Ik haal mijn baard er morgen af, ik zie er nu uit, als ik mijn haar in een staart doe, als een geradicaliseerde moslim!quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:53 schreef brother52 het volgende:
Ik heb net mijn baard van een week of zo er weer af gehaald en heb er nu spijt van
http://en.wikipedia.org/wiki/More_cowbellquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:54 schreef Meursault het volgende:
Waar is dat plaatje van?
Dat doe ik ook altijd alleen ik had niet eens gezien dat ik de laatste post had.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:08 schreef TeleluvR het volgende:
En gitaarmat, volgende keer even een nieuwe openen als je het topic sluit met je 300ste post!
Beter opletten voortaan hè!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd alleen ik had niet eens gezien dat ik de laatste post had.
http://www.buzzhumor.com/videos/28180/More_Cowbellquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:54 schreef Meursault het volgende:
Waar is dat plaatje van?
Zeg maar dag tegen je frets...quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:48 schreef allsystemshalt het volgende:
M'n snaren op de strat zijn nog dooier dan elvis![]()
En ik heb hier geen extra setje liggen (en geen inbussleutels )
Nou ja, zo lang ze niet breken kan ik nog op raggen
Thx!quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi man! Eén van de mooiste kleuren voor een Studio!
Je bedoelt laatquote:
Volgens mij kan je de slagplaat er zo afhalen, maar vind 'm zo eigenlijk veel mooierquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:53 schreef Meursault het volgende:
[..]
Erg mooi!![]()
Ik zou 'm liever zonder slagplaat hebben.
Je snaren zijn dus dood, maar hier is niet iedereen van overtuigd en soms denken mensen jouw snaren nog te horen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:48 schreef allsystemshalt het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 06:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je snaren zijn dus dood, maar hier is niet iedereen van overtuigd en soms denken mensen jouw snaren nog te horen?.
Varen is leukquote:Vandaag met de boot.
Nee! Hoerige kutfootswitch te falenquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:53 schreef Aresdreams het volgende:
dean, laat aub even weten na het optreden of alles goed gewerkt heeft
Precies.quote:Op zondag 20 september 2009 13:44 schreef Metalfreak het volgende:
Goeiemorgen! Gisteravond naar Rowwen Héze geweest
By the way: waarom zijn vrouwen zo onbegrijpelijk?
Zie je dan niet de littekens van waar 'ie bevestigd zat enzo?quote:Op zondag 20 september 2009 03:38 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Volgens mij kan je de slagplaat er zo afhalen, maar vind 'm zo eigenlijk veel mooier.
Het doed mij duegd te horen dat het draadloos goed functioneerdequote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee! Hoerige kutfootswitch te falen
's Middags gesoundchecked, werkte alles... 2 bands ervoor hebben hem niet gebruikt... moet ik zelf, doet ie niks... en de reserve ook niet, dus morgen maar weer eens de versterker openschroeven...
Maar daarentegen deed de draadloze set het fantastisch! Wat een genot!
Mijn dank is zeer groot Ares
Daar hoef je geen homo voor te worden, dat laat ze me zo ook wel zienquote:Op zondag 20 september 2009 14:05 schreef The_Dean het volgende:
And she makes me want to be a homosexual...
Maybe I'll be her best friend, maybe see her naked once in a while...
Maar als het probleem in de versterker zit dan?quote:Op zondag 20 september 2009 14:52 schreef TeleluvR het volgende:
Overstappen naar een draadloze footswitch!
Jou welquote:Op zondag 20 september 2009 15:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar hoef je geen homo voor te worden, dat laat ze me zo ook wel zienMaar ja, dan nog...
Draadloze versterker dan... sjees, moet alles voorkauwen?quote:Op zondag 20 september 2009 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar als het probleem in de versterker zit dan?
Jij was toch zo handig? Doe dat even!quote:Op zondag 20 september 2009 15:48 schreef The_Dean het volgende:
Meteen ook maar een Tesla coil bouwen voor de draadloze stroom?
Wat weet jij er van wat ik al niet allemaal in mijn lab heb staanquote:Op zondag 20 september 2009 15:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jij was toch zo handig? Doe dat even!
Nee man, moet kunnen schakelen tussen twee distortions en naar clean.quote:Op zondag 20 september 2009 15:55 schreef Svyatagor het volgende:
hoezo footswitch, je hebt toch maaréén stand op je amp nodig?
Clean en een beetje reverb, alles wat je nodig hebt!quote:Op zondag 20 september 2009 15:55 schreef Svyatagor het volgende:
hoezo footswitch, je hebt toch maaréén stand op je amp nodig?
quote:Op zondag 20 september 2009 16:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Clean en een beetje reverb, alles wat je nodig hebt!
is spelen met oude snaren slecht voor je frets?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je frets...
Ik welquote:Op zondag 20 september 2009 17:30 schreef Meursault het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit versleten frets gezien..
Dan moet je dat niet in je advertentie zetten.quote:Op zondag 20 september 2009 17:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Helaas is die ene vinden vaak al lastig genoeg, wel heel veel interesse maar alleen mensen die willen ruilen, dat schiet niet op
Ja maar niet dat iemand zo'n zwarte epiphone sg wil ruilenquote:Op zondag 20 september 2009 18:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet in je advertentie zetten.
quote:Op zondag 20 september 2009 18:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver zit een huisgenootje keihard Smoke On The Water te luisterenDat nummer komt me zo hard m'n strot uit nu
IEdere gitaar leraar zou dat nummer moeten afzweren sowieso, ik kan het gewoon niet meer aanhoren
quote:Op zondag 20 september 2009 18:15 schreef acidd91 het volgende:
Ik wil beginnen met effectenpedalen, wat zijn mooie pedalen om mee te beginnen (voor een mooie prijs?:P)
Behalve dat ze onder je voet versplinteren als je er te hard op traptquote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef TeleluvR het volgende:
Koop een gewoon een lading van die Behringer-pedaaltjes, zijn prima!
En vergeet deze niet: [TK] Gitaareffecten Distortion, Chorus, Compressor/Sustainer
NIet teveel gain vooralquote:Op zondag 20 september 2009 18:33 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek een zo'n lekker vuig rock 'n roll Peter Pan Speedrock achtig geluid... hoe dat te verkrijgen? Die dude heeft een eigen pedaal toch? Iemand daar info over?
Om mee te experimenteren zijn ze prima. En voor 12/13 euro per stuk mag er best eentje kapot worden getrapt. Ik hoor iedereen erover, maar ik heb er nog nooit écht een geloofwaardig verhaal over gehoord....quote:Op zondag 20 september 2009 18:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Behalve dat ze onder je voet versplinteren als je er te hard op trapt
Zover was ik alquote:
Mja maar met zo'n pedaal van hun, dat klinkt ook weer alleen vet als je ook een amp hebt die daar goed op reageert dus dat is altijd een beetje trickyquote:Op zondag 20 september 2009 19:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zover was ik al
En full tube amps... maar die zijn me nog wat te duur
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:48 schreef allsystemshalt het volgende:
En ik heb hier geen extra setje liggen (en geen inbussleutels )
Nou ja, zo lang ze niet breken kan ik nog op raggen
Spannendquote:Op zondag 20 september 2009 17:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Een bod via marktplaats op m'n gitaar voor 1000e, dat lijkt er al meer op, hopelijk is het iemand die serieus geinteresseerd is
Ja precies, vooral omdat de gitaar die ik wil hebben nu online staat ook voor 650 dus dat zou wel heel mooi zijnquote:
Voor 650 vind ík zelfs die Ibanez interessant!quote:Op zondag 20 september 2009 19:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja precies, vooral omdat de gitaar die ik wil hebben nu online staat ook voor 650 dus dat zou wel heel mooi zijn
Heb liever die Dribbel_ wil voor dat geldquote:Op zondag 20 september 2009 19:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voor 650 vind ík zelfs die Ibanez interessant!
Yes, nieuw varieert die tussen de 850-1100 zoiets dus dacht als ik beetej gelijk kan draaien met die ibanez is dat prima, maar als het voor die 650 kan en ik vang 1000 voor die ibanez is het helemaal mooi natuurlijkquote:
Deanquote:Op zondag 20 september 2009 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whooo wie heeft dat extra chromosoom aan die LP toegevoegd
Huwlijk van neven en nichten he dan krijg je datquote:Op zondag 20 september 2009 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
+1 scherp...quote:Op zondag 20 september 2009 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een mismaakte LP...quote:
een phaser is ook wel lekkerquote:Op zondag 20 september 2009 18:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze!!! Gewoon omdat ie zo'n kek kleurtje heeft
Stiekem wel jaquote:Op zondag 20 september 2009 21:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een mismaakte LP...
Dan is een 'echte kopie' toffer!
[ afbeelding ]
Nu wel:quote:Op zondag 20 september 2009 17:30 schreef Meursault het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit versleten frets gezien..
Problemen met de Valvestate?quote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee! Hoerige kutfootswitch te falen
's Middags gesoundchecked, werkte alles... 2 bands ervoor hebben hem niet gebruikt... moet ik zelf, doet ie niks... en de reserve ook niet, dus morgen maar weer eens de versterker openschroeven...
Dank! Vanacht geen oog dicht gedaan, dus ik kan wel wat positieve energie gebruiken!quote:Op maandag 21 september 2009 07:33 schreef allsystemshalt het volgende:
Om de maandagochtend mee door te komen
Veelquote:Op maandag 21 september 2009 07:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dank! Vanacht geen oog dicht gedaan, dus ik kan wel wat positieve energie gebruiken!
Jaquote:Op zondag 20 september 2009 23:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Problemen met de Valvestate?![]()
Ik heb daar nooit problemen mee gehad, altijd een lekkere steady versterker geweest. Jammer dat te horen...
Minimeetquote:Op maandag 21 september 2009 08:47 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb Dio opstaan en mijn vriendin bereid gevonden mee te gaan naar het concert 2 dec.
"Dio? Die de devil horns heeft uitgevonden?"
"Yep!"
"Hoe klinkt dat?"
*zet Push op*
*10 sec later*
"2 december zei je?".
quote:His Italian grandmother used it to ward off the evil eye
Niet weer doen. Er is maar een echte Dio, en dat is een klein, schraal 67 jaar oud mannetje die meer ass kickt dan de hele hiphop scene bij elkaar.quote:Op maandag 21 september 2009 09:09 schreef SirAIC het volgende:
ik dacht dat dio die nederlandse rapper was![]()
Yep, 013. Kost 27,50 geloof ik en ik heb geen idee of het al uitverkocht is er zijn nog kaartjes te krijgen.quote:Op maandag 21 september 2009 10:37 schreef The_Dean het volgende:
Waar staat Dio 2 dec? 013? Kostdat en uitverkocht?
Voor 129,- heb je al een goede nieuwe (Ashdown After Eight) en voor wat minder al een redelijke die het prima doet voor testtoepassingenquote:Op maandag 21 september 2009 10:34 schreef The_Dean het volgende:
Jep!
-En en en en en?????
Nog niks
Vanmiddag als die verzekeringman weg is ga ik er mee verder
Daan, wat kost een klein bassoefencombootje gemiddeld? Toch wel handig dat ik niet elke keer heen en weer de oefenruimte hoef te fietsen na een omgesoldeerd draadje
Hoeft niet direct goed te klinken, als er maar geluid uit komt zodat ik weet dat het werkt.
Panddemonium, Antwerpen?quote:Op maandag 21 september 2009 11:24 schreef The_Dean het volgende:
Och, zo zijn er zoveel zalen waar ik nog niet ben geweest... kan de zalen waar ik wel kom bijna op een hand tellen...
Iduna, Drachten
Romein, Leeuwarden
Bolwerk, Sneek
Melkweg, Amsterdam [2 of 3x]
Oosterpoort, Groningen [2x]
Hedon, Zwolle [2x]
013, Tilburg [1x]
Vera, Groningen [1x]
Gigant, Apeldoorn [1x]
Escape, Veenendaal [1x. Conorach, bitches!!]
Ahoy, Rotterdam [1x]
Nog niet echt vaak/veel dus... maar nu met mijn nieuwe bijbaantje zal daar wel verandering in komen
Voor dat aantal heb ik toch echt 2 handen nodig, en ook nog een stukje voet.quote:Op maandag 21 september 2009 11:24 schreef The_Dean het volgende:
Och, zo zijn er zoveel zalen waar ik nog niet ben geweest... kan de zalen waar ik wel kom bijna op een hand tellen...
Iduna, Drachten
Romein, Leeuwarden
Bolwerk, Sneek
Melkweg, Amsterdam [2 of 3x]
Oosterpoort, Groningen [2x]
Hedon, Zwolle [2x]
013, Tilburg [1x]
Vera, Groningen [1x]
Gigant, Apeldoorn [1x]
Escape, Veenendaal [1x. Conorach, bitches!!]
Ahoy, Rotterdam [1x]
Nog niet echt vaak/veel dus... maar nu met mijn nieuwe bijbaantje zal daar wel verandering in komen
Met de optredens van je band meegerekend wordt het toch al een langere lijst.quote:Op maandag 21 september 2009 11:42 schreef The_Dean het volgende:
Nja, je snapt wat ik bedoel. Nederland zit vol met zalen, dan is dat lijste van mij nog niks
Dream theater?quote:Op maandag 21 september 2009 14:30 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek meer bands in de lijn van Mastodon, Tool en Gojira... van die vage metal. Of zoals mijn broertje het noemt: Teri Pratchett metal. Zodra je halverwege de cd bent weet je niet eens meer hoe hij begon. Dat soort metal zeg maar.
En dan niet van dat randomriffing gedoe... Echt van dat slepende edoch soms beukende vage metal gedoe.
Ik weet dat ik het in de hoek van de progressive, sludge en groove metal enzo moet zoeken, maar is er hier iemand met namen?
Tenminste, als jullie snappen wat ik bedoel...
Niet zwaar genoeg, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 21 september 2009 14:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dream theater?
Rush? (wel oude metal;))
Anders is niet verkeerd hoor, sta voor heel veel openquote:Op maandag 21 september 2009 14:41 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, wellicht beetje anders dan je in gedachten had, maar voor slepend en episch ben je wel aan het goede adres bij Moonsorrow.
Oh en probeer Falkenbach eens! "Ze" hebben ook wat meer black metalnummers, die vind ik niet zo, maar de sfeervolle nummers zijn echt gaaf. Sander en Ivo zijn ook erg fan van "hen".quote:Op maandag 21 september 2009 14:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Anders is niet verkeerd hoor, sta voor heel veel open
Heb hem genoteerd! Hoeven trouwens ook niet direct bekende namen te zijn, van die vage underground bandjes zijn vaak ook erg tof.
Tool is niet vaagquote:Op maandag 21 september 2009 14:30 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek meer bands in de lijn van Mastodon, Tool en Gojira... van die vage metal. Of zoals mijn broertje het noemt: Teri Pratchett metal. Zodra je halverwege de cd bent weet je niet eens meer hoe hij begon. Dat soort metal zeg maar.
En dan niet van dat randomriffing gedoe... Echt van dat slepende edoch soms beukende vage metal gedoe.
Ik weet dat ik het in de hoek van de progressive, sludge en groove metal enzo moet zoeken, maar is er hier iemand met namen?
Tenminste, als jullie snappen wat ik bedoel...
En eigenlijk ook geen metal, imo.quote:
Het heeft wel wat metal invloeden, maar als je naar het totaalplaatje kijkt, is het inderdaad geen metal.quote:Op maandag 21 september 2009 15:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En eigenlijk ook geen metal, imo.
Dingen als Opeth, Agalloch, Daylight Dies?quote:Op maandag 21 september 2009 14:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Anders is niet verkeerd hoor, sta voor heel veel open
Heb hem genoteerd! Hoeven trouwens ook niet direct bekende namen te zijn, van die vage underground bandjes zijn vaak ook erg tof.
Maar wel vet.quote:Op maandag 21 september 2009 16:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het heeft wel wat metal invloeden, maar als je naar het totaalplaatje kijkt, is het inderdaad geen metal.
Dat zeer zekers. Het is de eigenlijk enige echte harde band die vernieuwend is.quote:
Ach, Soundgarden is ook wel eens genomineerd voor de grammy voor beste metalplaat...quote:Op maandag 21 september 2009 15:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En eigenlijk ook geen metal, imo.
Deze uitspraak....quote:Op maandag 21 september 2009 16:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat zeer zekers. Het is de eigenlijk enige echte harde band die vernieuwend is.
QFT.quote:Op maandag 21 september 2009 17:07 schreef Cynic het volgende:
Herrie maken is niet hetzelfde als vernieuwend zijn.
Anders was 90% van de mensen in dit topic vernieuwend!quote:Op maandag 21 september 2009 17:07 schreef Cynic het volgende:
Herrie maken is niet hetzelfde als vernieuwend zijn.
Ach, het komt in elk genre voor:99 procent volgt gewoon de conventies en dat is prima, want die definiëren het genre. Maar af en toe zijn er bands bij die proberen over hun eigen schaduw te springen (zoals Tool of Radiohead) en dat vind ik te prijzen.quote:Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Deze uitspraak....Wat dacht je van Fantomas?
Dat zegt men ook over Unexpectquote:Op maandag 21 september 2009 16:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat zeer zekers. Het is de eigenlijk enige echte harde band die vernieuwend is.
lol jij verkeerd echt in een dip ofzo ehquote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik weet niet wat voor muziek ik vandaag moet spelen.
Ik zeg ga Foxey Lady - Jimi Hendrix lekker spelen, kan je ook leuk met feedback spelen. Moet je wel morgen doen want nu zullen je buren het vast niet fijn vinden.quote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik weet niet wat voor muziek ik vandaag moet spelen.
Een bariton bas zou een shortscale zijn, dus met een kortere mensuur (30")quote:Op maandag 21 september 2009 18:35 schreef Cynic het volgende:
Worden er trouwens ook bariton bassen gemaakt? Met een langere mensuur zeg maar?
En hoe werkt dat sowieso met een 5-snarige bas (of een 7-snarige gitaar wat dat betreft)? Daar kan je toch eigenlijk nooit de intonatie 100% goed bij krijgen...
Of Judas Priest. Of Megadeth. Of Rainbow. Of Deep Purple.quote:Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef The_Dean het volgende:
Iets van Firewind ofzo. Of Dragon Force. Of Freedom Call. Of Iron Maiden. Of 3 Inches Of Blood. Of Evile. Of Ross The Boss.
Een kortere mensuur? En dan wel lager gestemd dan een reguliere bas? Die gewaaierde fretboard heb ik wel eens gezien ja, maar dan vooral bij van die 8 of meersnarige gevaartes. Daar moet het ook wel anders klopt er helemaal niks meer van de intonatie natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 21:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een bariton bas zou een shortscale zijn, dus met een kortere mensuur (30"). Een bas heet namelijk niet zomaar een bas
.
Er bestaan wel bassen met een 35" mensuur en ik meen zelfs 37" mensuur, maar het nut ervan heb ik nooit begrepen.
Voor Extended Range Basses gebruikt men ook weleens gewaaierde fretboards om de intonatie goed te krijgen, maar de meeste bassisten, zoals ik, gaan dan liever voor gemak en reguliere fretten.
Ik meen dat de intonatie van een B-snaar beter is met een 35" dan met een 34", maar dat is een beetje klok-klepel voor mij, dus geen idee verder. Echt interessant is het niet voor mij. En bassisten die met een F#-snaar gaan spelen zijn toch maf.
of je bassen met barriton hebt weet ik niet, maar er zit wel verschil in de mensuur van de ene en de andere bas (voorbeeld: ibanez van me vriendin tegen mijn b.c. rich) intonatie bij die ibanez weet ik niet hoe die zit (zijn beide 5 snaar overigens), die van de B.C. is gewoon (voor mijn doen) goedquote:Op maandag 21 september 2009 18:35 schreef Cynic het volgende:
Worden er trouwens ook bariton bassen gemaakt? Met een langere mensuur zeg maar?
En hoe werkt dat sowieso met een 5-snarige bas (of een 7-snarige gitaar wat dat betreft)? Daar kan je toch eigenlijk nooit de intonatie 100% goed bij krijgen...
Nee, luister nou.. Een bariton zit tussen een gitaar (tenor) en een bas in. Als je de mensuur van een bas gaat verlengen is het geen bariton. Als je iets met de configuratie van een bas wilt, maar dan als bariton, moet je de mensuur verkorten.quote:Op maandag 21 september 2009 21:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een kortere mensuur? En dan wel lager gestemd dan een reguliere bas?
Hoe kan ditquote:Op maandag 21 september 2009 22:47 schreef brother52 het volgende:
Voor het eerst sinds weken weer eens in de oefenruimte gestaan.
Ja ik ken het. Of zoek je iemand die het kan spelen en jou uitleg kan geven?quote:Op maandag 21 september 2009 22:00 schreef Ephesis het volgende:
Zijn hier gitaristen die bekend zijn met Flamenco of Spaanse muziek?
Laat het mij weten
Die is flauwquote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij kon zich eindelijk het adres weer herinneren.
Vorige week zijn er ineens ontzettend veel mails heen en weer gegaan en we zijn druk aan het bellen geweest.quote:
Daar heb ik navigatie voor.quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef Witchfynder het volgende:
Hij kon zich eindelijk het adres weer herinneren.
Goed om te horenquote:Op maandag 21 september 2009 22:53 schreef brother52 het volgende:
Het klont weer als vanouds. Het rammelde aan alle kanten![]()
Ken een paar bands die rammelend op hun allerbest zijn...quote:Op maandag 21 september 2009 23:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet, maar fijn dat hij het naar z'n zin had![]()
.
Lekker makkelijk spelen lijkt mequote:Op maandag 21 september 2009 22:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
N Het enige lager dan een bas zou een octabas zijn, maar dat moet echt een mensuur van 45" inch hebben ofzo.
Straweltequote:Op maandag 21 september 2009 23:01 schreef The_Dean het volgende:
Ken een paar bands die rammelend op hun allerbest zijn...
Ja, ik moet ook altijd wel een stukje rijden voordat ik er ben maar gelukkig zit de oefenruimte redelijk dicht bij m'n werk. Dat scheelt een behoorlijk stuk.quote:Op maandag 21 september 2009 23:13 schreef The_Dean het volgende:
Ja, zo zit ik ook. Zoek ook wat leuks voor erbij, maar liefst wel een beetje in de buurt, maak al kilometers genoeg
En eerst maar eens een poosje les
Absoluut, ik moet er vanuit huis al snel een uur voor rijden.quote:Op maandag 21 september 2009 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Dat is wel relax ja
Ik kom er steeds vaker achter dat ik erg blij mag zijn dat de oefenruimte voor mij amper 5 minuten lopen is
Ja.quote:Op maandag 21 september 2009 22:00 schreef Ephesis het volgende:
Zijn hier gitaristen die bekend zijn met Flamenco of Spaanse muziek?
Laat het mij weten
[slakkenzoutlegger]quote:
quote:
quote:
Relaxed man, een half jaar vrij.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef guitarist het volgende:
Door een fout van Studielink en het Windesheim van mijn studie afgeschopt, eerst volgende instroom mogelijkheid: februari 2010. Jeuj.![]()
Yes!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:35 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Relaxed man, een half jaar vrij.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef guitarist het volgende:
Ik had bij studielink een vooropleiding aangevinkt die dezelfde naam had als de opleiding die ik gehaald heb. Maar met de opleiding die ik gehaald heb ben ik officieel niet toelaatbaar en moet ik nog een losse 21+ toets doen.
Eigenlijk is het dus mijn fout omdat ik niet de goede vooropleiding had gekozen in Studielink. Nu moet ik dus alsnog de 21+ toets doen, maar mag ik niet alsnog met terugwerkende kracht lessen blijven volgen.
Ik had net allemaal boeken aangeschaft en ik zat ook in een super leuke klas.
Gehaald maar niet toelaatbaar? I don't get itquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef guitarist het volgende:
Ik had bij studielink een vooropleiding aangevinkt die dezelfde naam had als de opleiding die ik gehaald heb. Maar met de opleiding die ik gehaald heb ben ik officieel niet toelaatbaar en moet ik nog een losse 21+ toets doen.
Eigenlijk is het dus mijn fout omdat ik niet de goede vooropleiding had gekozen in Studielink. Nu moet ik dus alsnog de 21+ toets doen, maar mag ik niet alsnog met terugwerkende kracht lessen blijven volgen.
Dat zit mij nu dus ook dwars!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[slakkenzoutlegger]
Wat had je fout?
[/slakkenzoutlegger]
edit: en gefeliciteerd natuurlijk![]()
![]()
Kut...quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:30 schreef guitarist het volgende:
Door een fout van Studielink en het Windesheim van mijn studie afgeschopt, eerst volgende instroom mogelijkheid: februari 2010. Jeuj.![]()
O, wat gek. In de oude stijl kreeg je keurig te zien wat je fout had, lekker steile leercurve voor de stumperds die het niet in één keer haalden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat zit mij nu dus ook dwars!
Helaas kom je dat niet te weten
Bedankt voor de felicitaties allemaal!
Je krijgt alleen te zien binnen welk onderdeel cq. categorie, maar daar word je ook niet veel wijzer vanquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
O, wat gek. In de oude stijl kreeg je keurig te zien wat je fout had, lekker steile leercurve voor de stumperds die het niet in één keer haalden.
Dat, maar vooral: 18 fout in 40 vragen. Kom op, de helft bestaat uit de categorie bocht naar links "mag u hier rechtsaf?"quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef Aresdreams het volgende:
dan ben je niet geschikt om auto te rijden, als je binnen drie keer de regels nog niet kent.
Dude dat is serieuze shitquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef guitarist het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa,vet! Wil ik ook welquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei net bericht gehad dat we binnenkort kunnen optreden in de Bibelotwil echt al een hele tijd daar spelen maar nooit gelukt, maar nu dus toch
![]()
Mooie zaalin een oude kerk
[ afbeelding ]
Nee, nog veel onderbroeken verkocht de laatste tijd jij?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:41 schreef Sloggi het volgende:
Hoe is het hier, iedereen inmiddels aan de Tele?
Nee, ruilen voor een versneden salami en een duif ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:47 schreef Sloggi het volgende:
Nee. Ik heb wel nog een LP Custom-model uit Japan in de aanbieding. Kopen?
Ja hoor, ben ff aan de telefoon.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:41 schreef Sloggi het volgende:
Hoe is het hier, iedereen inmiddels aan de Tele?
Ongelovige hond!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja hoor, ben ff aan de telefoon.
Als je toch jaren '70 gitaarhelden gaat posten, doe er dan één met minder drugs en een echte gitaar:quote:
Als we zo gaan beginnen:quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je toch jaren '70 gitaarhelden gaat posten, doe er dan één met minder drugs en een echte gitaar:
[ afbeelding ].
Mwa, hij doet me niet zoveel. Goede gitarist, maar ik heb er niet zo veel mee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef TeleluvR het volgende:
Als we zo gaan beginnen:
[ afbeelding ]
Aha het is een van de The Alan Parsons Project gastenquote:
HEb voor de rest nog niks gehoord maar dat komt nog welquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha ja echt he
Rammleid klinkt wel vet
Die hele band is toch ondertussen een grote grap gworden?quote:
Misschien binnenkort naar de studio voor een drie track demoquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die hele band is toch ondertussen een grote grap gworden?
Ik vond het te duurquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:43 schreef The_Dean het volgende:
Misschien binnenkort naar de studio voor een drie track demo
Hele mooie zaal, rampzalige akoestiek alleen vanwege dat hoge dak.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei net bericht gehad dat we binnenkort kunnen optreden in de Bibelotwil echt al een hele tijd daar spelen maar nooit gelukt, maar nu dus toch
![]()
Mooie zaalin een oude kerk
[ afbeelding ]
Het blijft punk he, daar heb je geen akkoestiek voor nodigquote:Op woensdag 23 september 2009 01:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hele mooie zaal, rampzalige akoestiek alleen vanwege dat hoge dak.
Tenminste, toen wij er 100 jaar geleden speelden
Een ruitjespak dragenquote:Op woensdag 23 september 2009 01:03 schreef GoodGawd het volgende:
En wat alle voorgaande gitaristen niet kunnen kan hij wel:
[ afbeelding ]
nanaquote:
Weer geen koelkastquote:Op woensdag 23 september 2009 07:55 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
nana![]()
Met zijn lippen op elkaar spelen natuurlijk
I'll see the apple, your egg and raise you a grapefruit!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:30 schreef infp2009 het volgende:
I'll see your apple, and raise you an egg.
I'll throw in the whole appletree. Ben ik ook van dat ding af.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:17 schreef Witchfynder het volgende:
I'll see the apple, your egg and raise you a grapefruit!
Damn you!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
I'll throw in the whole appletree. Ben ik ook van dat ding af.
Jaaaaaaa, dat is zo domquote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver wat haat ik sommige zalen. Moeten we over hun backline spelen. Maar er staan gewoon 2 stacks, dus eigen tops meenemen zet je er bovenop en ff kabel omdraaien en gaan. MAarja dat willen ze dus nietDus vraag je of ze dan tenminste een footswitch bij de versterkers hebben, nee dat hebben ze dan niet die moet je dn zelf meenemen
sad
Gewoon schijt aan hebben en je eigen top meenemen. Fuck'em!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver wat haat ik sommige zalen. Moeten we over hun backline spelen. Maar er staan gewoon 2 stacks, dus eigen tops meenemen zet je er bovenop en ff kabel omdraaien en gaan. MAarja dat willen ze dus nietDus vraag je of ze dan tenminste een footswitch bij de versterkers hebben, nee dat hebben ze dan niet die moet je dn zelf meenemen
sad
Dit.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben en je eigen top meenemen. Fuck'em!
ik zou zeggen: fok die zaal, me eigen versterker mee, klaar.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
sad
stijlquote:Op woensdag 23 september 2009 20:23 schreef Witchfynder het volgende:
Wij hebben ergens gespeeld waar iedereen hun spul moest gebruiken, maar de laatste act zette zelfs eigen cabs neer.
Mooi kan je gelijk je avatar deletenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hehe, eindelijk weer internet...!
tvp dussssss
Wat zijn dat dan ook voor zalen? Dat heb ik namelijk nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
sad
Wtf. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ook al zeggen ze dat ze liever hebben dat je over hun spul speelt, altijd je eigen amp meenemen.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
sad
Nee. Ooit gemaild maar nooit reactie gekregen en later zeiden Amsterdamse vrienden van ons dat wij fysiek niet op dat podium zouden passen, dus maar gelatenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:37 schreef Aresdreams het volgende:
hey witch, jij ooit in de cave in amsterdam opgetreden?
Dan stel ik Grimhorde voorquote:Op donderdag 24 september 2009 10:59 schreef Aresdreams het volgende:
ach, gewoon stapelen
we zijn eigenlijk nog op zoek naar een 'lokale' band, de band die na ons zou spelen heeft namelijk af moeten zeggen, helaas.
Hoezo?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:09 schreef brother52 het volgende:
Citrix is ook al weer achterhaald.
Nee, ik vind het meer klinken als 'WC-eend'.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo?
En hebben jullie ook dat je trek krijgt in vruchtensap als je te vaak "Citrix" zegt?.
Published Beer Desktopquote:Op donderdag 24 september 2009 14:45 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
lekker citrixje in me corona
niks mis met gaytronics, a kpn company... (we zijn hier nog niet allemaal gayquote:Op donderdag 24 september 2009 11:43 schreef Witchfynder het volgende:
Geweldig hier net... ik ging aan een systeembeheerder doorgeven dat er een dude van Getronics bij de balie staat. Helaas is er nog een externe die zichzelf heel grappig vindt, laten we hem SB2 noemen. Dus ik loop binnen...
"Hey, die gast van Gaytronics is er"
SB1: "ok" *loopt weg*
SB2: "Zeg maar gewoon Gee-tronics hoor"
Ik: "Zij zijn de concurrent, ik mag dat zeggen"
SB2: "Maar ze zijn niet meer bij Pink, dus echt gay zijn ze niet meer."
Ik: "Sure dude..."
SB2: "Toen ze met Pink samen gingen werken krijgen ze ook allemaal een gratis lidmaatschap van het COC he. "
Ik, unimpressed: "Joh"
SB2: "Ja, ik heb er jaren bij gezeten hoor"
SB3: "Wat, het COC?"
SB2: ".....shit".
Rest van de kamer:.
.
Beetje gezonde concurrentie gepest moet kunnen tochquote:Op donderdag 24 september 2009 15:18 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
niks mis met gaytronics, a kpn company... (we zijn hier nog niet allemaal gay)
Het valt me op dat het steeds minder gebruikt word bij nieuwe omgevingen.quote:
Kom je daar nu pas achterquote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef infp2009 het volgende:
Jezus, zijn jullie allemaal nerds of zo...
Ja, gitaarnerdsquote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef infp2009 het volgende:
Jezus, zijn jullie allemaal nerds of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |