Wtf. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ook al zeggen ze dat ze liever hebben dat je over hun spul speelt, altijd je eigen amp meenemen.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver wat haat ik sommige zalen. Moeten we over hun backline spelen. Maar er staan gewoon 2 stacks, dus eigen tops meenemen zet je er bovenop en ff kabel omdraaien en gaan. MAarja dat willen ze dus nietDus vraag je of ze dan tenminste een footswitch bij de versterkers hebben, nee dat hebben ze dan niet die moet je dn zelf meenemen
sad
Nee. Ooit gemaild maar nooit reactie gekregen en later zeiden Amsterdamse vrienden van ons dat wij fysiek niet op dat podium zouden passen, dus maar gelatenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:37 schreef Aresdreams het volgende:
hey witch, jij ooit in de cave in amsterdam opgetreden?
Dan stel ik Grimhorde voorquote:Op donderdag 24 september 2009 10:59 schreef Aresdreams het volgende:
ach, gewoon stapelen
we zijn eigenlijk nog op zoek naar een 'lokale' band, de band die na ons zou spelen heeft namelijk af moeten zeggen, helaas.
Hoezo?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:09 schreef brother52 het volgende:
Citrix is ook al weer achterhaald.
Nee, ik vind het meer klinken als 'WC-eend'.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo?
En hebben jullie ook dat je trek krijgt in vruchtensap als je te vaak "Citrix" zegt?.
Published Beer Desktopquote:Op donderdag 24 september 2009 14:45 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
lekker citrixje in me corona
niks mis met gaytronics, a kpn company... (we zijn hier nog niet allemaal gayquote:Op donderdag 24 september 2009 11:43 schreef Witchfynder het volgende:
Geweldig hier net... ik ging aan een systeembeheerder doorgeven dat er een dude van Getronics bij de balie staat. Helaas is er nog een externe die zichzelf heel grappig vindt, laten we hem SB2 noemen. Dus ik loop binnen...
"Hey, die gast van Gaytronics is er"
SB1: "ok" *loopt weg*
SB2: "Zeg maar gewoon Gee-tronics hoor"
Ik: "Zij zijn de concurrent, ik mag dat zeggen"
SB2: "Maar ze zijn niet meer bij Pink, dus echt gay zijn ze niet meer."
Ik: "Sure dude..."
SB2: "Toen ze met Pink samen gingen werken krijgen ze ook allemaal een gratis lidmaatschap van het COC he. "
Ik, unimpressed: "Joh"
SB2: "Ja, ik heb er jaren bij gezeten hoor"
SB3: "Wat, het COC?"
SB2: ".....shit".
Rest van de kamer:.
.
Beetje gezonde concurrentie gepest moet kunnen tochquote:Op donderdag 24 september 2009 15:18 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
niks mis met gaytronics, a kpn company... (we zijn hier nog niet allemaal gay)
Het valt me op dat het steeds minder gebruikt word bij nieuwe omgevingen.quote:
Kom je daar nu pas achterquote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef infp2009 het volgende:
Jezus, zijn jullie allemaal nerds of zo...
Ja, gitaarnerdsquote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef infp2009 het volgende:
Jezus, zijn jullie allemaal nerds of zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |