Dat vind ik dan weer een mismaakte LP...quote:
een phaser is ook wel lekkerquote:Op zondag 20 september 2009 18:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze!!! Gewoon omdat ie zo'n kek kleurtje heeft
Stiekem wel jaquote:Op zondag 20 september 2009 21:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een mismaakte LP...
Dan is een 'echte kopie' toffer!
[ afbeelding ]
Nu wel:quote:Op zondag 20 september 2009 17:30 schreef Meursault het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit versleten frets gezien..
Problemen met de Valvestate?quote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee! Hoerige kutfootswitch te falen
's Middags gesoundchecked, werkte alles... 2 bands ervoor hebben hem niet gebruikt... moet ik zelf, doet ie niks... en de reserve ook niet, dus morgen maar weer eens de versterker openschroeven...
Dank! Vanacht geen oog dicht gedaan, dus ik kan wel wat positieve energie gebruiken!quote:Op maandag 21 september 2009 07:33 schreef allsystemshalt het volgende:
Om de maandagochtend mee door te komen
Veelquote:Op maandag 21 september 2009 07:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dank! Vanacht geen oog dicht gedaan, dus ik kan wel wat positieve energie gebruiken!
Jaquote:Op zondag 20 september 2009 23:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Problemen met de Valvestate?![]()
Ik heb daar nooit problemen mee gehad, altijd een lekkere steady versterker geweest. Jammer dat te horen...
Minimeetquote:Op maandag 21 september 2009 08:47 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb Dio opstaan en mijn vriendin bereid gevonden mee te gaan naar het concert 2 dec.
"Dio? Die de devil horns heeft uitgevonden?"
"Yep!"
"Hoe klinkt dat?"
*zet Push op*
*10 sec later*
"2 december zei je?".
quote:His Italian grandmother used it to ward off the evil eye
Niet weer doen. Er is maar een echte Dio, en dat is een klein, schraal 67 jaar oud mannetje die meer ass kickt dan de hele hiphop scene bij elkaar.quote:Op maandag 21 september 2009 09:09 schreef SirAIC het volgende:
ik dacht dat dio die nederlandse rapper was![]()
Yep, 013. Kost 27,50 geloof ik en ik heb geen idee of het al uitverkocht is er zijn nog kaartjes te krijgen.quote:Op maandag 21 september 2009 10:37 schreef The_Dean het volgende:
Waar staat Dio 2 dec? 013? Kostdat en uitverkocht?
Voor 129,- heb je al een goede nieuwe (Ashdown After Eight) en voor wat minder al een redelijke die het prima doet voor testtoepassingenquote:Op maandag 21 september 2009 10:34 schreef The_Dean het volgende:
Jep!
-En en en en en?????
Nog niks
Vanmiddag als die verzekeringman weg is ga ik er mee verder
Daan, wat kost een klein bassoefencombootje gemiddeld? Toch wel handig dat ik niet elke keer heen en weer de oefenruimte hoef te fietsen na een omgesoldeerd draadje
Hoeft niet direct goed te klinken, als er maar geluid uit komt zodat ik weet dat het werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |