Het blijft punk he, daar heb je geen akkoestiek voor nodigquote:Op woensdag 23 september 2009 01:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hele mooie zaal, rampzalige akoestiek alleen vanwege dat hoge dak.
Tenminste, toen wij er 100 jaar geleden speelden
Een ruitjespak dragenquote:Op woensdag 23 september 2009 01:03 schreef GoodGawd het volgende:
En wat alle voorgaande gitaristen niet kunnen kan hij wel:
[ afbeelding ]
nanaquote:
Weer geen koelkastquote:Op woensdag 23 september 2009 07:55 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
nana![]()
Met zijn lippen op elkaar spelen natuurlijk
I'll see the apple, your egg and raise you a grapefruit!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:30 schreef infp2009 het volgende:
I'll see your apple, and raise you an egg.
I'll throw in the whole appletree. Ben ik ook van dat ding af.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:17 schreef Witchfynder het volgende:
I'll see the apple, your egg and raise you a grapefruit!
Damn you!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
I'll throw in the whole appletree. Ben ik ook van dat ding af.
Jaaaaaaa, dat is zo domquote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver wat haat ik sommige zalen. Moeten we over hun backline spelen. Maar er staan gewoon 2 stacks, dus eigen tops meenemen zet je er bovenop en ff kabel omdraaien en gaan. MAarja dat willen ze dus nietDus vraag je of ze dan tenminste een footswitch bij de versterkers hebben, nee dat hebben ze dan niet die moet je dn zelf meenemen
sad
Gewoon schijt aan hebben en je eigen top meenemen. Fuck'em!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver wat haat ik sommige zalen. Moeten we over hun backline spelen. Maar er staan gewoon 2 stacks, dus eigen tops meenemen zet je er bovenop en ff kabel omdraaien en gaan. MAarja dat willen ze dus nietDus vraag je of ze dan tenminste een footswitch bij de versterkers hebben, nee dat hebben ze dan niet die moet je dn zelf meenemen
sad
Dit.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben en je eigen top meenemen. Fuck'em!
ik zou zeggen: fok die zaal, me eigen versterker mee, klaar.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
sad
stijlquote:Op woensdag 23 september 2009 20:23 schreef Witchfynder het volgende:
Wij hebben ergens gespeeld waar iedereen hun spul moest gebruiken, maar de laatste act zette zelfs eigen cabs neer.
Mooi kan je gelijk je avatar deletenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hehe, eindelijk weer internet...!
tvp dussssss
Wat zijn dat dan ook voor zalen? Dat heb ik namelijk nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
sad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |