gemist.quote:Op zondag 20 september 2009 13:18 schreef Dos37 het volgende:
Wedstrijd is trouwens live op oost kom ik na één helft achter
Heerlijkquote:Op zondag 20 september 2009 14:12 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom verliezen de GAE elke keer weer van Zwolle
Boefje, jammer van de eerste nederlaag dit seizoen. Tegen Zwolle nog welquote:
Voor welke kutclub ben jij dan?quote:Op zondag 20 september 2009 14:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Boefje, jammer van de eerste nederlaag dit seizoen. Tegen Zwolle nog wel![]()
![]()
De mooiste kutclub van het noordenquote:Op zondag 20 september 2009 14:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Voor welke kutclub ben jij dan?
Anti-voetbal supporter.
quote:Op zondag 20 september 2009 14:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
De mooiste kutclub van het noorden
![]()
SC Cambuur Leeuwarden
![]()
quote:
Mja, dat denk ik niet..dan was alles weer anders gelopen..quote:Op zondag 20 september 2009 16:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
En dan heeft FC Oss ook nog een pingel gemist in de 50ste min. anders hadden ze voorgestaan.
Dat gaat nog wat worden dinsdag![]()
Strikt gezien was het geel want hij was niet de laatste man maar de DB-speler lag op volle snelheid en was niet meer af te stoppen geweest.quote:Op zondag 20 september 2009 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Pijnlijk lijkt me dat ja..heb zelf Maasland FM op de achtergrond gehad en de Osse commentator zei ook al dat het echt rood was.
omdat de Eagles deze keer maar voor één ding kwamen, en dat was voor een gelijkspel...quote:Op zondag 20 september 2009 14:12 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom verliezen de GAE elke keer weer van Zwolle
Veendam.quote:Op zondag 20 september 2009 18:58 schreef Roberto258 het volgende:
Netjes van Zwolle, nu kan zelfs De Graafschap de periode nog pakken met veel geluk, maar ik zie Cambuur eigenlijk geen punten verspelen tegen RBC. Tegen wie moet Go Ahead?
Overigens zal AGOVV uit geen makkie worden voor De Graafschap.
quote:Op zondag 20 september 2009 22:52 schreef DutchGooner het volgende:
Jongen bekogelt Oss-trainer met schoen
20-09-2009
De persconferentie werd vanmiddag opgeschrikt door een opmerkelijke actie van de zoon van een journalist. Trainer Hans de Koning van FC Oss kreeg tijdens zijn (zeer reëele) praatje over de wedstrijd plotseling een schoen naar zijn hoofd gegooid.
De Osse oefenmeester was aan het vertellen over het opvallende gelijkspel, toen een 9-jarig jochie een schoen van het merk Crocs naar zijn hoofd slingerde en daarbij de leus "koeienkop!" riep. De schoen ging rakelings langs het hoofd van De Koning en zorgde ervoor dat de aanwezigen met stomheid waren geslagen. Terwijl de dader over zijn toeren de perskamer verliet, relativeerde Jan van Grinsven de actie met de woorden "Vroeger waren je reflexen toch beter Hans", refererend aan diens keeperscarrière.
Opvallend is het feit dat de pre-tiener, het zoontje van een aanwezige verslaggever, zijn actie vooraf had aangekondigd aan een andere journalist. Zijn uitspraken werden toen echter niet serieus genomen.
Bron: FCDBFans.nl
Er was toch minder aan de hand dan die teringzooi na SCC/Roda of het flesje tegen Zwolle. Ik neem aan dat de straf dan ook wel wat lager zal liggen dan bij ons.quote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef justmattie het volgende:
Wat voor straf zouden ze kunnen krijgen? Geen bier meer tijdens de wedstrijden? Boete? Wij mogen na het akkefietje na afloop van Roda nu voor de wedstrijd en in de rust evenementen bier halen. Na de 90 min mag er weer normaal bier geschonken worden. Anyway, toch beter dan niks
Ik ben ook erg blij weer dat ik er zondag weer mag zitten.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:24 schreef bvr-fan het volgende:
De club Go Ahead Eagles straalt echt een Engelse sfeer uit, prachtig! Dat zie je niet (veel) meer in Nederland. Een mooi stadion met de tribunes dicht op het veld, een fanatieke aanhang, een Engelse naam en veel historie.
Jammer dat je tegenwoordig zoveel nieuwe stadions ziet, veel te gelikt allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |