Ik haal mijn baard er morgen af, ik zie er nu uit, als ik mijn haar in een staart doe, als een geradicaliseerde moslim!quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:53 schreef brother52 het volgende:
Ik heb net mijn baard van een week of zo er weer af gehaald en heb er nu spijt van
http://en.wikipedia.org/wiki/More_cowbellquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:54 schreef Meursault het volgende:
Waar is dat plaatje van?
Dat doe ik ook altijd alleen ik had niet eens gezien dat ik de laatste post had.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:08 schreef TeleluvR het volgende:
En gitaarmat, volgende keer even een nieuwe openen als je het topic sluit met je 300ste post!
Beter opletten voortaan hè!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd alleen ik had niet eens gezien dat ik de laatste post had.
http://www.buzzhumor.com/videos/28180/More_Cowbellquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:54 schreef Meursault het volgende:
Waar is dat plaatje van?
Zeg maar dag tegen je frets...quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:48 schreef allsystemshalt het volgende:
M'n snaren op de strat zijn nog dooier dan elvis![]()
En ik heb hier geen extra setje liggen (en geen inbussleutels )
Nou ja, zo lang ze niet breken kan ik nog op raggen
Thx!quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi man! Eén van de mooiste kleuren voor een Studio!
Je bedoelt laatquote:
Volgens mij kan je de slagplaat er zo afhalen, maar vind 'm zo eigenlijk veel mooierquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:53 schreef Meursault het volgende:
[..]
Erg mooi!![]()
Ik zou 'm liever zonder slagplaat hebben.
Je snaren zijn dus dood, maar hier is niet iedereen van overtuigd en soms denken mensen jouw snaren nog te horen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:48 schreef allsystemshalt het volgende:
M'n snaren op de strat zijn nog dooier dan elvis![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 06:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je snaren zijn dus dood, maar hier is niet iedereen van overtuigd en soms denken mensen jouw snaren nog te horen?.
Varen is leukquote:Vandaag met de boot.
Nee! Hoerige kutfootswitch te falenquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:53 schreef Aresdreams het volgende:
dean, laat aub even weten na het optreden of alles goed gewerkt heeft
Precies.quote:Op zondag 20 september 2009 13:44 schreef Metalfreak het volgende:
Goeiemorgen! Gisteravond naar Rowwen Héze geweest
By the way: waarom zijn vrouwen zo onbegrijpelijk?
Zie je dan niet de littekens van waar 'ie bevestigd zat enzo?quote:Op zondag 20 september 2009 03:38 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Volgens mij kan je de slagplaat er zo afhalen, maar vind 'm zo eigenlijk veel mooier.
Het doed mij duegd te horen dat het draadloos goed functioneerdequote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee! Hoerige kutfootswitch te falen
's Middags gesoundchecked, werkte alles... 2 bands ervoor hebben hem niet gebruikt... moet ik zelf, doet ie niks... en de reserve ook niet, dus morgen maar weer eens de versterker openschroeven...
Maar daarentegen deed de draadloze set het fantastisch! Wat een genot!
Mijn dank is zeer groot Ares
Daar hoef je geen homo voor te worden, dat laat ze me zo ook wel zienquote:Op zondag 20 september 2009 14:05 schreef The_Dean het volgende:
And she makes me want to be a homosexual...
Maybe I'll be her best friend, maybe see her naked once in a while...
Maar als het probleem in de versterker zit dan?quote:Op zondag 20 september 2009 14:52 schreef TeleluvR het volgende:
Overstappen naar een draadloze footswitch!
Jou welquote:Op zondag 20 september 2009 15:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar hoef je geen homo voor te worden, dat laat ze me zo ook wel zienMaar ja, dan nog...
Draadloze versterker dan... sjees, moet alles voorkauwen?quote:Op zondag 20 september 2009 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar als het probleem in de versterker zit dan?
Jij was toch zo handig? Doe dat even!quote:Op zondag 20 september 2009 15:48 schreef The_Dean het volgende:
Meteen ook maar een Tesla coil bouwen voor de draadloze stroom?
Wat weet jij er van wat ik al niet allemaal in mijn lab heb staanquote:Op zondag 20 september 2009 15:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jij was toch zo handig? Doe dat even!
Nee man, moet kunnen schakelen tussen twee distortions en naar clean.quote:Op zondag 20 september 2009 15:55 schreef Svyatagor het volgende:
hoezo footswitch, je hebt toch maaréén stand op je amp nodig?
Clean en een beetje reverb, alles wat je nodig hebt!quote:Op zondag 20 september 2009 15:55 schreef Svyatagor het volgende:
hoezo footswitch, je hebt toch maaréén stand op je amp nodig?
quote:Op zondag 20 september 2009 16:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Clean en een beetje reverb, alles wat je nodig hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |