abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72932798
Nog steeds ongeslagen. Kan je van de egeltjes niet zeggen he
En dat van Zwolle _!!!!!!!!
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_72936533
DB - FC Oss van 3-0 naar 3-3
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72936995
En dan heeft FC Oss ook nog een pingel gemist in de 50ste min. anders hadden ze voorgestaan.

Dat gaat nog wat worden dinsdag
  zondag 20 september 2009 @ 16:26:29 #29
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72937022
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:14 schreef Tim86 het volgende:
DB - FC Oss van 3-0 naar 3-3
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_72937203
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
En dan heeft FC Oss ook nog een pingel gemist in de 50ste min. anders hadden ze voorgestaan.

Dat gaat nog wat worden dinsdag
Mja, dat denk ik niet..dan was alles weer anders gelopen..

Hoe dan ook, fantastisch resultaat, maar oververmoeid naar Vitesse over fucking 2 dagen al zal geen al te groot succes worden vrees ik.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 20 september 2009 @ 16:38:53 #31
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72937503
Crosspostje uit het DB topic;

WAT EEN ONGELOOFLIJKE PRUTSERS!!!!!!!!!!!!!
Vanaf de 1-0 tot de 60e minuut had je er zeker 6 in moeten leggen en vervolgens incasseer je er 3.
Heb er geen woorden voor.

Oss helemaal zoek gespeeld in die periode en dan nog niet winnen.
De laatst 2 wedstrijden 9 doelpunten gemaakt maar het hadden er zeker 15 moeten zijn.

Train eens op de afwerking zou ik zeggen.

Zonder afbreuk te doen aan de eigen zwakke prestatie toch het vriendelijke verzoek aan de KNVB geen Belgische scheidsrechters meer te sturen.

Deze man verzuimt rood aan Oss te geven vroeg in de wedstrijd, 2 pingels niet te geven, slaande beweging in het gezicht zogemaamd niet te zien en doelpunt onterecht af te keuren, wat een debiel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72937696
Pijnlijk lijkt me dat ja..heb zelf Maasland FM op de achtergrond gehad en de Osse commentator zei ook al dat het echt rood was.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 20 september 2009 @ 16:49:20 #33
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72937887
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Pijnlijk lijkt me dat ja..heb zelf Maasland FM op de achtergrond gehad en de Osse commentator zei ook al dat het echt rood was.
Strikt gezien was het geel want hij was niet de laatste man maar de DB-speler lag op volle snelheid en was niet meer af te stoppen geweest.
Als ie rood krijgt krijg je aan andere wedstrijd maar neemt niet weg dat je 3-0 noooooooooooit uit handen mag geven.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72940549
Geen ongunstige uitslagen. Jammer dat wij op alle fronten onze eigen ruiten weer eens ingooien.
  zondag 20 september 2009 @ 18:32:16 #35
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_72941294
GAE

SC Cambuur
pi_72942182
Netjes van Zwolle, nu kan zelfs De Graafschap de periode nog pakken met veel geluk, maar ik zie Cambuur eigenlijk geen punten verspelen tegen RBC. Tegen wie moet Go Ahead?

Overigens zal AGOVV uit geen makkie worden voor De Graafschap.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  FOK!fossiel zondag 20 september 2009 @ 19:53:52 #37
8443 cptmarco
it's captain...
pi_72944049
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:12 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom verliezen de GAE elke keer weer van Zwolle
omdat de Eagles deze keer maar voor één ding kwamen, en dat was voor een gelijkspel...
  zondag 20 september 2009 @ 19:58:17 #38
236335 neen
schone schijn
pi_72944205
de SC
het lijkt niet wat het is
  zondag 20 september 2009 @ 20:04:38 #39
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_72944435
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:58 schreef Roberto258 het volgende:
Netjes van Zwolle, nu kan zelfs De Graafschap de periode nog pakken met veel geluk, maar ik zie Cambuur eigenlijk geen punten verspelen tegen RBC. Tegen wie moet Go Ahead?

Overigens zal AGOVV uit geen makkie worden voor De Graafschap.
Veendam.
  zondag 20 september 2009 @ 22:52:48 #40
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72952844
Jongen bekogelt Oss-trainer met schoen
20-09-2009

De persconferentie werd vanmiddag opgeschrikt door een opmerkelijke actie van de zoon van een journalist. Trainer Hans de Koning van FC Oss kreeg tijdens zijn (zeer reëele) praatje over de wedstrijd plotseling een schoen naar zijn hoofd gegooid.
De Osse oefenmeester was aan het vertellen over het opvallende gelijkspel, toen een 9-jarig jochie een schoen van het merk Crocs naar zijn hoofd slingerde en daarbij de leus "koeienkop!" riep. De schoen ging rakelings langs het hoofd van De Koning en zorgde ervoor dat de aanwezigen met stomheid waren geslagen. Terwijl de dader over zijn toeren de perskamer verliet, relativeerde Jan van Grinsven de actie met de woorden "Vroeger waren je reflexen toch beter Hans", refererend aan diens keeperscarrière.

Opvallend is het feit dat de pre-tiener, het zoontje van een aanwezige verslaggever, zijn actie vooraf had aangekondigd aan een andere journalist. Zijn uitspraken werden toen echter niet serieus genomen.

Bron: FCDBFans.nl

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72953184
Boefje
pi_72953244
Haha je hoorde het vanmiddag al..beetje vaag verhaal. Ventje is een uberbosschenaar en is gedwongen om naar Oss te verhuizen vanwege zijn situatie (loopt bij jeugdzorg enzo, big mess) en heeft nu een abnormale haat tegen Oss ontwikkeld

Lekker ook dat dit door een zoontje van een BD journalist wordt gedaan..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_72953263
Hehe dat kan niet waar zijn.

Verder gunstige uitslagen vandaag. Volgende week hopelijk winnen in Apeldoorn al gaat dat echt erg lastig worden.
  maandag 21 september 2009 @ 00:26:56 #44
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_72955780
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:52 schreef DutchGooner het volgende:
Jongen bekogelt Oss-trainer met schoen
20-09-2009

De persconferentie werd vanmiddag opgeschrikt door een opmerkelijke actie van de zoon van een journalist. Trainer Hans de Koning van FC Oss kreeg tijdens zijn (zeer reëele) praatje over de wedstrijd plotseling een schoen naar zijn hoofd gegooid.
De Osse oefenmeester was aan het vertellen over het opvallende gelijkspel, toen een 9-jarig jochie een schoen van het merk Crocs naar zijn hoofd slingerde en daarbij de leus "koeienkop!" riep. De schoen ging rakelings langs het hoofd van De Koning en zorgde ervoor dat de aanwezigen met stomheid waren geslagen. Terwijl de dader over zijn toeren de perskamer verliet, relativeerde Jan van Grinsven de actie met de woorden "Vroeger waren je reflexen toch beter Hans", refererend aan diens keeperscarrière.

Opvallend is het feit dat de pre-tiener, het zoontje van een aanwezige verslaggever, zijn actie vooraf had aangekondigd aan een andere journalist. Zijn uitspraken werden toen echter niet serieus genomen.

Bron: FCDBFans.nl

pi_72956671
pi_72972459
In elk geval goed nieuws voor MVV, ze mogen met die Turkse investeerder in zee.

Dordt-preses Heijsman is bang dat de voorwaardelijke straf na de bekermatch met Roda JC twee seizoenen geleden gaat meetellen na de bieractie van de supporters tegen Cambuur.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72981114
Wat voor straf zouden ze kunnen krijgen? Geen bier meer tijdens de wedstrijden? Boete? Wij mogen na het akkefietje na afloop van Roda nu voor de wedstrijd en in de rust evenementen bier halen. Na de 90 min mag er weer normaal bier geschonken worden. Anyway, toch beter dan niks
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_73087854
De club Go Ahead Eagles straalt echt een Engelse sfeer uit, prachtig! Dat zie je niet (veel) meer in Nederland. Een mooi stadion met de tribunes dicht op het veld, een fanatieke aanhang, een Engelse naam en veel historie.

Jammer dat je tegenwoordig zoveel nieuwe stadions ziet, veel te gelikt allemaal.
http://www.buitenlandsevoetbalreizen.nl
Nu met een heuse voetbalreiswijzer en adviezen voor de beste voetbalreizen! (niet commercieel)
  donderdag 24 september 2009 @ 23:30:30 #49
236335 neen
schone schijn
pi_73088044
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef justmattie het volgende:
Wat voor straf zouden ze kunnen krijgen? Geen bier meer tijdens de wedstrijden? Boete? Wij mogen na het akkefietje na afloop van Roda nu voor de wedstrijd en in de rust evenementen bier halen. Na de 90 min mag er weer normaal bier geschonken worden. Anyway, toch beter dan niks
Er was toch minder aan de hand dan die teringzooi na SCC/Roda of het flesje tegen Zwolle. Ik neem aan dat de straf dan ook wel wat lager zal liggen dan bij ons.
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 25 september 2009 @ 02:53:15 #50
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_73090429
quote:
Op donderdag 24 september 2009 23:24 schreef bvr-fan het volgende:
De club Go Ahead Eagles straalt echt een Engelse sfeer uit, prachtig! Dat zie je niet (veel) meer in Nederland. Een mooi stadion met de tribunes dicht op het veld, een fanatieke aanhang, een Engelse naam en veel historie.

Jammer dat je tegenwoordig zoveel nieuwe stadions ziet, veel te gelikt allemaal.
Ik ben ook erg blij weer dat ik er zondag weer mag zitten.
Vorige week was ik voor het eerst bij Zwolle, maar wat een lelijk stadion zeg.
Ik weet niet eens wel zeker of je het een stadion kan noemen. Gewoon een kantoorcomplex oid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')