Panddemonium, Antwerpen?quote:Op maandag 21 september 2009 11:24 schreef The_Dean het volgende:
Och, zo zijn er zoveel zalen waar ik nog niet ben geweest... kan de zalen waar ik wel kom bijna op een hand tellen...
Iduna, Drachten
Romein, Leeuwarden
Bolwerk, Sneek
Melkweg, Amsterdam [2 of 3x]
Oosterpoort, Groningen [2x]
Hedon, Zwolle [2x]
013, Tilburg [1x]
Vera, Groningen [1x]
Gigant, Apeldoorn [1x]
Escape, Veenendaal [1x. Conorach, bitches!!]
Ahoy, Rotterdam [1x]
Nog niet echt vaak/veel dus... maar nu met mijn nieuwe bijbaantje zal daar wel verandering in komen
Voor dat aantal heb ik toch echt 2 handen nodig, en ook nog een stukje voet.quote:Op maandag 21 september 2009 11:24 schreef The_Dean het volgende:
Och, zo zijn er zoveel zalen waar ik nog niet ben geweest... kan de zalen waar ik wel kom bijna op een hand tellen...
Iduna, Drachten
Romein, Leeuwarden
Bolwerk, Sneek
Melkweg, Amsterdam [2 of 3x]
Oosterpoort, Groningen [2x]
Hedon, Zwolle [2x]
013, Tilburg [1x]
Vera, Groningen [1x]
Gigant, Apeldoorn [1x]
Escape, Veenendaal [1x. Conorach, bitches!!]
Ahoy, Rotterdam [1x]
Nog niet echt vaak/veel dus... maar nu met mijn nieuwe bijbaantje zal daar wel verandering in komen
Met de optredens van je band meegerekend wordt het toch al een langere lijst.quote:Op maandag 21 september 2009 11:42 schreef The_Dean het volgende:
Nja, je snapt wat ik bedoel. Nederland zit vol met zalen, dan is dat lijste van mij nog niks
Dream theater?quote:Op maandag 21 september 2009 14:30 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek meer bands in de lijn van Mastodon, Tool en Gojira... van die vage metal. Of zoals mijn broertje het noemt: Teri Pratchett metal. Zodra je halverwege de cd bent weet je niet eens meer hoe hij begon. Dat soort metal zeg maar.
En dan niet van dat randomriffing gedoe... Echt van dat slepende edoch soms beukende vage metal gedoe.
Ik weet dat ik het in de hoek van de progressive, sludge en groove metal enzo moet zoeken, maar is er hier iemand met namen?
Tenminste, als jullie snappen wat ik bedoel...
Niet zwaar genoeg, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 21 september 2009 14:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dream theater?
Rush? (wel oude metal;))
Anders is niet verkeerd hoor, sta voor heel veel openquote:Op maandag 21 september 2009 14:41 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, wellicht beetje anders dan je in gedachten had, maar voor slepend en episch ben je wel aan het goede adres bij Moonsorrow.
Oh en probeer Falkenbach eens! "Ze" hebben ook wat meer black metalnummers, die vind ik niet zo, maar de sfeervolle nummers zijn echt gaaf. Sander en Ivo zijn ook erg fan van "hen".quote:Op maandag 21 september 2009 14:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Anders is niet verkeerd hoor, sta voor heel veel open
Heb hem genoteerd! Hoeven trouwens ook niet direct bekende namen te zijn, van die vage underground bandjes zijn vaak ook erg tof.
Tool is niet vaagquote:Op maandag 21 september 2009 14:30 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek meer bands in de lijn van Mastodon, Tool en Gojira... van die vage metal. Of zoals mijn broertje het noemt: Teri Pratchett metal. Zodra je halverwege de cd bent weet je niet eens meer hoe hij begon. Dat soort metal zeg maar.
En dan niet van dat randomriffing gedoe... Echt van dat slepende edoch soms beukende vage metal gedoe.
Ik weet dat ik het in de hoek van de progressive, sludge en groove metal enzo moet zoeken, maar is er hier iemand met namen?
Tenminste, als jullie snappen wat ik bedoel...
En eigenlijk ook geen metal, imo.quote:
Het heeft wel wat metal invloeden, maar als je naar het totaalplaatje kijkt, is het inderdaad geen metal.quote:Op maandag 21 september 2009 15:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En eigenlijk ook geen metal, imo.
Dingen als Opeth, Agalloch, Daylight Dies?quote:Op maandag 21 september 2009 14:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Anders is niet verkeerd hoor, sta voor heel veel open
Heb hem genoteerd! Hoeven trouwens ook niet direct bekende namen te zijn, van die vage underground bandjes zijn vaak ook erg tof.
Maar wel vet.quote:Op maandag 21 september 2009 16:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het heeft wel wat metal invloeden, maar als je naar het totaalplaatje kijkt, is het inderdaad geen metal.
Dat zeer zekers. Het is de eigenlijk enige echte harde band die vernieuwend is.quote:
Ach, Soundgarden is ook wel eens genomineerd voor de grammy voor beste metalplaat...quote:Op maandag 21 september 2009 15:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En eigenlijk ook geen metal, imo.
Deze uitspraak....quote:Op maandag 21 september 2009 16:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat zeer zekers. Het is de eigenlijk enige echte harde band die vernieuwend is.
QFT.quote:Op maandag 21 september 2009 17:07 schreef Cynic het volgende:
Herrie maken is niet hetzelfde als vernieuwend zijn.
Anders was 90% van de mensen in dit topic vernieuwend!quote:Op maandag 21 september 2009 17:07 schreef Cynic het volgende:
Herrie maken is niet hetzelfde als vernieuwend zijn.
Ach, het komt in elk genre voor:99 procent volgt gewoon de conventies en dat is prima, want die definiėren het genre. Maar af en toe zijn er bands bij die proberen over hun eigen schaduw te springen (zoals Tool of Radiohead) en dat vind ik te prijzen.quote:Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Deze uitspraak....Wat dacht je van Fantomas?
Dat zegt men ook over Unexpectquote:Op maandag 21 september 2009 16:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat zeer zekers. Het is de eigenlijk enige echte harde band die vernieuwend is.
lol jij verkeerd echt in een dip ofzo ehquote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik weet niet wat voor muziek ik vandaag moet spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |